Jammer dat het op zo'n rotlocatie zit zeg!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:49 schreef ruby het volgende:
Geeft niet hoor, elke bijdrage is welkom.
In de Expatshop in Den Haag (Scheveningen) ben ik al geweest. Ik vind de locatie van deze winkel niet echt superhandig. Het zit aan de haven. Als je met het openbaar vervoer komt moet je nog een baggereind lopen. Ze hadden deze winkel beter in de stad kunnen vestigen. De bereikbaarheid is dan veel beter.
Maar goed, er is tenminste een Britse winkel en dat is altijd handig als je de typische Engelse dingetjes wilt hebben. Maar het kan nog beter.
Laat ze maar mooi een echte Engelse supermarkt openen in Nederland net als in Calais.
M'n laatste keer was in juni 2003. M'n schoonmoeder woont daar (West Yorkshire).. Helaas komen we er niet zo heel vaak eigenlijk, hoewel ik wel vaker naar toe zou willen. M'n schoonmoeder komt dan ook vaker hier dan wij daar.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:14 schreef Beaker1 het volgende:
Ruby
Kom jij vaak in Engeland? Ik kom er al heel mijn leven
Engeland![]()
Yorkshire is in het Noorden van Engeland. Je hebt zeg maar North Yorkshire, West Yorkshire en South Yorkshire. Mijn vriend komt uit West Yorkshire.. Een grote bekende stad daar is Leeds. Leuke stad om lekker te shoppen. Het is niet zo massaal als Londen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:27 schreef Beaker1 het volgende:
Wij gaan al sinds jaar en dag naar Wales (vlak bij het Snowdownia gebied)daar is het zo vreselijk mooi
![]()
Ben het met je eens dat het daar erg duur is dat is wel heel jammer! Daarbij komt ook de overtocht nog is wat het heel duur maakt![]()
Over 2 weken gaan we heerlijk genieten van Schotland
Yorkshire, daar ben ik wel is geweest volgens mij!? Waar ligt dat ergnes in de buurt?
Hehe, m'n vriend komt uit Brighouse, dat ligt ernaast.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:32 schreef Chillmeister het volgende:
Expat heb ik minder leuke dingen gehoord. Stonden kennelijk een keer op een british womens club day met een standje spullen te verkopen en de dag erna stonden ze op een american beurs ofzo. Verkochten precies dezelfde dingen alleen goedkopere prijzen. Ze dachten kennelijk niet dat iemand op beide beuzen zou komen. Beetje afzetters dus.
West Yorkshire. Lache om te horen, de helft van mijn familie komt uit Halifax.
Gewoon Fish 'n Chips eten, altijd goed.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:09 schreef Beaker1 het volgende:
* ontopic *
Over 2 weken naar Schotlandmag aannemen dat het eten daar niet anders is als de rest van Engeland op de Heggis hoe schrijf je dat
na dan. Wat we overigens wel gaan proberen te eten
![]()
Anyway..... ik ga daar flink inkopen doen dus![]()
Iemand nog leuke en lekkere tips om te kopen en zeker is te proberen?
Thanx
\quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
De beste yorkshire pudding krijg je bij mij thuis van mn vriendin
mijn familie ookquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:53 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Denk het wel.... ze komt uit yorkshire.......
Men zei toentertijd dat er wel kans bestaat dat M&S zou terugkeren naar het vasteland. Alleen dan wel in een andere vorm.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:15 schreef ruby het volgende:
Tijd voor een comeback van Marks & Spencer of een geheel nieuwe formule in het centrum van Den Haag. Dank u.
Weidewinkels zijn verboden in Nederland.quote:Op zondag 19 september 2004 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Persoonlijk denk ik dat midden in de randstad, met goede autobaan aanbinding, een weidewinkelcomplex met een Asda/Tesco, Mamout en een Real een groot succes zou worden. Gewoon drie super supers met typisch duitse, engelse en franse supermarktproducten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |