Zo lang heb je toch niet nodig om vanalles in te slaan? Of was je echt naar dingen opzoek?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanochtend terug gekomen en helaas niet zo heel veel mee kunnen nemen... (i.v.m. zeurende zusjes "we blijven toch niet de hele vakantie in de supermarkt")
Mijn man is gelukkig net zo als ik. Een (liefst grote) supermarkt maar ook andere levensmiddelen en drankenwinkels in het buitenland zijn minstens zo intressant als must-see musea. Heerlijk op je gemak door een giga super dwalen in Italie of UK. Alle schappen langs en je heerlijk vergapen aan de spullen die ze hebben. Koekjes gevuld met vijgen, dat klinkt lekker, Oeh, een heel koelschap met 20 soorten chedder. Jum.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:57 schreef ruby het volgende:
Het beste is om in je eentje naar de supermarkt te gaan of dat iemand met je meegaat die het net zo boeiend vindt als jij.
Als ik te lang in de supermarkt vertoef, loopt m'n vriend z'n hoofd rood aan van ergenis, haha.
Nee, de AH haalt het niet bij de Britse of Franse grote supermarkten. Maar toeristen bijvoorbeeld zullen dat misschien anders zien. Ze hebben toch ook veel producten die ze daar weer niet in hun eigen land verkopen. Maar ja, dan nog..quote:Op maandag 18 juli 2005 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
We hebben hier overigens sinds vorige week een Albert Heijn XL, maar het haalt het echt niet bij een "gewone" Tesco ofzo hoor
God god, wat een zootje... schreiend duur (29,95 per kg voor een gemarineerd stukje "entrecote") en veel dingen uitverkocht ook...
Ik ben vandaag voor het eerst geweest en ik denk dat het wel gaat lopen eerlijk gezegd. Ze hebben er van alles en het is zeker goedkoper dan AH of de Konmar. En dat is natuurlijk aantrekkelijk in deze dure tijden.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
De KonMar is completely gone, in dat pand zit nu dus de nieuwe AH XL.
Waar de AH zat ben ik nog niet geweest, maar er schijnt daar een "lekker en laag" te zitten, onderdeel van de KonMar, vanaf 20 juli open. Als je het mij vraagt gaat dat laatste voor geen meter lopen, maar goed... we zien wel...
Ik ben er nu meerdere malen geweest, en het bevalt me wel bij de lekker en laag. De Ah daarin tegen is echt helemaal niets. Is dat nou een XL....nou ik vinde het drie maal niks. Nou nog een lidl hier (eind van het jaar) en ik ben helemaal gelukkig.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben vandaag voor het eerst geweest en ik denk dat het wel gaat lopen eerlijk gezegd. Ze hebben er van alles en het is zeker goedkoper dan AH of de Konmar. En dat is natuurlijk aantrekkelijk in deze dure tijden.
Helaas hebben ze, zover ik kon zien, geen Britse producten zoals wij ze graag zouden zien, maar wel vele andere exotische producten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |