abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11262070
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 02:23 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Oh ja, dat wilde ik eigenlijk ook nog zeggen dank je. Dekt de lading eigenlijk wel.
Pedofielen zijn net echte mensen, act on impulse maar weet wanneer je te ver gaat. Pas wanneer mensen zich aan kinderen vergrijpen ga ik witheet worden, maar dan zijn het pas misdadigers', voor hetgeen er zich in je hoofd afspeelt hoef je voor niemand verantwoording af te leggen denk ik dan, als niet-pedofiel.

Bedankt Roache dat bedoel ik dus ook
Try anything once, twice to be sure
pi_11262085
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 02:23 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Oh ja, dat wilde ik eigenlijk ook nog zeggen dank je. Dekt de lading eigenlijk wel.
Pedofielen zijn net echte mensen, act on impulse maar weet wanneer je te ver gaat. Pas wanneer mensen zich aan kinderen vergrijpen ga ik witheet worden, maar dan zijn het pas misdadigers', voor hetgeen er zich in je hoofd afspeelt hoef je voor niemand verantwoording af te leggen denk ik dan, als niet-pedofiel.

dat hoef een pedo ook niet en ik hoef het niet als ik beslis dat ik mijn kind niet alleen laat met een voor mijn part niet praktiserende pedo.

ik beslis of ik dat risico wel of niet neem, en ik neem het dus niet, al is de man zich nog nooit zijn boekje te buiten gegaan, ik hoef geen rekening te houden met zijn eventueel gekwetste gevoelens

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 21 juni 2003 @ 02:33:10 #28
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_11262111
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 02:21 schreef milagro het volgende:

[..]

nee dat hoeft idd niet, maar als ik wéét dat die gedachtes er zijn , laat ik mijn kind niet alleen bij die meneer.

het risico dat er toch iets gebeurt..

Als er iets gebeurt zal niet met mijn medewerking zijn.
Ik zal het mezelf nooit vergeven.
Want ik wist wat de geaardheid van die man was en ik liet mijn kind bij hem achter.

Maar lieve Milagro, daar draait deze hele discussie al de hele dag over: je WEET het in 9 van de 10 gevallen niet. Ik geloof niet dat er hier iemand is die er plezier in schept om jou je kinderen in de armen van een pedofiel te zien drijven, maar jij lijkt door een wesp gebeten bij de ampele verwijzing naar iets wat daarop lijkt.
Natuurlijk schop je iemand die je kinderen iets aandoet in z'n kruis, maar het kan iedereen zijn! Iedereen kan op je kind geilen. Maar om nou om die aanname een heel wereldbeeld te hangen gaat toch echt te ver is mijn mening. Kinderen gaan dood doordat ze overreden worden, verpletterd worden, vermoord worden en natuurlijk hang je ze dan niet aan de spoorlijjn/snelweg/crackhouse, maar hoeveel pedofielen ken je nou werkelijk?!?! En hoeveel mensen vinden jou een slechte moeder omdat je ze er niet heen brengt?!!? Geen een iemand hier.

Natuurlijk breng je een kind niet naar een bekende pedofiel.
Natuurlijk keg je je kind niet onder de trein.

Waarom breng je je kind niet naar de oppasmoeder? Omdat ze misschien een pedo is? Zolang je het niet weet weet je niks. Zolang ik het niet weet ben jij een sokkenfetishist of een pyroomaan. Het zou toch van de zotte zijn dat je eerst publiekelijk moet gaan verkondigen dat dat niet waar is voordat ik m'n kind met brandende sokken aan naar je toe stuur?

Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 21 juni 2003 @ 02:34:31 #29
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_11262126
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 02:26 schreef milagro het volgende:
Als mijn kind op schoot zit bij een 'aardige meneer' en mij vertelt dat die meneer ineens een hele harde schoot kreeg en dat dat steeds gebeurt als hij op schoot zit..dan vergrijpt de man zich ook niet, maar zijn lichaam reageert wel op mijn kind en blijkbaar grijpt de man zelf niet in door mijn kind niet meer op schoot te nemen... moet ik me dan ook geen zorgen maken?
De man doet niets in feite, zijn lichaam reageert en hij laat het gebeuren, keer op keer..
Dat is dus vergrijpen, dat moet je niet toelaten zoiets, en ik denk dat iedereen zich in de definitie "vergrijpen" kan vinden hoor.
pi_11262168
M'goed. De heren hebben dus morgen een 'meeting' op een terrasje, met wat bier erbij enzo.
Kunnen ze zien welke koppen er achter de internet-nicks schuilgaan, en elkaar eens de hand schudden.

Gezellig hoor!

pi_11262180
Er is hier verschillende malen gezegd dat een relatie met een man niet schadelijk is perse voor een kind, dat zo iemand enkel liefde voelt, het beste voor heeft met kinderen, jadajadajada...

Ik trek dat in twijfel en zeg dus dat ik geen een pedo vertrouw, wat ze ook zeggen of beloven.
Dan maar bevooroordeeld.

Er werd hier zowat gedaan of het ook iets moois kon zijn.
Zo'n bijeenkomst waar men samenkomt om de "liefde" voor het kind te vieren vind ik ziek en fout en daar ging de discussie feitelijk om, dat sommigen meenden dat zo'n bijeenkomst moet kunnen , dat men enkel ervaringen uitwisselt... nu, met dat 'vieren' van die 'liefde' heb ik daar ernstig mijn twijfels over en dus ook of men werkelijk zo lijdt onder die geaardheid, of men er wel vanaf wil.

Ik ga mijn reuma toch ook niet vieren, waarom zij hun aandoening wel?

pi_11262187
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 02:38 schreef DennisMoore het volgende:
M'goed. De heren hebben dus morgen een 'meeting' op een terrasje, met wat bier erbij enzo.
Kunnen ze zien welke koppen er achter de internet-nicks schuilgaan, en elkaar eens de hand schudden.

Gezellig hoor!

Ja fijn, proosten op de liefde voor het kind
Goh wat zitten ze ermee, zeg
pi_11262248
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 02:40 schreef milagro het volgende:
Zo'n bijeenkomst waar men samenkomt om de "liefde" voor het kind te vieren vind ik ziek en fout en daar ging de discussie feitelijk om, dat sommigen meenden dat zo'n bijeenkomst moet kunnen , dat men enkel ervaringen uitwisselt... nu, met dat 'vieren' van die 'liefde' heb ik daar ernstig mijn twijfels over en dus ook of men werkelijk zo lijdt onder die geaardheid, of men er wel vanaf wil.
Dat 'vieren van de liefde' scheen dus op die bijeenkomsten wel mee te vallen, dacht ik. Het zijn meer internet-meetings... zoals die er ook via fok zijn.
En het lijkt me dat er via internet hele diepe vriendschappen zijn ontstaan, na wellicht een soort van pastorale chats. Hoe ermee om te gaan, hoe nog enige zelf-acceptatie op te brengen, etc. Het is toch logisch dat die mensen elkaar eens irl willen zien op een terrasje.

En het lijkt me niet gezond om te moeten 'lijden' onder een geaardheid, of er vanaf te willen. Dan is de rest van je leven een hel. En omdat het tóch al niet makkelijk is om je te realiseren dat je de rest van je leven alleen moet blijven, geen intimiteit mag kennen... Lijkt me dat beter vol te houden wanneer je als persoon een beetje geestelijk 'stabiel' bent, en niet boordevol opgekropte frustraties en zelfhaat zit.

En dat pedofielen dat volhouden, daar hebben ook kinderen wat aan.

quote:
Wanneer je ze een pil voorhoudt waarmee ze hetero kunnen worden, zal 99,99% die slikken, lijkt me.
pi_11262299
quote:
Pieter organiseert de Boy Love Day en Roel is een van de vaste bezoekers van de bijeenkomsten die zijn bedoeld om jongens tussen de 6 en 15 jaar te eren en "samen te praten over onze liefde voor hen"
quote:
Kinderen zijn in principe niet aanwezig op de bijeenkomst, al weet Roel zich wel een Boy Love Day te herinneren waar iemand een jongetje bij zich had. "Die kreeg natuurlijk veel te veel aandacht."
quote:
Roel en Pieter hebben zelf ooit wegens hun geaardheid op het politiebureau gezeten. Pieter wegens naaktfoto's en Roel omdat hij te intiem met een jongen was geweest.
"Ik kan mezelf wel beheersen als ik met jongens omgang heb", beweert Pieter, "zoals ook een gynaecoloog zich kan beheersen als hij een vrouw onderzoekt." Maar beiden vinden wel dat een zekere intimiteit met jongens eigenlijk moet kunnen. Ze wijzen op allerlei onderzoeken waarin wordt beweerd dat seksueel contact tussen ouderen en jongeren niet per definitie schadelijk voor het kind hoeft te zijn.
Ja sorry ik kan hier toch echt niet vrolijk van worden, hoor..

Ik zie enkel vergoeilijking weer..

zaterdag 21 juni 2003 @ 02:59:41 #35
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_11262333
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 02:40 schreef milagro het volgende:
Er is hier verschillende malen gezegd dat een relatie met een man niet schadelijk is perse voor een kind, dat zo iemand enkel liefde voelt, het beste voor heeft met kinderen, jadajadajada...

Ik trek dat in twijfel en zeg dus dat ik geen een pedo vertrouw, wat ze ook zeggen of beloven.
Dan maar bevooroordeeld.

