abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 00:16:15 #241
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28897278
Oh, ik heb overigens ook Wensleydale-kaas gekocht, het is denk ik schapenkaas, maar ik heb verder geen idee wat het is, maak het morgen open denk ik, maar kent iemand dit?
En zo ja, suggesties hiervoor? Ik wilde het eigenlijk met wat vruchtjes (druiven of perzikjes ofzo) gaan eten met toastjes erbij.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 18 juli 2005 @ 00:31:20 #242
521 ruby
Hell yeah!
pi_28897755
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
We hebben hier overigens sinds vorige week een Albert Heijn XL, maar het haalt het echt niet bij een "gewone" Tesco ofzo hoor
God god, wat een zootje... schreiend duur (29,95 per kg voor een gemarineerd stukje "entrecote") en veel dingen uitverkocht ook...
Nee, de AH haalt het niet bij de Britse of Franse grote supermarkten. Maar toeristen bijvoorbeeld zullen dat misschien anders zien. Ze hebben toch ook veel producten die ze daar weer niet in hun eigen land verkopen. Maar ja, dan nog..

Niet dat ik al in die nieuwe AH ben geweest hoor, maar ik kan het me zo voorstellen.

En wat is er met die andere AH gebeurt by the way? Of zit er nu een andere winkel in?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 18 juli 2005 @ 00:36:10 #243
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28897903
De KonMar is completely gone, in dat pand zit nu dus de nieuwe AH XL.
Waar de AH zat ben ik nog niet geweest, maar er schijnt daar een "lekker en laag" te zitten, onderdeel van de KonMar, vanaf 20 juli open. Als je het mij vraagt gaat dat laatste voor geen meter lopen, maar goed... we zien wel...

Ik zag vanmiddag nog een "steak and kidney-pie" liggen bij de delicatessewinkel in Oud Rijswijk... toch wel vrij duur zeg maar (zeg maar gerust heel duur) , E 5,40 voor ik schat een 300 gram...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 18 juli 2005 @ 00:38:32 #244
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28897960
Nog wat (ik blijf bezig), we waren een dagje in Glasgow en anderhalve dag in Edinburgh, in beide steden kregen we "gewone" friet, maar dan wat dikker, zeg maar oma's frieten, geen slappe hap wat schreeuwt om vinegar... was wel een teleurstelling eigenlijk... vind het met vinegar altijd zo lekker, maar alleen als het slappe frieten zijn...
Is dit een nieuwe trend ofzo? Speciaal voor toeristen en modern volk?
  maandag 18 juli 2005 @ 16:36:59 #245
521 ruby
Hell yeah!
pi_28913357
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten wat de slappe patat betreft. Toen ik in mei in Engeland was, heb ik geen patat gegeten jammergenoeg. De volgende keer als ik Engeland ben, is dat het eerste wat ik ga doen!

Maar ik ga er van uit dat er genoeg fish 'n chips shops in GB zijn die lekkere slappe patat verkopen. Ik bedoel, dat is natuurlijk wel een traditie dat ze in stand moeten houden.

Die steak & kidney pie heb ik wel eens gekocht bij de toko (ja, ook daar verkopen ze wel eens Britse producten) en toen was de prijs ongeveer het zelfde. En ik denk als je die pie's koopt bij Woodleaf (Dagelijkse Groenmarkt) koopt, dat de prijs ook het zelfde is.

Hmmm, die lekker en laag winkel, daar heb ik wel eens van gehoord. Ik ga wel eens een keertje struinen daarzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 21:25:29 #246
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28922908
Kettle Sea Salt with Crushed Black Peppercorns Chips
M&S Spicy Pork Sausages huismerk
M&S bacon
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 18 juli 2005 @ 23:54:56 #247
521 ruby
Hell yeah!
pi_28928955
Kettle crisps....zo lekker. Gelukkig hebben we de Jumbo nog als er nood aan de man is.
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:25:18 #248
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_28975441
In Maastricht zit een winkeltje net buiten het centrum, met alleen Engels eten
De winkel heet: "Taste of England". Misschien leuk om eens naar toe te gaan tijdens een weekend Maastricht
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:45:18 #249
521 ruby
Hell yeah!
pi_29271339
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
De KonMar is completely gone, in dat pand zit nu dus de nieuwe AH XL.
Waar de AH zat ben ik nog niet geweest, maar er schijnt daar een "lekker en laag" te zitten, onderdeel van de KonMar, vanaf 20 juli open. Als je het mij vraagt gaat dat laatste voor geen meter lopen, maar goed... we zien wel...
Ik ben vandaag voor het eerst geweest en ik denk dat het wel gaat lopen eerlijk gezegd. Ze hebben er van alles en het is zeker goedkoper dan AH of de Konmar. En dat is natuurlijk aantrekkelijk in deze dure tijden.

Helaas hebben ze, zover ik kon zien, geen Britse producten zoals wij ze graag zouden zien, maar wel vele andere exotische producten.
pi_29323848
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:45 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik ben vandaag voor het eerst geweest en ik denk dat het wel gaat lopen eerlijk gezegd. Ze hebben er van alles en het is zeker goedkoper dan AH of de Konmar. En dat is natuurlijk aantrekkelijk in deze dure tijden.

