quote:Yoshitaka Amano
Op dinsdag 24 juni 2003 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er erg gaaf uit ! De logo's zijn altijd erg mooi !
dat gaat nog lukken ook met die kwijlare plaatjes die je elke keer post...
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 09:00 schreef Priss het volgende:
Roy:
jij wil me aan de Gamcube krijgen, jou heb ik wel door!!!!!!dat gaat nog lukken ook met die kwijlare plaatjes die je elke keer post...
quote:Character design is wel heel erg in FF9 stijl trouwens.
Ik blijf ook net zolang plaatjes spammen totdat iedereen hem wil hebben
We bespreken geen ISO's op Fok. Ik kan niet controleren of je het origineel hebt of niet...
Gewoon het origineel spelen als je die hebt dus.
Nu weer ontopic ok
quote:
huur FF9 ergens en verwissel de schijven....
opgelost....
Kom je binnenkort trouwens FF:CC bij me spelen, o Gamecube-loze jonkvrouw?
interessant aanbod dat wel
[ Ontopic]
tja..... waarom heb je dan die amerikaanse gekocht dan?
quote:Het is per slot van rekening een multi-player spel.
interessant aanbod dat wel
Misschien een idee voor een meeting: met een stel Fok!kers de hele dag FF:CC spelen bij iemand thuis. Of vul een ander willekeurig spel in...
Deed ik op de middelbare school vaak met een paar vrienden: SNES huren met drie spellen voor drie dagen (slechts 15 gulden), slaapzakken meenemen en het hele weekend bivakkeren en tot diep in de nacht spelen. Street Fighter II en Super Mario Kart waren vaste prik, en het derde spel was elke keer een andere, maar dat namen we er alleen maar bij om iets te doen te hebben als SF2 en SMK ons gingen vervelen.
quote:Anders moest ik te lang wachten voor ik FF9 kon spelen.
tja..... waarom heb je dan die amerikaanse gekocht dan?
Nu snap ik wel dat het best moeilijk kan zijn om aan een wonderfull type te komen, maar moet het echt zo lang duren?
Heb wel al 3 x fair in mijn stables, maar ik geloof niet dat die goed genoeg zijn, toch?
quote:Gewoon Emerald Weapon verslaan, dan krijg je meteen de gouden Chocobo.
Op woensdag 25 juni 2003 22:36 schreef Zooi het volgende:
Ben nu druk bezig met het verkrijgen van wonderfull chocobo's maar dat valt dus vies tegen. Heb inmiddels 16 stuks gevangen en allemaal zijn ze weak.. Volgens de guide moet ik ze vangen in de Icicle Inn Area, en dat doe ik dus ook.
Nu snap ik wel dat het best moeilijk kan zijn om aan een wonderfull type te komen, maar moet het echt zo lang duren?
Heb wel al 3 x fair in mijn stables, maar ik geloof niet dat die goed genoeg zijn, toch?
quote:Euhm... Ik heb net even nagelezen wat dat kreng allemaal voor auw doet, laat maar ik ga hem wel fokken.
Op woensdag 25 juni 2003 22:38 schreef nikanoru het volgende:[..]
Gewoon Emerald Weapon verslaan, dan krijg je meteen de gouden Chocobo.
quote:Wat een heerlijke tijd moet je beleven.
Op woensdag 25 juni 2003 22:56 schreef Zooi het volgende:[..]
Euhm... Ik heb net even nagelezen wat dat kreng allemaal voor auw doet, laat maar ik ga hem wel fokken.
. Emerald Weapon is geloof ik niet iets waar ik voorlopig in de buurt wil komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |