OOR is geen maandblad, maar het is de versie die nu in de winkels ligt.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef sir_Tachyon het volgende:
OOOhhhh sorry. In dat geval wil ik ook wel een kopie. Ach ik haal hem wel in de winkel. November-editie toch???
True... maar toch... i'm just a bit dissapointed...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, het is meer een statement dan een album
Dat zijn idd ook wel twee ècht goeie nummers. De rest is vaak wel ok, maar niet meer dan dat. Sommige nummers kan ik me echt gewoon aan storen, zoals 't te lang durende lawaai in die remix van pet en 'gimme gimme'.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:46 schreef Coalesce het volgende:
Alleen Emotive, ik kan er niet aan wennen, ik heb die cd vaak genoeg gedraaid, maar ik vind het gewoon niks... Op Imagine en Passive na dan... de rest vind ik gewoon niet bijzonder...
True, mijn favoriet blijft ook zeker wel Mer De Noms... Al vind ik Thirteenth Step ook een prachtige cd... maar hij haalt het idd net niet bij Mer De Noms...quote:Op zondag 27 februari 2005 11:47 schreef CvB het volgende:
[..]
Dat zijn idd ook wel twee ècht goeie nummers. De rest is vaak wel ok, maar niet meer dan dat. Sommige nummers kan ik me echt gewoon aan storen, zoals 't te lang durende lawaai in die remix van pet en 'gimme gimme'.
Naar mijn mening verloren ze op 13th step ook al een beetje de touch, met filler nummers als crimes en lullaby, maar daarmee wisten ze toch nog een bepaalde sfeer te creëren die ik mis bij Emotive.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |