quote:
Op zondag 22 juni 2003 02:12 schreef golfer het volgende:[..]
Wat wil je hebben, ranja?
Na vanavond wel
Weltrusten!
quote:Trustuh Sandmannetje.
Op zondag 22 juni 2003 02:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoooo vind het weer mooi geweest...Weltrusten!
Woekerprijzen omhoog gooit
Trusten doet.
Ik ben vandaag weer begonnen met hardlopen, vanmorgen om 8 uur ben ik er weer mee begonnen
Hopelijk hou ik het trainingsschema vol
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 23:39 schreef static het volgende:
Zegge, dit is allemaal leuk en aardig maar niet echt eerlijk als de persoon in kwestie niet kan reageren btw.
Arma weet hier altijd wel met een kloon binnen te komen ...
(en voorheen was-ie van mij altijd van harte welkom; nu wordt-ie wat mij betreft alleen nog maar gewoon getollereerd)
op een of andere manier is de aanmelding op woest niet perfect verlopen, misschien omdat ik met een fok adres probeerde te reg-gen
quote:Vandaag wel...
Op zaterdag 21 juni 2003 23:42 schreef static het volgende:[..]
Kun je doen, maar daar is hij ook niet.
arma ligt nog te slapen en ik zal hem dus niet op dit topic wijzen anders krijgen we weer rellen en dat willen we niet toch?
quote:Je weet dat ik het eerder voor Arma heb opgenomen (bv op de trouwerij van R&A), maar ik vind dit zo'n nepstreek...
Op zondag 22 juni 2003 09:04 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen hoolsarma ligt nog te slapen en ik zal hem dus niet op dit topic wijzen anders krijgen we weer rellen en dat willen we niet toch?
quote:Op VBL/SPT heeft-ie nooit echt voor problemen gezorgd. Dat was alleen op andere fora. Wat mij betreft komt-ie hier gewoon reageren.
Op zondag 22 juni 2003 10:37 schreef just me het volgende:
I know dearest Doc! Maar je weet ook dat er modjes e.a. zijn die mij op zijn gedrag aanspreken c.q. aangesproken hebben en daar heb ik geen zin meer in vandaar dat ik vroeg om hier niet te rellen. Doe dat maar op dat andere forum
quote:Ter informatie...
Op zaterdag 21 juni 2003 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Mis weer van alles. Wat was er allemaal aan de hand jongetjes?*geeft rondje bier weg en wacht op antwoord.
quote:
Op woensdag 13 september 2000 20:00 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb genoten gisteren! eindelijk weer eens een mooi resultaat van me cluppie! leuk feit;Dit was de eerste officiele uitoverwinning sinds AZ-Ajax 1-2 in november '99.
en nog wat moois
Van CNN-teletekst:
AJAX HIT SIX
Dutch giants (!!) AJAX rekindled former glories with a 6-0 UEFA Cup first round first leg win at Belgian side Ghent, to guarantee a place in the second round.
En nu dit! a.s. zondag AZ-AJAX 2000(zie boven) AZ-AJAX 99! Toeval? neuh! Dit is de terugweg! vanaf zondag gaan we beginnen!
[afbeelding]
AJAX FOREVER!
quote:
Op zondag 17 september 2000 22:32 schreef Armageddon het volgende:
mooi gesproken twi!Ik ben er ook bang voor dat het wederom een seizoen nog gaat duren voordat het weer wat wordt. maar ja ik heb geduld
110% Ajax supporter all the way!
quote:
Op zondag 12 mei 2002 18:56 schreef Armageddon het volgende:
VREVEN LAAT JE TIETEN ZIEN!
quote:
Op zondag 4 augustus 2002 22:47 schreef Armageddon het volgende:[..]
Een van der Vaart die gewoon die overbetaalde verdediger helemaal gek maakt. Een Mido en en en
Ik ga alvast op het Leidseplein staan
quote:Het grote "Rafael van der Vaart" fan topic!
Op donderdag 15 augustus 2002 17:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben voor Ajax en arrogant jah! Problemen mee? Ja? Suck my dick!
Amstelcup finale FC Utrecht vs Ajax-Deel-2
En die is nu Utreg-fan...
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 22-06-2003 11:08]
quote:Maar goed, ik zal nog een poginkie doen met te reggen op dat forum...
Op zondag 22 juni 2003 10:37 schreef just me het volgende:
I know dearest Doc! Maar je weet ook dat er modjes e.a. zijn die mij op zijn gedrag aanspreken c.q. aangesproken hebben en daar heb ik geen zin meer in vandaar dat ik vroeg om hier niet te rellen. Doe dat maar op dat andere forum
quote:Ik heb het doorgegeven maar hij mag niet meer op fok reageren en heeft geen zin om een admin achter zich aan te krijgen
Op zondag 22 juni 2003 11:04 schreef Doc het volgende:[..]
Op VBL/SPT heeft-ie nooit echt voor problemen gezorgd. Dat was alleen op andere fora. Wat mij betreft komt-ie hier gewoon reageren.
quote:Over door de mand vallen gesproken zeg.
Op zondag 22 juni 2003 11:05 schreef Doc het volgende:[..]
Ter informatie...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Het grote "Rafael van der Vaart" fan topic!
Johan Cruyff Schaal 2002 : Ajax vs PSV
Hee Arma als Ajax morgen scoort heAmstelcup finale FC Utrecht vs Ajax-Deel-2
En die is nu Utreg-fan...
quote:En dat is nog maar het topje van de ijsberg. Heb een paar willekeurige Arma topics bekeken, maar er zijn nog veel meer opmerkingen te vinden vermoed ik. En dan ook nog onder zijn kloonnamen (kan me flamingo met nog wat pro-ajax dingen herinneren)
Op zondag 22 juni 2003 11:17 schreef Fulton het volgende:[..]
Over door de mand vallen gesproken zeg.
En hij beweert ook dat ie overgestapt is omdat hij genoeg heeft van al die arrogante ajacieden.
quote:... achter de wolken
Op zondag 22 juni 2003 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen luitjes, wat een heerlijk zonnetje...
quote:Als Ajax fan Utreg "Best Okay" vinden is wat anders dan dat echt overstappen als fan als je ouder bent dan 10 jaar. Zeker als fan zoals Arma...
Op zondag 22 juni 2003 12:36 schreef mitt het volgende:
Utrecht is best okay hoor
quote:Hij jeeft het al gezien, volgens het mailtje dat we van Merel hebben gekregen iig wel..
Op zondag 22 juni 2003 09:04 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen hoolsarma ligt nog te slapen en ik zal hem dus niet op dit topic wijzen anders krijgen we weer rellen en dat willen we niet toch?
quote:Pluralis Majestatis?
Op zondag 22 juni 2003 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
we
quote:Congrats.
Op zondag 22 juni 2003 13:42 schreef Doc het volgende:
Zoals sommige al gemerkt hebben is het inloggen op WOEST nu gelukt
Do come again .
quote:Laat de discussie daar dan maar verder gaan, dan neem ik hier nog even een bakkie sterke koffie.
Op zondag 22 juni 2003 13:42 schreef Doc het volgende:
Zoals sommige al gemerkt hebben is het inloggen op WOEST nu gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |