quote:thirteen step is de laaste
Op donderdag 19 februari 2004 14:46 schreef SeraPh het volgende:[..]
Hebben ze al een nieuwer album dan?
dacht t niet he.
quote:Nirvana heeft trouwens ook een nieuwe cd, "MTV Unplugged in New York", uit 1994...
Op donderdag 19 februari 2004 14:46 schreef SeraPh het volgende:[..]
Hebben ze al een nieuwer album dan?
dacht t niet he.
Welk stukje humor van Maynard bedoel je?? Enne tijdens concerten heeft ie vaak nogal droge humor tussen de nummers door. Enne James Iha (2de gitaar sinds Thirteenth Step) die zat nog een nummer van de Backstreet Boys (of zon ander jochies-bandje) te zingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die nieuwe videoclip van A Perfect Circle (van the Outsider).Ik wist trouwens niet dat Maynard Keenan humor had.
Dat weten we, dat staat ook allemaal al in dit topic:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:47 schreef sir_Tachyon het volgende:
Welk stukje humor van Maynard bedoel je?? Enne tijdens concerten heeft ie vaak nogal droge humor tussen de nummers door. Enne James Iha (2de gitaar sinds Thirteenth Step) die zat nog een nummer van de Backstreet Boys (of zon ander jochies-bandje) te zingen.
Laatst in de 013 had Maynard een Mr.T-popje of geluidje (zoals "Shut up you fool") steeds tussen de nummers door bleren.
Het kan dat ik het niet goed zag, want het ging vrij snelquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:53 schreef sir_Tachyon het volgende:
Nou dat was niet Maynard zelf. Er stond toch alleen een naambordje dat dat Maynard moest voorstellen. Anders doe ff een screenshotje ik herken hem wel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat weten we, dat staat ook allemaal al in dit topic:
A Perfect Circle - 30 januari in 013 te Tilburg
[..]
Ben erg benieuwd!![]()
test ?quote:blaat
TJa, was een gewone quote, en bij preview stond ie niet. Nou ja, gaat iig niet onopgemerkt voorbijquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:groot getypt
Zo te zien hebben we in de video te maken met de zogenaamde 'Bikini Bandits'. Maynard heeft eens de rol van satan op zich genomen in de gelijknamige film. Een tijdje terug kon je de serie ook op MTV zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maynard James Keenan speelt in de nieuwe videoclip een sullige kassamedewerker die gemolesteerd wordt door enkele schaarsgeklede dames...
Nee maar hij staat wel op de officiele site van APC.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:26 schreef Ascaroth het volgende:
Ik vind het trouwens niet echt een A Perfect Circle-clip ofzo.
Good For Youquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:26 schreef Svyatagor het volgende:
Oei, ik heb hier een bootleg van een concert in november van APC (weet niet waar), en die is me toch fijn!!!![]()
![]()
Dat wou ik even kwijt![]()
Sorry hoor...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
Was het ook niet zijn 13de jaar in la ofzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:27 schreef sir_Tachyon het volgende:
OK wat is nou de Thirteenth Step?????
Op het hoesje zie wel 13 staan maar geen nummer. Is er een verborgen nummer ofzo???
Wie kan me verlichten??
Video van "Counting bodies like sheep on the rhytm of the war drums"quote:2004-08-25 STATEMENT FROM MAYNARD
November 2nd, coinciding with the presidential election, APC will be releasing a collection of songs about WAR, PEACE, LOVE AND GREED, entitled "eMOTIVe." This week we will release one of these new songs entitled, "Counting bodies like sheep to the rhythm of the war drums," with an animated video poking fun at our fearless leader. Hopefully, you'll find it as entertaining as we do.
REMEMBER... EVERY SINGLE VOTE COUNTS.
Don't let yourself be tricked into thinking it does not. It is important for us all to engage this political system and to be conscious of who is being chosen to speak for us. If you choose not to be involved with decisions that affect your life on a daily basis, in our opinion, you forfeit your right to complain about it later. THINK FOR YOURSELF. QUESTION AUTHORITY. Hopefully you will choose to vote on November 2nd.
Peace,
Maynard.
quote:On its forthcoming album "eMOTIVe," A Perfect Circle offers a pack of 10 covers and two new songs. Bandleader Maynard James Keenan's description of the set as "a collection of songs about war, peace, love and greed" couldn't be more accurate, as the band has reinterpreted songs of revolution by singer/songwriters and punks and from the worlds of blues, soul and new wave.
As previously reported, the album is due on the U.S. Election Day (Nov. 2) and is preceded by the single "Counting Bodies Like Sheep to the Rhythm of the War Drums." An anti-war/George Bush animated video is posted on the band's Web site along with a pro-voting message from Keenan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |