Daarom pleit ik ervoor dat met ingang van het nieuwe seizoen Rembo & Rembo weer te zien zal zijn bij Villa Kont.. uh Achterwerk! Koffiekoppen, schijtsnuiten, de föhn, gluurbuur, familie magdat dat is wat nodig is op de Nederlandse TV!
Dus zet even je JA neer (en post ff niet als jij nou toevallig die enige bent die R&R nou juist niet leuk vind, voor jouw genoeg andere topics, dank je wel!!), gaan we dit eens naar de VPRO mailen. Rembo & Rembo moeten terug op de buis!!! ACTIE!!!
OHJAJOH!!??? JA!
___ps: luister onderwijl naar dit schitterende stukje klassieke (rembo&rembo)muzakje... heerlijk rustgevend . En lees daarna dit ff door: VOORGEVOEL EN BIJGELOOF
___ps2: Filmpjes van Tampi!.. OJAJOH!?? JA!! KIEKEBOE!!
___ps3: 8 FILLEMPIES van de helden!
___ps4: Stuur een kaartje naar de hemel, mogelijk gemaakt door Theo Wesselo.. Rembo dus...
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 22-06-2003 21:40]
quote:Klinkt toppie!
Op zondag 22 juni 2003 01:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]ps: luister onderwijl naar dit schitterende stukje klassieke (rembo&rembo)muzakje... heerlijk rustgevend
OH JA JOH !
(en ik overdrijf bijna niet, zal wel voor mijn tijd zijn ofzo.)
Samen met Beavis & Butthead mijn helden!!!
Humor van de bovenste plank, maar wel een paar plankies lager. Anders kenniker nie bij.
Daar heb jij weer gelijk in.
Maar waar had jij dan gelijk in?
Had ik al gezegd; "zegget maar?"
Een oom van mij zit bij de plietsie, in de cel. Hij had een auto gestole waarvan ie dacht, dat ie van niemand was...
quote:Blijkbaar ben jij rond je 6e een gebouw te ver naar binnen gegaan en in een opvangtehuis voor jonge cokesnuivers terechtgekomen in plaats van school want er staat toch duidelijk:
Op zondag 22 juni 2003 02:09 schreef Skinkie het volgende:
NEE! Villa Achterwerk van de buis om het nooit meer terug te zien... VPRO zuigt kont!
quote:DANK U WEL ALSJEBLIEFT!
en post ff niet als jij nou toevallig die enige bent die R&R nou juist niet leuk vind, voor jouw genoeg andere topics
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 22-06-2003 02:33]
T'IS TOCH NIE TE GELEEEEEEEEEEEUUUUUUUVEN!!!
quote:En natuurlijk Badman en Robijn ghehehe
Koffiekoppen, schijtsnuiten, de föhn, gluurbuur, familie magdat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |