Ik stel een slotje voor want dit is niks
! Of heeft iemand nog iets zinnigs?
quote:Nog 1 reactie dan, er is alweer genoeg offtopic geplaatst:
Op donderdag 26 juni 2003 22:28 schreef ChOas het volgende:[..]
Hier staat dus letterlijk dat je alles MAG posten zonder bewijs, dus ook 'wacko' ideeen... maakt niet uit wat je post...
dus OF iteejer bedoelt wat anders, OF ze kunnen topics vanuit ONZ hierheen gaan gaan pompen
[..]Ik verzin er nog 1: "The truth is in here, including every untruth, we don`t need proof"
Als iemand duidelijk een "wacko" idee plaatst, reageren wijze mensen er niet op. Als iedereen zo wijs zou zijn er dan niet op te reageren, ipv beledigingen te plaatsen om flames uit te lokken, zou diegene meteen doorkrijgen "heey, er post niemand, ze zullen het wel maf vinden". Dan heb je nooit meer last van dit "wacko" idee en zal je er nooit meer een topic over zien. Maar een beetje leedvermaak en beledigen is natuurlijk veel leuker.
quote:Offtopics verwijderen of anders een chemtrails deel 3.
Op donderdag 26 juni 2003 22:31 schreef livEliveD het volgende:
Blijkbaar kan hier alleen maar gepraat worden over elkaarIk stel een slotje voor want dit is niks
! Of heeft iemand nog iets zinnigs?
quote:Dus als je hier vaag post, en beledigend post naar andere users toe die niet zo snel zijn te overtuigen zit je hier goed.
Op donderdag 26 juni 2003 15:31 schreef iteejer het volgende:
Zinloos opkomt voor Paraa
quote:Ja want het bevalt je weer niet natuurlijk.. geen nood.. komt vast wel weer een keer een mod kijken voor je.
Op donderdag 26 juni 2003 22:32 schreef ParAlien het volgende:[..]
Offtopics verwijderen of anders een chemtrails deel 3.
quote:Goh wat voorspelbaar, het is mr 'look who's talking' of mr 'ramptoerist' basurt.
Op donderdag 26 juni 2003 22:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Dus als je hier vaag post, en beledigend post naar andere users toe die niet zo snel zijn te overtuigen zit je hier goed.
Nee, dat is dan meteen duidelijk..
quote:Ja ik lurk nog wel zo nu en dan... of mag ik dat ook niet meer van je?
Op donderdag 26 juni 2003 22:35 schreef ParAlien het volgende:[..]
Goh wat voorspelbaar, het is mr 'look who's talking' of mr 'ramptoerist' basurt.
Daar blijft het nu ook weer verder bij hoor.. voor je me nog voor verdere offtopic gaat betichten.
Ga maar door... waar waren we? Oh ja.. chemtrails bestaan en een windrichting wilde je niet aangeven. Carry on
quote:Waarom geef je die link dan nu niet. Dan kunnen we dit topic weer op een fatsoenlijke manier voortzetten.
Op donderdag 26 juni 2003 20:06 schreef ParAlien het volgende:Vorige week heb ik een "smoking gun" voor chemtrails gevonden, half doorgelezen omdat het nogal veel is. Mocht dit wat zijn, dan zal ik het hier plaatsen.
quote:Dan krijg je weer een slap verhaal wat nergens op gebasseerd, is het is alleen maar een vervolg op wat een of andere amerikaanse waco ooit eens verzonnen heeft.
Op donderdag 26 juni 2003 22:51 schreef xyz het volgende:[..]
Waarom geef je die link dan nu niet. Dan kunnen we dit topic weer op een fatsoenlijke manier voortzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |