Ik vind het wel een aardige cover. Het laat in ieder geval geen spaan heel van de wat naieve hoop van het origineel.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:25 schreef gr8w8 het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)am?siteid=artistsite
Daar staat de clip van Imagine, plus een paar seconden wijze woorden van Maynard voooraf. Realplayer-formaat.
Precies, het wordt gewoon een erg dreigend nummer. Ik denk dat die reviewer gewoon meer van hetzelfde verwachtte.quote:Op maandag 1 november 2004 14:27 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardige cover. Het laat in ieder geval geen spaan heel van de wat naieve hoop van het origineel.
En??????quote:Op maandag 8 november 2004 15:23 schreef Kaalhei het volgende:
Maar eens de nieuwe cd opzetten....
*PLAY*
Die cover CD (E-motive oid) vond ik niet echt bijster goed....quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:14 schreef thecrook het volgende:
[..]
En??????
Helemaal mee eens, en dat vroeg ik me dus ook af. *gaat nu jointje bouwen en richting bed om aldaar weer te genieten van het album*quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:55 schreef sir_Tachyon het volgende:
Vooral van Lets have a War is de drums BRILLIJANT. Ik ben benieuwd of die Josh Freese dat live ook laat zien.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar buiten dit, Orestes zit erg goed in elkaar.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:18 schreef thecrook het volgende:
Ik heb nu ook wat nummers beluisterd, maar kom toch meer en meer tot de conclusie dat Mer de Noms het beste is wat APC heeft afgeleverd hoor.
Ik geloof dat ze zelf ook niet helemaal tevreden zijn over het resultaat. Howerdel zegt dat sommige ideeen niet de zijne waren.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:22 schreef FokTijn het volgende:
ik vond hem flink tegenvallen. Alleen imagine vond ik goed. Tijd voor TOOL
Vind het dan toch erg moeilijk kiezen tussen Thirteenth Step, en Mer De Noms... en deze komt ook in die richting actually.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:18 schreef thecrook het volgende:
Ik heb nu ook wat nummers beluisterd, maar kom toch meer en meer tot de conclusie dat Mer de Noms het beste is wat APC heeft afgeleverd hoor.
Mer de Noms heeft de beste nummers, maar Thirteenth Step vind ik de breedte beter. Met andere woorden: Mer de Noms heeft ook de zwakste nummers (eMOTIVe buiten beschouwing gelaten)quote:Op donderdag 11 november 2004 20:18 schreef thecrook het volgende:
Wel een zeeeeer fijn extraatje als je het mij vraagt.quote:Op maandag 15 november 2004 22:00 schreef sir_Tachyon het volgende:
Maar eMOTIVe is meer een extraatje ...
Die OOR is al uit. Viel vorige week in de bus. Eerste stuk is een interview met Howerdel. Tweede gedeelte met MJK.quote:Op maandag 15 november 2004 22:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wel een zeeeeer fijn extraatje als je het mij vraagt.
Ow en hierboven staat dat d'r binnenkort een interview in de OOR staat met MJK, mocht die er zijn kan iemand dat dan hier melden, anders mis ik die vast.
Heb je een scanner?quote:Op maandag 15 november 2004 23:27 schreef FRFC het volgende:
[..]
Die OOR is al uit. Viel vorige week in de bus. Eerste stuk is een interview met Howerdel. Tweede gedeelte met MJK.
Ik heb eMOTIVe nu zo'n keer of 10 geluisterd. Vind er toch wel een aantal goede nummers op staan (mn. imagine, people are people en freedom of choice). Dus toch zeker een aardig tussendoortje.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 02:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heb je een scanner?
Iets waarmee men scant, denk ik.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Wat bedoel je met een scanner???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |