abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:41:47 #226
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_27323295
Al's Plaice op de Nieuwendijk (tegenover de Blarney Stone) in Amsterdam verkoopt Lucozade
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_27800367
Ik ben op zoek naar popcorn gemaakt Poppycocks. Popcorn met pecannoten

Heeft iemand enig idee waar ik het kan krijgen ?

Dank je

Jessica
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:53:49 #228
521 ruby
Hell yeah!
pi_27841015
Ik weet niet waar je woont Yess77, maar probeer het gewoon bij een Engelse winkel. Duf antwoord misschien, maar je weet maar nooit.

Of is het iets typisch Amerikaans? Dan misschien bij de American Book store?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_27857831
In Amsterdam zit een zaakje waar ze o.a. ook (ingevroren) sausages verkopen. Alvast voorpret (inclusief kwijlen)? Hier is een link: www.britishstore.nl
pi_27858586
En een supergrote supermarkt bij Brussel: http://www.stonemanor.uk.com/Home.htm

Last but not least, ook in Den Haag & (nogmaals Amsterdam): http://www.thomasgreens.com/holland/

[ Bericht 38% gewijzigd door Lilith09 op 12-06-2005 16:10:32 ]
  zondag 12 juni 2005 @ 16:14:12 #231
521 ruby
Hell yeah!
pi_27859464
Nu kom ik niet zo vaak in Brussel, maar ik vind dit wel een mooie tip! Waarom hebben wij dat niet in Nederland?

Thomas Greens daar ben ik inderdaad geweest. Mocht je desperate zijn voor Engels voedsel, dan kun je daar terecht. Ik vind hun assortiment niet enorm ofzo, maar de typisch Engelse dingetjes hebben ze er.

Komt Marks & Spencers weer eens onze kant op?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 09:30:20 #232
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28646867
Vanmiddag vertrek ik voor een week naar Schotland
En er gaan een hoop lekkere dingen mee terug
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 10:33:07 #233
521 ruby
Hell yeah!
pi_28647571
Wow BBQ-kip, dat is leuk.

Nou, heel veel plezier maar en neem inderdaad maar lekker veel Britse lekkernijen mee terug. Altijd goed.
pi_28676785
@BBQ-kip, haggis? gefrituurde mars bar?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 21:22:15 #235
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28868083
Vanochtend terug gekomen en helaas niet zo heel veel mee kunnen nemen... (i.v.m. zeurende zusjes "we blijven toch niet de hele vakantie in de supermarkt" )
Wel haggis gegeten, niet meegenomen, geen gefrituurde mars.
Wel jam met wisky erin, chocoladetaart-mis, icing, bosbessenjam, sticky toffee sponge pudding in blik en steak and kidneypie.
Uhm tsja... toch best lekkere dingen eigenlijk
En daar lekker porkpies enzo gegeten, jammie

Schotland is zooo leuk
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 17 juli 2005 @ 00:21:59 #236
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28872503
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanochtend terug gekomen en helaas niet zo heel veel mee kunnen nemen... (i.v.m. zeurende zusjes "we blijven toch niet de hele vakantie in de supermarkt" )
Zo lang heb je toch niet nodig om vanalles in te slaan? Of was je echt naar dingen opzoek?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 17 juli 2005 @ 21:33:07 #237
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28891985
Ze kunnen nogal overdrijven, zal ik maar zeggen...
Jammer maar helaas, volgende keer beter
  zondag 17 juli 2005 @ 21:57:55 #238
521 ruby
Hell yeah!
pi_28892646
Het beste is om in je eentje naar de supermarkt te gaan of dat iemand met je meegaat die het net zo boeiend vindt als jij.

Als ik te lang in de supermarkt vertoef, loopt m'n vriend z'n hoofd rood aan van ergenis, haha.
  zondag 17 juli 2005 @ 22:05:54 #239
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28892856
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:57 schreef ruby het volgende:
Het beste is om in je eentje naar de supermarkt te gaan of dat iemand met je meegaat die het net zo boeiend vindt als jij.

Als ik te lang in de supermarkt vertoef, loopt m'n vriend z'n hoofd rood aan van ergenis, haha.
Mijn man is gelukkig net zo als ik. Een (liefst grote) supermarkt maar ook andere levensmiddelen en drankenwinkels in het buitenland zijn minstens zo intressant als must-see musea. Heerlijk op je gemak door een giga super dwalen in Italie of UK. Alle schappen langs en je heerlijk vergapen aan de spullen die ze hebben. Koekjes gevuld met vijgen, dat klinkt lekker, Oeh, een heel koelschap met 20 soorten chedder. Jum.
Mannie kan niet koken, maar heel goed eten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:13:52 #240
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28897218
Gelukkig is mijn vent wat eten en koken betreft net zo als ik, heel fijn mee op vakantie gaan dus
Precies wat Piet zegt, een mooie supermarkt waar ze lekker eten hebben is net zo gaaf als een museum waarin bijvoorbeeld een Paul Klee hangt
Het is echt ene onderdeel van onze vakantie altijd, lekker eten zoeken, lokale producten proberen en ervan genieten
Mijn zusjes echter zijn echt heel anders... jammer, maar ja, beetje aanpassen aan elkaar moet ook wel natuurlijk, als je met zijn 3-tjes op vakantie gaat, van alles een beetje.

We hebben hier overigens sinds vorige week een Albert Heijn XL, maar het haalt het echt niet bij een "gewone" Tesco ofzo hoor
God god, wat een zootje... schreiend duur (29,95 per kg voor een gemarineerd stukje "entrecote") en veel dingen uitverkocht ook...
Ach, misschien toch straks maar een jaartje studeren aan de universiteit van Edinburgh?
  maandag 18 juli 2005 @ 00:16:15 #241
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28897278
Oh, ik heb overigens ook Wensleydale-kaas gekocht, het is denk ik schapenkaas, maar ik heb verder geen idee wat het is, maak het morgen open denk ik, maar kent iemand dit?
En zo ja, suggesties hiervoor? Ik wilde het eigenlijk met wat vruchtjes (druiven of perzikjes ofzo) gaan eten met toastjes erbij.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:31:20 #242
521 ruby
Hell yeah!
pi_28897755
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
We hebben hier overigens sinds vorige week een Albert Heijn XL, maar het haalt het echt niet bij een "gewone" Tesco ofzo hoor
God god, wat een zootje... schreiend duur (29,95 per kg voor een gemarineerd stukje "entrecote") en veel dingen uitverkocht ook...
Nee, de AH haalt het niet bij de Britse of Franse grote supermarkten. Maar toeristen bijvoorbeeld zullen dat misschien anders zien. Ze hebben toch ook veel producten die ze daar weer niet in hun eigen land verkopen. Maar ja, dan nog..

Niet dat ik al in die nieuwe AH ben geweest hoor, maar ik kan het me zo voorstellen.

En wat is er met die andere AH gebeurt by the way? Of zit er nu een andere winkel in?
  maandag 18 juli 2005 @ 00:36:10 #243
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28897903
De KonMar is completely gone, in dat pand zit nu dus de nieuwe AH XL.
Waar de AH zat ben ik nog niet geweest, maar er schijnt daar een "lekker en laag" te zitten, onderdeel van de KonMar, vanaf 20 juli open. Als je het mij vraagt gaat dat laatste voor geen meter lopen, maar goed... we zien wel...

Ik zag vanmiddag nog een "steak and kidney-pie" liggen bij de delicatessewinkel in Oud Rijswijk... toch wel vrij duur zeg maar (zeg maar gerust heel duur) , E 5,40 voor ik schat een 300 gram...
  maandag 18 juli 2005 @ 00:38:32 #244
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28897960
Nog wat (ik blijf bezig), we waren een dagje in Glasgow en anderhalve dag in Edinburgh, in beide steden kregen we "gewone" friet, maar dan wat dikker, zeg maar oma's frieten, geen slappe hap wat schreeuwt om vinegar... was wel een teleurstelling eigenlijk... vind het met vinegar altijd zo lekker, maar alleen als het slappe frieten zijn...
Is dit een nieuwe trend ofzo? Speciaal voor toeristen en modern volk?
  maandag 18 juli 2005 @ 16:36:59 #245
521 ruby
Hell yeah!
pi_28913357
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten wat de slappe patat betreft. Toen ik in mei in Engeland was, heb ik geen patat gegeten jammergenoeg. De volgende keer als ik Engeland ben, is dat het eerste wat ik ga doen!

Maar ik ga er van uit dat er genoeg fish 'n chips shops in GB zijn die lekkere slappe patat verkopen. Ik bedoel, dat is natuurlijk wel een traditie dat ze in stand moeten houden.

Die steak & kidney pie heb ik wel eens gekocht bij de toko (ja, ook daar verkopen ze wel eens Britse producten) en toen was de prijs ongeveer het zelfde. En ik denk als je die pie's koopt bij Woodleaf (Dagelijkse Groenmarkt) koopt, dat de prijs ook het zelfde is.

Hmmm, die lekker en laag winkel, daar heb ik wel eens van gehoord. Ik ga wel eens een keertje struinen daarzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 21:25:29 #246
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28922908
Kettle Sea Salt with Crushed Black Peppercorns Chips
M&S Spicy Pork Sausages huismerk
M&S bacon
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 18 juli 2005 @ 23:54:56 #247
521 ruby
Hell yeah!
pi_28928955
Kettle crisps....zo lekker. Gelukkig hebben we de Jumbo nog als er nood aan de man is.
  woensdag 20 juli 2005 @ 14:25:18 #248
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_28975441
In Maastricht zit een winkeltje net buiten het centrum, met alleen Engels eten
De winkel heet: "Taste of England". Misschien leuk om eens naar toe te gaan tijdens een weekend Maastricht
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:45:18 #249
521 ruby
Hell yeah!
pi_29271339
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
De KonMar is completely gone, in dat pand zit nu dus de nieuwe AH XL.
Waar de AH zat ben ik nog niet geweest, maar er schijnt daar een "lekker en laag" te zitten, onderdeel van de KonMar, vanaf 20 juli open. Als je het mij vraagt gaat dat laatste voor geen meter lopen, maar goed... we zien wel...
Ik ben vandaag voor het eerst geweest en ik denk dat het wel gaat lopen eerlijk gezegd. Ze hebben er van alles en het is zeker goedkoper dan AH of de Konmar. En dat is natuurlijk aantrekkelijk in deze dure tijden.

Helaas hebben ze, zover ik kon zien, geen Britse producten zoals wij ze graag zouden zien, maar wel vele andere exotische producten.
pi_29323848
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:45 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik ben vandaag voor het eerst geweest en ik denk dat het wel gaat lopen eerlijk gezegd. Ze hebben er van alles en het is zeker goedkoper dan AH of de Konmar. En dat is natuurlijk aantrekkelijk in deze dure tijden.

Helaas hebben ze, zover ik kon zien, geen Britse producten zoals wij ze graag zouden zien, maar wel vele andere exotische producten.
Ik ben er nu meerdere malen geweest, en het bevalt me wel bij de lekker en laag. De Ah daarin tegen is echt helemaal niets. Is dat nou een XL....nou ik vinde het drie maal niks. Nou nog een lidl hier (eind van het jaar) en ik ben helemaal gelukkig.

Ik mis de m&s trouwens echt heel erg, ging er regelmatig shoppen voor brits food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')