Helaas hebben ze, zover ik kon zien, geen Britse producten zoals wij ze graag zouden zien, maar wel vele andere exotische producten.
Ik ben er nu meerdere malen geweest, en het bevalt me wel bij de lekker en laag. De Ah daarin tegen is echt helemaal niets. Is dat nou een XL....nou ik vinde het drie maal niks. Nou nog een lidl hier (eind van het jaar) en ik ben helemaal gelukkig.

Ik mis de m&s trouwens echt heel erg, ging er regelmatig shoppen voor brits food.
pi_29395783
waar is die winkel ook weer in a'dam die allerlei soorten buitenlands eten importeert speciaal voor buitenlanders met heimwee.. typisch engelse dingen en typisch amerikaanse, echt dat eten waar buitenlanders over mijmeren als ze lang hier zijn

Ik geloof vlak bij de Leidsestraat.. 't is een klein winkeltje en ze zijn behoorlijk aan de prijs
pi_29709756
Net terug van een weekendje Engeland. Om jullie even lekker te maken: bij Tesco 10 ready made meals ''healthy living'' gekocht voor in totaal 7 pond!!! Net Chicken Tikka Musala op, Mjammie. (Nu eerst een grotere vriezer kopen

Het is inderdaad treurig dat M&S weg is uit Nederland. Afgelopen kerst flink inkopen gedaan in Engeland. Echt heerlijk kerstdiner was dat... Misschien een idee om een pooltje te maken en voor elkaar inkopen te doen of nog beter: zelf een winkel beginnen. Hier in Den Haag ben je veroordeeld tot inkopen bij winkeltjes die weinig hebben en dan ook nog vaak erg duur.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:10:19 #253
521 ruby
Hell yeah!
pi_29808807
Ik heb een lange tijd geleden eens een mailtje gestuurd naar M&S met de vraag of ze nog plannen hadden om hun come-back te maken in Nederland. Geen antwoord terug gekregen.

Ik zeg altijd maar: geen bericht, goed bericht.

Geniet maar lekker van je Britse maaltijden Sjoerd72.

Een week of wat geleden heeft m'n vriend voor het eerst in 12 jaar overheerlijke Yorkshire Puddings gemaakt. Zaaaaaalig.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:27:39 #254
128159 smurfzilla
-------------------
pi_29907439
Ben een paar weken helemaal verslaafd geweest aan McVities jaffa cakes. Vond ze net zo verslavend als pringles. Gelukkig van allebei af nu

Heb nog wel steeds een 'gezonde' verslaving van cheerios, soort ronde cornflakes.
>>>Fast forward>>>
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:33:20 #255
521 ruby
Hell yeah!
pi_30423907
Update.

Ik was onlangs in Woodleaf & Furn. in het centrum van Den Haag en tot mijn grote blijdschap zag ik dat ze boel aan het verbouwen waren. Sterker nog, ik zag koelvitrines staan dus dit geeft mij hoop. Ik ga er vanuit dat er binnen kort overheerlijke worstjes, bacon, Scotch Eggs en allerhande versartikelen te verkrijgen zijn. Binnenkort maar weer eens checken.

Tevens zit er bij Hollands Spoor een pandje waarom vermeld staat: Fried Chicken, Fish & Chips staan. Ik heb geen idee of dit een echte Fish & Chips shop is, maar ook dat ga ik onderzoeken.
  zondag 11 september 2005 @ 12:46:37 #256
521 ruby
Hell yeah!
pi_30480613
Oké, na intensief onderzoek ben ik er achtergekomen dat Woodleaf & Furn. inderdaad verse producten gaat verkopen.
Volgende week zaterdag gaat het nieuwe gedeelte open.

En die fish & chip shop is geen echte volgens mij. Ik was er gisteren ff langsgefietst en het is volgens mij gewoon een snackbar van een Arabisch uitziend persoon. Niet dat het dan geen fish & chip shop zou kunnen zijn, maar het zag er ook niet zo uit. Het is volgens mij gewoon een soort van snackbar.

Jammer, het had een mooie move geweest.
  zondag 11 september 2005 @ 23:31:20 #257
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30501041
Ow dan ga ik binnenkort eens bij Woodleaf kijken
Thanks Ruubs
  maandag 12 september 2005 @ 15:44:50 #258
521 ruby
Hell yeah!
pi_30515764
Your welcome BBQ-kip.

Ik sta waarschijnlijk in de rij zaterdag.
  dinsdag 13 september 2005 @ 10:29:03 #259
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30534482
Leuk leuk leuk!
Ben erg benieuwd of het wat is, heb wel weer eens zin in Brits eten

Afgelopen maandag heb ik zelf potato scones gemaakt en ze lukten ook nog eens prima
pi_30661709
Hmm, ik zou vandaag naar Woodleaf & Furn maar ik vind het weer niet echt optimaal. Niet dat het echt een goed excuus is, maar ik heb ook niet zoveel zin om de stad in te gaan want vanavond ga ik ook al naar de stad.
Misschien morgen en anders zeker maandag aangezien ik in de stad werk.
pi_30661747
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Afgelopen maandag heb ik zelf potato scones gemaakt en ze lukten ook nog eens prima
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Soort van aardappelgebakjes ofzo?

M'n vriend had een tijdje geleden voor het eerst in onze relatie (12 jr) Yorkshire Puddings gemaakt. Damn, dat was lekker zeg.
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:24:39 #262
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_30665667
misschien staat hij hier al tussen maar, thomas green in de frederik hendrik laan. Is een kleine engelse supermarkt die alleen waren heeft uit de UK, heel leuk ze hebben best veel, zowel vers producten als normale supermarkt artikelen.

(btw dit is in den haag)

ze hebben ook een site thomas green
don't give me that fucking bullshit
pi_30672644
Ben vandaag bij Woodleaf & Furn geweest. Ze hebben nu inderdaad fresh en frozen food. Scotch eggs, pies, haggis, clotted cream, double cream, sausages, cheese, cheesecake, bacon, I can't believe it is not butter,Yorkshire pudding, fish and chips etc. En uiteraard ook de crisps, thee, biscuits, jam etc etc. Echt super! De producten in de koeling vlogen de deur uit. Heb gevraagd wanneer ze weer nieuwe aanlevering krijgen. Helaas duurt dat wat langer ivm met het feit dat ze dicht zijn geweest vanwege verbouwing. Verse producten komen iig woensdag 28 sept weer binnen. Zeker in de gaten houden!!
  zondag 18 september 2005 @ 04:23:56 #264
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30687893
Wow wat gaaf Pinklady
En hoe zijn de prijzen? Je bent blijft een Nederlander of niet

@Ruby:
Dit zijn potato scones:

Alleen die van mij waren wat geler omdat ik er een eidooiertje doorheen had gedaan
Het is dus afgekoelde aardappelpuree met wat ei erdoor, zout en peper, bloem en het deegje daarvan druk je plat, bestuif je met wat bloem en bak je dan in een droge koekenpan.
Makkelijk en super als ontbijt (of bij de hoofdmaaltijd erbij, why not? )
pi_30689448
Ga vanmiddag weer even bij ze langs en zal dan proberen zo veel mogelijk prijzen te onthouden. Kom dus vanavond met meer info!
  zondag 18 september 2005 @ 11:18:57 #266
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_30689881
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 11:30 schreef Draaitafeltje het volgende:
Jungle Jim's
pi_30707804
Hierbij een snelle update omtrent de prijzen bij Woodleaf. De fresh producten varieren van zo'n 2 tot 6 euro. Viel mij eigenlijk nog best wel mee. En bovendien is een reisje Engeland duurder. Ik zou echter wel even wachten met inkopen gaan doen aangezien de koeling nu echt bijna leeg is. En zoals ik al eerder vermeldde komen ze over zo'n anderhalve week weer binnen
  zondag 18 september 2005 @ 21:44:49 #268
521 ruby
Hell yeah!
pi_30709460
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:53 schreef pinklady1970 het volgende:
Ben vandaag bij Woodleaf & Furn geweest. Ze hebben nu inderdaad fresh en frozen food. Scotch eggs, pies, haggis, clotted cream, double cream, sausages, cheese, cheesecake, bacon, I can't believe it is not butter,Yorkshire pudding, fish and chips etc. En uiteraard ook de crisps, thee, biscuits, jam etc etc. Echt super! De producten in de koeling vlogen de deur uit. Heb gevraagd wanneer ze weer nieuwe aanlevering krijgen. Helaas duurt dat wat langer ivm met het feit dat ze dicht zijn geweest vanwege verbouwing. Verse producten komen iig woensdag 28 sept weer binnen. Zeker in de gaten houden!!
Ik ging vandaag even kijken en inderdaad; alles verse producten waren weg. Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.
Dan ga ik woensdag maar weer kijken.

Cool.
  zondag 18 september 2005 @ 21:47:04 #269
521 ruby
Hell yeah!
pi_30709542
quote:
Op zondag 18 september 2005 04:23 schreef BBQ-kip het volgende:

@Ruby:
Dit zijn potato scones:
[afbeelding]
Alleen die van mij waren wat geler omdat ik er een eidooiertje doorheen had gedaan
Het is dus afgekoelde aardappelpuree met wat ei erdoor, zout en peper, bloem en het deegje daarvan druk je plat, bestuif je met wat bloem en bak je dan in een droge koekenpan.
Makkelijk en super als ontbijt (of bij de hoofdmaaltijd erbij, why not? )
Ziet er goed it BBQ-kip! Ik had er nog nooit van gehoord.

Wij willen rond de kerst misschien weer naar Engeland. Dat wordt weer inslaan.
  zondag 18 september 2005 @ 22:09:17 #270
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30710301
Het is ook Schots, dus dat kan de onbekendheid verklaren, maar dat valt natuurlijk ook onder "Brits eten"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')