abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11467280
quote:
Op maandag 30 juni 2003 07:56 schreef asian8 het volgende:
ik had donderdag avond door "omstandigheden" hiphop 120 gemist! shit zooi maar zo te horen kwam er wel dope shit voorbij. eh steve-o, die playlist daar kan je denk ik nog lang op wachten want ze zijn met die shit altijd vet laat. Ik begrijp dat veel mensen nog niet wisten wat HIPHOP 120 was op Kinkfm... ik vind het zeker een soort opvolger/vervanger van Dutchmaster.. voor zover dat mogelijk is.
Weet iemand nog meer goeie hiphop radio stations die voor iedereen te ontvangen zijn?
Juize op Radio 538
Vol met de overbekende "Top 40" hiphop en allerlei nieuws dat 2 maanden terug ook al bekend was of totaal niet interressant is Ze draaien nooit de minder bekende rappers en als je mailt of ze eens wat van ATCQ willen draaien mailen ze terug dat ze dat niet kennen en dat het geen hiphop is Ze kennen het niet maar ze weten wel dat het geen hiphop is...ja dus....

Voor de geïnteresseerden, het is op zondag van 20.00 tot 22.00 uur.

My Only Fear Of Death Is Coming Back Reincarnated As a Breezahslut.
pi_11467329
Ik geloof dat mijn tuner een gezonde afkeer heeft van 538, want hij verlaat de zender iedere keer en dan komt er iets anders doorheen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 1 juli 2003 @ 10:25:36 #253
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_11481666
Jimmy en James zijn terug van Cypress Hill, was echt dope !
de sound check was deze keer perfect, het voorprogramma met Frontline ging wel(maar die gasten weten zeker niet dat er al een band zo heet...frontline->punk).
Cypress Hill, ze hebben best veel oude nummers gespelt, je voelde helemaal die hele sterke vibe, ik heb na afloop ook noch een t-shirt gekocht, en volgens mij heb ik 1 van jullie gezien...
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_11483101
Cool. Was het weer een kruising tussen rock en hiphop of deze keer alleen hiphop?
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:34:33 #255
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_11484392
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Cool. Was het weer een kruising tussen rock en hiphop of deze keer alleen hiphop?
Nee, het was eigenlijk alleen maar hiphop geen guitars of basses te zien, wel een drummer.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_11491310
Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')