Ik ben het een groot deel met je eens hoor, begrijp me niet verkeerd. Ken genoeg moeders die alles voor hun kinderen over hebben (hopelijk iets universeels) maar daarin toch wat realistischer zijn. Dingen gebeuren. Dat is een feit. Als je ze kunt voorkomen, prima moet je ook doen. Maar het lijkt niet tot je door te dringen dat je bepaalde dingen niet in de hand hebt, zoals blikseminslag, aardbevingen, een buurman die pedo blijkt te zijn. Wanneer je je kinderen kost wat kost tegen alle leed wilt beschermen ben je een slechte moeder want daarin beknot je de kids in hun bestaan. Ik denk dat je de "slechte moeder"-opmerkingen in deze context moet zien. Natuurlijk ben jij niet 24/7 bij je kinderen, dus in de tijd dat ze op school/sportclub/koor zijn kunnen er dingen gebeuren waar jij geen weet van hebt. Zolang die dingen zich pedogerelateerd niet uiten in misbruik snap ik niet waar je je zo druk over maakt: wanneer het geen misbruik betreft weet je het gewoon domweg niet. En lees eerst goed voordat je reageert Milagro, want wat ik hier beschrijf is namelijk geen pleidooi voor pedofilie, noch een bagatellisering van een probleem, maar de realiteit. Er bestaan mensen die jou kinderen begeren wanneer jij er niet in de buurt bent. En dat kun je niet voorkomen zonder je kinderen op zolder op te sluiten.
pi_11262371
zucht..ik zeg al tig keer dat ik me bewust ben dat ik het niet kan voorkomen en dat ik niet altijd kan weten wie er pedo is..maar ALS ik het weet etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc maar zelfs dat werd me door sommigen kwalijk genomen..want het moet toch kunnen, een pedo die omgang heeft met kinderen zolang hij ze maar niet aanraakt of het moet van het kind uitgaan...nou sorry hoor, mag ik een teiltje...

en nee, ik zal die geaardheid nooit als acceptabel beschouwen zoals die heren Roel en Pieter graag zouden zien.
ik ga me dus niet schuldig voelen en me bekommeren over de gevoelens van de pedo als ik zeg dat ik er van walg.

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 21-06-2003 03:08]

Redactie Frontpage zaterdag 21 juni 2003 @ 03:08:16 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_11262383
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:06 schreef milagro het volgende:

ik ga me dus niet schuldig voelen en me bekommeren over de gevoelens van de pedo als ik zeg dat ik er van walg.

Oke, daar ga ik in mee. Ook niet iedereen bekommert zich om de gevoelens van homo's of mensen met aids.

Maar de vraag is: wil je ze ook opzoeken met een busje kleerkasten met honkbalknuppels?

Daar gaat dit hele topic over, dat pedo's zich bedreigd voelen.

pi_11262387
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 02:54 schreef milagro het volgende:

Ja sorry ik kan hier toch echt niet vrolijk van worden, hoor..

Ik zie enkel vergoeilijking weer..

Ik vroeg ook aan Rooderik om dat eens toe te lichten. Die kwam met een verklaring dat het dan waarschijnlijk op rare bijeenkomsten in de VS sloeg. Bij zijn weten werden er in NL ook geen 'blauwe kaarsen' aangestoken.

'k Neem aan dat ook hij vindt dat zo'n internet-meeting, met wellicht zware gesprekken, geen geschikte plek is voor kinderen. Lijkt mij iig geen goed idee.

Enneh, als die Roel en die Pieter eens op het politiebureau hebben gezeten, zegt dat m.i. weinig over het nut van een (terras-)meeting. Ik vermoed dat er juist meer excessen zullen optreden, wanneer mensen niét eens met 'soortgenoten' kunnen praten.

Nogmaals, ik denk dat een pedo die lekker in z'n vel zit, die zich niet waardeloos voelt, met zelfhaat etc, béter in staat is om zich te beheersen, dan een eenzame pedo vol opgekropte frustraties en geheimen.

Redactie Frontpage zaterdag 21 juni 2003 @ 03:11:08 #39
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_11262394
quote:
die heren Roel en
Ik las toch echt even Roel Pieper
pi_11262397
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:08 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Oke, daar ga ik in mee. Ook niet iedereen bekommert zich om de gevoelens van homo's of mensen met aids.

Maar de vraag is: wil je ze ook opzoeken met een busje kleerkasten met honkbalknuppels?

Daar gaat dit hele topic over, dat pedo's zich bedreigd voelen.

Nee dat wil ik niet..dat zeg ik dus steeds.zucht.....ik verzoek ze in eerste instantie vriendelijk uit de buurt te blijven van mijn kids, als daar aanleiding voor is.
En als er klappen vallen doordat een vent zich daadwerkelijk vergrepen heeft aan mijn kind, dan zijn het mijn handen die slaan.

Als jij mijn kind zomaar een knal verkoopt, dan krijg jij een knal van mij.
En zo is dat met iedere vorm van fysiek geweld.
Ik haal uit als je aan mijn kinderen zit.

† In Memoriam † zaterdag 21 juni 2003 @ 03:13:00 #41
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11262403
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:11 schreef milagro het volgende:

Ik ook, maar niet in elke posting.
  Redactie Frontpage zaterdag 21 juni 2003 @ 03:13:30 #42
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_11262408
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:11 schreef milagro het volgende:
Als jij mijn kind zomaar een knal verkoopt, dan krijg jij een knal van mij.
En zo is dat met iedere vorm van fysiek geweld.
Maar daar gaat deze discussie toch niet over?

Zoals ik het zie gaat het over pedo's die een meeting willen houden.

pi_11262412
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:13 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik ook, maar niet in elke posting.

Ik wel, als men mij steeds woorden in de mond legt of blijft zeggen dat ik per definitie iedere pedo agressief zal benaderen en ieder kontakt tussen volwassen en mijn kid afkeur.
pi_11262421
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Maar daar gaat deze discussie toch niet over?

De discussie nam een andere wending omdat enkele heren beweerden dat een pedo enkel liefde voelt, dat het iets moois is, dat het moet kunnen en er vooral begrip gevraagd werd voor de gevoelens van de pedo en de gevoelens van een beschermendee moeder als overdreven en paranoide afgedaan werden en er ook nog eens werd gezegd dat ik beter geen kinderen had kunnen nemen met mijn instelling

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 21-06-2003 03:16]

Redactie Frontpage zaterdag 21 juni 2003 @ 03:15:52 #45
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_11262424
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:14 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik wel, als men mij steeds woorden in de mond legt of blijft zeggen dat ik per definitie iedere pedo agressief zal benaderen en ieder kontakt tussen volwassen en mijn kid afkeur.

Dat maak je er zelf van, je gaat volstrekt oftopic door te zeggen dat je iemand aanvalt die jouw kind iets aandoet. Dat is een heel andere discussie.
  zaterdag 21 juni 2003 @ 03:17:24 #46
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_11262432
quote:
zucht..ik zeg al tig keer dat ik me bewust ben dat ik het niet kan voorkomen en dat ik niet altijd kan weten wie er pedo is..maar ALS ik het weet etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc

en nee, ik zal die geaardheid nooit als acceptabel beschouwen zoals die heren Roel en Pieter graag zouden zien.

Ik bekommer me ook niet over Pieter en Roel, en die bijeenkomst mogen ze wat mij betreft dus in een dompig hol met elkaar beleven, maar dat gedeelte wat je nu schrijft over niet voorkomen-niet altijd kan weten etcetera komt realistisch over, iets wat gezien dit/deze topic(s) nogal ter discussie stond geloof ik/meen ik gelezen te hebben.

Ik denk dat je mag concluderen dat niemand kindermisbruik tolereert, maar dat er wel mensen zijn die over kinderen fantaseren. Dat vind ik net zo ranzig als de gedachte dat twee vrouwen het met elkaar doen. Als je erover fantaseert moet je dat vooral doen, maar val mij er niet mee lastig; ergo blijf met je poten van mijn kind af en ik laat jou met rust.

En nu ga ik slapen en fantaseren over dertig-plussers; in mijn fantasie kunnen ze namelijk niet oud genoeg zijn, in de realiteit moet ik genoegen nemen met een één jaar jongere man.... Damn.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 21-06-2003 03:17]

pi_11262436
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:13 schreef SunChaser het volgende:

En dan een soort van internet-meeting op een terrasje, de vrienden achter de nicknames zien. (Réken maar dat er diepe emotionele chats plaatsvonden!)

Geen schimmige bijeenkomst in een keldertje, en een uitwisselen van foto's...

pi_11262440
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat maak je er zelf van, je gaat volstrekt oftopic door te zeggen dat je iemand aanvalt die jouw kind iets aandoet. Dat is een heel andere discussie.

Dan moet je maar eens even in het eerste deel lezen, ik was niet de enige die over de zeik was en zogenaamd off topic ging..de discussie nam eenvoudigweg die wending door de reacties van vooral SCH
pi_11262465
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:17 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En dan een soort van internet-meeting op een terrasje, de vrienden achter de nicknames zien. (Réken maar dat er diepe emotionele chats plaatsvonden!)

Geen schimmige bijeenkomst in een keldertje, en een uitwisselen van foto's...

Nu ja misschien door Pieter dan, die houdt van foto's..
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2003 @ 03:21:29 #50
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11262470
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:17 schreef Roache_ het volgende:

in de realiteit moet ik genoegen nemen met een één jaar jongere man.... Damn.

Heb medelijden met je
Slaap lekker! ( en droom...nat )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')