Even een reactie uit het vorige topic (deel 4).
quote:En als je nu eens niet weet dat het een brave necrofiel is?
Op zaterdag 21 juni 2003 01:27 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik heb er nog een...
Laat je een hervormde kleptomaan je dagopbrengst van de winkel naar de nachtkluis brengen?
Of een brave necrofiel een wake houden bij je overleden zus?
V.
Het lijkt wel de wereld op z\'n kop zeg, iedereen is pedofiel totdat het tegendeel bewezen is. Zo komt het wel bijna over.
Misschien geilt de kassière bij de lokale Appie wel op kinderen, weet jij veel? Of de vuilnisman. Pas wanneer iemand over de schreef gaat zul je het echt weten; zolang er nog geen gedachtenleespolitie is zullen we dus allemaal moeten leren leven met het feit dat er mensen zijn die op kinderen geilen waarvan je het niet weet. En dat is ziek, zielig en klote, maar het is een feit blijkbaar, en tot deze topicreeks heb ik er eigenlijk nooit zo over nagedacht wat misschien wel net zo prettig is.
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 21-06-2003 01:57]
quote:In deze reeks hadden bepaalde mensen de mond vol over 'acceptatie'.
En als je nu eens niet weet dat het een brave necrofiel is?
Dat staat namelijk niet op iemands voorhoofd getatoeëerd, behalve in ficieve what/if verhaaltjes die niets bijdragen aan de hele discussie en derhalve functioneren als lont in een kruitvat.
Ik ga er een beetje van uit dat iets pas geaccepteerd kan worden als het bekend is.
Of ben ik raar?
En ik ben de vreemde mening toegedaan dat pedofilie niet iets is dat geaccepteerd dient te moeten worden.
Straks wordt het goddomme nog salonfähig...
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 21-06-2003 01:57]
Mijn kind van 10 laat ik ook geen relatie beginnen met een volwassene, wat niet inhoudt dat er totaal geen kontakt mogelijk zou zijn met volwassenen, maar een innige vriendschap met een vent van 40 vertrouw ik simpelweg niet, dus zal ik verbreken, ja en als meneer mijn advies negeert dan zal ik harder optreden.
Ik ben de moeder en mijn regels tellen, niet de zijne.
quote:maar wel te genezen en dat doe ik door het kontakt niet toe te staan en wie dan mijn regels aan zijn laars lapt, ja die moet desnoods maar voelen dan.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:56 schreef Loedertje het volgende:
Het risico van leven is..dat je soms enorme klappen krijgt..en die zijn idd niet te voorkomen..
quote:ik herhaal mijzelf zo vaak als ik wil.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:57 schreef SCH het volgende:
Zet de repeat knop even uit Milagro
quote:Inderdaad.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:56 schreef Loedertje het volgende:
Het risico van leven is..dat je soms enorme klappen krijgt..en die zijn idd niet te voorkomen..
Maar je kind onder een intercitytrein binden is weer het andere uiterste.
V.
quote:ja want je bent heel sterk en stoer en wie er wat van zegt krijgt met jou te maken want jij zal er wel even op slaan want wie aan jou komt die krijgt met jou te maken etc. Het is echt wel duidelijk hoor.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:58 schreef milagro het volgende:[..]
ik herhaal mijzelf zo vaak als ik wil.
quote:Je doelt op * voorkomen is beter dan genezen? *
Op zaterdag 21 juni 2003 01:57 schreef milagro het volgende:[..]
maar wel te genezen en dat doe ik door het kontakt niet toe te staan en wie dan mijn regels aan zijn laars lapt, ja die moet desnoods maar voelen dan.
Dan snap ik het noet helemaal, contact voorkomen kun je namelijk niet, en genezen door het niet toe te staan kan in dit geval niet omdat je het niet van te voren kunt weten...
quote:Mooi zo.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:59 schreef SCH het volgende:[..]
ja want je bent heel sterk en stoer en wie er wat van zegt krijgt met jou te maken want jij zal er wel even op slaan want wie aan jou komt die krijgt met jou te maken etc. Het is echt wel duidelijk hoor.
quote:dat zeg ik niet, ik zeg dat als ik weet dat iemand bijbedoelingen heeft dan handel ik.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:59 schreef Loedertje het volgende:[..]
Je doelt op * voorkomen is beter dan genezen? *
Dan snap ik het noet helemaal, contact voorkomen kun je namelijk niet, en genezen door het niet toe te staan kan in dit geval niet omdat je het niet van te voren kunt weten...
Dat bedoel ik met genezen, ik ga niet zitten afwachten of het daadwerkelijk fout gaat in de zin van verder dan paardje hop op schoot.
Die relatie verbreek ik.
quote:Wat is toeval, wat is normaal?
Op zaterdag 21 juni 2003 01:34 schreef Ernst het volgende:
Ja. Je gaat ook je kinderen niet op de autosnelweg laten spelen omdat er vandaag toevallig weinig verkeer op de weg is.
Je weet het niet.
Anti-pedo's redeneren meestal uit onderzoeken die gedaan zijn onder veroordeelde misbruikers...omdat er geen onderzoeken bestaan over niet misdadige pedo's (want pedo's zijn te bang om op zwarte lijsten te komen, en volgegoten te worden met medicijnen onder dwang). Dat is net zoiets als een onderzoek naar homosexualiteit door te kijken naar alle mannen die mannen hebben verkracht. Heel objectief...
Pedo's redeneren vanuit hun eigen gevoel en ervaringen, en het lezen van ervaringen van andere pedo's. Ook niet objectief, want stel nou dat we een eiland van "goede pedo's" zijn in een enorme zee van "slechte pedo's".
Conclusie?
Als mensen ophouden pedo's bij voorbaat met de dood te bedreigen, dan willen ze misschien best wel meewerken aan een onderzoek...waardoor er een beter beeld gevormd kan worden over pedofilie. Hier zijn beide partijen blij mee, want:
- ouders willen een goed onderzoek, zodat ze weten hoe groot "het gevaar" is
- pedo's geloven dat het bullshit is dat zoveel pedo's misbruikers zijn
quote:Dat is waar ik het eerder over had, in verband met het false memory syndrom. (wat toen door andere users uit z'n verband werd gerukt en echt ontiegelijk kinderachtig werd gebruikt tegen me)
Op zaterdag 21 juni 2003 01:35 schreef Loedertje het volgende:
Het verhaal van die enorme sexkelder onder een school ergens in Nederland..met de daarbijbehorende verhalen..van diverse kinderen én ouders...bleek ook van geen kant te kloppen..
Eind 80, begin 90 waren er opeens overal satanische sektes die kinderen massaal misbruikten. 5 jaar later bleek dat de therapeuten een hypnose techniek op de kinderen hadden toegepast met suggestieve vragen erin...waardoor er vanalles uit de kinderen kwam wat nooit was gebeurd. Wat zo erg er aan was, was dat je met de techniek trauma's in het hoofd van het kind kan plaatsen die er dus niet waren...maar voor het kind wel zo aanvoelen.
Een film die binnenkort hier komt gaat hier over: Capturing the Friedmans
http://www.capturingthefriedmans.com/main.html
http://movie-reviews.colossus.net/movies/c/capturing_friedmans.html
Overgevoelige mensjes dachten dat ik hiermee wou zeggen dat er geen misbruik bestaat. Totale bullshit, want ik probeerde alleen duidelijk te maken hoe de hedendaagse heksenjacht op pedofilie nou eigenlijk op gang is gekomen.
quote:Ja slavernij ook..
Op zaterdag 21 juni 2003 02:03 schreef Oculus_Dei het volgende:
Pedofilie was ooit salonfaehig.
quote:Ik ben ook van mening dat pedofilie iets is wat in de beslotenheid van een dompig éénkamerappartement met een zelfgekleid poppetje zou moeten plaatsvinden. Van kinderen blijf je af, klaar af. Zoals ik reeds eerder schreef ben ik blij dat mij niets fundamenteels fout is overkomen waarvan ik een trauma-of afwijking heb overgehouden. Maar er is me wel iets fouts overkomen. Dat weet ik nu, dat wilde ik toen niet horen. Ik heb gelurkt, ik weet je verhaal en wil dat niet tenietdoen door het "goed te praten". Mijn verhaal verschilt in niets van het jouwe, met dat verschil dat ik er geen last van heb, maar beide mannen waren pedo's. En dat vind ik erger voor jou dan voor mijzelf. Maar dat wil niet zeggen dat iedere volwassene een pedo is, en dat ook niet iedereen boven de 20 z'n onschuld moet bewijzen. Er is geen non-pedobewijs.
Op zaterdag 21 juni 2003 01:55 schreef Verbal het volgende:[..]
In deze reeks hadden bepaalde mensen de mond vol over 'acceptatie'.
Ik ga er een beetje van uit dat iets pas geaccepteerd kan worden als het bekend is.
Of ben ik raar?
En ik ben de vreemde mening toegedaan dat pedofilie niet iets is dat geaccepteerd dient te moeten worden.
Straks wordt het goddomme nog salonfähig...
V.
quote:Vrij logisch. Wat heeft idd een kind nou aan een 'intensieve vriendschap' met een volwassene? Weinig.
Op zaterdag 21 juni 2003 02:02 schreef milagro het volgende:Die relatie verbreek ik.
Maar hoe vaak zou er sprake zijn van zo'n 'relatie', bij misbruik van kinderen? En hoe vaak is het gewoon 'de oppasser', of de 'jeugdleider'?
quote:dat doet er niet toe, ik probeer enkel te zeggen dat al beweert men duizend maal dat zo'n relatie geen schade hoeft teweeg te brengen, ik wil het simpelweg niet, het voegt niets toe.
Op zaterdag 21 juni 2003 02:07 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Vrij logisch. Wat heeft idd een kind nou aan een 'intensieve vriendschap' met een volwassene? Weinig.
Maar hoe vaak zou er sprake zijn van zo'n 'relatie', bij misbruik van kinderen? En hoe vaak is het gewoon 'de oppasser', of de 'jeugdleider'?
Ik kan niets voorkomen, maar wel ingrijpen en dat doe ik bij de geringste twijfel al. Ik loop geen risico's als het om mijn kinderen gaat.
quote:Precies, of de leraar, of de zwemjuf, of de klaarover, of de kinderpostzegeluitlegmeneer, of de presentator van het kindersongfestival, of de goochelaar, of de kruidenier, of de gekke man met de bril voor wie je boodschappen doet omdat 'ie zo zielig is, of je vader, of je broer, of de.blabla.
Op zaterdag 21 juni 2003 02:07 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Vrij logisch. Wat heeft idd een kind nou aan een 'intensieve vriendschap' met een volwassene? Weinig.
Moet toch een heimelijke lotsbestemming zijn, pedofiel. Uitgekotst door de maatschappij, dus stiekum verlangen naar kinderen, misschien wel die van Milagro, zonder dat ze het weet. Ze is daardoor geen slechte moeder, maar wel een onwetende. En dat is maar goed ook, want gezien de hier geplaatste cijfers (3-4%) geilt een stad ter grootte van Arnhem op haar kinderen zonder dat ze weet wie dat doet. Wordt iemand daar slechter van?
Waarschijnlijk niet, gezien het feit dat 1000-en mannen ook op haar geilden in haar kindertijd zonder dat ze zich daar bewust van was. Wanneer een self-proclaimed pedo aan haar kinderen zou willen zitten zou ik haar helpen in haar strijd, vooralsnog is het (dus blijkbaar) een ding waarmee we moeten leven, want pedo zijn lijkt me niet iets om trots op te zijn dus ook niet iets om met naam en toenaam op het forum (of irl) te posten.
Ik 'geil' ook wel eens op een knappe hetero jongen... .
quote:nee dat hoeft idd niet, maar als ik wéét dat die gedachtes er zijn , laat ik mijn kind niet alleen bij die meneer.
Op zaterdag 21 juni 2003 02:17 schreef DennisMoore het volgende:
En wanneer een pedofiel op een kind geilt in zijn gedachten, wil dat nog niet zeggen dat hij zich zou willen vergrijpen aan dat kind.Ik 'geil' ook wel eens op een knappe hetero jongen...
.
het risico dat er toch iets gebeurt..
Als er iets gebeurt zal niet met mijn medewerking zijn.
Ik zal het mezelf nooit vergeven.
Want ik wist wat de geaardheid van die man was en ik liet mijn kind bij hem achter.
quote:Tenzij een kind thuis niet voldoende aandacht krijgt en op een bepaalde manier een ander vader of moederfiguur vindt die wel die aandacht wil of kan geven.
Op zaterdag 21 juni 2003 02:07 schreef DennisMoore het volgende:
Zo woonde er vroeger in mijn buurt een oudere man die zijn zoontje op jonge leeftijd was kwijtgeraakt en hij funtioneerde als een soort van opvang voor de buurtkinderen waarvan de ouders waren overdag druk bezig met werken. Daar kon je gewoon doen en laten wat je wilde, limonade te drinken totdat je er misselijk van werd en de man had twee hele gave golden retrievers en dat was ook niet mis.
De man is nooit verdacht van pedofilie, heeft nooit een vinger naar de kinderen uitgestoken en vervulde gewoon een sociale rol. Maar dat was een tijd dat je mensen nog wel durfde vertrouwen. Nu kan dat natuurlijk niet meer.
quote:Oh ja, dat wilde ik eigenlijk ook nog zeggen dank je. Dekt de lading eigenlijk wel.
Op zaterdag 21 juni 2003 02:17 schreef DennisMoore het volgende:
En wanneer een pedofiel op een kind geilt in zijn gedachten, wil dat nog niet zeggen dat hij zich zou willen vergrijpen aan dat kind.Ik 'geil' ook wel eens op een knappe hetero jongen...
.
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 21-06-2003 02:26]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |