quote:Moet ik ff een kuttopic openen, zodat je een lekker-in-vorm-blijven-slotje kan zetten?
Op dinsdag 24 juni 2003 15:37 schreef Seborik het volgende:
Praat eens door, ik moet de hele dag leren en morgen en overmorgen ook en dat schiet niet op als het zo rustig is in Muziek.
quote:Die moet je ff uitleggen hoor
Op dinsdag 24 juni 2003 15:37 schreef Seborik het volgende:
Praat eens door, ik moet de hele dag leren en morgen en overmorgen ook en dat schiet niet op als het zo rustig is in Muziek.
Als je hier de hele tijd aan het modden bent kun je toch niet leren. Wees blij dat we zo rustig zijn vandaag zodat jij fijn alle kennis in je kop kunt stampen
quote:nog een speciaal onderwerp in gedachten?
Op dinsdag 24 juni 2003 15:43 schreef Seborik het volgende:
Als je nu een kuttopic opent, laat ik het open tot m'n volgende studybreak.
quote:Nou, ik stop weleens met leren om mijn gedachten op iets anders te focussen en als er weinig of niets is om op te focussen, dan lukt het afleidend focussen niet zo.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als je hier de hele tijd aan het modden bent kun je toch niet leren. Wees blij dat we zo rustig zijn vandaag zodat jij fijn alle kennis in je kop kunt stampen
quote:ow ik weet al een leuke, nou ja leuk
Op dinsdag 24 juni 2003 15:45 schreef julekes het volgende:[..]
nog een speciaal onderwerp in gedachten?
quote:We hebben al rock & hiphop zijn kut gehad deze week. Misschien een keertje jazz is kut of klassiek is kut.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:45 schreef julekes het volgende:[..]
nog een speciaal onderwerp in gedachten?
quote:ik ben ondertussen van een dusdanige generatie dat er eigenlijk geen tentamens meer voor me bestaan
Op dinsdag 24 juni 2003 16:01 schreef Seborik het volgende:
Hebben jullie geen tentamens?
quote:Die hele kutstudie van mij is overhoop gehaald door het bama gebeuren dat die feuten van tegenwoordig moeten volgen. Met als gevolg dat mijn vakjes, danwel verdwenen zijn, danwel van naam veranderd zijn, danwel niet meer bestaan.
Op dinsdag 24 juni 2003 16:03 schreef Seborik het volgende:
Aha, zo'n studie die eigenlijk niet meer gegeven wordt, maar waar nog wel mensen aan studeren?
Gelukkig zelf nog weinig last van en daarom moet ik nu weer verder leren.
Tot later.
Heb je Yeah! Yeah! Die! Die! Death Metal Symphony In Deep C van Waltari al binnen, DR?
quote:Trakteer je bij 100 op taart?
Op dinsdag 24 juni 2003 18:46 schreef Seborik het volgende:
Ik heb zojuist mijn 56ste Eminem-topic gesloten.Als dat geen vette diss meer is.
ben eindelijk klaar met mijn examens, en heb nu vakantie, je zal me dus waarschijnlijk wat minder zien
En nog een goedenavond verder.
quote:Nee, want jullie geven geen feedback.
Op dinsdag 24 juni 2003 19:55 schreef julekes het volgende:[..]
Trakteer je bij 100 op taart?
[homer simpson gorgel] taart, grrrrrrrggllllll
quote:Eerst even bij iemand anders in huis, volgende stap is kraakpand.
Op dinsdag 24 juni 2003 12:47 schreef dwerg het volgende:Kraakpand of kroeg?
Hmn, en wat een eikels zijn die lui die Waltari sharen, geven me een ban. . Ik blijf proberen.
Wees niet bang sebbo, Muziek heeft een speciaal plaatsje in mijn hart.
quote:Kijk, dat is tenminste goed nieuws
Op woensdag 25 juni 2003 00:13 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wees niet bang sebbo, Muziek heeft een speciaal plaatsje in mijn hart.
Goedemorgen Muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |