quote:Niet leuk.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:02 schreef SCH het volgende:[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk Gil?
V.
quote:Vind ik wel - kom op zeg.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:05 schreef Verbal het volgende:[..]
Niet leuk.
V.
quote:Maar het klopt toch? Ik denk niet dat de meest pedofielen er bepaald trots op zijn dat ze geilen op jonge kinderen. Zoals al eerder aangegeven in Ripley's voorbeeld over die man die zichzelf helemala afsloot van de wereld. Maar inderdaad, als ik moest kiezen tussen 1 kind en 100 pedofielen koos ik ook voor het kind aangezien de pedofielen in mijn ogen al 'verpest' zijn.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:03 schreef yvonne het volgende:[..]
Dat excuus is iets te vaak gebruikt.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 20-06-2003 16:06]
Eigenlijk gaat het daar al een hele tijd over, zogenaamd onder het mom: "het belang van het kind". Maar het gaat om de gevoelens van de oudere, van de ouders, van de volwassenen.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:58 schreef qbus het volgende:Kortom: verplicht Isoleren,
quote:Goed.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:05 schreef SCH het volgende:[..]
Vind ik wel - kom op zeg.
Ga jij je 10-jarige maar uit school halen dan.
Spelen jullie wel veilig?
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 20-06-2003 16:09]
quote:Nou, tegen zichzelf in bescherming nemen dan.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:05 schreef Disorder het volgende:
Maar het klopt toch?
ongelofelijk dit..
ja hoor en de pedo doet natuurlijk wel alles uit het belang van het kind...
quote:Leg maar uit, want ik weet het niet. Maar als ik mag gokken denk ik dat de één er alleen over fantaseert en de ander het daadwerkelijk in de praktijk wil uitvoeren.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:Ik denk dat er een hoop mensen hier niet eens weten wat het verschil is tussen een pedofiel en een pederast..
.
quote:Excuus ?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:03 schreef yvonne het volgende:
Dat excuus is iets te vaak gebruikt.
quote:vind je het erg als ik mijn kind ook niet in de buurt wil hebben van niet praktiserende pedo's?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Of je kan mensen proberen te helpen ipv met nazi-oplossingen te komen..
Er is trouwens een groot verschil tussen een pederast en een pedofiel..
De een is strafbaar, de ander niet.. De een moet je lynchen, de ander helpen, en isoleren is niet helpen..
Ik denk dat er een hoop mensen hier niet eens weten wat het verschil is tussen een pedofiel en een pederast...
quote:Het is dovemansoren gericht, lijkt wel verdomme wel een schande als je voor het belang van een kind opkomt.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:07 schreef milagro het volgende:
"onder het mom van het belang van het kind"ongelofelijk dit..
quote:N
Op vrijdag 20 juni 2003 16:07 schreef milagro het volgende:
"onder het mom van het belang van het kind"ongelofelijk dit..
quote:Werkelijk,
Op vrijdag 20 juni 2003 16:02 schreef fokje het volgende:[..]
Je denkt toch niet dat er dan ook maar één pedofiel is die ervoor uitkomt, niet? Wat simplistisch!
quote:Maar wel te behandelen. Zolang zoiemand op dit terein een (potentieel) gevaar voor de maatschappij vormt, dient hij geisoleerd en behandeld te worden.
pedofilie valt niet uit te roeien
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 20-06-2003 16:10]
quote:Ja dat vind ie erg
Op vrijdag 20 juni 2003 16:08 schreef milagro het volgende:[..]
vind je het erg als ik mijn kind ook niet in de buurt wil hebben van niet praktiserende pedo's?
quote:Een pederast pleegt sodomie met jonge kinderen. Oftewel de grootste vuilak die er maar rond kan lopen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:07 schreef Disorder het volgende:[..]
Leg maar uit, want ik weet het niet. Maar als ik mag gokken denk ik dat de één er alleen over fantaseert en de ander het daadwerkelijk in de praktijk wil uitvoeren.
quote:Nee hoor.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:04 schreef SCH het volgende:[..]
Eigenlijk gaat het daar al een hele tijd over, zogenaamd onder het mom: "het belang van het kind". Maar het gaat om de gevoelens van de oudere, van de ouders, van de volwassenen.
Iemand uit mijn naaste omgeving is seksueel misbruikt door pedofielen. De ouders kon dat geen ene fuck schelen, niemand eigenlijk. Diegene heeft er dan ook jaren over gezwegen verder omdat het toch niemand wat kon schelen. Toch heeft diegene er jarenlang nachtmerries en verdere serieuze problemen van gehad. Als ik ooit kinderen krijg wil ik dat zij dat gevoel nooit zullen hebben. Dus ik heb wel degelijk het gevoel van het kind voor ogen
quote:Idd..
Op vrijdag 20 juni 2003 16:07 schreef Disorder het volgende:[..]
Leg maar uit, want ik weet het niet. Maar als ik mag gokken denk ik dat de één er alleen over fantaseert en de ander het daadwerkelijk in de praktijk wil uitvoeren.
quote:Ongelooflijk,
Op vrijdag 20 juni 2003 16:06 schreef SCH het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 20 juni 2003 16:03 schreef Gil-galad het volgende:
Daar heb ik een simpele doch effectieve oplossing voor: dan moet je er niet aan denken. Het kind ondervindt er zelf namelijk geen nadeel van.
--------------------------------------------------------------------------------Eigenlijk gaat het daar al een hele tijd over, zogenaamd onder het mom: "het belang van het kind". Maar het gaat om de gevoelens van de oudere, van de ouders, van de volwassenen.
quote:Wie kiest er nu vrijwillig voor om als uitschot behandeld te worden? En dat diegene als kind behandeld te worden, maw dat deze zelf niet de verantwoordelijkheid kan nemen om met deze gevoelens om te gaan? Niemand dus.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:04 schreef Ripley het volgende:[..]
Verder denk ik dat een volwassen pedofiel minder gedupeerd is doordat hij bijvoorbeeld verplichte behandeling en plaatsing in een niet-kinderrijke buurt etc. opgedwongen krijgt, dan een kind dat de dupe wordt van seksueel misbruik.
quote:Het is toch vooral je eigen belang. Dat was de kwestie.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:08 schreef schatje het volgende:[..]
Het is dovemansoren gericht, lijkt wel verdomme wel een schande als je voor het belang van een kind opkomt.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:40 schreef Roooderik het volgende:[..]
Precies SCH, daar sla je de spijker mee op zijn kop.
Het halve forum zegt dat ik mezelf niet zou kunnen inhouden, dat ik op een gegeven moment zou 'doorslaan'. Nou, daar is toch niet tegenin te gaan. Laat ze maar lekker. Ik weet dat dat absoluut niet voor mij en een hoop van mijn pedofiele vrienden geldt.
quote:Oh ja?
Ripley schreef:
Toch is het percentage wel erg hoog, is het niet?En dat lijkt me voor een ouder wel een erg groot risico om te nemen.
quote:You are very sick!!
Op vrijdag 20 juni 2003 16:09 schreef SCH het volgende:[..]
N
Nee hoor - integendeel.
Maar wat heeft een kind er voor last van dat iemand thuis masturbeert op zijn foto?
quote:Daar ben ik het mee eens.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Idd..
Pederasten mag je wmb opsluiten en nooit meer vrij laten..
Een pedofiel moet je helpen, voor zover mogelijk..
quote:Nee, dat is de kwestie die jij ervan denkt te kunnen maken.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:10 schreef SCH het volgende:[..]
Het is toch vooral je eigen belang. Dat was de kwestie.
V.
quote:Niks, zolang je het kind er niet over inlicht. Maar ik kan me voorstellen dat als je dat als ouder wel weet er wel even misselijk van wordt.
Maar wat heeft een kind er voor last van dat iemand thuis masturbeert op zijn foto?
quote:Nee, begrijplijk zelfs..
Op vrijdag 20 juni 2003 16:08 schreef milagro het volgende:[..]
vind je het erg als ik mijn kind ook niet in de buurt wil hebben van niet praktiserende pedo's?
quote:Pedofielen moet je leuke kinderkleertjes aandoen en bij die pederasten in de cel gooien.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:Idd..
Kunnen ze een rollenspel doen
quote:Je voelt je ook aangesproken?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:09 schreef yvonne het volgende:[..]
Ongelooflijk,
werkelijk ongelooflijk.
quote:Nee, maar de mogelijkheid dat het misgaat is er wel degelijk en als je dan de machtsverhoudingen ziet en de schade die het kan doen, gaat mijn sympathie a priori uit naar het kind, NIET naar de pedofiel.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar het ging mij eerder om de reactie van sommige mensen, die er van uitgingen dat pedofielen ook daadwerkelijk iets doen met kinderen, en dat is niet zo..
Maar hoe weet iemand dat ie een pedofiel is als ie het nooit geprobeerd heeft?
En elke pedofiel is een potioneel gevaar voor een kind, hoe goed ie zich ook in zou kunnen houden...hij heeft de behoefte...hij denkt aan kinderen en seks.
[Dit bericht is gewijzigd door breaky op 20-06-2003 16:13]
quote:Eens. Maar is het bij een pedofiel misschien niet dweilen met de kraan open? Als je homo bent hou je dat uiteindelijk toch ook niet tegen?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
quote:He, wijsneus,
Op vrijdag 20 juni 2003 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Of je kan mensen proberen te helpen ipv met nazi-oplossingen te komen..
Er is trouwens een groot verschil tussen een pederast en een pedofiel..
De een is strafbaar, de ander niet.. De een moet je lynchen, de ander helpen, en isoleren is niet helpen..
Ik denk dat er een hoop mensen hier niet eens weten wat het verschil is tussen een pedofiel en een pederast...
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 20-06-2003 16:14]
quote:"Mama, die meneer aan de overkant vraagt een foto van mij"
N
Nee hoor - integendeel.
Als ik dan even een praatje ga maken met meneer, ipv een foto mee te geven ben ik ineens overbezorgd en hysterisch??????
quote:In de documentaire waar ik het eerder over had noemden ze schrikbarend hoge officiele cijfers, uit engeland.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:10 schreef Roooderik het volgende:[..]
[..]Oh ja?
Is het percentage wel erg hoog?
Als je cijfers hebt hoor ik het graag.
Ik hoop dat ik de titel nog eens kan vinden. Het liet wel goed beide kanten zien: het gevecht van een pedofiel die vastbesloten was om niet toe te geven aan zijn gevoelens en ook de problemen van een pederast die er wel aan toe gaf.
quote:Inderdaad. Ik heb er helemaal geen last van gehad.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:11 schreef SCH het volgende:[..]
Je voelt je ook aangesproken?
Er valt blijkbaar geen speld tussen te krijgen. Het is een vergissing die nogal vaak gemaakt wordt bij ouders en kinderen. Kijk maar dr. Phil.
Djiezus, nu weer Dr. Phil aanhalen als bron
Jouw arrogantie is misplaatst en netvliesverzengend, SCH.
V.
quote:Ben ik wel een voorstander van relaties tussen kinderen en ouderen?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:07 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Excuus ?
Misschien begrijp je het niet goed, maar ik ben absoluut geen voorstander van relaties tussen kinderen en ouderen. Wat dat betreft ben ik het niet eens met SCH. Ik vind echter wel dat pedofielen die niets verkeerds doen ook met rust gelaten moeten worden.
quote:Daar is ook geen reden voor, er is niets mis met homoseksualiteit.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:12 schreef Disorder het volgende:
Eens. Maar is het bij een pedofiel misschien niet dweilen met de kraan open? Als je homo bent hou je dat uiteindelijk toch ook niet tegen?
quote:Dat schijnen ze te denken.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:13 schreef SCH het volgende:
Ben ik wel een voorstander van relaties tussen kinderen en ouderen?
quote:
quote:Weet je ik ga liever niet de proef op de som nemen met MIJN kind.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee, begrijplijk zelfs..
.
Maar het ging mij eerder om de reactie van sommige mensen, die er van uitgingen dat pedofielen ook daadwerkelijk iets doen met kinderen, en dat is niet zo..
Ik neem gewoon het zekere voor het onzekere, that is all en dat is wat iedere moeder doet of hoort te doen met jonge kinderen.
quote:Verkrachten niet direct, nee, omdat er alternatieven voorhanden zijn bijvoorbeeld de prostitutie etc.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:03 schreef Gil-galad het volgende:
[..]Alhoewel dat natuurlijk beter zou zijn, is het natuurlijk niet noodzakelijk. Mensen die geen vrouw of man kunnen krijgen gaan er toch ook niet een verkrachten ?
quote:Je gebruikt anders een voorbeeld van een vriend van jou die voor zover Ik het heb kunnen ontdekken in jouw ogen behoorlijk normaal was als schaamlap (pun intended) voor je standpunten.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:13 schreef SCH het volgende:[..]
Ben ik wel een voorstander van relaties tussen kinderen en ouderen?
V.
quote:Nouja, ergens ligt de grens.
Op vrijdag 20 juni 2003 15:59 schreef milagro het volgende:Liever 100 pedo's die de dupe zijn, dan 1 kind, sorry hoor.
Een kind is niet álles waard. (In theorie dus. Ik kan me zelf het gevoel van een ouder niet indenken.)
Maar wanneer sexuele mishandeling net zo ernstig is als lichamelijke mishandeling, geestelijke mishandeling, andere risico's... Dan houdt het in dat we vanaf nu 'ouderschaps-cursussen' verplicht moeten stellen. Dat pesten op school absoluut verboden moet zijn. Dat speeltuinen en fietsen verboden zijn. Dat alle kruisingen ongelijkvloers moeten worden. Dat iedereen 10% van z'n inkomen moet afstaan aan het bestrijden van kinderleed in Afrika, door honger, oorlog, etc.
Iedereen zal met me eens zijn, dat dat niet haalbaar is, en niet wenselijk. Dat betekent dus ook dat iedereen het met me eens zal zijn, dat érgens een grens ligt. En dat slachtoffers (in welke mate dan ook) helaas niet te voorkomen zijn. En dat is wellicht de prijs die we er als samenleving (niet als individuele ouder!) voor over moeten hebben.
En inderdaad, zoals Ripley als zei, een afwegen van 'leed'. Hoeveel 'leed' wordt een (onschuldige) pedofiel aangedaan wanneer zijn naam bekend is bij de politie? Hoeveel 'leed' is het wanneer ook buurtbewoners zijn naam kennen? Hoeveel 'leed' wanneer hij verplicht moet verhuizen, de rest van zijn leven (!) 1x per maand een agent op bezoek krijgt, zich moet verantwoorden. De rest van zijn leven kans loopt tegen de knuppel van een hysterische paranoïde ouder aan te lopen? Etc etc.
Het blijft erg moeilijk.
quote:Dit zegt toch wel iets over je beperkte niveau
Op vrijdag 20 juni 2003 16:11 schreef SCH het volgende:[..]
Je voelt je ook aangesproken?
Er valt blijkbaar geen speld tussen te krijgen. Het is een vergissing die nogal vaak gemaakt wordt bij ouders en kinderen. Kijk maar dr. Phil.
quote:Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Maar ik vind de vergelijking wel terecht aangezien er nog steeds veel mensen zijn die vechten tegen hun homoseksualiteit vanwege hun omgeving. Maar uiteindelijk komen ze er toch vaak voor uit dat ze homo zijn. Ik vraag me dan ook af of pedofilie niet iets kan zijn wat er niet uit te krijgen is.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:13 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Daar is ook geen reden voor, er is niets mis met homoseksualiteit.
quote:Het lijkt er wel op.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:15 schreef yvonne het volgende:
SCH, gewoon een vraag, geniet je hier nu echt van?
Ach, het houdt hem van de straat en zo steekt ie zijn leuter tenminste niet in een kleuter.
V.
quote:Denk je dat mensen in de wachtrij zullen staan om zich te laten behandelen op jouw manier? Nee? Wat raar...ik ook niet
Op vrijdag 20 juni 2003 15:58 schreef qbus het volgende:
Pedofilie mag wel erkend worden maar moet als het gesignaleerd is met wortel en tak worden uitgeroeid. Met ordinaire kloppartijen bereik je inderdaad weinig, maar als je die mensen vrij laat rondlopen zijn dat nou eenmaal de gevolgen.Kortom: verplicht Isoleren, behandelen en in de gaten blijven houden.
Luister, als er een methode is waarmee ik magisch hetero werd, no strings attached, gimme the pill. Maar die is er niet. Er is geen genezingsmethode. Alle "behandel" methodes bestaan uit vormen van onderdrukking van gevoelens...waardoor ze er dus na een tijdje 10x zo hard weer uitkomen.
Ik vind het ook super grappig hoe zo'n verhaal als wat ik eerder vertelde meteen als iets verschrikkelijk evils werd bestempeld. Daarom had ik het ook gepost, om te kijken wat er gebeurde. Als ik het had verteld als ouder, of in ieder geval niet als pedo, dan had ik het als leuk-maar-raar verhaal kunnen neerzetten (precies wat het ook was)...had ik misschien wat scheve wenkbrauwen gekregen, en dat was het wel.
Zo grappig, dat een ervaring die voor mij niet zoveel zeggend was (de tijd die ik gewoon met haar heb doorgebracht heb ik veel meer herinneringen aan) maar die precies de zere plek raakt van de pedo-hysterie club, zo'n enorme stofwolk doet opwaaien.
Seriously, het was een eenmalige ervaring, en ik vond het als pedo zijnde wel leuk natuurlijk...maar om nou met z'n alle erop te gaan zitten poepen hoe erg het was...yeeeeesh
Anyway, ik ben weggegaan uit de discussie, omdat me opviel dat het inmiddels gewoon een ordinaire flamewar is...dus doei maar weer (dat jullie deze reply maar weer flinken mogen verdraaien en er conclusies uithalen waar ik zelf nog niet eens aan had gedacht!
)
quote:Je gaat mij niet vertellen dat een gebrek aan seks dodelijk is.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:15 schreef Halinalle het volgende:
Verkrachten niet direct, nee, omdat er alternatieven voorhanden zijn bijvoorbeeld de prostitutie etc.
Een "goede pedo" moet daarentegen zijn hele leven zijn lusten onder stricte controle houden. Dat lijkt me een welhaast onmogelijke opgave.
quote:Dan weiger je goed te lezen. Ik heb al 5 x gezegd dat ik dat geen normale relatie vond, het ging daar over de gevolgen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:15 schreef Verbal het volgende:[..]
Je gebruikt anders een voorbeeld van een vriend van jou die voor zover Ik het heb kunnen ontdekken in jouw ogen behoorlijk normaal was als schaamlap (pun intended) voor je standpunten.
V.
quote:Die zit zich te bescheuren achter zijn PC'tje.
quote:Dus moet je alle pedofielen bij voorbaat al opsluiten? Ga toch fietsen man!
Op vrijdag 20 juni 2003 16:12 schreef qbus het volgende:[..]
He, wijsneus,
Pedofilie lijd niet zelden tot pederastie wegens "verkeerde inschattingen van zaken".
Iedere pedo, rast of fiel, blijft gewoon lekker uit de buurt van mijn kind, en als ik dat niet kan voorkomen en mijn kind komt met een verhaal thuis, of het nu om een verzoek om een foto gaat of paardjerijden, dan ga ik dus even een praatje maken met die oh zo aardige meneer.
quote:Je neemt zijn manier van omgaan iig aan als absolute waarheid, en suggereert op zijn minst dat mijn ervaring daaraan ondergeschikt zou zijn.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:17 schreef SCH het volgende:[..]
Dan weiger je goed te lezen. Ik heb al 5 x gezegd dat ik dat geen normale relatie vond, het ging daar over de gevolgen.
Daaruit begrijp ik dat je die relatie niet veroordeelt.
V.
quote:nee natuurlijk niet, geen enkele ouder die dit goedkeurt. Pedofielen dienen het daarom geheim te houden, that's all. Het is een illusie om het uit te roeien.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:12 schreef milagro het volgende:[..]
"Mama, die meneer aan de overkant vraagt een foto van mij"
"Oh goed hoor schat, geef hem deze maar"Als ik dan even een praatje ga maken met meneer, ipv een foto mee te geven ben ik ineens overbezorgd en hysterisch??????
Wellicht is de wetenschap bij iedereen van een 'geheime bijeenkomst' al teveel.
quote:Ik dacht het wel. Gelukkig weet ik nu beter.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:16 schreef Disorder het volgende:
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?
Zou jij iemand, van wie je weet dat hij pedofiel is, vragen om een weekend op je kind te passen?
Ik kan me dat namelijk niet voorstellen
quote:Dank je voor je reaktie. (Dit gaat echt VEEL te snel voor mij en er wordt zoveel gezeken dat ik er zometeen mee ophoud)
Op vrijdag 20 juni 2003 16:12 schreef Ripley het volgende:[..]
In de documentaire waar ik het eerder over had noemden ze schrikbarend hoge officiele cijfers, uit engeland.
Ik hoop dat ik de titel nog eens kan vinden. Het liet wel goed beide kanten zien: het gevecht van een pedofiel die vastbesloten was om niet toe te geven aan zijn gevoelens en ook de problemen van een pederast die er wel aan toe gaf.
Maar ik denk voorlopig dat die docu niet alle cijfers over pedo's heeft hoor. Hoe zou je mensen zoals ik en mijn vrienden kunnen opsporen? Dus hoe kunnen die percentages kloppen?
Ik hoef nergens tegen te vechten. Ik heb al jarenlang geaccepteerd dat ik jonge jongens aantrekkelijk vind. Geen problemen meer mee. Ik heb ook al jarenlang geaccepteerd dat ik daar seksueel niks mee kan/mag/wil doen. Da's verder geen probleem meer. Het is geen gevecht meer met mezelf, dat is het alleen als je bang bent voor jezelf. Dan is het echt niet zo dat ik ooit nog eens ga doorslaan.
En zulk soort mensen als ik -- die worden nooit in getallen meegenomen, denkik.
quote:Nee, ik ga verder niet eens op je in.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:17 schreef YogiBear het volgende:[..]
Denk je dat mensen in de wachtrij zullen staan om zich te laten behandelen op jouw manier? Nee? Wat raar...ik ook niet
Luister, als er een methode is waarmee ik magisch hetero werd, no strings attached, gimme the pill. Maar die is er niet. Er is geen genezingsmethode. Alle "behandel" methodes bestaan uit vormen van onderdrukking van gevoelens...waardoor ze er dus na een tijdje 10x zo hard weer uitkomen.
Ik vind het ook super grappig hoe zo'n verhaal als wat ik eerder vertelde meteen als iets verschrikkelijk evils werd bestempeld. Daarom had ik het ook gepost, om te kijken wat er gebeurde. Als ik het had verteld als ouder, of in ieder geval niet als pedo, dan had ik het als leuk-maar-raar verhaal kunnen neerzetten (precies wat het ook was)...had ik misschien wat scheve wenkbrauwen gekregen, en dat was het wel.
Zo grappig, dat een ervaring die voor mij niet zoveel zeggend was (de tijd die ik gewoon met haar heb doorgebracht heb ik veel meer herinneringen aan) maar die precies de zere plek raakt van de pedo-hysterie club, zo'n enorme stofwolk doet opwaaien.
Seriously, het was een eenmalige ervaring, en ik vond het als pedo zijnde wel leuk natuurlijk...maar om nou met z'n alle erop te gaan zitten poepen hoe erg het was...yeeeeeshAnyway, ik ben weggegaan uit de discussie, omdat me opviel dat het inmiddels gewoon een ordinaire flamewar is...dus doei maar weer
(dat jullie deze reply maar weer flinken mogen verdraaien en er conclusies uithalen waar ik zelf nog niet eens aan had gedacht!
)
Laat je alsjeblieft behandelen . Meer zeg ik hier niet over......
quote:Niet dodelijk, maar ik denk dat op een gegeven moment die onvervulde lust een obsessie gaat vormen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:17 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Je gaat mij niet vertellen dat een gebrek aan seks dodelijk is.
quote:Sla dit stuk eens op op een cd rom van jezelf en als je vader bent geworden lees je het terug...
Op vrijdag 20 juni 2003 16:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nouja, ergens ligt de grens.
Of dat nu 100 pedo's zijn, of 1000, of 1.000.000.Een kind is niet álles waard. (In theorie dus. Ik kan me zelf het gevoel van een ouder niet indenken.)
Maar wanneer sexuele mishandeling net zo ernstig is als lichamelijke mishandeling, geestelijke mishandeling, andere risico's... Dan houdt het in dat we vanaf nu 'ouderschaps-cursussen' verplicht moeten stellen. Dat pesten op school absoluut verboden moet zijn. Dat speeltuinen en fietsen verboden zijn. Dat alle kruisingen ongelijkvloers moeten worden. Dat iedereen 10% van z'n inkomen moet afstaan aan het bestrijden van kinderleed in Afrika, door honger, oorlog, etc.
Iedereen zal met me eens zijn, dat dat niet haalbaar is, en niet wenselijk. Dat betekent dus ook dat iedereen het met me eens zal zijn, dat érgens een grens ligt. En dat slachtoffers (in welke mate dan ook) helaas niet te voorkomen zijn. En dat is wellicht de prijs die we er als samenleving (niet als individuele ouder!) voor over moeten hebben.
En inderdaad, zoals Ripley als zei, een afwegen van 'leed'. Hoeveel 'leed' wordt een (onschuldige) pedofiel aangedaan wanneer zijn naam bekend is bij de politie? Hoeveel 'leed' is het wanneer ook buurtbewoners zijn naam kennen? Hoeveel 'leed' wanneer hij verplicht moet verhuizen, de rest van zijn leven (!) 1x per maand een agent op bezoek krijgt, zich moet verantwoorden. De rest van zijn leven kans loopt tegen de knuppel van een hysterische paranoïde ouder aan te lopen? Etc etc.
Het blijft erg moeilijk.
Denk dat je jezelf dan voor je kop slaat...
een kind is heilig een kind
is alles voor je
je geeft je leven voor je kind geloof me
En iemand die denkt mijn kind pijn te doen...op welke wijze dan ook die hangt
want die zal duizend maal ergere pijnen doorstaan dan wat diegene gedaan tav mijn kind!
Ben er gewoonweg simpel in.
quote:Gelukkig maar. Ik kom uit een boerendorp en daar wordt nogal vaak het woord 'flikker' of 'nicht' gebruikt als scheldwoord. Er is hier dus wel iemand voor z'n homo zijn uitgekomen en die is zeer goed geaccepteerd. Ik kan me dus voorstellen dat hij het wel eens moeilijk heeft gehad.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:19 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ik dacht het wel. Gelukkig weet ik nu beter.
Maar goed, daar ging het helemaal niet over
quote:Nee Yvonne, integendeel.
quote:Komt omdat jij geen voorbeelden van goeie mensen in je buurt kent, waarvan je uitgevonden hebt "jee, valt DIE op kinderen?"
Op vrijdag 20 juni 2003 16:19 schreef Halinalle het volgende:
SCH,Zou jij iemand, van wie je weet dat hij pedofiel is, vragen om een weekend op je kind te passen?
Ik ken wel voorbeelden van mensen die pedo's op hun kind hebben laten passen ja.
quote:of mevrouw
Op vrijdag 20 juni 2003 16:18 schreef milagro het volgende:
dan ga ik dus even een praatje maken met die oh zo aardige meneer.
quote:Nee, dat is waar. Maar heb jij zelf ook niet het idee dat er veel meer pedofielen zijn die wel handelen naar hun seksuele gevoelens, dan dat er pedofielen zijn die dat niet doen?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:19 schreef Roooderik het volgende:[..]
Dank je voor je reaktie. (Dit gaat echt VEEL te snel voor mij en er wordt zoveel gezeken dat ik er zometeen mee ophoud)
Maar ik denk voorlopig dat die docu niet alle cijfers over pedo's heeft hoor. Hoe zou je mensen zoals ik en mijn vrienden kunnen opsporen? Dus hoe kunnen die percentages kloppen?
Ik hoef nergens tegen te vechten. Ik heb al jarenlang geaccepteerd dat ik jonge jongens aantrekkelijk vind. Geen problemen meer mee. Ik heb ook al jarenlang geaccepteerd dat ik daar seksueel niks mee kan/mag/wil doen. Da's verder geen probleem meer. Het is geen gevecht meer met mezelf, dat is het alleen als je bang bent voor jezelf. Dan is het echt niet zo dat ik ooit nog eens ga doorslaan.
En zulk soort mensen als ik -- die worden nooit in getallen meegenomen, denkik.
Dat gevoel heb ik namelijk wel, al wil ik zeker niet beweren dat er ook niet een groep is die dus niet handelt op die gevoelens. Ik ben echt nieuwsgierig wat een pedofiel die dat niet doet daar over voelt en dnekt.
quote:Behandelen i.d.d.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dus moet je alle pedofielen bij voorbaat al opsluiten?
quote:Gek genoeg hoor ik nooit iets over oudere vrouwen die op jonge meisjes of jongetjes vallen. Hoe kan dat?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:22 schreef SCH het volgende:[..]
of mevrouw
quote:Het verschil tussen pedofiel en pederast is niet het eraan toegeven. Dat schijnt men hier te denken.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:12 schreef Ripley het volgende:[..]
In de documentaire waar ik het eerder over had noemden ze schrikbarend hoge officiele cijfers, uit engeland.
Een pedofiel heeft sexuele gevoelens voor kinderen en soms ook een intieme relatie.
Een pederast neukt met kinderen. Die gaat dus veel verder.
Ook een pedofiel kan praktizerend zijn, dus.
quote:gestoord.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:21 schreef Roooderik het volgende:[..]
Komt omdat jij geen voorbeelden van goeie mensen in je buurt kent, waarvan je uitgevonden hebt "jee, valt DIE op kinderen?"
Ik ken wel voorbeelden van mensen die pedo's op hun kind hebben laten passen ja.
als je weet dat zo'n vent al bekant klaarkomt bij de gedachte alleen van dat kind op schoot wiebelend.. sorry hoor, dan spoor je niet.
quote:Die houden het geheim evenals de slachtoffers.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:23 schreef Disorder het volgende:[..]
Gek genoeg hoor ik nooit iets over oudere vrouwen die op jonge meisjes of jongetjes vallen. Hoe kan dat?
quote:Inderdaad, dat is gewoon Rusissche roulette.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:24 schreef milagro het volgende:[..]
gestoord.
als je weet dat zo'n vent al bekant klaarkomt bij de gedachte alleen van dat kind op schoot wiebelend.. sorry hoor, dan spoor je niet.
quote:denk eerder dat het nauwelijks voorkomt, maar goed.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:24 schreef fokje het volgende:[..]
Die houden het geheim evenals de slachtoffers.
quote:Het ligt niet meteen voor de hand - maar ik kan het me toch wel voorstellen. Hangt toch erg van het vertrouwen af en van hoe goed je diegene kent. Als het een vriend is die al 20 jaar meegaat of iemand die je uit de buurt kent. Maar zoiets vragen ,is altijd een kwestie van vertoruwen toch.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:19 schreef Halinalle het volgende:
SCH,Zou jij iemand, van wie je weet dat hij pedofiel is, vragen om een weekend op je kind te passen?
quote:Stukken minder idd, en ze lopen er niet mee te pronken.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:25 schreef milagro het volgende:[..]
denk eerder dat het nauwelijks voorkomt, maar goed.
quote:Precies. Het risico dat pedofilie uiteindelijk uitmond in pederastie mag je als maatschappij nooit nemen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:23 schreef Gia het volgende:[..]
Het verschil tussen pedofiel en pederast is niet het eraan toegeven. Dat schijnt men hier te denken.
Een pedofiel heeft sexuele gevoelens voor kinderen en soms ook een intieme relatie.
Een pederast neukt met kinderen. Die gaat dus veel verder.
Ook een pedofiel kan praktizerend zijn, dus.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 20-06-2003 16:26]
quote:Ja wel degelijk.
quote:Waarom die 'groep' wel en die andere groep niet dan?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:24 schreef fokje het volgende:
Die houden het geheim evenals de slachtoffers.
quote:ik zeg nauwelijks, niet niet
Op vrijdag 20 juni 2003 16:25 schreef fokje het volgende:[..]
Ja wel degelijk.
quote:Stel dat pedofilie niet te behandelen is. Wat dan ?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:25 schreef qbus het volgende:
Precies. Het risico dat pedofilie uiteindelijk uitmond in pederastie mag je als maatschappij nooit nemen.
Ga je dan vele duizenden onschuldige pedofielen opsluiten, alleen omdat je anders het risico loopt dat hun pedofilie uitmondt in pederastie?
quote:Ik vind een pedofiel die alleen maar speelt met een klein piemeltje ook al zeer kwalijk hoor.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:25 schreef qbus het volgende:[..]
Precies. Het risico dat pedofilie uiteindelijk uitmond in pederastie mag je als maatschappij nooit nemen.
Akkoord, pederastie is nog veel erger, maar pedofilie is niet onschuldig.
quote:Omdat die van nature (als vrouw) makkelijker rond kinderen worden vertrouwd. Die hebben dus niet te maken met scheve ogen als ze een kind knuffelen, omdat ze dat als vrouw zijnde makkelijker kunnen doen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:23 schreef Disorder het volgende:
Gek genoeg hoor ik nooit iets over oudere vrouwen die op jonge meisjes of jongetjes vallen. Hoe kan dat?
En tsja, als je nergens last van hebt ga je ook niet je bek open trekken.
Kan me nog wel een site herinneren voor vrouwelijke pedo's, maar das alweer een tijd geleden
quote:Omdat het nóg pijnlijker ligt, misbruikt worden door een vrouw is over het algemeen minder begrip voor.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:26 schreef What het volgende:[..]
Waarom die 'groep' wel en die andere groep niet dan?
quote:Mee eens, maar als dat niet kan vind ik niet dat je ze hun leven lang moet blijven ketteren voor iets waar ze niet zelf voor hebben gekozen..
Op vrijdag 20 juni 2003 16:22 schreef qbus het volgende:[..]
Behandelen i.d.d.
quote:Nee dat heb ik niet. Maar dat komt omdat ik al tijden lang met pedo's omga en het heeft MIJ ook verbaasd dat er zo weinig dubieuze figuren bij zitten.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:22 schreef Ripley het volgende:[..]
Nee, dat is waar. Maar heb jij zelf ook niet het idee dat er veel meer pedofielen zijn die wel handelen naar hun seksuele gevoelens, dan dat er pedofielen zijn die dat niet doen?
Ik zeg ook zeker niet dat ik een compleet beeld heb hoor. Ik kan vanuit mijn vriendenkring ook een erg vertekend beeld hebben. Maar ik denk zomaar dat alle media-berichtgeving een meer vertekend beeld geeft dan dat ik heb.
quote:nee, maar je houdt kinderen liefst wel uit de buurt als het even kan.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:28 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Stel dat pedofilie niet te behandelen is. Wat dan ?
Ga je dan vele duizenden onschuldige pedofielen opsluiten, alleen omdat je anders het risico loopt dat hun pedofilie uitmondt in pederastie?
en nee, gluren bij schoolpleinen en zwembaden wordt niet op prijs gesteld, evenmin als het nastreven van een carriere als Hopman, Zomerkampleider, Voetballertjes trainer om maar in de buurt van kinderen te kunnen zijn...
zodra het bekend is dat zo'n vent pedo is, haal ik mijn kind uit die klas, dat zomerkamp, die voetbaltraining, de padvinderij, dan zoeken we ofwel een andere club of liever die vent zoekt maar een andere bezigheid.
quote:ik begrijp heel goed wat je bedoelt milagro, maar vergeet niet dat het "plat" gezien hetzelfde betekent als dat je geen niet-praktiserende lesbienne in de buurt van je (volwasssen) dochter of geen niet-praktiserende homofiel in de buurt van je (volwassen) zoon zou willen hebben.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:08 schreef milagro het volgende:
het merendeel van de niet praktiserende pedofielen schaamt zich er voor en durven er ook niet voor uit te komen, omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt, zoals homofilie vijftig jaar geleden ook niet geaccepteerd werd.
let wel, ik zeg absoluut niet dat pedofilie maatschappelijk geaccepteerd moet worden, en ik vind ook niet dat pedofilie als een "(al dan niet geestelijke) ziekte" gezien zou moeten worden. Maar ik vind wel dat pedofielen moeten kunnen aankloppen bij gespecialiseerde instanties om geholpen (NIET behandeld, nogmaals het is geen ziekte) te kunnen worden hun sexuele geaardheid onder controle te krijgen, onder ogen te zien en zich er niet meer voor te schamen.
ik zou het ook allesbehalve prettig vinden als ik zou weten dat bijvoorbeeld een van mijn vrienden pedofiel is en bij het zien van een (mijn) kind dezelfde gedachtes kan hebben als dat ik heb bij bepaalde volwassen vrouwen.
als er wat meer maatschappelijke acceptatie zou bestaan voor het feit dat pedofielen zich (al dan niet sexueel) aangetrokken voelen tot kinderen, zou dat het voor hun ook een stuk makkelijker maken om er over te praten, zich over hun angsten heen te zetten en het beschamende leven dat ze leiden een beetje draaglijker te maken.
Daarentegen ben ik volledig van mening dat een pederast weldegelijk gestraft moet worden voor zijn daden. En ik ben ook van mening dat er met een betere begeleiding en hulp een stuk minder pederasten zouden zijn, ware het niet dat de non-acceptatie binnen de nederlandse samenleving er voor zorgt dat het ze bijna onmogelijk wordt gemaakt om er voor uit te komen en dus hulp te zoeken.
quote:Dat is dan ook helemaal niet zo.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:24 schreef milagro het volgende:[..]
gestoord.
quote:ja vroeg het me ook al af...:)
Op vrijdag 20 juni 2003 16:30 schreef JusdRanz het volgende:
Hallo, na wat meegepraat te hebben in deel 1 ben ik benieuwd of er intussen al is uitgelekt waar die bijeenkomst is......iemand
quote:Nee, dat kan je niet maken.. Die mensen kiezen er niet zelf voor..
quote:Desnoods chemisch castreren als het risico statistisch is aangetoond. (wat volgens mij al zo is)
Nogmaals: Kinderen mogen hier nimmer de dupe van worden.
quote:Begrijpelijk.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:31 schreef milagro het volgende:
nee, maar je houdt kinderen liefst wel uit de buurt als het even kan.
quote:Geldt dat ook voor hetero-mannen ?
en nee, gluren bij schoolpleinen en zwembaden wordt niet op prijs gesteld,
quote:Mee eens.
evenmin als het nastreven van een carriere als Hopman, Zomerkampleider, Voetballertjes trainer om maar in de buurt van kinderen te kunnen zijn...
quote:Dit vind ik eerlijk gezegd nogal onzin. Als mijn kind een volwassen relatie zou hebben met iemand van zijn/haar eigen geslacht, dan vind ik dat heel wat anders dan wanneer mijn kind misbruikt zou wordne door een volwassene.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:31 schreef JSR het volgende:[..]
ik begrijp heel goed wat je bedoelt milagro, maar vergeet niet dat het "plat" gezien hetzelfde betekent als dat je geen niet-praktiserende lesbienne in de buurt van je (volwasssen) dochter of geen niet-praktiserende homofiel in de buurt van je (volwassen) zoon zou willen hebben.
quote:nogmaals mee eens milagro, zie mijn vorige reactie. dit is voor mij een stap in de richting van pedofiel tot pederast, en dus niet goed. en hoe groot is de knuppel die je meeneemt tijdens zo'n praatje?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:18 schreef milagro het volgende:
Iedere pedo, rast of fiel, blijft gewoon lekker uit de buurt van mijn kind, en als ik dat niet kan voorkomen en mijn kind komt met een verhaal thuis, of het nu om een verzoek om een foto gaat of paardjerijden, dan ga ik dus even een praatje maken met die oh zo aardige meneer.
quote:Kan best, maar ik ga dus NIET het risico lopen dat ik toch zomaar gelijk heb.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:31 schreef Roooderik het volgende:[..]
Dat is dan ook helemaal niet zo.
Jij stelt de zaken zo extreem gekleurd voor dat ze gewoon niet waar meer zijn.
Achteraf toch mijn gelijk halen in dit soort gevallen is niet iets waar ik blij mee ben.
Liever jouw gevoelens gekwest dan die van een kind, van mijn kind.
quote:Er zitten weinig meerderjarigen op de basisschool.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:33 schreef Gil-galad het volgende:
Geldt dat ook voor hetero-mannen ?
quote:heteromannen die loeren naar mijn dochtertje van 10 ?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:33 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Begrijpelijk.
[..]Geldt dat ook voor hetero-mannen ?
[..]Mee eens.
Heteromannen die loeren naar meiden van 17/18, is toch wel even heel wat anders, lijkt me, hè.
quote:Zwembaden.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:34 schreef What het volgende:
Er zitten weinig meerderjarigen op de basisschool.
quote:Maat wat vind jij dan van zo'n Boy Love day, de aanleiding voor deze topics?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:31 schreef Roooderik het volgende:[..]
Dat is dan ook helemaal niet zo.
Jij stelt de zaken zo extreem gekleurd voor dat ze gewoon niet waar meer zijn.
Ik krijg de indruk dat daar een stelletje mensen die gevoelens voor kinderen gaan zitten vieren alsof het iets is waar ze blij mee zijn.
quote:ik heb het niet over een relatie, maar puur en alleen over het "in de buurt zijn".
Op vrijdag 20 juni 2003 16:33 schreef Ripley het volgende:[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd nogal onzin. Als mijn kind een volwassen relatie zou hebben met iemand van zijn/haar eigen geslacht, dan vind ik dat heel wat anders dan wanneer mijn kind misbruikt zou wordne door een volwassene.
quote:D'r gluren maar weinig hetero's naar m'n kinderen hoor.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:35 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Zwembaden.
![]()
quote:Waarom moet het geaccepteerd worden? Dat begrijp ik niet.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:31 schreef JSR het volgende:
En ik ben ook van mening dat er met een betere begeleiding en hulp een stuk minder pederasten zouden zijn, ware het niet dat de non-acceptatie binnen de nederlandse samenleving er voor zorgt dat het ze bijna onmogelijk wordt gemaakt om er voor uit te komen en dus hulp te zoeken.
quote:Waarom is dat anders ?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:35 schreef milagro het volgende:
heteromannen die loeren naar mijn dochtertje van 10 ?Heteromannen die loeren naar meiden van 17/18, is toch wel even heel wat anders, lijkt me, hè.
Ze merken er zelf toch niets van ?
ik zeg niet dat het naar mijn mening niet anders is, ik stel gewoon een vraag
quote:Ook niks mis mee, omdat ik niet vind dat daar een risico aan zit. Als die aanwezigheid uit zou monden in seks dan is dta geen probleem.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:36 schreef JSR het volgende:[..]
ik heb het niet over een relatie, maar puur en alleen over het "in de buurt zijn".
quote:Orienteer je verder op pedo sites en je zult ervan schrikken hoe men hiermee pronkt.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:36 schreef Ripley het volgende:[..]
Maat wat vind jij dan van zo'n Boy Love day, de aanleiding voor deze topics?
Ik krijg de indruk dat daar een stelletje mensen die gevoelens voor kinderen gaan zitten vieren alsof het iets is waar ze blij mee zijn.
quote:Precies!
Er wordt hier steeds om begrip en medeleven gevraagd voor het "kruis" (sorry) dat de pedofiel moet dragen door zijn geaardheid, maar blijkbaar is hetiets dat gevierd mag worden met een verering van het onschuldige jonge lichaam....
en neemt er af en toe iemand doodleuk zo'n jong lijfje mee naar die bijeenkomst..
quote:Jouw kinderen zijn dan ook erg jong.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:36 schreef yvonne het volgende:
D'r gluren maar weinig hetero's naar m'n kinderen hoor.
quote:Omdat die mensen dan hulp kunnen zoeken. Vaak zijn ze er zelf ook niet blij mee.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:37 schreef fokje het volgende:
Waarom moet het geaccepteerd worden? Dat begrijp ik niet.
Verder vind ik dat ook pedofielen die zich netjes gedragen ook netjes behandeld moeten worden.
quote:Je kan wel doen of het er niet is, maar het is er dus wel. Dus kun je beter zoeken naar oplossingen (al zie ik niet zo snel waar die liggen, het is een moeilijk vraagstuk) dan het domweg negeren.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:37 schreef fokje het volgende:[..]
quote:Ja, ik dacht al dat het zo zou liggen. Daarom maakte ik ook bewust een paar keer het concrete onderscheid tussen de gevoelens van ouders, en die van de maatschappij.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:21 schreef AngelWings het volgende:Sla dit stuk eens op op een cd rom van jezelf en als je vader bent geworden lees je het terug...
Denk dat je jezelf dan voor je kop slaat...
een kind is heilig een kind
is alles voor je
je geeft je leven voor je kind geloof meEn iemand die denkt mijn kind pijn te doen...op welke wijze dan ook die hangt
want die zal duizend maal ergere pijnen doorstaan dan wat diegene gedaan tav mijn kind!
Ben er gewoonweg simpel in.
quote:Het gaat alleen al om het idee van een volwassen kerel die zich op een afstandje verlekkert, of zelfs aftrekt, bij het gluren naar een kind.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:37 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Waarom is dat anders ?
Dat vind jij maatschappelijk wel verantwoord ?
quote:Wat lul je nou raar
Op vrijdag 20 juni 2003 16:37 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Waarom is dat anders ?
ik zeg niet dat het naar mijn mening niet anders is, ik stel gewoon een vraag
Een vent die graag naar geslachtsrijpe meiden kijkt is doodnormaal.
Een vent die naar het KINDERlijfje van mijn dochtertje kijkt en daar lustgevoelens van krijgt is dat dus NIET..
quote:*kuch* zie mijn posts in deel 1 van deze topic. Ik ga er heen
Jouw indruk is helemaal voorstelbaar maar het is gewoon nogal gehyped/gekleurd. Sorry, ik ga het niet opnieuw intypen.
En ook sorry, maar ik moet nog andere dingen doen.
Pakje sinaasappelsap: tot morgen
quote:Ik dnek overigens dat je wel een onderscheid moet maken: er zullen ongetwijfeld pedofielen zijn die ook kotsen op dit soort gedrag.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:39 schreef milagro het volgende:[..]
Precies!
Er wordt hier steeds om begrip en medeleven gevraagd voor het "kruis" (sorry) dat de pedofiel moet dragen door zijn geaardheid, maar blijkbaar is hetiets dat gevierd mag worden met een verering van het onschuldige jonge lichaam....
en neemt er af en toe iemand doodleuk zo'n jong lijfje mee naar die bijeenkomst..
Maar ik vind zulk gedrag dus echt niet kunnen. Deal er mee, maar ga je er niet in verlekkeren.
Zo'n stichting Martijn maakt op mij de indruk dat ze daar een kwalijke rol in spelen. Dat ze niet zoeken naar manieren waarop een pedofiel die goed wil een normaal leven op kan bouwen. Maar dat ze meer bezig zijn met het organiseren van vergelijkingsfeestjes.
quote:Omdat dat voor vele het enige is wat ze tegenhoud van er een eind aan maken. Nee, je hoeft het niet zielig te vinden, ik geef je gewoon de reden waarom. Het is een logische anti-reactie op haat.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:38 schreef yvonne het volgende:
Orienteer je verder op pedo sites en je zult ervan schrikken hoe men hiermee pronkt.
quote:Wat is daar mis mee??
Mijn eigen vlees en bloed is er niet om een pedo te plezieren.
quote:Ik vind op een schoolplein staan loeren naar kleuters nu niet bepaald netjes gedrag, maar goed ik ben natuurlijk een hysterische moeder...
Op vrijdag 20 juni 2003 16:39 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Jouw kinderen zijn dan ook erg jong.
[..]Omdat die mensen dan hulp kunnen zoeken. Vaak zijn ze er zelf ook niet blij mee.
Verder vind ik dat ook pedofielen die zich netjes gedragen ook netjes behandeld moeten worden.
Ik zou als schoolhoofd dus ook wel degelijk een praatje gaan maken met zo'n man die IEDERE dag op het schoolplein komt, maar daar geen kinderen heeft zitten, en in de pauzes bij het hek staat te gluren..
quote:Sorry, maar dat lijkt me onzin. Door die haat gaan zij zich uitleven op kleine kinderen en er trots mee pronken. Omgekeerde wereld hoor.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:42 schreef YogiBear het volgende:[..]
Omdat dat voor vele het enige is wat ze tegenhoud van er een eind aan maken. Nee, je hoeft het niet zielig te vinden, ik geef je gewoon de reden waarom. Het is een logische anti-reactie op haat.
quote:Precies, daarom het zekere voor het onzekere nemen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Het blijft erg moeilijk.
quote:Gewoon het simpelweg accepteren van het feit dat er mensen zijn die pedofiel zijn. Punt. Zonder ze te direct bestempelen als "vies", "ziek", "gestoord" of weet ik veel wat. Het grote aantal haat-reacties zorgt er toch voor dat ze het wel uit hun hoofd laten om het toe te geven en er hulp voor te zoeken. En als het dan heimelijk doorsluimert zonder professionele begeleiding, dan is de kans groot dat ze op een dag pederasten worden.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:37 schreef fokje het volgende:
Accepteer het feit dat pedeofilie bestaat, en help ze om het onder controle te krijgen. Zo moeilijk is dat toch niet? Waarom denk je dat er nog steeds nauwelijks of geen voetballers voor uitkomen dat ze homofiel zijn. Kijk naar de reacties op de "coming-out" van Amelie Mauresmo in het damestennis. Dan kun je beter je mond houden als pedofiel zijnde, geen hulp krijgen, niet weten waar je heen moet met je problemen en als de innerlijke drang zich zo opgekropt heeft na jaren van fustratie je inderdaad vergrijpen aan een kind. En dan ligt uit mijn oogpunt de schuld niet bij de pedofiel, maar bij onze samenleveing, omdat wij het ze onmogelijk maken om er hulp voor te zoeken.
quote:Ja natuurlijk is het er, maar das wat anders dan accepteren. Het wordt niet geaccepteerd in NL, dat kán ook niet anders. Het lijkt mij gewoon het beste als pedofielen het geheim houden. Het enigste is dat pedofielen wél de weg behoren te weten naar instanties die eventueel hulp kunnen verlenen, das het enigste.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:39 schreef Ripley het volgende:[..]
Je kan wel doen of het er niet is, maar het is er dus wel. Dus kun je beter zoeken naar oplossingen (al zie ik niet zo snel waar die liggen, het is een moeilijk vraagstuk) dan het domweg negeren.
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 20-06-2003 16:45]
quote:Hangt er helemaal vanaf wat jij onder een *jong jongetje* verstaat...
quote:Ze vieren/eren het samen om zich er minder schuldig om te hoeven voelen. Dat weten ze zelf ook wel als ze alleen thuis zitten. Maar samen staan ze sterk. Ze zien hun probleem gerechtvaardigt als ze daar met z'n allen naartoe gaan en dat is dus gevaarlijk.
quote:Het grote probleem is dat de pedofiel vaak het schoolhoofd zelf is. Pedofielen werken vaak in funkties waarin ze veel met kinderen te maken hebben zoals scholen, scoutings, voetbalclubs. Noem maar op.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:42 schreef milagro het volgende:[..]
Ik vind op een schoolplein staan loeren naar kleuters nu niet bepaald netjes gedrag, maar goed ik ben natuurlijk een hysterische moeder...
Ik zou als schoolhoofd dus ook wel degelijk een praatje gaan maken met zo'n man die IEDERE dag op het schoolplein komt, maar daar geen kinderen heeft zitten, en in de pauzes bij het hek staat te gluren..
Ook hier zou men wat allerter kunnen zijn.
quote:Weet je wat?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:42 schreef YogiBear het volgende:[..]
Omdat dat voor vele het enige is wat ze tegenhoud van er een eind aan maken. Nee, je hoeft het niet zielig te vinden, ik geef je gewoon de reden waarom. Het is een logische anti-reactie op haat.
quote:Dat is een perverse daad...dat staat niet in direct verband met een voorkeur. Maargoed. Ik zou me als ouder ook vrij, ehm, "oncomfortabel" worden als ik mannetjes zou zien loeren naar m'n kinderen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:42 schreef milagro het volgende:[..]
Ik vind op een schoolplein staan loeren naar kleuters nu niet bepaald netjes gedrag, maar goed ik ben natuurlijk een hysterische moeder...
Ripley: je verwart een daad met een gevoel. (uitleven op kinderen & trots zijn op wie je bent)
quote:Hoe? Een pedo zet het nou niet bepaald op z'n sollicitatieformulier..
Op vrijdag 20 juni 2003 16:45 schreef qbus het volgende:Ook hier zou men wat allerter kunnen zijn.
quote:Je bent er ook nog trots op ?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:46 schreef YogiBear het volgende:
Ripley: je verwart een daad met een gevoel. (uitleven op kinderen & trots zijn op wie je bent)
quote:niet geslachtsrijp, dan noem ik het pedofilie.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:45 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hangt er helemaal vanaf wat jij onder een *jong jongetje* verstaat...
maar een vent van 30 die mijn zoon van 15/16 benadert, daar maak ik net zo goed een praatje mee, vind ik ook niet gepast, gezien de scheve machtsverhouding.
De aantrekkingskracht voor een KINDERlijfje vind ik smerig, ranzig en heb ik TOTAAL GEEN begrip voor.
Zo iemand moet gewoon a priori ver uit de buurt van mijn kind blijven.
quote:Ik kan me wel voorstellen dat mensen trots zijn op wie ze zijn. Maar niet dat ze trots zijn op het hebben van seksuele gevoelens voor kinderen. Want dat is, hoezeer je er ook zelf niet voor gekozen hebt, iets verkeerds.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:46 schreef YogiBear het volgende:[..]
Dat is een perverse daad...dat staat niet in direct verband met een voorkeur. Maargoed. Ik zou me als ouder ook vrij, ehm, "oncomfortabel" worden als ik mannetjes zou zien loeren naar m'n kinderen.
Ik kan me voorstellen dat je die gevoelens accepteert. Dat je er mee leert leven. Maar niet dat je er trots op bent.
quote:Yep. En van mij hoeft iemand als Rooderik zich echt niet te melden bij een psychiater.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:39 schreef Gil-galad het volgende:Verder vind ik dat ook pedofielen die zich netjes gedragen ook netjes behandeld moeten worden.
En zo zullen er nog veel meer rondlopen, in 't geheim. Dat is ook zijn ervaring.
quote:Zegt hij dan waar hij trots op is ?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:48 schreef qbus het volgende:
Je bent er ook nog trots op ?
Moet een pedofiel zich volgens jou schamen ?
quote:Een overbuurman die ineens overdadige belangstelling toont voor jouw kind is best een aanwijzing, vaak proberen ze eerst de ouders te paaien.. het is lastig, maar een moeder (de meesten) heeft een zesde zintuig voor dat soort zaken
Op vrijdag 20 juni 2003 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hoe? Een pedo zet het nou niet bepaald op z'n sollicitatieformulier..
.
En een niet praktiserend pedofiel pik je er ook niet zomaar uit..
Dat gaat erg lastig worden denk ik..
quote:Men zou om te beginnen verplichte verificatie bij de politie kunnen doen. Hoevaak gebeurd het niet dat een in het verleden veroordeelde pedofiel rustig recidiveert bij de voetbalclub 2 dorpen verderop .
Op vrijdag 20 juni 2003 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hoe? Een pedo zet het nou niet bepaald op z'n sollicitatieformulier..
.
En een niet praktiserend pedofiel pik je er ook niet zomaar uit..
Dat gaat erg lastig worden denk ik..
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 20-06-2003 16:51]
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 16:48 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik kan me wel voorstellen dat mensen trots zijn op wie ze zijn. Maar niet dat ze trots zijn op het hebben van seksuele gevoelens voor kinderen. Want dat is, hoezeer je er ook zelf niet voor gekozen hebt, iets verkeerds.
Ik kan me voorstellen dat je die gevoelens accepteert. Dat je er mee leert leven. Maar niet dat je er trots op bent.
quote:In ieder geval niet trots zijn, door het VEREREN van het kind, is toch ziek!!!!!!!!
Op vrijdag 20 juni 2003 16:50 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Zegt hij dan waar hij trots op is ?
quote:Dat zegt hij toch ook niet ?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:48 schreef Ripley het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat mensen trots zijn op wie ze zijn. Maar niet dat ze trots zijn op het hebben van seksuele gevoelens voor kinderen.
quote:Ripley: je verwart een daad met een gevoel. (uitleven op kinderen & trots zijn op wie je bent)
Op vrijdag 20 juni 2003 16:51 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dat zegt hij toch ook niet ?
Daad: uitleven
Gevoel : trots zijn op wie je bent.
quote:Hij zegt toch niet dat hij trots is op zijn geaardheid ? Het kan prima dat hij trots is op zichzelf als persoon. Er is namelijk meer in je leven dan alleen je geraadheid.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:51 schreef milagro het volgende:
In ieder geval niet trots zijn,
quote:Uiteraard.
door het VEREREN van het kind, is toch ziek!!!!!!!!
I'm out.
[Dit bericht is gewijzigd door Gil-galad op 20-06-2003 16:54]
quote:Hij zegt dat hij trots is op wie hij is in een context die mij helemaal niet bevalt. Lees anders zelf ff terug.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:50 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Zegt hij dan waar hij trots op is ?
quote:Nee, maar trots zijn op je pedofiele gevoelens vind ik absurd! ziek!
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 20-06-2003 16:54]
quote:Maar die 6de zintuig is niet genoeg om iemand uit zijn functie te laten ontheven..
Op vrijdag 20 juni 2003 16:50 schreef milagro het volgende:[..]
Een overbuurman die ineens overdadige belangstelling toont voor jouw kind is best een aanwijzing, vaak proberen ze eerst de ouders te paaien.. het is lastig, maar een moeder (de meesten) heeft een zesde zintuig voor dat soort zaken
quote:Aha, okay.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:02 schreef Roooderik het volgende:
het is bij elkaar zitten en kleppen als je zou doen met een willekeurige groep van 20 man met wie je op een terras aan een biertje zit.
Er wordt gekletst over jongens, over politiek en alle normale onderwerpen die je overal hoort, over wat ons de laatste tijd is overkomen, geroddeld over kennissen, afgegeven op de domme mening in de maatschappij, enz.Je hoort veel mensen hoog opgeven over hun 'vriendjes' (lees: jongens die ze kennen en die wederzijds als vriend beschouwd worden) en dat die zo leuk zijn enz. Afentoe heeft iemand ook foto's bij zich die aan enkele anderen woren geshowd.
quote:Mja, ik weet nog de eerste keer dat ik met een homo (via internet) op een terrasje zat en éindelijk eens IRL kon praten erover. En ook éindelijk eens samen met iemand voorbij lopende mensen kon 'keuren' ("Zo! Die's mooi!") Dus ik kan me wel indenken dat zoiets bijzonder goed voelt.
MOGEN ze eens eindelijk een keertje trots zijn zonder dat iemand enge dingen denkt, dan wordt daarvan gebruik gemaakt. Zo zit een mens in elkaar.
quote:We hebben het hier over pedofilie, dus als men over trots zijn praat neem ik aan dat hij niet bedoelt dat hij altijd zo braaf de lege flessen in de glasbak gooit en altijd wat overmaakt aan het Leger des Heils..
Op vrijdag 20 juni 2003 16:53 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Hij zegt toch niet dat hij trots is op zijn geaardheid ? Het kan prima dat hij trots is op zichzelf als persoon. Er is namelijk meer in je leven dan alleen je geraadheid.
[..]Uiteraard.
quote:Is ook zo, maar vermoedens zijn genoeg om mijn kind uit de buurt te houden.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Maar die 6de zintuig is niet genoeg om iemand uit zijn functie te laten ontheven..
.
Je moet het eerst kunnen bewijzen.. En als het bewezen kan worden, is het meestal te laat..
quote:Nee, je snapt het niet. Kijk, er zijn mensen die door hun gevoelens nogal in de put raken. Ze zien het als een vloek, omdat heel veel (niet pedos) dat doen. Dus wat doen ze, ze zeggen dat het een geschenk is en voelen zich een stuk beter. Dit verandert verder niets in hun daden, maar het geeft je wel een soort "iets" om op terug te vallen als je je kut voelt.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:48 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik kan me wel voorstellen dat mensen trots zijn op wie ze zijn. Maar niet dat ze trots zijn op het hebben van seksuele gevoelens voor kinderen. Want dat is, hoezeer je er ook zelf niet voor gekozen hebt, iets verkeerds.
Als het die mensen nou een beetje gelukkig houdt...laat ze dan toch.
Kijk, ik kan me ook niet echt vinden dat hele "vereren" van mijn "gift". Maar dat betekent nog niet dat ik niet snap waarom er andere zijn die dat wel gewoon zo zien.
[Dit bericht is gewijzigd door YogiBear op 20-06-2003 16:58]
quote:Nou sorry maar ik zie Daggla en SCH niet als 2 handen op 1 buik ...
Op vrijdag 20 juni 2003 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het trouwens wat eng dat ik me hier in het 'kamp' van Daggla en SCH lijk te bevinden....
quote:Absoluut, ik zou er ook alles aan doen om mijn kind zo ver mogelijk uit de buurt te houden van een "erkende" pedo.. Al is het maar om de persoon in kwestie niet in de verleiding te brengen.. Maar boven alles natuurlijk om je kind te beschermen..
Op vrijdag 20 juni 2003 16:55 schreef milagro het volgende:[..]
Is ook zo, maar vermoedens zijn genoeg om mijn kind uit de buurt te houden.
Ik krijg niet graar ACHTERAF gelijk namelijk, in dit geval.
quote:Hmm, ik heb dat begrip niet zo als ik de beschrijving eens lees.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:54 schreef DennisMoore het volgende:
Even over die bijeenkomst, uit het vorige topic:
[..]Aha, okay.
[..]Mja, ik weet nog de eerste keer dat ik met een homo (via internet) op een terrasje zat en éindelijk eens IRL kon praten erover. En ook éindelijk eens samen met iemand voorbij lopende mensen kon 'keuren' ("Zo! Die's mooi!") Dus ik kan me wel indenken dat zoiets bijzonder goed voelt.
Bij homo's onder elkaar lijkt me dat prima, bij pedofielen niet. Denk ook dat je dat slecht met elkaar kunt vergelijken.
quote:Precies, zo zie ik dat dus ook, en volgens SCH ben ik daardoor niet geschikt als moeder ..
Op vrijdag 20 juni 2003 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Absoluut, ik zou er ook alles aan doen om mijn kind zo ver mogelijk uit de buurt te houden van een "erkende" pedo.. Al is het maar om de persoon in kwestie niet in de verleiding te brengen.. Maar boven alles natuurlijk om je kind te beschermen..
.
quote:Als je iets ziet als een gift, impliceer je ook dat het positief is. En dat zijn deze gevoelens in mijn ogen niet.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:57 schreef YogiBear het volgende:[..]
Nee, je snapt het niet. Kijk, er zijn mensen die door hun gevoelens nogal in de put raken. Ze zien het als een vloek, omdat heel veel (niet pedos) dat doen. Dus wat doen ze, ze zeggen dat het een geschenk is en voelen zich een stuk beter. Dit verandert verder niets in hun daden, maar het geeft je wel een soort "iets" om op terug te vallen als je je kut voelt.
Kijk, ik kan me ook niet echt vinden dat hele "vereren" van mijn "gift". Maar dat betekent nog niet dat ik niet snap waarom er andere zijn die dat wel gewoon zo zien.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 16:55 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het trouwens wat eng dat ik me hier in het 'kamp' van Daggla en SCH lijk te bevinden....
quote:Onjuist. Waar het bij de pedo om gaat is een kind. En een kind is - mogen we aannemen - weerloos. Een volwassen dochter of zoon achten we in staat op zichzelf te passen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:31 schreef JSR het volgende:
ik begrijp heel goed wat je bedoelt milagro, maar vergeet niet dat het "plat" gezien hetzelfde betekent als dat je geen niet-praktiserende lesbienne in de buurt van je (volwasssen) dochter of geen niet-praktiserende homofiel in de buurt van je (volwassen) zoon zou willen hebben.
quote:Op mijn toenmalige basisschool bleek nou juist het schoolhoofd een praktiserend pedo te zijn.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:42 schreef milagro het volgende:
quote:Dank je, iig één iemand die m'n posts begrijpend leest..
Op vrijdag 20 juni 2003 16:57 schreef milagro het volgende:[..]
Nou sorry maar ik zie Daggla en SCH niet als 2 handen op 1 buik ...
quote:Wat ik me nou afvraag:
Nee, je snapt het niet. Kijk, er zijn mensen die door hun gevoelens nogal in de put raken. Ze zien het als een vloek, omdat heel veel (niet pedos) dat doen. Dus wat doen ze, ze zeggen dat het een geschenk is en voelen zich een stuk beter. Dit verandert verder niets in hun daden, maar het geeft je wel een soort "iets" om op terug te vallen als je je kut voelt.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 20-06-2003 17:01]
quote:Ik vermoed dat het slechts gaat om een soort tegenreactie, in die zin; pedofielen worden in NL als smerige wezens beschouwd, nauwelijks als gewoon mens. Zie ook deze topics erover, hoe een pedofiel dient te worden uitgebannen uit de maatschappij, behandeld dienen te worden. Een idee waarvan ik me kan voorstellen dat je als pedofiel er een minderwaardigheidscomplex aan overhoudt.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:54 schreef milagro het volgende:[..]
We hebben het hier over pedofilie, dus als men over trots zijn praat neem ik aan dat hij niet bedoelt dat hij altijd zo braaf de lege flessen in de glasbak gooit en altijd wat overmaakt aan het Leger des Heils..
quote:En zo hoeven ze nooit te veranderen en kunnen ze blijven doen wat ze doen en voelen,
quote:Uhm, het is toch 'vier handen op één buik'?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:57 schreef milagro het volgende:[..]
Nou sorry maar ik zie Daggla en SCH niet als 2 handen op 1 buik ...
Oh, ik snap het al, die andere twee handen zijn elders bezig.
quote:Ieder z'n eigen mening, maar mijn koter gaat boven alles..
Op vrijdag 20 juni 2003 16:58 schreef milagro het volgende:[..]
Precies, zo zie ik dat dus ook, en volgens SCH ben ik daardoor niet geschikt als moeder ..
quote:Dan zit ik enigzins op het randje van je kamp
Op vrijdag 20 juni 2003 17:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Sorry hoor, maar ongeacht je. als PI ben ik nu echt flink pissed aan het worden..
.
Het enige wat ik wilde zeggen is dat ik het niet eerlijk vind t.o. pedofielen om ze als paria's te behandelen, ze kunnen er niets aan doen..
quote:Daar heb je wel gelijk in. En ik dacht dat eigenlijk ook wel een beetje. Het klinkt raar.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:58 schreef Ripley het volgende:Hmm, ik heb dat begrip niet zo als ik de beschrijving eens lees.
Praten over je geaardheid okay. Maar opscheppen over vriendjes en foto's showen gaat mij te ver. Dat klinkt alsof er iig mensen tussen zitten die wel praktizeren. En alsof mensen daar elkaar ook in stimuleren.Bij homo's onder elkaar lijkt me dat prima, bij pedofielen niet. Denk ook dat je dat slecht met elkaar kunt vergelijken.
Maar ik denk dat de wijze waarop Rooderik met kinderen omgaat (ik heb vroeger wel 's met 'm gechat, en z'n website gelezen), wel okay is. En dat kinderen daar absoluut geen schade van ondervinden, integendeel.
En zolang er geen naakt/bloot-foto's uitgewisseld worden...
Kinderen zijn ook mooi, en lief, en interessant, en gezellig. (Nouja, sommige.) Alleen kan ik me dus die seksuele component, en die fixatie niet voorstellen. En Rooderik wel. En zolang hij die seksuele component in z'n eigen slaapkamer en in z'n hoofd houdt... Tja.
Ik denk dat dat de best mogelijke manier is om ermee om te gaan. Wanneer het niet te 'genezen' is. Door alles weg te drukken, pedo's per definitie als beesten te zien, etc, denk ik dat het alleen maar zal exploderen, opgekropte frustraties...
quote:Volgens mij heeft hij dat niet gezegd.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:58 schreef milagro het volgende:[..]
Precies, zo zie ik dat dus ook, en volgens SCH ben ik daardoor niet geschikt als moeder ..
Wat hij wel zegt is dat je groepen mensen aan de kant schuift puur for the sake of protecting the kids. Zovan "als mijn kinderen veiliger zijn als we alle Marokkanen weghalen, dan halen we alle Marokkanen weg".
Er is niks op tegen dat je je kinderen wil beschermen, en is alleen maar natuurlijk dat je daarin heel fel bent. Maar probeer zo HEEL af en toe 's te relativeren in wat je nou eigen zegt. Je hoeft het niet meteen met het standpunt eens te zijn, maar probeer je 's de andere kant van het verhaal voor te stellen...gewoon voor de grap.
quote:Ja dat heb ik ook ongeveer gedaan. (niet echt om te behandelen, maar meer om ermee om te gaan)
Op vrijdag 20 juni 2003 17:01 schreef qbus het volgende:Wat ik me nou afvraag:
Komt het gezien het maatschappelijke ongenoegen, het grote geheim dat je met je meedraagt en alle machteloze gevoelens nou nooit eens in zoiemand op om zich te laten behandelen, is dat gevoel dan zoveel sterker ?
Ben er mee naar de huisarts gegaan. Huisarts zei:
Niet meer van maken dan het is, gewoon doorleven. Geholpen worden kan je niet, omdat het niet te genezen is. Je kan het alleen onderdrukken met zware medicijnen (bijwerkingen), maar zolang het geen obsessie wordt is dat niet nodig.
Voila.
Maar als mensen dus massaal rare eigenschappen gaan toekennen aan een seksuele voorkeur...dan gaan mijn haren toch wel even overeind.
quote:Mee eens, maar iemands gevoelens kan je niet veranderen.. Das nou net het hele probleem, ze kunnen er niets aan doen.. Maar als mensen gaan koketteren met dat soort gevoelens zijn ze fout bezig imo..
Op vrijdag 20 juni 2003 17:03 schreef yvonne het volgende:[..]
En zo hoeven ze nooit te veranderen en kunnen ze blijven doen wat ze doen en voelen,
omgekeerde wereld.
quote:Nouja, okay.. okay... SCH drukt zich gewoon weer 's erg lomp uit af en toe.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
.
Sorry hoor, maar ongeacht je. als PI ben ik nu echt flink pissed aan het worden..
.
Het enige wat ik wilde zeggen is dat ik het niet eerlijk vind t.o. pedofielen om ze als paria's te behandelen, ze kunnen er niets aan doen.. De reacties van sommige mensen zijn zwaar overtrokken.. Maar een hele hoop dingen die SCH zei, kan ik mij niet in vinden hoor..
Dus hetzelfde kamp? Nee, niet echt..
quote:Dit soort insinuerende grapjes vind ik alles behalve grappig, ik verzoek je dan ook vriendelijk daar mee op te houden.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:03 schreef Gia het volgende:[..]
Uhm, het is toch 'vier handen op één buik'?
Oh, ik snap het al, die andere twee handen zijn elders bezig.
quote:Ik vind het nogal makkelijk van een huisarts (geen psycholoog of therapeut dus) om zoiets na 1 gesprek te zeggen.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:07 schreef YogiBear het volgende:
Ja dat heb ik ook ongeveer gedaan. (niet echt om te behandelen, maar meer om ermee om te gaan)Ben er mee naar de huisarts gegaan. Huisarts zei:
Niet meer van maken dan het is, gewoon doorleven. Geholpen worden kan je niet, omdat het niet te genezen is. Je kan het alleen onderdrukken met zware medicijnen (bijwerkingen), maar zolang het geen obsessie wordt is dat niet nodig.Voila.
Maar als mensen dus massaal rare eigenschappen gaan toekennen aan een seksuele voorkeur...dan gaan mijn haren toch wel even overeind.
quote:Het lijkt mij juist een goed reactie! Mgoed, ben ook geen arts of psycholoog.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:10 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik vind het nogal makkelijk van een huisarts (geen psycholoog of therapeut dus) om zoiets na 1 gesprek te zeggen.
quote:Precies. Dat is wel erg makkelijk gezegd.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:10 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik vind het nogal makkelijk van een huisarts (geen psycholoog of therapeut dus) om zoiets na 1 gesprek te zeggen.
Het schijnt zo te zijn, dat mensen, die als kind sexueel misbruikt zijn, later relatief vaak pedofiele gevoelens ontwikkelen. Het lijkt me niet onmogelijk, om daar iets aan te doen m.b.v. therapie.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 20-06-2003 17:14]
quote:Tjeuh. Wijze & ruimdenkende huisarts, lijkt me... In jouw geval dan. Stel dat hij het had gezegd tegen een pedo die zich niét zo goed kan beheersen?
Op vrijdag 20 juni 2003 17:07 schreef YogiBear het volgende:Ben er mee naar de huisarts gegaan. Huisarts zei:
Niet meer van maken dan het is, gewoon doorleven. Geholpen worden kan je niet, omdat het niet te genezen is. Je kan het alleen onderdrukken met zware medicijnen (bijwerkingen), maar zolang het geen obsessie wordt is dat niet nodig.Voila.
Maar hoe denk jij trouwens dat de verdeling ligt? Hoeveel pedo's als jij en Rooderik zijn er, en hoeveel 'foute'? En is die verhouding te veranderen? Wanneer het 'verschijnsel' bespreekbaar wordt, zullen er dan minder kinderen misbruikt worden?
(En hoe oud ben je trouwens?)
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 20-06-2003 17:14]
quote:Een huisarts weet niet veel meer van pedofilie als jij of ik hoor. Dus ik zou als huisarts zijnde iemand iig doorsturen naar iemand die er meer van afwist als ik. Maar goed, wie ben ik?
Op vrijdag 20 juni 2003 17:12 schreef fokje het volgende:[..]
Het lijkt mij juist een goed reactie! Mgoed, ben ook geen arts of psycholoog.
quote:En dat wens ik in twijfel te trekken,
Op vrijdag 20 juni 2003 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Mee eens, maar iemands gevoelens kan je niet veranderen.. Das nou net het hele probleem, ze kunnen er niets aan doen.. Maar als mensen gaan koketteren met dat soort gevoelens zijn ze fout bezig imo..
quote:Is er ook maar één pedofiel geweest die van z'n gevoelens is afgeraakt? Zo ja, dan lijkt mij dat diegene het van de daken zou schreeuwen voor andere pedo's, is het niet?
Op vrijdag 20 juni 2003 17:15 schreef yvonne het volgende:[..]
En dat wens ik in twijfel te trekken,
ieder mens is een ander kunstje aan te leren.
Omdat we maar klakkeloos aannemen dat men deze gevoelens niet kan veranderen, zal men het blijven koesteren.
Hej, ik kan er niks aan doen, het is niet te veranderen.
Ik vertik het me daarbij neer te leggen.
quote:Bij de gedachte dat een volwassen man/vrouw zich bevredigt op mijn kind, gaan mijn haren recht overeind staan..
Op vrijdag 20 juni 2003 17:07 schreef YogiBear het volgende:Maar als mensen dus massaal rare eigenschappen gaan toekennen aan een seksuele voorkeur...dan gaan mijn haren toch wel even overeind.
quote:Ja, thing is...ik ben nooit misbruikt...of mishandeld...of uberhaupt slecht opgevoed ofzo. Ook geen trauma's. Dus tsja.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:12 schreef Halinalle het volgende:[..]
Precies. Dat is wel erg makkelijk gezegd.
Het schijnt zo te zijn, dat mensen, die als kind sexueel misbruikt zijn, later relatief vaak pedofiele gevoelens ontwikkelen. Het lijkt me niet onmogelijk, om daar iets aan te doen m.b.v. therapie.
Misschien is de huisarts in staat goed over mij te oordelen omdat hij mij goed kent? Dat hij niet dezelfde hysterische "what-if's" achter de hand heeft liggen. Hij zei trouwens dat hij meerdere pedofielen in z'n praktijk had. Voor mij een geruststelling, voor ouders een (ongegronde) angst erbij
PS: er kwam daarnet een klein meisje langs wat hier in de buurt woont. Ze zwaaide naar me, ik zwaaide terug...zou ze nu een trauma hebben
quote:Hmm, aan de gevoelens op zich is volgens mij niet veel te doen. Anders zou je homoseksualiteit ook kunnen behandelen, als je dat zou willen.
Omdat we maar klakkeloos aannemen dat men deze gevoelens niet kan veranderen, zal men het blijven koesteren.
Maar ik dnek wel dat je kunt leren om met die gevoelens om te gaan op een manier die voor jou en je omgeving de minste problemen geeft.
quote:Is de wetenschap al klaar dan?
Op vrijdag 20 juni 2003 17:16 schreef fokje het volgende:[..]
Is er ook maar één pedofiel geweest die van z'n gevoelens is afgeraakt? Zo ja, dan lijkt mij dat diegene het van de daken zou schreeuwen voor andere pedo's, is het niet?
quote:Pedofilie is, voor zover ik weet, net zoiets als homofilie.. Het is aangeboren, die mensen kiezen er niet voor..
quote:ja hebt hierin gelijk, het zou misschien mogelijk zijn in de toekomst.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Is de wetenschap al klaar dan?
quote:Ik denk idd dat je dat wel zo kan vergelijken. Beide een afwijkende sexuele voorkeur. En ook beiden hoef je niet te praktiseren.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:18 schreef Ripley het volgende:[..]
Hmm, aan de gevoelens op zich is volgens mij niet veel te doen. Anders zou je homoseksualiteit ook kunnen behandelen, als je dat zou willen.
quote:Inderdaad, net zoals je heteroseksualiteit niet hoeft te praktiseren.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:21 schreef SunChaser het volgende:Ik denk idd dat je dat wel zo kan vergelijken. Beide een afwijkende sexuele voorkeur. En ook beiden hoef je niet te praktiseren.
quote:Precies. Pedofielen zijn niet per se bezig met strafbare feiten. En als ze samen willen komen in een praatgroep of iets dergelijks dan moet dat toch kunnen? Ik neem aan dat ze geen kinderporno uitwisselen maar ervaringen.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:22 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Inderdaad, net zoals je heteroseksualiteit niet hoeft te praktiseren.
quote:Maar goed, dat blijkt vaak ook weer problemen op te leveren. Er zijn maar weinig hetero's die het lukt om vrijwillig het hetero zijn niet te praktizeren: zelfs in beroepen waar het celibaat verplicht is lukt het vaak niet. Dus dat zou niet veel goeds voorspellen voor de pedofielen.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:22 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Inderdaad, net zoals je heteroseksualiteit niet hoeft te praktiseren.
quote:En dat doe je dus niet door kinderen te ontwijken en het daardoor tot een frustratie op te laten lopen (zoals ik jaren lang heb gedaan, met zware depressie als gevolg), maar ze juist een beetje op te zoeken. Zet het om in iets goeds. Advies van een psycholoog die ik na het bezoek aan de huisarts heb gesproken.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:18 schreef Ripley het volgende:
Maar ik dnek wel dat je kunt leren om met die gevoelens om te gaan op een manier die voor jou en je omgeving de minste problemen geeft.
Dat jullie gruwelen bij het idee dat pedofielen misschien voor jullie kinderen verantwoordelijk zijn...whatever
Het is geloof ik alweer vergeten door mensen dat veruit het meeste misbruik binnen de familie plaatsvindt, en dat deze types meestal niet pedofiel zijn maar puur op macht kicken.
quote:Nogmaal>>>pedo priesters.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:26 schreef Ripley het volgende:[..]
Maar goed, dat blijkt vaak ook weer problemen op te leveren. Er zijn maar weinig hetero's die het lukt om vrijwillig het hetero zijn niet te praktizeren: zelfs in beroepen waar het celibaat verplicht is lukt het vaak niet. Dus dat zou niet veel goeds voorspellen voor de pedofielen.
quote:Nee, maar het is ook niet moreel slecht om hetero-seks te hebben.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:26 schreef Ripley het volgende:Maar goed, dat blijkt vaak ook weer problemen op te leveren. Er zijn maar weinig hetero's die het lukt om vrijwillig het hetero zijn niet te praktizeren: zelfs in beroepen waar het celibaat verplicht is lukt het vaak niet. Dus dat zou niet veel goeds voorspellen voor de pedofielen.
quote:Bij een bijeenkomst eerder was ook een jongentje aanwezig, staat in dat artikel.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:26 schreef SunChaser het volgende:[..]
Precies. Pedofielen zijn niet per se bezig met strafbare feiten. En als ze samen willen komen in een praatgroep of iets dergelijks dan moet dat toch kunnen? Ik neem aan dat ze geen kinderporno uitwisselen maar ervaringen.
quote:Leuk en aardig allemaal, maar je moet wel begrijpen dat je als ouder er alles aan doet om te voorkomen dat het een keer fout gaat, ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als achteraf blijkt dat er iets gebeurd is, terwijl ik dat had kunnen voorkomen..
Op vrijdag 20 juni 2003 17:27 schreef YogiBear het volgende:
Dat jullie gruwelen bij het idee dat pedofielen misschien voor jullie kinderen verantwoordelijk zijn...whateverHet is geloof ik alweer vergeten door mensen dat veruit het meeste misbruik binnen de familie plaatsvindt, en dat deze types meestal niet pedofiel zijn maar puur op macht kicken.
quote:Dus zullen alle deelnemers wel ranzige kinderverkrachters zijn.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:31 schreef schatje het volgende:
Bij een bijeenkomst eerder was ook een jongentje aanwezig, staat in dat artikel.
quote:Nee. Maar waarom, zelfs als jezelf niet praktizeert, zou je een kind meenemen naar een bijeenkomst waarbij je niet kan ruiken of de andere aanwezige pedofielen wel praktizeren? En wat moet dat kind daar, luisteren naar de ervaringen?
Op vrijdag 20 juni 2003 17:32 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dus zullen alle deelnemers wel ranzige kinderverkrachters zijn.
quote:Ja dat vraag ik me ook af.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:33 schreef Ripley het volgende:
En wat moet dat kind daar, luisteren naar de ervaringen?
quote:Sorry, dat moet je niet aan mij vragen. Maar om dan te concluderen dat het hele zooitje daar niet deugt gaat me te ver.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:33 schreef Ripley het volgende:
Nee. Maar waarom, zelfs als jezelf niet praktizeert, zou je een kind meenemen naar een bijeenkomst waarbij je niet kan ruiken of de andere aanwezige pedofielen wel praktizeren? En wat moet dat kind daar, luisteren naar de ervaringen?
quote:Ja, das wel vreemd. Een AA-meeting hou je ook niet in een kroeg
Op vrijdag 20 juni 2003 17:31 schreef schatje het volgende:[..]
Bij een bijeenkomst eerder was ook een jongentje aanwezig, staat in dat artikel.
quote:En er is dus niks gebeurd, behalve dat hij heel veel aandacht kreeg! Dus what's your point? Jij bent overdreven negatief, ik positief. Ik zou namelijk juist zeggen dat het feit dat het jongetje er gewoon weer heelhuids uit is gekomen, tekenend is voor de goedaardigheid van de aanwezige pedo's.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:31 schreef schatje het volgende:
Wat het kind er deed...vraag ik me ook sterk af. Maargoed, kind is heel gebleven, iedereen blij
[Dit bericht is gewijzigd door YogiBear op 20-06-2003 17:40]
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 17:37 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, das wel vreemd. Een AA-meeting hou je ook niet in een kroeg [afbeelding]
quote:Waarom zo in het geheim??
Op vrijdag 20 juni 2003 17:37 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Sorry, dat moet je niet aan mij vragen. Maar om dan te concluderen dat het hele zooitje daar niet deugt gaat me te ver.
Wat bereft sluit ik me aan bij de volgende woorden:
quote:
Hoogleraar R. Bullens verbonden aan de forensisch psychiatrische polikliniek De Waag in Amsterdam, bekritiseert de geheimzinnigheid rond de Boy Love Day. "Als ze tijdens zo'n bijeenkomst geen jongens lastigvallen is het niet erg, maar als ze voorbereidingen treffen om ervaringen en adressen uit wisselen en nieuwe methodieken bespreken is het een kwalijke zaak", aldus Bullens."Het feit alleen al dat de dag op een geheime locatie wordt gehouden, geeft al aan dat ze dingen doen die het daglicht niet kunnen verdragen. Als ze echt in het ontwikkelingsbelang van jonge kinderen menen te handelen, moeten ze dit in het openbaar en transparant voor iedereen doen."
quote:Nou, dat stelt me echt gerust
Op vrijdag 20 juni 2003 17:37 schreef YogiBear het volgende:[..]
En er is dus niks gebeurd, behalve dat hij heel veel aandacht kreeg! Dus what's you're point? Jij bent overdreven negatief, ik positief. Ik zou namelijk juist zeggen dat het feit dat het jongetje er gewoon weer heelhuids uit is gekomen, tekenend is voor de goedaardigheid van de aanwezige pedo's.
Wat het kind er deed...vraag ik me ook sterk af. Maargoed, kind is heel gebleven, iedereen blij
quote:Weet je wat er gebeurde toen een Britse krant namen van vermeende pedofielen publiceerde ?
Op vrijdag 20 juni 2003 17:39 schreef schatje het volgende:
Waarom zo in het geheim??
quote:De oplage was binnen twee uur uitverocht?
Op vrijdag 20 juni 2003 17:40 schreef Gil-galad het volgende:
Weet je wat er gebeurde toen een Britse krant namen van vermeende pedofielen publiceerde ?
quote:Omdat veel mensen ze dood willen zien.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:39 schreef schatje het volgende:
Waarom zo in het geheim?
quote:Apples met peren vergelijken
Op vrijdag 20 juni 2003 17:40 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Weet je wat er gebeurde toen een Britse krant namen van vermeende pedofielen publiceerde ?
quote:Onzin. Huizen van vermeende pedofielen werden bestormd door buurtbewoners, één pedofiel pleegde zelfs zelfmoord. Je gaat mij niet vertellen dat er in Nederland niet van dit soort idioten zijn die het recht in eigen handen willen nemen.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:42 schreef schatje het volgende:
Apples met peren vergelijken.
quote:Oke, je hebt wel gelijk.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:44 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Onzin. Huizen van vermeende pedofielen werden bestormd door buurtbewoners, één pedofiel pleegde zelfs zelfmoord. Je gaat mij niet vertellen dat er in Nederland niet van dit soort idioten zijn die het recht in eigen handen willen nemen.
Oke??
Maar goed, dat moet justitie er maar een infiltrant op af sturen.
quote:Inderdaad.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:42 schreef schatje het volgende:
Apples met peren vergelijken.
Bij die kranten publicatie werden er huizen van die mensen in de fik gestoken en er waren een paar die een poging tot zelfmoord deden waarvan 1 succesvol.
Moet je je voorstellen wat er gebeurt als je zegt "He, wij zijn pedofielen, we willen 's samen een biertje gaan drinken en dat gaan we daar en daar doen! Komt ook allen!"
edit - te laat...SORRY, SORRY!
quote:Waarom moeten ze dat zeggen? Ze kunnen toch wel gewoon zonder poespas elkaar ergens ontmoeten? Kraait er geen haan naar.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:47 schreef YogiBear het volgende:Moet je je voorstellen wat er gebeurt als je zegt "He, wij zijn pedofielen, we willen 's samen een biertje gaan drinken en dat gaan we daar en daar doen! Komt ook allen!"
quote:Praktizeren? Stimuleren? En dat leid je af uit mijn post? Ik had duidelijk erbij gezet wat ik met 'vriendjes' bedoelde dus ik vind dat een BEETJE ver gezocht.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:58 schreef Ripley het volgende:[..]
Hmm, ik heb dat begrip niet zo als ik de beschrijving eens lees.
Praten over je geaardheid okay. Maar opscheppen over vriendjes en foto's showen gaat mij te ver. Dat klinkt alsof er iig mensen tussen zitten die wel praktizeren. En alsof mensen daar elkaar ook in stimuleren.
En als ervaringsdeskundige:
Nee. Is niet zo.
Dus als madman (of politie) kan je er makkelijk infiltreren. Het verhoogt de drempel alleen, waardoor je iets meer het gevoel hebt dat je zonder schotwonden weer naarhuis gaat aan het eind van die dag.
quote:Hoezo dat??
Op vrijdag 20 juni 2003 17:50 schreef Loedertje het volgende:
Het lijkt mij verdomd moeilijk om op dié manier van kinderen te houden..en je continu bezig te moeten houden met *in*houden..
quote:Dat vinden veel pedo's ook en veel anti-pedo's niet.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:48 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waarom moeten ze dat zeggen? Ze kunnen toch wel gewoon zonder poespas elkaar ergens ontmoeten? Kraait er geen haan naar.
Ik vind het dus ook niet leuk dat een of andere anti-pedo hierover is begonnen tegen een journalist (want dat was het begin van het stukje.) Het heeft in feite helemaal geen nieuwswaarde... maarja, je ziet het. Er worden 30 FOK-pagina's over volgeluld.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 17:39 schreef schatje het volgende:Waarom zo in het geheim??
Wat bereft sluit ik me aan bij de volgende woorden:
quote:Wat een ontzettende flauwekul, en dat van een 'hoogleraar'.
"Het feit alleen al dat de dag op een geheime locatie wordt gehouden, geeft al aan dat ze dingen doen die het daglicht niet kunnen verdragen. Als ze echt in het ontwikkelingsbelang van jonge kinderen menen te handelen, moeten ze dit in het openbaar en transparant voor iedereen doen."
M.a.w. pedofielen kunnen gewoon in een kinderrijke buurt wonen zonder dat iemand dat weet. Hij kan leider zijn van een jeugdelftal of trainer van een turnclub, zonder dat de ouders dit weten.
Het wordt pas anders als hij inderdaad er iets mee doet. Als hij een kind pakt en dit kind vertelt dat.
Tja, dan is hij getekend voor het leven en dat is dan dus zijn eigen schuld.
Pedofielen zijn redelijk anoniem, zolang ze zichzelf onder controle houden.
quote:Dat is geen antwoord op de vraag!! Waarom was die jongen daar? Waarom, als jij, of god weet iemand anders van die groep, je toch al in moet houden zou je juist een extra verleiding in de groep brengen?
Op vrijdag 20 juni 2003 17:37 schreef YogiBear het volgende:
En er is dus niks gebeurd, behalve dat hij heel veel aandacht kreeg! Dus what's your point?
Zoals Sunchaser al zei, je gaat toch ook geen AA-meeting in de kroeg houden?
quote:Maar hoe denk jij trouwens dat de verdeling ligt? Hoeveel pedo's als jij en Rooderik zijn er, en hoeveel 'foute'? En is die verhouding te veranderen? Wanneer het 'verschijnsel' bespreekbaar wordt, zullen er dan minder kinderen misbruikt worden?
Op vrijdag 20 juni 2003 17:07 schreef YogiBear het volgende:<knip>
(En hoe oud ben je trouwens?)
quote:Dan lijkt het me logischerwijs dat het met dat 'inhouden' en die 'verleiding' nog wel meevalt, zo op een terrasje met een biertje.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:03 schreef Ernst het volgende:Dat is geen antwoord op de vraag!! Waarom was die jongen daar? Waarom, als jij, of god weet iemand anders van die groep, je toch al in moet houden zou je juist een extra verleiding in de groep brengen?
quote:ervaringen? ik mag hopen van niet, zeg.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:26 schreef SunChaser het volgende:[..]
Precies. Pedofielen zijn niet per se bezig met strafbare feiten. En als ze samen willen komen in een praatgroep of iets dergelijks dan moet dat toch kunnen? Ik neem aan dat ze geen kinderporno uitwisselen maar ervaringen.
quote:Niet zo schreeuwen jo! Ik ben je toch niks verschuldigd ofzo?
Op vrijdag 20 juni 2003 18:03 schreef Ernst het volgende:[..]
Dat is geen antwoord op de vraag!! Waarom was die jongen daar? Waarom, als jij, of god weet iemand anders van die groep, je toch al in moet houden zou je juist een extra verleiding in de groep brengen?
Maar ik zei het zelf ook al...ik weet niet waarom dat jongetje daar was. Ik zou het zelf zeker NIET hebben gedaan. (kind meenemen)
quote:Denk wel dat het merendeel van de tot kinderen aangetrokken zich goed gedragen. Waarschijnlijk zal het percentage verkrachters, aanranders en perverselingen wel hoger liggen dan bij andere geaardheden vanwege het verbod op het practiseren ervan. (mensen die er slecht mee omgaan en er gefrustreerd over raken)
Op vrijdag 20 juni 2003 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Maar hoe denk jij trouwens dat de verdeling ligt? Hoeveel pedo's als jij en Rooderik zijn er, en hoeveel 'foute'? En is die verhouding te veranderen? Wanneer het 'verschijnsel' bespreekbaar wordt, zullen er dan minder kinderen misbruikt worden?(En hoe oud ben je trouwens?)
Ja, ik denk dat er minder kinderen misbruikt worden als pedofilie bespreekbaar wordt. Dan kan je het namelijk gewoon vertellen aan je ouders, vrienden en dokter zonder angst over hun oordeel. Op die manier krijgt het niet de kans om uit te groeien tot een enorme frustratie met alle mogelijke gevolgen van dien. Je kan er optijd mee leren omgaan, mocht dat nodig zijn.
Ik zelf heb het voor mezelf jaren lang ontkent en ontweken na het incident met het meisje waar ik het eerder over had. Ben er zwaar depressief en half gefrustreerd over geworden. Na HEEL lang nadenken heb ik het uiteindelijk verteld aan m 'n moeder...probeer je voor te stellen hoe leuk dat is om te doen
Maar...sindsdien gaat het echt alleen maar beter met me
(Zie profiel...18)
[Dit bericht is gewijzigd door YogiBear op 20-06-2003 18:19]
quote:Nope. Maar het is algemeend bekend dat niet elke pedofiel ook pedofelie pleegt, net als dat niet elke homo ook homoseksueel is.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:17 schreef milagro het volgende:ervaringen? ik mag hopen van niet, zeg.
En daar mogen deze mensen best saampjes over kletsen vind ik.
quote:hun hele leven bestaat uit inhouden en verdringen, reden genoeg voor mij om mijn kind niet alleen te laten met zo'n man, de verleiding is te groot, iedere aanraking van zo'n kind kan wel eens als toenadering uitgelegd worden, kan wel eens de verleiding doen ontstaan net even verder te gaan dan wenselijk is.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:50 schreef Loedertje het volgende:
Het lijkt mij verdomd moeilijk om op dié manier van kinderen te houden..en je continu bezig te moeten houden met *in*houden..
kan, hoeft niet, maar kan, en dat houdt dus een risico in, en daar stel ik mijn kind liever niet bloot aan.
quote:Maar dat is iets wat tussen twee volwassen mensen afspeelt.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nope. Maar het is algemeend bekend dat niet elke pedofiel ook pedofelie pleegt, net als dat niet elke homo ook homoseksueel is.
quote:Ervaringen dus??
quote:ook als ze "speelkameraadjes" meenemen?
Op vrijdag 20 juni 2003 18:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nope. Maar het is algemeend bekend dat niet elke pedofiel ook pedofelie pleegt, net als dat niet elke homo ook homoseksueel is.
Ze kunnen er niets aan doen misschien, ze zijn vrij om te denken en te voelen wat ze willen, maar ik heb er geen begrip voor, het bestaat, meer dan dat wordt het niet bij mij.
En ik weiger het 'mooie' te zien van een 'relatie' tussen een kind van 8 en een vent van 30..sorry hoor...
verbieden, oppakken, nee dat niet, maar accepteren als gewoon een variatie op een thema, als ongevaarlijk en onschuldig, nee.
En op de manier waarop het nu gaat, zal het ook niet gebeuren.
Ik zou de keus zo respecteren als iemand mij niet bij z'n kinderen wil. Maar op dit moment is het beeld van een pedofiel zo verbogen, dat je het maar beter kan verzwijgen omdat je anders je doodvonnis tekent.
quote:Je tekent je "dood"vonnis als je aan mijn kind komt.. zolang dat niet gebeurt, maar er "slechts" overmatige interesse is, dan kom ik met je praten en ja dat zal inhouden dat ik jou zeg uit de buurt van mijn kind te blijven, doe je dat niet, dan teken je alsnog je "dood"vonnis.. i.e. een schop in je kruis.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:26 schreef YogiBear het volgende:
Weet je wat het probleem is milagro? Als iemand pedofiel is zal ie het waarschijnlijk nooit tegen je zeggen. Dus je kan wel mooi zeggen "als ie in de buurt komt, nooooouuuu...", maar je kan een pedofiel niet herkennen dus weet je ook niet of ie het is.En op de manier waarop het nu gaat, zal het ook niet gebeuren.
Ik zou de keus zo respecteren als iemand mij niet bij z'n kinderen wil. Maar op dit moment is het beeld van een pedofiel zo verbogen, dat je het maar beter kan verzwijgen omdat je anders je doodvonnis tekent.
quote:Er zijn wel meer 'ervaringen' dan seksuele.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:17 schreef milagro het volgende:ervaringen? ik mag hopen van niet, zeg.
quote:Het heeft qua worsteling/comingout best veel overeenkomsten met die van een homo. Alleen zal het voor jou nog veel moeilijker zijn... En je kan er natuurlijk nog steeds niets mee, practisch, na de 'comingout'.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:18 schreef YogiBear het volgende:Ja, ik denk dat er minder kinderen misbruikt worden als pedofilie bespreekbaar wordt. Dan kan je het namelijk gewoon vertellen aan je ouders, vrienden en dokter zonder angst over hun oordeel. Op die manier krijgt het niet de kans om uit te groeien tot een enorme frustratie met alle mogelijke gevolgen van dien. Je kan er optijd mee leren omgaan, mocht dat nodig zijn.
Ik zelf heb het voor mezelf jaren lang ontkent en ontweken na het incident met het meisje waar ik het eerder over had. Ben er zwaar depressief en half gefrustreerd over geworden. Na HEEL lang nadenken heb ik het uiteindelijk verteld aan m 'n moeder...probeer je voor te stellen hoe leuk dat is om te doen
Maar...sindsdien gaat het echt alleen maar beter met me(Zie profiel...18)
Hoe stel je je je toekomst voor? Enig idee?
(Je leeftijd staat niet in je profiel.)
quote:Ik heb op de afgelopen 3 IBLDs geen vrouw gezien.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:42 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Zijn die meetingen een mannenaangelegenheid of komen er ook weleens vrouwen??
quote:Dit jaar de nieuwe Wehkamp-catalogus niet vergeten hè.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:58 schreef Roooderik het volgende:Ik heb op de afgelopen 3 IBLDs geen vrouw gezien.
Op het JF komen ook maar zeer sporadisch vrouwen, en ik heb nog geen vrouwen gezien daar die zeiden dat ze op jongetjes vielen.
quote:Ik ben je getroll zat, Rob.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:04 schreef robh het volgende:[..]
Dit jaar de nieuwe Wehkamp-catalogus niet vergeten hè.
quote:Stout jongentje geweest he??
Op vrijdag 20 juni 2003 19:07 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ik ben je getroll zat, Rob.
Wat mij betreft ben je een tijdje weg.
quote:Moet even wat kinderbueno halen voor mn lievie's.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:07 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Ik ben je getroll zat, Rob.
Wat mij betreft ben je een tijdje weg.
Ik ben al weg
quote:SCH vader? Yeah right!
Op vrijdag 20 juni 2003 16:14 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Je bent vader nota bene...
quote:Hij had het over een tien jarige jongentje die hij uit school ging halen.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:11 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
SCH vader? Yeah right!
quote:Daar geloofde ik dus ook geen hol van. Hij heeft het er bij mijn weten in een topic nooit
Op vrijdag 20 juni 2003 19:11 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
SCH vader? Yeah right!
*ril*
quote:Who's your daddy ?
Op vrijdag 20 juni 2003 19:11 schreef Jeukaanmenaat het volgende:SCH vader? Yeah right!
quote:"Zijn eigen 10-jarige snotneusje"
Op vrijdag 20 juni 2003 19:13 schreef schatje het volgende:
Hij had het over een tien jarige jongentje die hij uit school ging halen.
quote:Jij hab die Bueno's al in huis hè schobbejakje?
Op vrijdag 20 juni 2003 19:14 schreef robh het volgende:
Who's your daddy ?
quote:Niet doen, SCH kan zich niet verdedigen nu.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:15 schreef Oculus_Dei het volgende:
Het is moeilijk discussieren met:
- domme mensen;
- mensen die hun mening al gevormd hebben en niet voor andere openstaan;
- slecht geinformeerde mensen;
- verkeerd geinformeerde mensen;
quote:SCH is homo.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:13 schreef schatje het volgende:[..]
Die is echt geen vader hoor.
quote:dat was natuurlijk zijn neefje, wiens foto hij trots laat zien aan vrienden of zo..daar had hij het ook over...misschien dat hij daarom zo fel reageert
Op vrijdag 20 juni 2003 19:13 schreef schatje het volgende:[..]
edit : nee, hij is gewoon een lul, daarom!
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 20-06-2003 19:21]
quote:Speelt ie vadertje.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:19 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
SCH is homo.
En niet te weinig ook.Die is echt geen vader hoor.
quote:Welnee, een soort poging tot Houdini escape uit een discussie waarin je onderop ligt.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:22 schreef schatje het volgende:
Speelt ie vadertje.
quote:Oh noemt hij dat zo
Op vrijdag 20 juni 2003 19:22 schreef schatje het volgende:[..]
Speelt ie vadertje.
Het zou me niet eens verbazen, gezien zijn verdediging van die gasten in deze topics .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |