Red XIII dus. Een van de coolste characters uit VII.
quote:
Job: Beast
Weapon: Headdress
Height: 3'9"
Birthdate: unknown
Blood Type: unknown
Just as his name implies, he is an animal with fire red fur. But under his fierce exterior is an intelligence surpassing that of any human's. his sharp claws and fangs make him good at close range fighting, but other then that, not much is known about him. It's not even certain that "Red XIII" is his real name. A real enigma.
Link naar het vorige topic met bijbehorende Openings Post (Beetje nutteloos om die te kopieren heh
) Het grote Final Fantasy topic, Deel XII
quote:Dat wordt dus de freeloader aanschaffen.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:16 schreef Chocobo het volgende:
FFCC komt in November in de States uit dus ik denk dat wij in de lente van 2004 mogen gaan genieten.
quote:Nou ik heb nog steeds mijn twijvels bij CC dus,......... ik moet het even aankijken
Op vrijdag 20 juni 2003 17:53 schreef Zooi het volgende:
Ff quote uit vorige deel:
[..]Dat wordt dus de freeloader aanschaffen.
quote:Ik ook, maar denk dat ik hem toch wil hebben, tenzij de reviews weer zo ontzettend tegenvallen ala Wario World, etc. Even aankijken lijkt me inderdaad de beste optie. En aangezien Roy hem toch wel als eerste zal hebben kan die mooi hier neer poefen of het wat is.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nou ik heb nog steeds mijn twijvels bij CC dus,......... ik moet het even aankijken
quote:ZWAAR OFFTOPIC: Kut he van WW
Op vrijdag 20 juni 2003 18:34 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik ook, maar denk dat ik hem toch wil hebben, tenzij de reviews weer zo ontzettend tegenvallen ala Wario World, etc. Even aankijken lijkt me inderdaad de beste optie. En aangezien Roy hem toch wel als eerste zal hebben kan die mooi hier neer poefen of het wat is.
quote:Kan me niet voorstellen dat je dat doet
Op vrijdag 20 juni 2003 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop CC hoe dan ook. Al krijgt ie een 1.0 van IGN
quote:Gijs, ik meen het
Op vrijdag 20 juni 2003 19:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kan me niet voorstellen dat je dat doet
quote:Ok
Op vrijdag 20 juni 2003 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Gijs, ik meen het
quote:FFXII koop ik bv nou blind,.... maar bij cc
Op zaterdag 21 juni 2003 00:21 schreef Zooi het volgende:
Om heel eerlijk te zijn weet ik het nog niet zo net hoor. Iets zegt me dat CC toch elementair anders zal zijn en de vraag is of het dan nog wel leuk is? Voorlopig heb ik geen negatieve, noch positieve houding t.o.v. CC. Eerst de reacties afwachten, vallen deze mee, dan komt hij er zeker.
quote:Zeggen de smilies
Op zaterdag 21 juni 2003 09:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
FFXII koop ik bv nou blind,.... maar bij cc
Hoe bevalt VII je verder ?
Gisteren een date gehad met aeris. .
quote:hehe, goed gedaan
Op zaterdag 21 juni 2003 11:06 schreef Zooi het volgende:[..]
Zeggen de smilies
.
.
. en
. genoeg?
.
Ik ben verslaafd, dit is een van mijn beste game ervaringen ooit.Gisteren een date gehad met aeris.
.
Ben maar weer eens begonnen, wat blijkt? Is mijn derde cd beschadigt en kan hem niet uitspelen
Denk dat ik FFVII maar eens ga huren bij de videotheek
quote:OMG
Op zaterdag 21 juni 2003 11:06 schreef Zooi het volgende:[..]
Zeggen de smilies
.
.
. en
. genoeg?
.
Ik ben verslaafd, dit is een van mijn beste game ervaringen ooit.Gisteren een date gehad met aeris.
.
quote:Nog cooler? Is dat dan nog mogelijk.
Op zaterdag 21 juni 2003 11:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
OMG
Ben zoooooooooo jaloers,... en de coolste shit moet nog allemaal komen vriend
![]()
quote:Ik had ergens gelezen dat Square nog 2 playstation titels zou releasen, ze hebben alleen nog niet gezegd welke.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:13 schreef Rano het volgende:
Weet iemand of FF3 nog op de PSone/2 wordt uitgebracht? Dan is mijn collectie compleet
quote:2 titels naast degene die al aangekondigd zijn hoop ik... En die 2, zijn dat 2 final fantasy's of kunnen dat ook andere squaresofts zijn?
Op zaterdag 21 juni 2003 14:38 schreef Bommie het volgende:[..]
Ik had ergens gelezen dat Square nog 2 playstation titels zou releasen, ze hebben alleen nog niet gezegd welke.
Grote kans dat FF3 daarbij zit.
quote:En nog wel even denk ik,....disc 2 is de coolste disc
Op zaterdag 21 juni 2003 13:12 schreef Zooi het volgende:[..]
Nog cooler? Is dat dan nog mogelijk.
.
Snap overigens nog steeds niet dat ik nog geen cd heb moeten wisselen. Zit nog steeds op disc 1.
quote:Ik bedoelde dat ze 2 ps1 titels hadden aangekondigd, dat hoeven niet perse FF's te zijn kunnen ook andere games zijn.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:39 schreef Rano het volgende:[..]
2 titels naast degene die al aangekondigd zijn hoop ik... En die 2, zijn dat 2 final fantasy's of kunnen dat ook andere squaresofts zijn?
[edit]Ik had het ergens gelezen op ffonline.com, ik kan het alleen niet terugvinden [/edit]
Maar welke game zou daar dan bij komen? Of zou het alleen FF 3 zijn?
* Notorious_Roy hoopt op CT remake
quote:Abso-f*cking-lutely! Bij wijze van goedmakertje voor het niet uitbrengen van FF Chronicles hier in Europa. Als Squaresoft dat doet is het ze allemaal weer vergeven
Op zaterdag 21 juni 2003 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht nog wel dat FF 3 een remake voor de PSX zal krijge. Zou vreemd zijn als ze het niet doenMaar welke game zou daar dan bij komen? Of zou het alleen FF 3 zijn?
quote:Brengen ze CC hier niet uit ?
Op zaterdag 21 juni 2003 19:14 schreef Drama het volgende:[..]
Abso-f*cking-lutely! Bij wijze van goedmakertje voor het niet uitbrengen van FF Chronicles hier in Europa. Als Squaresoft dat doet is het ze allemaal weer vergeven
quote:..Chronicles..
Op zaterdag 21 juni 2003 20:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Brengen ze CC hier niet uit ?
Weet je het zeker?
quote:Yup
Op zaterdag 21 juni 2003 22:33 schreef Bommie het volgende:
FF Chronicles is dus FF4 en Chrono Trigger.....toch?
quote:Chrono,...........
Op zaterdag 21 juni 2003 22:33 schreef Bommie het volgende:
FF Chronicles is dus FF4 en Chrono Trigger.....toch?
quote:Inderdaad... Ik heb het Squaresoft ook nooit vergeven dat ze het spel nooit in Europa uitgebracht hebben, hoewel ik inmiddels wel FF Chronicles en de originele SNES versie van CT in mijn bezit heb. Maar het zou de ideale zet zijn: In de VS zijn FFIV en CT als 'FF Chronicles' uitgebracht, daarna FFV en FFVI als 'FF Anthology'. In Europa heeft men FFIV en FFV als 'FF Anthology' uitgebracht en FFVI als single game zeg maar. Squaresoft is Europa gewoon nog een spel schuldig
Op zondag 22 juni 2003 09:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Chrono,...........
wat heers je toch
quote:Tis een drama he
Op zondag 22 juni 2003 12:02 schreef Drama het volgende:[..]
Inderdaad... Ik heb het Squaresoft ook nooit vergeven dat ze het spel nooit in Europa uitgebracht hebben, hoewel ik inmiddels wel FF Chronicles en de originele SNES versie van CT in mijn bezit heb. Maar het zou de ideale zet zijn: In de VS zijn FFIV en CT als 'FF Chronicles' uitgebracht, daarna FFV en FFVI als 'FF Anthology'. In Europa heeft men FFIV en FFV als 'FF Anthology' uitgebracht en FFVI als single game zeg maar. Squaresoft is Europa gewoon nog een spel schuldig
quote:Nou en of, ik word er gewoon een beetje verdrietig van
Op zondag 22 juni 2003 12:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tis een drama he
Grafisch misschien wel niet zo mooi als IX en X, maar t verhaal tot nu toe pakt je gewoon beet en sleurt je mee Ik begin me wat voor te stellen bij alle reacties betreffende VII
Enige waar ik nog (steeds) aan moet wennen is de controller setup (heb nu al een paar keer potion oid genomen of een move gemaakt omdat ik het verkeerde knopje uit automatisme induwde )
quote:CT heeft zijn remake al gehad, dus die mag wachten tot de PS3.
Ik verwacht nog wel dat FF 3 een remake voor de PSX zal krijge. Zou vreemd zijn als ze het niet doenMaar welke game zou daar dan bij komen? Of zou het alleen FF 3 zijn?
Disc 1 is eindelijk afgerond. Allemachtig, als de andere 2 discs net zo lang zijn dan staat me nog heel wat te wachten.
Zonder te willen spoilen omdat Eazzz ook bezig is met de game:
. Aeris.
.
Net snowboarden achter de rug, pfff dat viel tegen en inmiddels aangeland bij de voet van de gaea cliffs. Ben benieuwd, maar genoeg voor vandaag. (1e disc heeft me dus 25 uur en een beetje gekost.)
quote:3de cd is niet zo lang, daar zitten meer de side-quests op etc.
Op zondag 22 juni 2003 21:51 schreef Zooi het volgende:
VII Update:Disc 1 is eindelijk afgerond. Allemachtig, als de andere 2 discs net zo lang zijn dan staat me nog heel wat te wachten.
Zonder te willen spoilen omdat Eazzz ook bezig is met de game:
. Aeris.
.
Net snowboarden achter de rug, pfff dat viel tegen en inmiddels aangeland bij de voet van de gaea cliffs. Ben benieuwd, maar genoeg voor vandaag. (1e disc heeft me dus 25 uur en een beetje gekost.)
quote:Maar dies niet gereleased in NL
Op zondag 22 juni 2003 20:50 schreef chibibo het volgende:[..]
CT heeft zijn remake al gehad, dus die mag wachten tot de PS3.
Doe mij maar Secret of Mana!
SoM heb ik op de SNES al wel
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:48 schreef chibibo het volgende:
Allebei doen dan maar?
Ook goed ! Zijn er vast nog wel meer zelfs ! Seiken Densetsu 3, Treasure Hunter G, etc
Maar laat ze nu eerst maar FF 3 en CT doen
(Terra als proefkonijn, Rinoa krijgt sorceress powers + Adel pakt d'r nog 'ns een keer.. )
WAAAROM!?!?!?!
Cloud, Aeris Tife, 't perfecte trio
[typo ]
[Dit bericht is gewijzigd door Priss op 23-06-2003 22:16]
Niet zo spoileren ! !
quote:Nog niet. De laatste op dit moment is inderdaad FF X (in Europa). In Japan is FF X-2 en FF XI al in de winkels. Deze komen eind dit jaar, begin volgend jaar naar NL.
Op maandag 23 juni 2003 22:27 schreef The.PhantoM het volgende:
Is er een nieuwe FF uit ofzo? FFX was toch de laatste of FFX-I ofzo...
Net als FF:CC en FF:TA
quote:- Edit
Op maandag 23 juni 2003 22:25 schreef chibibo het volgende:[..]
Welke van de twee?
Ik heb het over de summon, degene met gekleurde tekstballon met BOOM
Deathblow dus
[Dit bericht is gewijzigd door Eazzz op 23-06-2003 22:55]
quote:
Ik heb het over de summon, degene met gekleurde tekstballon met BOOMDeathblow dus
quote:Die roelt.
Op maandag 23 juni 2003 23:07 schreef chibibo het volgende:[..]
Wacht maar tot je die andere ziet...
quote:Heb ik maar één keer gehad
Op maandag 23 juni 2003 23:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
Fat Chocobo
quote:Komt ook zeer weinig...
Op maandag 23 juni 2003 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Heb ik maar één keer gehad
quote:n00b
Op maandag 23 juni 2003 23:38 schreef Zooi het volgende:
Ik speel best wel veel met summons, alleen durf ik het niet zo goed met boss fights. Vaak is het toch een ice/fire boss en je zult net zien dat je een summon uit voert die alleen maar positief werkt.
Ik zou het natuurlijk ook even kunnen opschrijven, maar ja..... te lui om dat even te doen..
Je kan het meestal wel zien aan de baas, en op een gegeven moment weet je wat je summons doen.
Gewoon risico nemen ook trouwens !
quote:Je gaat wat meemaken met Knights Of The Round
Op maandag 23 juni 2003 23:38 schreef Zooi het volgende:
Ik speel best wel veel met summons, alleen durf ik het niet zo goed met boss fights. Vaak is het toch een ice/fire boss en je zult net zien dat je een summon uit voert die alleen maar positief werkt.
Ik zou het natuurlijk ook even kunnen opschrijven, maar ja..... te lui om dat even te doen..
Bahamut Zero
quote:
Op maandag 23 juni 2003 23:46 schreef Zooi het volgende:
Ben benieuwd..
Heb dus net de Highwind te pakken en gesaved omdat ik het beu was voor vanavond. Kan je met dat ding een beetje verder komen dan die tiny bronco?
Ik zeg nix !
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 09:40 schreef Eazzz het volgende:
(daar gaat mijn nachtrust weer)
Nare verslavende spelletjes ook altijd
Maar goed even een update, heb mijn 1e chocobo ritje gehad, even aan de andere kant van de bergen wezen kijken, een of ander strategisch spelletje gespeelt om de Shinra bij de Condor weg te houden (dit heeft me wel 10000 gil gekost ipv de benodigde 5000 ) en toen was t alweer een uur of twee, dus toen ben ik toch maar gaan slapen
quote:Ik vond deze al geweldig dus ben benieuwd
Op maandag 23 juni 2003 23:07 schreef chibibo het volgende:[..]
Wacht maar tot je die andere ziet...
Ik heb me opgegeven, hopelijk krijg ik em thuis gestuurd
Releasedate is nog steeds 8 september (in de VS), ik ga hem in elk geval pre-orderen.
quote:Ik vind de boxart van Final Fantasy Games altijd heel mooi. Jij bent 8 september al terug hé? Anders had je er eentje voor me mee kunnen nemen.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er erg gaaf uit ! De logo's zijn altijd erg mooi !
Ik wil ze eigenlijk voor elke FF hebben, maar ze zijn in NL niet echt goed te krijgen (alleen Dim Plus of FutureZone)
Ik moet nog:
FF Anthology
FF VI
FF X
Weet iemand waar ik die kan kopen?
quote:Yup, dan ben ik al terug, dan is het nieuwe schooljaar zelfs alweer begonnen
Op dinsdag 24 juni 2003 13:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind de boxart van Final Fantasy Games altijd heel mooi. Jij bent 8 september al terug hé? Anders had je er eentje voor me mee kunnen nemen.
quote:Ik heb de guides van FFVII en FFX bij Dim Plus besteld, vooral die van FFX (Piggyback) is erg mooi.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand waar ik die kan kopen?
Maar die andere 2?
ff kijken op de Piggyback site
quote:Amazon? Daar heb ik tenminste die van GT3 besteld.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar die andere 2?
Wel duur : FF Anthology (US, dus FF 5 en 6: 34 $ )
FF Chronicles (US, dus FF 4 en CT) wel maar 10 $
Futurezone heeft ze:
quote:CT staat op FF:Chronicles hoor !
Op dinsdag 24 juni 2003 17:20 schreef Priss het volgende:
ik heb FF Chronicles (US) kreeg ik van een vriendin daar
best wel leuk, maarre ik was op zoek naar Chrono trigger heh,
en die staat op Antology (us) als dat klopt.....
zeg weet iemand of Chrono Cross hier ooit is uitgekomen???
Anthology (US) = 5 en 6
En nee, CC is hier helaas niet gereleased
oops...
ja ik heb de US anthology
owww amn..... dat ik dat verwissel!!!!
*schaamt zich diep*
quote:Vet, ik pre-order met je mee.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
US Boxart van Final Fantasy Advance TacticsReleasedate is nog steeds 8 september (in de VS), ik ga hem in elk geval pre-orderen.
quote:Dear Strolie75
Op dinsdag 24 juni 2003 20:09 schreef Zooi het volgende:
Vet, ik pre-order met je mee..
Order Number: xxxxxxxx
Ordered On: Tuesday, June 24 2003
Item(s):
1 x Final Fantasy Tactics (GBA) $49.95.
You will be billed in CAD Dollars..
Scheelt toch wel erg veel
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 20:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dear Strolie75
Below is a copy of your order that is pending .
Information:Order Number: xxxxxxxx
Ordered On: Tuesday, June 24 2003Item(s):
1 x Final Fantasy Tactics (GBA) $49.95.
You will be billed in CAD Dollars..
[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 24-06-2003 20:18]
quote:www.dvdboxoffice.com
Op dinsdag 24 juni 2003 20:16 schreef Zooi het volgende:. Waar heb je hem in pre-order gezet btw?
http://www.finalfantasygoodies.nl/bid.asp?auctionId=1549 Wel een aardige fout natuurlijk, zou er geen handel inzitten?
quote:Die heb ik dan zojuist gekocht
Op dinsdag 24 juni 2003 20:32 schreef Zooi het volgende:
*Ook gepre-ordered heeft*http://www.finalfantasygoodies.nl/bid.asp?auctionId=1549 Wel een aardige fout natuurlijk, zou er geen handel inzitten?
5 euro is niet veel, en ik heb zo het idee dat dat best weleens veel meer kan worden op Ebay ofzo
quote:Wat is het? Ik ben niet ingelogd?
Op dinsdag 24 juni 2003 20:32 schreef Zooi het volgende:
http://www.finalfantasygoodies.nl/bid.asp?auctionId=1549 Wel een aardige fout natuurlijk, zou er geen handel inzitten?
quote:
Final Fantasy X briefpapier Yuna & Tidus
Veilingnr.:1549Gesealed briefpapier met opdruk van Yuna en Tidus uit Final Fantasy X en schrijflijntjes. Het papier is 14 x 21 centimter. Door een produktiefout staat het logo van Final Fantasy VIII erop in plaats van X, vandaar dat de prijs van dit item zeer laag ligt.
quote:Das mooi, want er waren nog 3 van dat soort veilingen, en die heb ik gekocht.
Op dinsdag 24 juni 2003 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Die heb ik dan zojuist gekocht
5 euro is niet veel, en ik heb zo het idee dat dat best weleens veel meer kan worden op Ebay ofzo
quote:Ben benieuwd of het wat opleverd ! Kan nix worden, maar kan ook heel veel worden!
Op dinsdag 24 juni 2003 20:38 schreef Zooi het volgende:[..]
Das mooi, want er waren nog 3 van dat soort veilingen, en die heb ik gekocht.
.
Ik heb een keer een "kapotte" 1 euro cent munt gezien die voor 25 + euro verkocht wed (sorry offtopic)
quote:Normaal moet ik er ook niks van weten, maar in dit geval denk ik dat het makelijk doorgeschoven kan worden op Ebay voor een stuk meer. Het is dus niet voor mijn collectie.
Op dinsdag 24 juni 2003 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Briefpapier? Zijn jullie homo ofzo?
quote:Ik ook.
Op dinsdag 24 juni 2003 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ben benieuwd of het wat opleverd ! Kan nix worden, maar kan ook heel veel worden!
Ik heb een keer een "kapotte" 1 euro cent munt gezien die voor 25 + euro verkocht wed (sorry offtopic)
quote:Final Fantasy Goodies heeft er een paar te koop of te koop gehad in ieder geval.
Op dinsdag 24 juni 2003 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Amazon heeft ze
Wel duur : FF Anthology (US, dus FF 5 en 6: 34 $ )
FF Chronicles (US, dus FF 4 en CT) wel maar 10 $
quote:Kijk eens Beyond Cool
Op dinsdag 24 juni 2003 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei !Futurezone heeft ze:
quote:Futurezone heeft alles en al te vaak geen voorraad
Op dinsdag 24 juni 2003 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kijk eens Beyond Cool
De FFG was trouwens 20 EUR of zo.
Ben nu trouwens bij Seymour...eitje, totdat hij Anima oproept
quote:Yoshitaka Amano
Op dinsdag 24 juni 2003 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er erg gaaf uit ! De logo's zijn altijd erg mooi !
dat gaat nog lukken ook met die kwijlare plaatjes die je elke keer post...
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 09:00 schreef Priss het volgende:
Roy:
jij wil me aan de Gamcube krijgen, jou heb ik wel door!!!!!!dat gaat nog lukken ook met die kwijlare plaatjes die je elke keer post...
quote:Character design is wel heel erg in FF9 stijl trouwens.
Ik blijf ook net zolang plaatjes spammen totdat iedereen hem wil hebben
We bespreken geen ISO's op Fok. Ik kan niet controleren of je het origineel hebt of niet...
Gewoon het origineel spelen als je die hebt dus.
Nu weer ontopic ok
quote:
huur FF9 ergens en verwissel de schijven....
opgelost....
Kom je binnenkort trouwens FF:CC bij me spelen, o Gamecube-loze jonkvrouw?
interessant aanbod dat wel
[ Ontopic]
tja..... waarom heb je dan die amerikaanse gekocht dan?
quote:Het is per slot van rekening een multi-player spel.
interessant aanbod dat wel
Misschien een idee voor een meeting: met een stel Fok!kers de hele dag FF:CC spelen bij iemand thuis. Of vul een ander willekeurig spel in...
Deed ik op de middelbare school vaak met een paar vrienden: SNES huren met drie spellen voor drie dagen (slechts 15 gulden), slaapzakken meenemen en het hele weekend bivakkeren en tot diep in de nacht spelen. Street Fighter II en Super Mario Kart waren vaste prik, en het derde spel was elke keer een andere, maar dat namen we er alleen maar bij om iets te doen te hebben als SF2 en SMK ons gingen vervelen.
quote:Anders moest ik te lang wachten voor ik FF9 kon spelen.
tja..... waarom heb je dan die amerikaanse gekocht dan?
Nu snap ik wel dat het best moeilijk kan zijn om aan een wonderfull type te komen, maar moet het echt zo lang duren?
Heb wel al 3 x fair in mijn stables, maar ik geloof niet dat die goed genoeg zijn, toch?
quote:Gewoon Emerald Weapon verslaan, dan krijg je meteen de gouden Chocobo.
Op woensdag 25 juni 2003 22:36 schreef Zooi het volgende:
Ben nu druk bezig met het verkrijgen van wonderfull chocobo's maar dat valt dus vies tegen. Heb inmiddels 16 stuks gevangen en allemaal zijn ze weak.. Volgens de guide moet ik ze vangen in de Icicle Inn Area, en dat doe ik dus ook.
Nu snap ik wel dat het best moeilijk kan zijn om aan een wonderfull type te komen, maar moet het echt zo lang duren?
Heb wel al 3 x fair in mijn stables, maar ik geloof niet dat die goed genoeg zijn, toch?
quote:Euhm... Ik heb net even nagelezen wat dat kreng allemaal voor auw doet, laat maar ik ga hem wel fokken.
Op woensdag 25 juni 2003 22:38 schreef nikanoru het volgende:[..]
Gewoon Emerald Weapon verslaan, dan krijg je meteen de gouden Chocobo.
quote:Wat een heerlijke tijd moet je beleven.
Op woensdag 25 juni 2003 22:56 schreef Zooi het volgende:[..]
Euhm... Ik heb net even nagelezen wat dat kreng allemaal voor auw doet, laat maar ik ga hem wel fokken.
. Emerald Weapon is geloof ik niet iets waar ik voorlopig in de buurt wil komen.
FF7 was mijn eerste FF liefde
. Geen zin om te werken.
En ik zit me ook af te vragen waarom iedereen FFVII er zo bovenuit vindt steken...ik ook namelijk. Ik dacht misschien omdat dat de eerste RPG was die ik speelde..dus als ik met VIII was begonnen dat ik die beter had gevonden. Of omdat het verhaal gewoonweg stukken beter is..
quote:Ik ken dat gevoel
Op donderdag 26 juni 2003 15:23 schreef Zooi het volgende:
lalala ik wil VII spelen nu (.) lalala.
. Geen zin om te werken.
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:46 schreef nlboy het volgende:
wrm is het z'n saai spel?
quote:Ik deel je gevoel......
Op donderdag 26 juni 2003 16:22 schreef Zooi het volgende:[..]
.
spongebob moment
Als ik 999 dollar had zou ik het ZO doen
quote:Gek, bij mij was dat Lee Aaron of Alyssa Mylano. In ieder geval 1 van de 2. En ja, 20 jaar geleden dus of zo
Op donderdag 26 juni 2003 11:27 schreef Priss het volgende:
ach we kunnen genieten van diegenen die het voor het eerst spelen, Nikanoru.....FF7 was mijn eerste FF liefde
quote:haha
Op vrijdag 27 juni 2003 00:09 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Gek, bij mij was dat Lee Aaron of Alyssa Mylano. In ieder geval 1 van de 2. En ja, 20 jaar geleden dus of zo
quote:Diamond Weapon
Op vrijdag 27 juni 2003 00:54 schreef Zooi het volgende:
Heb mijn eigen submarine..
Net de weapon verslagen welke midgar aanviel, ben benieuwd wat me nu nog allemaal te wachten staat. De krater welke beschermd was is nu open, maar ben nog niet gaan kijken. Morgen weer een dag..
quote:Wat vond je van de lifestream??
Op vrijdag 27 juni 2003 00:54 schreef Zooi het volgende:
Heb mijn eigen submarine..
Net de weapon verslagen welke midgar aanviel, ben benieuwd wat me nu nog allemaal te wachten staat. De krater welke beschermd was is nu open, maar ben nog niet gaan kijken. Morgen weer een dag..
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:17 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wat vond je van de lifestream??
quote:MEGA
Op vrijdag 27 juni 2003 12:17 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wat vond je van de lifestream??
Goftedomme wat heb je weer een mooi icoon Ker. .
quote:Pcies.
Op vrijdag 27 juni 2003 11:01 schreef nikanoru het volgende:[..]
Diamond Weapon
Schitterende cutscenes he?
quote:Klopt, heerlijk spel, het zit meer in het verhaal als het gaat om het spel.....tenzij je de chocobo world en card game wilt spelen ^^. (probeer eens alle cards te vinden en te winnen
Op vrijdag 27 juni 2003 23:24 schreef Chocobo het volgende:
Ben vanavond begonnen aan FFVIII en het is weer heerlijk. Heb net de Seed test gehadZal straks wel de diploma uitreiking krijgen.
Btw, verdien veel geld, zul je in het midden van het spel nogal eens nodig hebben .
quote:Je was toch een paar dagen geleden bij Aeris's Final Wish , en dan nu al bij Diamond Weapon @ Midgar? Lang achter gezeten dus
Op vrijdag 27 juni 2003 14:57 schreef Zooi het volgende:[..]
MEGA
. Zo mooi!
Goftedomme wat heb je weer een mooi icoon Ker.
.
Ik speelde FFVII in precies een week uit
Maar dat was van 07.00 s'ochtends tot 01.00 s'nachts
Goeie ouwe tijd
quote:God wat ben ik jaloers,...alles nog met je maagdelijke FFVII ogen gaan aanschouwen
Op zaterdag 28 juni 2003 02:14 schreef Zooi het volgende:
Deze week inderdaad behoorlijk wat uren achter de PS2 gezeten. Dit weekend zal er wel weinig van komen (twee babies van 6 maanden op bezoek). 1 week ga ik niet redden maar ik denk dat ik deze komende week toch een heel eind moet kunnen komen (zonder sidequests natuurlijk, welke ik absoluut nog ga doen).
Zelf gister weer wat FFVIII gedaan en ben idd geslaagd,..... bijna perfect trouwens
quote:Is niet echt super moeilijk,......... als je daar eenmaal bent wil ik je wel helpen........ je MOET namelijk de Knights of the round summon materia zien
Op zaterdag 28 juni 2003 08:32 schreef Zooi het volgende:
Cho, kan je me vertellen hoe moeilijk het is om een wonderful chocobo te vangen? Of zijn great chocobo's ook goed genoeg om een mountain/river type te kunnen krijgen?
quote:Ik weet nog hoe blij ik was toen ik die voor het eerst op Ruby Weapon losliet.. zucht.. vanavond ga ik ook weer beginnen
Op zaterdag 28 juni 2003 08:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Is niet echt super moeilijk,......... als je daar eenmaal bent wil ik je wel helpen........ je MOET namelijk de Knights of the round summon materia zien
![]()
quote:Ik moest proesten om die Oglops
Op zaterdag 28 juni 2003 16:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:32 schreef Zooi het volgende:
Kep m'n gouden Chocobo!.
Wark! Wark!
quote:Wat heers jij toch
Op zondag 29 juni 2003 18:51 schreef Priss het volgende:
Gefeliciteerd!!!!!
![]()
![]()
en nu dames en heren aanschouw dit fantastisch beestje....
het ultieme vervoersmiddel
*WARK!!!!*
Chocobo's RULE!!!
alleen die choco races in FF10 zijn wat minder, de FF7 versie was wat makkelijker te besturen dan wanneer Tidus rijdt (met of zonder t?? rotspelling)
Ben even zonder woorden zo mooi de eindmovie was, de eindbattle heb ik 3 keer overnieuw moeten doen, door wat domme pech, maar uiteindelijk is het zeer zeker de moeite waard geweest.
Heb veel games gespeeld, maar deze staat vanaf nu (en voorlopig voor een HELE lange tijd) met stip op nummero uno.
. FInal Fantasy VII, U heerst.
.
quote:Helemaal met je eens, al hoewel ik de Chocobo races af en toe wel stront vervelend vond.
Op zondag 29 juni 2003 23:08 schreef Priss het volgende:Chocobo's RULE!!!
quote:
Op zondag 29 juni 2003 23:09 schreef Zooi het volgende:. Uitgespeeld.
. (Eigenlijk ook een beetje
. omdat het nu voorbij is).
Ben even zonder woorden zo mooi de eindmovie was, de eindbattle heb ik 3 keer overnieuw moeten doen, door wat domme pech, maar uiteindelijk is het zeer zeker de moeite waard geweest.
Heb veel games gespeeld, maar deze staat vanaf nu (en voorlopig voor een HELE lange tijd) met stip op nummero uno.
.
<---- Eindbattle (icon)
quote:
Op zondag 29 juni 2003 23:11 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
<---- Eindbattle (icon)
quote:r e s p e c t ! Da's echt snel kerel. Fantastisch spel he
Op zondag 29 juni 2003 23:13 schreef Zooi het volgende:[..]
. Vond de vorige al heersen, maar deze is nog een factor mooier!
Had ik een paar weken geleden voor maar 25 euro FF VIII en FF IX overgekocht van een vriend van me..
Krijg ik afgelopen weekend de Unofficial Strategy Guide voor IX, een verzamel-guide met VIII en nog wat andere spelen en --eindelijk!-- een PS1-memory-card van hem.
Ik naar huis, want had van allebei de games al een stukje gespeeld, alleen zonder mem-card schiet dat natuurlijk niet op..
Snel VIII erin gepleurd, aanzetten die hap.
Whoppa! daar gaan we, opening-scene..
LOOPT IE VAST!
Tot 12 keer over, steeds op een ander moment!
Terwijl ik een paar weken geleden gewoon heb zitten spelen, no - problemo.. Boehoehoe..
Nu dan maar aan IX begonnen, ook erg leuk moet ik zeggen
Zidane is best stoer, en Steiner is ... tjah. Steiner
Ik had trouwens wel een deja-vu gevoel hoor..
Alleen dan naar voren zeg maar..
Zidane <-> Garnet |||| Tidus <-> Yuna
Maar dat kan ook aan mij liggen
Is natuurlijk vaak een vereiste is een goed verhaal, held en meisje.
Ook X uitgespeeld, hield het niet meer
Nu alleen een paar sidequests tot X-2 uitkomt
Wij hebben FFVIII met de PS op z'n kop gespeeld
quote:Ik ook hoor.
Op zondag 29 juni 2003 23:18 schreef Priss het volgende:
das snel uitgespeeld
denk ik......
eerste keer dat ik het speelde deed ik er een maand over... *fluit een deuntje*
heh
quote:
Op maandag 30 juni 2003 12:43 schreef beyond_cool het volgende:
...Wij hebben FFVIII met de PS op z'n kop gespeeld
On Topic: FF VII heb ik echt veel langer over gedaan dan een maand hoor. Ik heb hem eigenlijk zelf nog niet uitgespeeld
quote:Nu je het zegt...
Op maandag 30 juni 2003 12:43 schreef beyond_cool het volgende:
Probeer even je PS op z'n kop of op z'n kant te leggen, dat wil wel eens helpen. Anders is je disk gewoon gekrast en kan je het vergetenWij hebben FFVIII met de PS op z'n kop gespeeld
quote:Ik denk dat het meer te maken heeft met de plaatsing van de cd en de laserkop om het geheel uit te kunnen lezen.
Op maandag 30 juni 2003 18:19 schreef Priss het volgende:
0_o
vreemd om een spel te kunnen spelen mot je 'm op z'n zij of op de kop spelen????
fabricagefout ofzo???
--------
Voor Zooi, welkom bij de club na het uitspelen van FFVII
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Moet ook weleens me Ps2 omdraaien voor psx games...--------
Voor Zooi, welkom bij de club na het uitspelen van FFVII
Net uit he dorpje dat in die boom zit. Black Mages aanval afgeweerd en een filmpje met Odin gezien
Kippenvel jongens !
De groep is uit elkaar gevallen en ben nog alleen met Garnet
quote:FFIX heerst wel jah
Op maandag 30 juni 2003 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nu op 14 uur. Ben weer in Lindblum waar Brahne net heeft toegeslagen, de cunt bitchDe groep is uit elkaar gevallen en ben nog alleen met Garnet
Zie je zelden in een Game !
Mijn GOD wat heerst dit zeg !
quote:
maar de ontwikkelingen rond Garnet gaan toch best diep hoor
quote:
Tis geen 7 nee
quote:
Zie je zelden in een Game !
quote:
Tis geen 7 nee
Je kan geen één spel vergelijken met FF 7 Alleen Chrono Trigger komt in de buurt, maar dat is meer persoonlijk nostalgie gevoel eigenlijk...
quote:Thanks
Op zondag 29 juni 2003 23:08 schreef Priss het volgende:
oh jij kan er ook wat van hoorChocobo RULED!!!
quote:Wat een respect,.... wat moet jij genoten hebben. Zit zelf nu met FFVIII aan het einde van cd1 en ben met de parade bezig
Op zondag 29 juni 2003 23:09 schreef Zooi het volgende:. Uitgespeeld.
. (Eigenlijk ook een beetje
. omdat het nu voorbij is).
.
Garnet en Zidane
leuk koppel.
enne die staart is allen maar extra plezier
(man die smilies, kan je echt lekker veel mee zeggen )
quote:Ik heb vorig jaar 42 uur Final Fantasy 9 gespeeld. Ik ben bij Earth Shrine.
Op maandag 30 juni 2003 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nu op 14 uur. Ben weer in Lindblum waar Brahne net heeft toegeslagen, de cunt bitchDe groep is uit elkaar gevallen en ben nog alleen met Garnet
Ik heb zin om em uit te spelen
quote:De simpele of de moeilijke versie?
Op maandag 30 juni 2003 23:19 schreef Zooi het volgende:
Opnieuw gestart met X vandaag, na mijn eerdere vruchtloze poging van een aantal maanden geleden. Deze keer doen we het goed en ga ik er eens rustig voor zitten. Na wat leeswerk snap ik die sphere grid nu wel tenmiste, dus dat is al heel wat..
http://www.imagearts.ryerson.ca/bbergerson/ff/html/Movie_Window.htm
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3136569983&category=16462
We waren opnieuw begonnen omdat ik niet langs dark valefor kwam, en dat de enige tempel was die ik nog moest om de 2 ultieme Aeons op te halen. Dus hadden we zoiets van nu doen we het perfect, EN met de advanced sphere grid.. Zitten nu alweer op 40+ uur, maar denk dat we weer overnieuw beginnen
Maar eerst IX maar es verder spelen, erg tof moet ik zeggen! Alleen Tetra Master heb ik nog niet helemaal door, of heb gewoon geen goede kaarten.
Ben nu net voorbij de Ice Cave, en aangekomen in een dorpje. Vivi is net ge-dark-mage-napped.
Trouwens, Vivi Rulez!
Kan niet wachten totdat ik weer naar huis kan, verder spelen..
In het begin -- moet ik eerlijk zeggen -- had ik zoiets van dit ga ik niks vinden, kwaliteit van de graphics is stukken minder. Mijn eerste FF was X, dus ben verwend. Maar na een half uurtje spelen ben je gewoon net zo verslaafd! Had ook nog twijfel over het kopen van FF V en FF VI, maar nu niet meer! binnen halen die hap.
Nu alleen nog FF VII voor de PS2 en de PC vinden..
quote:Simpele. Eerst die maar eens uitspelen.
Op dinsdag 1 juli 2003 09:24 schreef Rano het volgende:[..]
De simpele of de moeilijke versie?
quote:Ik zou toch echt de moeilijke versie van de Grid nemen. Die is flexibeler en op zich is het wel duidelijk wie wat moet worden
Op dinsdag 1 juli 2003 10:42 schreef Zooi het volgende:[..]
Simpele. Eerst die maar eens uitspelen.
.
quote:Hmmm bij ons was het dus andersom..
Op dinsdag 1 juli 2003 11:08 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Ik zou toch echt de moeilijke versie van de Grid nemen. Die is flexibeler en op zich is het wel duidelijk wie wat moet worden
Tenminste, dat heb ik gedaan. Mijn vriendin is met de simpele begonnen en mijn karakters waren na de helft van het spel toch licht tot veel beter dan haar versies.
Mijn vriendin was begonnen met advanced, en haar characters waren een stuk zwakker. En ze heeft nogal veel geleveled tussendoor om sterker te worden, maar toch mistte ze een hoop spells enzo die ze nodig had (Hastega bijvoorbeeld). De weg is inderdaad een stuk opener, maar wel rottiger vind ik dan.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 10:37 schreef Zooi het volgende:
Ik vind dit wel zo ontzettend kwijl.
Geen woorden voor...
Wat ongelooflijk mooi
quote:WOEHHOOOEEEIII ! !
[Nieuws] Fantasievolle kerst
Mocht je benauwd zijn dat Final Fantasy: Crystal Chronicles pas in 2004 zou uitkomen... Dan kun je nu gerust adem halen.Final Fantasy: Crystal Chronicles komt niet, zoals al door velen gevreesd werd, in 2004 uit. Square-Enix' eerste game voor de GameCube komt namelijk al in december 2003 naar het Europese continent!
Wanneer precies in december is nog onduidelijk, maar je kunt ervan verzekerd zijn dat de game er voor de kerst ligt. Een release vóór 25 december is dus verzekerd.
Mocht je dus Final Fantasy fan zijn en niet weten wat je dit jaar onder de kerstboom wilt vinden, dan heb je nu misschien een idee gekregen...
quote:Tja, ik denk dat als je het grid goed bekijkt en op voorhand doorspit dan kan je een ideaal pad uitstippelen. Zo had ik vrij snel voor zowel Lulu als Yuna Cura en Haste. En het is best lachen op het ogenblik dat Lulu en Yuna voor elkaar kunnen dubbelen
Op dinsdag 1 juli 2003 11:42 schreef PhaE het volgende:[..]
...
nodig had (Hastega bijvoorbeeld). De weg is inderdaad een stuk opener, maar wel rottiger vind ik dan.
Spijtig genoeg is mijn FFX avontuur vroegtijdig beeindigd omdat ik mijn eigen savegame had overschreven met het savegame van mijn vriendin
Zo van:
- Poeh, genoeg gespeeld, wil jij nog?
- Jajajajajajajaja
*rukt controller uit handen van vriendin*
* Klik klik druk druk*
Do you wish to overwrite this save game
* YES*
*stilte*
quote:
Ik vind dit wel zo ontzettend kwijl.http://www.imagearts.ryerson.ca/bbergerson/ff/html/Movie_Window.htm
OMFG......... das *valt flauw*
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 14:39 schreef beyond_cool het volgende:
...
Zo van:- Poeh, genoeg gespeeld, wil jij nog?
- Jajajajajajajaja
* Klik klik druk druk*
* YES**stilte*
quote:Ik heb hem gemaild om te vragen wat de kosten zijn qua verzending naar Europa, maar ben bang dat het veel gaat zijn.
Op dinsdag 1 juli 2003 14:44 schreef Priss het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG......... das *valt flauw*
quote:Dan voel je je echt superqut!
Op dinsdag 1 juli 2003 15:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb ooit een 128 uur save van FFX overschreven met een cunt save van een vriend van me die hulp nodig had..... Had bijna alles
Heb het gelukkig nog nooit gehad *afklopt*.
quote:Duurde idd wel even voordat ik het besefte,........ zoiets geloof je in het begin namelijk nooit,........ totdat je 25 hp slaat met Auron ipv 36.000 ofzo
Op dinsdag 1 juli 2003 15:10 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Dan voel je je echt superqut!
.
Heb het gelukkig nog nooit gehad *afklopt*.
Op naar the Outer Continent
quote:Oei... Dat is echt héél kut!!
Op dinsdag 1 juli 2003 15:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb ooit een 128 uur save van FFX overschreven met een cunt save van een vriend van me die hulp nodig had..... Had bijna alles
quote:Die muziek
Ik vind dit wel zo ontzettend kwijl.http://www.imagearts.ryerson.ca/bbergerson/ff/html/Movie_Window.htm
*klaar komt*
Ik ga erop bieden
128 uur save overschrijven... tja......
wat moet ik daar nu van zeggen :/
Ik heb al 3 jaar niet meer met hem gesproken...
quote:Briljant
Op dinsdag 1 juli 2003 18:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
Toen ik kwartiertje later terugkwam met patat voor hem had ie de savegame gewist
quote:Ik praat nooit meer met je
Op dinsdag 1 juli 2003 19:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Briljant
quote:Als je de Platinum versie koopt 30 of minder
Op dinsdag 1 juli 2003 19:29 schreef BDisOKE het volgende:
toch maar is FFX kopen zag hem voor 35,- geen geld lijkt me.
quote:Holy shitting cunt fuck rabble rabble !"$"#%%$
Was ik nou maar miljonair...
zouden ze ook werken.
Bronlink van het filmpje
quote:Ik hou van je
Op dinsdag 1 juli 2003 19:49 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik praat nooit meer met je
quote:Eh, was bezig met FFVII maar heb per ongeluk de save game gewist
Op dinsdag 1 juli 2003 21:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik hou van je
Welke final game je nu ?
quote:*kuch* Da's een catalogus. Dat is dus niet de hele verzameling maar stukjes papier met daarin de items.
Ik vind dit wel zo ontzettend kwijl.http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3136569983&category=16462
Het is een beetje verneukeratief opgesteld die veiling. Trust me, je wil er niet op bieden aan de prijs die hij nu haalt!
Godverdomme!
Net zeker een uur gebattled tegen die hoer (want dat is ze!) van een Lady Yunalesca..gooit ze even 'mega death' over mijn party heen ->iedereen dood!
En ik begrijp ook niet waarom 'dispell' geen cure is tegen de zombie spell. Dat was voorheen wel zo.
quote:Als je je party members nou zombie laat zijn ze imuun voor megadeath
Op dinsdag 1 juli 2003 23:55 schreef Odin83 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme!
Net zeker een uur gebattled tegen die hoer (want dat is ze!) van een Lady Yunalesca..gooit ze even 'mega death' over mijn party heen ->iedereen dood!
En ik begrijp ook niet waarom 'dispell' geen cure is tegen de zombie spell. Dat was voorheen wel zo.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Yups
Als je je party members nou zombie laat zijn ze imuun voor megadeath
quote:Mijn idee, maar weet je zeker dat dat wel zo is? Ik had maar 3 holy waters en daarna had ik geen andere keus dan ze in zombie status te laten.
Op woensdag 2 juli 2003 00:12 schreef Bommie het volgende:[..]
Als je je party members nou zombie laat zijn ze imuun voor megadeath
Mijn strategie was dus characters zombie laten, hastega..reflect waardoor de curaga's die Lady Yunalesca cast niet van je hp ten koste gaan en wanneer iemand weer dood ging snel een Phoenix Down of 'life'. werkte ook prima! Tot 'mega death' tenminste.
Maar ik ga er vandaag weer vol goede moed aan beginnen.
Thanks for the tips guys!
quote:Dat is de reden dat ik dus altijd een keertje xtra save op cruciale momenten..
Op dinsdag 1 juli 2003 14:39 schreef beyond_cool het volgende:Spijtig genoeg is mijn FFX avontuur vroegtijdig beeindigd omdat ik mijn eigen savegame had overschreven met het savegame van mijn vriendin
Zo van:
- Poeh, genoeg gespeeld, wil jij nog?
- Jajajajajajajaja
* Klik klik druk druk*
* YES**stilte*
Heeft me al meerdere keren gered!
quote:Kwam er ook achter ja. Welk erg sneeky opgesteld zo.
Op dinsdag 1 juli 2003 23:26 schreef beyond_cool het volgende:[..]
*kuch* Da's een catalogus. Dat is dus niet de hele verzameling maar stukjes papier met daarin de items.
Het is een beetje verneukeratief opgesteld die veiling.
Trust me, je wil er niet op bieden aan de prijs die hij nu haalt!
quote:Dat kan je niet volledig voorkomen. Op bepaalde momenten zal je moeten kiezen tussen bepaalde skils of spells en later weer helemaal terug moeten gaan. De truuk is meestal om een 4 of 5 vakjes vooruit te kijken OF aan te duiden welke skills/spells je absoluut wil hebben en vervolgens de weg daar naartoe gaan uitstippelen en te kijken wat er net naast die weg ligt.
Op woensdag 2 juli 2003 16:38 schreef Zooi het volgende:
Die sphere grid he? Is er ook nog zoiets als een ideale lijn?
Ik zit zo eens een beetje naar het complete overzicht te kijken en er zitten genoeg padden tussen om tussen te moeten kiezen. Hoe voorkom ik nu dat ik een pad kies en later weer compleet terug moet om een ander stukje te pakken?
Later krijg je trouwens spul om terug te gaan naar een plek op de sphere waar je al geweest bent. Dat is handig als je dat weet want dan kan je toch voor pad X kiezen en later in het spel pad Y weer moeiteloos oppikken.
In het Flex Grid koos ik gewoon mijn 'volgende' item uit en volgde het pad daar naartoe. Het had als gevolg dat Yuna af en toe veel minder HP en wel STR bij kreeg maar uiteindelijk gaat het er in FF ook vooral om hoe en welke personages je inzet. Uiteindelijk heb ik gebropeerd om mijn characters zo veel mogelijk te laten dual-classen zodat er altijd 2 waren die cure konden en 2 die damage spells konden. Vechters heb je genoeg Auron, Tidus en Kimaru.
quote:Die zijn in principe oneindig.
Op woensdag 2 juli 2003 16:56 schreef Zooi het volgende:
Coole uitleg! Dank je.
Komen er genoeg spheres in het spel voor om alles te kunnen activeren of red ik dat niet? Indien dat wel zo zou zijn dan hoef ik me er niet al te veel zorgen over te maken natuurlijk.
Eniewee..... Mijn eerste blitzball wedstrijd is achter de rug. (gigantisch verloren natuurlijk. .)
quote:Tis ook erg lineair en geen world map...nee niet echt een deel VII
Op woensdag 2 juli 2003 23:38 schreef Zooi het volgende:
Vandaag weer een paar uur gespeeld, erg mooi allemaal.
Ik vind het wel wat minder dat er soms ECHT lange stukken tussen zitten dat je niets kan doen. Ik snap dat er een verhaallijn ontwikkeld moet worden maar soms is het wel enorm langdradig.Eniewee..... Mijn eerste blitzball wedstrijd is achter de rug. (gigantisch verloren natuurlijk.
.)
quote:Ik ben een paar weken geleden ge'sniped' bij een veiling van die Support Materia Collection.
quote:Elke FF als we story based praten maar in FFVII heb je wel degelijk meer opties, keuzes en mogelijkheden vind ik
Op woensdag 2 juli 2003 23:45 schreef Odin83 het volgende:
FF VII is in principe net zo lineair..alleen je hebt het niet door.
quote:Ik en mijn vriendin hebben allebei gespeeld tot we wonnen (is niet zo moeilijk). Je krijgt dan een zeldzame sphere als ik me niet vergis ...
Eniewee..... Mijn eerste blitzball wedstrijd is achter de rug. (gigantisch verloren natuurlijk..)
quote:Je moet het hele tournament winnen voor de sterkste overdrive van Wakka geloof ik
Op donderdag 3 juli 2003 10:00 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Ik en mijn vriendin hebben allebei gespeeld tot we wonnen (is niet zo moeilijk). Je krijgt dan een zeldzame sphere als ik me niet vergis ...
quote:[offtopic]
Op donderdag 3 juli 2003 10:00 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Ik en mijn vriendin hebben allebei gespeeld tot we wonnen (is niet zo moeilijk). Je krijgt dan een zeldzame sphere als ik me niet vergis ...
quote:Ik ben een smerige egotripper, vandaar
Op donderdag 3 juli 2003 12:14 schreef PhaE het volgende:[..]
[offtopic]
"Mijn vriendin en ik..."![]()
![]()
[/offtopic]
Enneh, je moet het toernooi meerdere keren spelen om een aantal overdrives van Wakka te krijgen
quote:ah, vandaar.
Op donderdag 3 juli 2003 14:46 schreef beyond_cool het volgende:[..]
Ik ben een smerige egotripper, vandaar
quote:en als je ook nog zijn ultimate weapon wilt hebben, zul je nog veel meer blitzball-games moeten spelen.
Op donderdag 3 juli 2003 14:46 schreef beyond_cool ook nog:
Enneh, je moet het toernooi meerdere keren spelen om een aantal overdrives van Wakka te krijgen
Heb dat op een gegeven moment een uur lang gedaan tegen iemand
Geweldig !
quote:Ik snap geen kont van Tetra master geef mij dan maar liever triple triad uit FF8.
Op donderdag 3 juli 2003 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, Tetra Master uit FF 9 is dus echt geniaal !Heb dat op een gegeven moment een uur lang gedaan tegen iemand
Geweldig !
Zo ben inmiddels klaar met cd 1 van FF VII Nog niet echt aan cd 2 begonnen, ben nog steeds van slag
Afgezien van het einde van de 1e cd (wat erg is, maar toch ook wel weer erg sterk), wat een fantastisch spel
Het verhaal is zo
Alleen, zijn er nog meer mensen die me gaan verraden?? Eerst Cait Sith, daarna Yuffie
(en nee ik hoef geen antwoord, want ik wil het stiekum toch nog niet weten
)
Verder heb ik het idee dat het snowboarden nu voor de deur staat, aangezien ik er al een heb zien liggen op het bed van een klein jongetje, maar moet nog even verder kijken in het dorp... Ik hoop u allen morgen weer een nieuwe update te kunnen geven
Owhja, ik heb inmiddels ook al de Fat Chocobo als summon
quote:Nu kan ik het eindelijk ook zeggen
Op donderdag 3 juli 2003 20:10 schreef Eazzz het volgende:
Maar weer eens een update (niet zoveel kunnen spelen als ik wou de afgelopen week):Zo ben inmiddels klaar met cd 1 van FF VII
Nog niet echt aan cd 2 begonnen, ben nog steeds van slag
Afgezien van het einde van de 1e cd (wat erg
is, maar toch ook wel weer erg sterk), wat een fantastisch spel
Het verhaal is zo
Alleen, zijn er nog meer mensen die me gaan verraden??
Eerst Cait Sith, daarna Yuffie
(en nee ik hoef geen antwoord, want ik wil het stiekum toch nog niet weten
)
Verder heb ik het idee dat het snowboarden nu voor de deur staat, aangezien ik er al een heb zien liggen op het bed van een klein jongetje, maar moet nog even verder kijken in het dorp... Ik hoop u allen morgen weer een nieuwe update te kunnen geven
Owhja, ik heb inmiddels ook al de Fat Chocobo als summon
Dank u.
quote:*FF6 aanzet*
Op donderdag 3 juli 2003 23:54 schreef chibibo het volgende:
Ik ben nu de soundtrack van FF6 aan het beluisteren en ik beveel iedereen mijn voorbeeld te volgen.Dank u.
quote:De worldmap muziek van die World of Ruins is echt
Op vrijdag 4 juli 2003 00:20 schreef chibibo het volgende:[..]
Maar alleen al omdat het bijna multiplayer gespeeld MOET worden, haal ik um niet..
Daar heb ik mijn PC voor hoor, PS2 vind ik meer voor gezellig met de vriendin FF-en.
[ander onderwerp]
Tetra Master:
Op gamefaqs staat een guide waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe het kaartspel werkt. Wat die cijfers en letters betekenen, etc.
Na het lezen hiervan vond ik het kaartspel een stuk leuker
http://db.gamefaqs.com/console/psx/file/final_fantasy_ix_tetra_master.txt
quote:Dat heb ik dus ook. Screens zien er gewoon best mooi uit, alleen ik wil het wel gewoon SP kunnen spelen en niet verplichten MP.
Op vrijdag 4 juli 2003 09:30 schreef PhaE het volgende:
ziet er wel grappig uit, dat wel.Maar alleen al omdat het bijna multiplayer gespeeld MOET worden, haal ik um niet..
...
Het begint trouwens een beetje rustig te worden in de FF-topics..
Iedereen is druk aan het spelen
Verder houd ik hoop op CC
En Thnx voor die Tetra Masters link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |