Stemmen doen we in dit topic: Fotowedstrijd maart/juni 2003 - stemmen!!
quote:We zullen zien..
Op zaterdag 21 juni 2003 12:21 schreef Vork het volgende:
Ja, ik hoop nu dat al die ellende een beetje voorbij is eigenlijk.
quote:ik heb het idee dat je niet de enige bent die daar zo over denkt. door al dat gezeik en gedoe eromheen is er een hoop lol vanaf gegaan. Maar daar zal bij het vervolg wel een hoop verandering in komen d.m.v. een aantal duidelijkere afspraken.
Op zondag 22 juni 2003 21:57 schreef k_man het volgende:
De uitslag interesseert me eerlijk gezegd geen ruk meer.
Doe vooral ook de volgende fotowedstrijd gewoon weer mee!
quote:Nou, het kan volgens mij alleen nogmaar beter gaan. Het was voor iedereen hier op Fok! iig de eerste fotowedstrijd en ik denk dat we daar allemaal wel wat dingetjes uit hebben geleerd. Nu nog gebruiken in deel 2.
Op zondag 22 juni 2003 22:03 schreef waz het volgende:
Als het dan beter gaat... misschien.. er was mij ook teveel heibel hier.
In ieder geval, nog 25 minuutjes dan ....
quote:Dan heb ik nog steeds maar 1 Elcastel Bonus Punt
Op maandag 23 juni 2003 23:33 schreef elcastel het volgende:
In ieder geval, nog 25 minuutjes dan ....
quote:Tuurlijk doe je volgende keer mee. En de heibel viel net niet mee, maar het was meer te opbouwende kritiek.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:44 schreef Pauline het volgende:
Ik ben blij dat ik de heibel heb gemist; ik vind het wel een erg goed idee, dit!Wie weet doe ik een volgende keer wel mee. Maar het stemmen vind ik ook erg leuk
Wat ik een tijdje gelede al wilde zal ik nu doen, mijn inzending beargumenteren... Heb getwijfeld tussen de volgende foto's:
De eerste is mijn zusje en vind het een hele leuke foto van haar, erg spontaan, maar het zwarte vond ik niet "zwart" genoeg er zit teveel storing in de achtergrond...
De tweede is een chileense meid die ik ook erg leuk vind (de foto ook trouwens), maar te "standaard" en op de achtergrond zit iemand die de foto voor mij weliswaar niet verpest maar de kwaliteit van de foto wel...
De derde is een "zelfportret" van mij in de zonnebril van een goede vriend van mij. Vind het een erg leuke foto (persoonlijk) maar gezien alle commotie over wat wel of geen portret is vond ik hem te gewaagd..
Waarom dan uiteindelijk deze:
Omdat het een portret is en toch anders dan anders. Voor mij zegt deze foto wat. Hij is duidelijk iets aan het denken, terwijl we allebei "verveeld" op onze hotdog zaten te wachten. Je ziet niet een persoon er is ook nog iemand aan het werk. Aangezien Carlos (de geportreteerde) wel gewend is dat ik regelmatig mijn camera tevoorschijn haal stoort hij zich er ook niet aan wat de foto ook vrij natuurlijk maakt...
Bij deze wil ik dus ook iedereen die mij punten heeft gegeven bedanken, ondanks dat de "waarde" van deze wedstrijd het afgelopen weekend gedaald is hecht ik er nog wel waarde aan...!
(Elcastel ook bedankt voor je Elcastel bonus ;9)
-edit- Zien jullie de foto's wel ik krijg hier namelijk kruisjes... -edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Milanees op 24-06-2003 21:51]
Kimmie 3
Digi-23 2
en
Waz 1
Kimmie want vanaf de eerste keer dat ik de foto zag was ik "verliefd op de "sfeer"/uitstraling van de foto. Ben gek op reizen en ook kinderen laten mijn "hartje" niet onberoerd. Het meisje heeft een "onbedorve" uitdrukking, is zich bewust van de camera maar is nog wel bezig met haar eigen ding (iets eten ofzo ?). Compositie vind ik ook goed, weinig (of eigenlijk geen) elementen die storen.
Digi_23 2 want dat ik gewoon (simpelweg) een mooie foto van een mooie vrouw die de camera verleid (of andersom?) En wat een gedoe dat het eigenlijk naakt zou zijn. Naakt kan een portret zijn en een portret kan naakt zijn, bovendien ween we niet eens of ze naakt is...
Waz op drie want ik vind het gewoon een mooie foto met prachtig gebruik van het licht!
Andere foto's waar erg over getwijfeld heb en die wat mij betreft buiten de Elcastel bonus ook kunnen rekenen op een Milanees bonus:
niet op volgorde van waardering maar op volgorde van verschijnen in het overzicht gemaakt door jeroenH
- Fotoloog (op de foto niets aan te merken maar is niet mijn smaak)
- Grim Reaper (ondanks dat ik niet weg van de foto ben wel een foto met een verhaal, meer dan een portret van een persoon)
- K-man (lees argumentatie bij Kimmie, maar wilde niet twee foto's in dezelfde sfeer punten geven en kimmie won het voor mij K-man, verder prachtfoto!)
- Kidpaddle (misschien een beetje flauw maar hij liep zo hard dat ik anderen van mijn punten wilde laten profiteren, absoluut mooie foto met heel veel energie. Heb nog niet geteld maar waarschijnlijke winnaar en terecht)
- Lucille (Weer een "reis" foto, ik denk alleen iets te "gecentreerd" en "verliest" het dus van Kimmie en K-man)
- Mariekje (die puntjes daar begin ik niet aan) (Niets op de foto aan te merken maar ik hou er gewoon niet zo van, te wit...)
- portier (Leuke foto, maar om een of andere reden vrij vlak, hij zegt mij weinig..)
- Semtex (Zie kidpaddle)
- the-O (Zeer mooie foto maar mij "stoorde het een beetje dat ze links staat, heb het gevoel dat er iets niet klopt, misschien had ik hem mooier gevonden als ze rechts had gestaan. Maar wie ben ik, het was waarschijnlijk zijn bedoeling dat ie zo werd)
- Vava (Vind het een hele mooie foto, ook erg leuk dat je de fotograaf in de bril kan zien...)
Hoop dat de slowchat nu weer een beetje over fotos gaat (hoewel deze reacties van mij eigenlijk geen slowchat zijn...) en ben benieuwd naar de competitie in Juli...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |