quote:ff kort heen en weer draaien tussen de zenders, soms schiet je zender wel eens weg door de bass
Op donderdag 26 juni 2003 23:36 schreef Steve-O het volgende:ik ook
Zo'n iets duurdere stereo is nu wel handig
quote:standaard compraq speakers van me zusje
Op donderdag 26 juni 2003 23:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
ff kort heen en weer draaien tussen de zenders, soms schiet je zender wel eens weg door de bass
Zo'n iets duurdere stereo is nu wel handig
Geheugen steuntje voor mezelf
edit: Binnenkort maar eens kijken of hij een album uit heeft, het nummer is binnen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana67 op 26-06-2003 23:46]
quote:heb je een playlist want dit luistert voor geen meter
Op donderdag 26 juni 2003 23:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Craig G - Ready, Set, Begin, keep that joint in mindGeheugen steuntje voor mezelf
quote:Nope, op de site is de meest recente van 20 Maart
Op donderdag 26 juni 2003 23:45 schreef Steve-O het volgende:heb je een playlist want dit luistert voor geen meter
quote:get shot the fuck up
Op donderdag 26 juni 2003 23:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat Mobb Deep nummer klinkt ook wel cool, de beat is weer eens wat sinister, Rude Boy is de naam denk ik
quote:Rude Boy is de B-Side
Op donderdag 26 juni 2003 23:52 schreef Steve-O het volgende:
get shot the fuck up
Di's Militia Part III van Gang Starr
antwoord mail
Ille beats, dope lyrics en DJ Premier die de hiphop-industry effe op z'n plaats zet (check intro nummer 9). Schitterend!!
We Got Gunz ook errug lekkah! Alleen jammer dat nummer 3 zo kort duurt... ![]()
Later!
AA
Dus voor alle azijnpissers, we zijn hier niet de enigen in
maar al die ja rule scoren slecht
quote:You look suprised
Op vrijdag 27 juni 2003 13:00 schreef Steve-O het volgende:
Zit ff te kijken op www.rapreviews.commaar al die ja rule scoren slecht
quote:nellyville
Op vrijdag 27 juni 2003 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
You look suprised
valt me trouwens op dat veel Wu-tang werk hoog scoort
quote:Tja, het verschilt nogal per reviewer. Ik kijk meestal naar de muziek die me interesseert en dan klopt het meestal wel aardig. Maar ze zijn soms idd wat aan de hoge kant
Op vrijdag 27 juni 2003 13:18 schreef Steve-O het volgende:
nellyville
Music Vibes: 9 of 10 Lyric Vibes: 8 of 10 TOTAL Vibes: 8.5 of 10valt me trouwens op dat veel Wu-tang werk hoog scoort
quote:
Xzibit :: 40 Dayz & 40 Nightz
As tight as his material is now, we'll probably never see Xzibit quite like this again; in the future, he's more likely to be spitting alongside Snoop and Eminem than Tha Liks and King T, and over tracks produced by Dr. Dre and Battlecat rather than Sir Jinx and E-Swift. If that's where Xzibit wants to take it, I can't blame him; Restless was bananas too, just in a different way. He said himself that he felt he'd earned the right to get his shine, that he'd proved himself when it came to underground hip-hop and battle raps. You damn right he did. This album was bare bone: no watered down cuts, no commercial material, no compromise. I only have one thing left to say: If you consider yourself a fan of true, raw, pure hip-hop, cop this album. Period.Music Vibes: 10 of 10 Lyric Vibes: 9 of 10 TOTAL Vibes: 9.5 of 10
quote:Ja baas
Op vrijdag 27 juni 2003 16:52 schreef Seborik het volgende:
Steve-O en anderen die dat mogelijk denken. Dit topic is niet bedoeld om anderen de mogelijkheid te ontnemen om een eigen hiphoptopic of een hiphopgerelateerd topic te openen.
quote:Ik denk eerder dat jullie mijn salaris moeten verhogen.
Op vrijdag 27 juni 2003 17:18 schreef DevilsNight83 het volgende:
Ja baas
Nu ik u toch spreek wil ik het eens over een salarisverhoging hebben
quote:Het is ook altijd hetzelfde
Op vrijdag 27 juni 2003 17:20 schreef Seborik het volgende:Ik denk eerder dat jullie mijn salaris moeten verhogen.
In tijden van economische crises willen de topfunctionarissen weer meer terwijl de rest moet bezuinigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |