En hier verder......
Naar aanleiding van de Dauer 962LM die van 0-100km/h in 2.6 seconden moet halen!!!
quote:Tja er is ook meer te vinden op www.962lm.com maar die hebben geen plaatjes waar ik rechtstreeks naar kan linken.
Op vrijdag 20 juni 2003 12:27 schreef Tjabbo het volgende:
een paar pictures misschien?
quote:JIj is vriendelijke jongetje
Op vrijdag 20 juni 2003 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
[afbeelding]
Deze auto dus!
quote:Ik altijd, af en toe heb ik 't idee dat ik TE vriendelijk ben...
Op vrijdag 20 juni 2003 12:29 schreef Tjabbo het volgende:[..]
JIj is vriendelijke jongetje
quote:euhm.. goeie euhm... middag... ?
Op vrijdag 20 juni 2003 12:35 schreef -Eddow- het volgende:
Goede morgen!
Die bak ziet er niet uit prestaties zijn wel geil
quote:ik denk dat de looks aan aerodynamica te danken zijn....
Op vrijdag 20 juni 2003 12:47 schreef PteV het volgende:
Volgens mij hebben de makers gedacht: 'laten we het blok zo dik mogelijk maken' en hebben ze de looks laten ontwerpen door donald duck ofzo.Die bak ziet er niet uit
prestaties zijn wel geil
quote:Ik denk dat het ontwerp wel gemaakt is om de power ook een functie te geven.
Op vrijdag 20 juni 2003 12:47 schreef PteV het volgende:
Volgens mij hebben de makers gedacht: 'laten we het blok zo dik mogelijk maken' en hebben ze de looks laten ontwerpen door donald duck ofzo.Die bak ziet er niet uit
prestaties zijn wel geil
BTW: Goedemorgen.
quote:zoals ik al zei, aerodynamica... daardoor gaan de auto's opmekaar lijken, zo stroom de lucht het beste langs... snappie
Op vrijdag 20 juni 2003 12:56 schreef Tjabbo het volgende:
De looks van die bak vind ik eigenlijk een beetje een mclaren F1 rip-off
de voorkant althans, de achterkant lijkt wel een lambo.
edit:
je hebt gelijk, hijs wel lelijk
quote:deze auto was dr al toen de Mclaren nog niet eens getekend was...
Op vrijdag 20 juni 2003 12:56 schreef Tjabbo het volgende:
De looks van die bak vind ik eigenlijk een beetje een mclaren F1 rip-off
de voorkant althans, de achterkant lijkt wel een lambo.
quote:uiteraard, maar als ik kijk naar bv Porsche dan kunnen mooie looks en het functionele gedeelte ook hand in hand gaan
Op vrijdag 20 juni 2003 12:53 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ik denk dat het ontwerp wel gemaakt is om de power ook een functie te geven.
BTW: Goedemorgen.
goeiemorgen
[Dit bericht is gewijzigd door -Eddow- op 20-06-2003 13:43]
Die Dauer LM vind ik trouwens wél erg mooi, ben ik nu de enige???
Ik hou wel van zo'n soort Le Mans auto's, alleen jammer dat 'ie Duits is... Praktisch is 'ie zeker niet, maar ja, dat is ook niet een eis bij deze auto... En het ontwerp van die auto is idd al vele jaren oud, maar nu pas is er een straatversie voor gemaakt.
Maar hoe zou dat voelen, 0-100 in 2,6 sec en van 0-200 in 7,0 sec (dan zit ik bijna pas op de 100)???
wat doet ie op de sait van iemand bij renault-tuning.com
of issie dit niet?
quote:Dat is de auto van heb ja. Die foto is door hem zelf gemaakt heb ik altijd begrepen. Hij heeft me precies de zelfde foto gemailt als zijnde zijn auto.
Op vrijdag 20 juni 2003 15:06 schreef stienus5gtturbo het volgende:
ex avatar van thafreakwat doet ie op de sait van iemand bij renault-tuning.com
of issie dit niet?
Oh en ik leef nog
quote:Geen ontplofte Lada?????
Op vrijdag 20 juni 2003 15:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dat is de auto van heb ja. Die foto is door hem zelf gemaakt heb ik altijd begrepen. Hij heeft me precies de zelfde foto gemailt als zijnde zijn auto.
Oh en ik leef nog
Russische techniek laat je ook altijd weer in de steek...
quote:Bosrock?
Op vrijdag 20 juni 2003 14:24 schreef Ultimora het volgende:
ik ben richting Waldrock.. mzzzzlzzzzzz
quote:Verveel je je soms op deze vrijdagmiddag???
Op vrijdag 20 juni 2003 15:52 schreef -Eddow- het volgende:
Ben er ook weer
En en heel blij
Feliciteer mij hier met m'n 100.000e
quote:Dus Ulti zit dadelijk met z'n tentje in je tuin??? Hij had genoeg bier bij zich zei hij straks op msn...
Op vrijdag 20 juni 2003 15:54 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Bosrock?
Whaha das bij mij in de achtertuin...
quote:Lachen. ja bosrock is in vroomshoop.
Op vrijdag 20 juni 2003 15:56 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Dus Ulti zit dadelijk met z'n tentje in je tuin??? Hij had genoeg bier bij zich zei hij straks op msn...
Nu is het op het locale sportpark, das een kleine kilometer verderop.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oh en ik leef nog
quote:Dus dan zul je ook nog wel wat van de muziek meekrijgen? Kun je misschien Maiden nog horen...
Op vrijdag 20 juni 2003 15:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Lachen. ja bosrock is in vroomshoop.
De eerste locatie was bij ons op de ijsbaan, dat was 50 meter vanaf mijn huisNu is het op het locale sportpark, das een kleine kilometer verderop.
quote:Waar is de ook_gek wasknijper
Op vrijdag 20 juni 2003 15:52 schreef -Eddow- het volgende:
Ben er ook weer
En en heel blij
Feliciteer mij hier met m'n 100.000e
Oh en Metalfreak ik heb je reactie gezien van de Enzo Ferrari.
Geloof me in het begin dacht ik ook BHA BHA BHA maar ik heb hem in het echt gezien. Heb hem in actie gezien in een filmpje. En het is echt gaaf man! Die onderkant is prachtig. Alles zit er op en er aan om zo snel mogelijk te zijn. Het geluid is De neus is super. Daar zit een kleine vleugel onder. Echt een auto waar weer goed over na gedacht ik
vanavond vrijgezellenfeestje georganiseerd voor kameraad/collega.
mzzl
quote:Nu moet ik zeker weer minder praten hier he
Op vrijdag 20 juni 2003 16:36 schreef Kreator het volgende:
Zow. Ik ben weer terug..
quote:Ja, zo'n idee had ik ook al, maar volgens mij komt die auto gewoon op foto's niet over. Heb 'm helaas nog niet in het echt kunnen aanschouwen
Op vrijdag 20 juni 2003 16:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
Waar is de ook_gek wasknijper
Oh en Metalfreak ik heb je reactie gezien van de Enzo Ferrari.
Geloof me in het begin dacht ik ook BHA BHA BHA maar ik heb hem in het echt gezien. Heb hem in actie gezien in een filmpje. En het is echt gaaf man! Die onderkant is prachtig. Alles zit er op en er aan om zo snel mogelijk te zijn. Het geluid isDe neus is super. Daar zit een kleine vleugel onder. Echt een auto waar weer goed over na gedacht ik
quote:Dat filmpje bedoel ik. Dat hij bijna spint in de bocht maar dan gewoon plank gas geeft en er het beste van hoopt?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:38 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja, zo'n idee had ik ook al, maar volgens mij komt die auto gewoon op foto's niet over. Heb 'm helaas nog niet in het echt kunnen aanschouwen
Maar op foto's vind ik 'm echt niet uitzien eerlijk gezegd, en ik ben echt wel Ferrari (icm Pininfarina) fan normaal gesproken!
Ik heb er laatst ook een filmpje van gezien, van die ene vent wat eerst bij Top Gear zat, die reed ermee over het testcircuit van Ferrari in Mugello, die was er ook erg van onder de indruk.
In het echt zie je zo veel meer dan op foto,s. Maar dat was wat TIFF van Top gear okal zei in dat filmpje. Oh en of de remmen goed werken. Kijk zelf maar
Hier komt hij met de 660PK vol aan rijden
en hier duikt hij de remmen in. Let op die neus op de foto,s
quote:Heb 't filmpje net nog even bekeken, maar idd, daar komt hij heel indrukwekkend over. Maar Tiff zegt zelf toch ook al dat je bij een foto van die auto al een beetje gaat denken dat die auto lelijk is, maar pas als je 'm in levende lijve ziet, blijkt 'ie wel erg mooi te zijn...
Op vrijdag 20 juni 2003 16:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dat filmpje bedoel ik. Dat hij bijna spint in de bocht maar dan gewoon plank gas geeft en er het beste van hoopt?
In het echt zie je zo veel meer dan op foto,s. Maar dat was wat TIFF van Top gear okal zei in dat filmpje. Oh en of de remmen goed werken. Kijk zelf maar
Hier komt hij met de 660PK vol aan rijden
en hier duikt hij de remmen in. Let op die neus op de foto,s
[afbeelding]
quote:klopt ook. ik heb hem op de rai kunnen zien en hij is echt mooi. Wat gaaf was is dat je de onderkant goed kon zien. Want dat is ook heel erg geil. Totaal carbon helle platte onderkant. Met hele kleine vleugeltjes hier en daar om de auto perfect op de weg te houden en er een perfect weg gedrag aan te geven. Ik ga volgend weekend naar Italia zandvoort en ik hoop hem daar te kunnen zien. Ik denk het haast wel. En hoop het geluk te hebben om hem van dicht bij te kunnen zien en te mogen zien rijden. Al ben ik bang dat het zondag is dat hij zal rijden maar dan kan ik niet. En de kaartjes kosten dan 30 euro
Op vrijdag 20 juni 2003 17:20 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Heb 't filmpje net nog even bekeken, maar idd, daar komt hij heel indrukwekkend over. Maar Tiff zegt zelf toch ook al dat je bij een foto van die auto al een beetje gaat denken dat die auto lelijk is, maar pas als je 'm in levende lijve ziet, blijkt 'ie wel erg mooi te zijn...
quote:Ik vond em op de Rai tegenvallen. Net of ie niet echt was. Op de foto/film zag ie er beter uit. In het echt was ie gewoon te "klein". Ik had meer zo'n formaat als van de F50 verwacht, zo'n enorm dikke bak. Maar t bleek in het echt, van dichtbij maar een klein wagentje. Het blijft natuurlijk wel een brute bak, maar voor mij is het echt nét niet.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
klopt ook. ik heb hem op de rai kunnen zien en hij is echt mooi. Wat gaaf was is dat je de onderkant goed kon zien. Want dat is ook heel erg geil. Totaal carbon helle platte onderkant. Met hele kleine vleugeltjes hier en daar om de auto perfect op de weg te houden en er een perfect weg gedrag aan te geven. Ik ga volgend weekend naar Italia zandvoort en ik hoop hem daar te kunnen zien. Ik denk het haast wel. En hoop het geluk te hebben om hem van dicht bij te kunnen zien en te mogen zien rijden. Al ben ik bang dat het zondag is dat hij zal rijden maar dan kan ik niet. En de kaartjes kosten dan 30 euro
Deze chat is wel traag vergeleken met die andere
* ook_gek luistert Rave Nation - Going Crazy
De goeie ouder tijd
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 20-06-2003 19:22]
quote:Die auto op de Rai was de Enzo van Frits Kroymans zelf (de importeur van o.a. Ferrari, Jaguar, Aston Martin en jazeker ook Lada), en de enige Enzo ter wereld die rood is, maar gele tellerplaten heeft (normaal, rode buitenkant=rode tellers en gele buitenkant=gele tellers).
Op vrijdag 20 juni 2003 17:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
klopt ook. ik heb hem op de rai kunnen zien en hij is echt mooi. Wat gaaf was is dat je de onderkant goed kon zien. Want dat is ook heel erg geil. Totaal carbon helle platte onderkant. Met hele kleine vleugeltjes hier en daar om de auto perfect op de weg te houden en er een perfect weg gedrag aan te geven. Ik ga volgend weekend naar Italia zandvoort en ik hoop hem daar te kunnen zien. Ik denk het haast wel. En hoop het geluk te hebben om hem van dicht bij te kunnen zien en te mogen zien rijden. Al ben ik bang dat het zondag is dat hij zal rijden maar dan kan ik niet. En de kaartjes kosten dan 30 euro
Een unieke auto dus (en ohja, ik heb t geluk gehad om erin te zitten, ik ken een zoon van een afdelingsleider van Kroymans).
quote:In de enzo zitten die op de rai stond? Dat lijkt me moeilijk en niet kunnen. Die stond schuin namelijk op een standaart op zo een 1,5 meter hoogte
Op vrijdag 20 juni 2003 19:38 schreef PeuRac het volgende:[..]
Die auto op de Rai was de Enzo van Frits Kroymans zelf (de importeur van o.a. Ferrari, Jaguar, Aston Martin en jazeker ook Lada), en de enige Enzo ter wereld die rood is, maar gele tellerplaten heeft (normaal, rode buitenkant=rode tellers en gele buitenkant=gele tellers).
Een unieke auto dus (en ohja, ik heb t geluk gehad om erin te zitten, ik ken een zoon van een afdelingsleider van Kroymans).
quote:Zeker wel, t was een klim, en je zat een beetje schuin maar onmogelijk niet, lekkere stoelen btw, en een super gaaf dash.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
In de enzo zitten die op de rai stond? Dat lijkt me moeilijk en niet kunnen. Die stond schuin namelijk op een standaart op zo een 1,5 meter hoogte
Vond em irl ook een beetje klein eigenlijk.
lang leve werk zonder pc, en geen inet thuis......
quote:Ik heb je gemist
Op vrijdag 20 juni 2003 20:30 schreef Xtreem het volgende:
Mensen, * Xtreem is terug...lang leve werk zonder pc, en geen inet thuis......
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:44 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik heb je gemist
[ontopic]
waarom.... waarom trekt/voelt een corsaaatje 1.2 zoooo veel sneller en stabieler dan een puntootje 1.2!?
quote:Hoelaat reed jij vanochtend over de A50?? Misschien heb ik je gezien, een Witte 340 5-drs toch, met een zwarte grijze spoiler?
Op vrijdag 20 juni 2003 20:50 schreef jozef444 het volgende:
me is back from tukkerlandtwas best geweldig morgen heb ik de eerste pics
quote:Was aire wolf er nog. Dat soort heli dan teminste. Ik vind dat zulke mooie dingen. En als er mee gevolgen word zoals ze dat deden in de serie vind ik het helemaal top. Zo vlak boven de grond hangen
Op vrijdag 20 juni 2003 20:50 schreef jozef444 het volgende:
me is back from tukkerlandtwas best geweldig morgen heb ik de eerste pics
quote:ehm pffft waar ergens op de a50
Op vrijdag 20 juni 2003 20:54 schreef PeuRac het volgende:[..]
Hoelaat reed jij vanochtend over de A50?? Misschien heb ik je gezien, een Witte 340 5-drs toch, met een zwarte grijze spoiler?
quote:check men ondertitel en je ziet dat er een heel ander vet vliegtuig aan t werk was
Op vrijdag 20 juni 2003 20:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Was aire wolf er nog. Dat soort heli dan teminste. Ik vind dat zulke mooie dingen. En als er mee gevolgen word zoals ze dat deden in de serie vind ik het helemaal top. Zo vlak boven de grond hangen
quote:Dan was dat een ander denk ik, want om 8,30 reed ik net op de A50, had je halverwege een groene Zafira achter je die nogal haast had? (lees: die nogal aan het drukken was en met 140 er langs kwam zetten)
Op vrijdag 20 juni 2003 20:57 schreef jozef444 het volgende:[..]
ehm pffft waar ergens op de a50
ik ben om 7 uur in oss aangereden en was om half 9 in tukkerland dus in dat tijdschema mag je me plaatsen
ohja der zat 2 man in de wagen ik + oude grijze vutter <- oom dus
quote:ehm nee je kunt me dan herkennen aan de aanfloepende rode lichtjes
Op vrijdag 20 juni 2003 20:59 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dan was dat een ander denk ik, want om 8,30 reed ik net op de A50, had je halverwege een groene Zafira achter je die nogal haast had? (lees: die nogal aan het drukken was en met 140 er langs kwam zetten)
quote:Een aire wolf heli vind ik veel stoerder. En zeker als hij vlak boven de grond hangt. Maar dan ook echt VLAK boven de grond. Nog lager dan dat hij op z,n wielen staat. Daar krijg ik bijna een harde plasser van echt waar.
Op vrijdag 20 juni 2003 20:58 schreef jozef444 het volgende:[..]
check men ondertitel en je ziet dat er een heel ander vet vliegtuig aan t werk was
quote:hmm dat type vliegtuig is volgens mij uit dienst genomen in amerika en zo geweldig is ie niet zonder dat computergemaakt geluidje en die vette kleurstelling
Op vrijdag 20 juni 2003 21:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
Een aire wolf heli vind ik veel stoerder. En zeker als hij vlak boven de grond hangt. Maar dan ook echt VLAK boven de grond. Nog lager dan dat hij op z,n wielen staat. Daar krijg ik bijna een harde plasser van echt waar.
quote:Ik vind hem er heel gaaf uit zien. Het model is gaaf. En hoe ze er mee vlogen in die serie vind ik geweldig. Vlak boven de grond hangen. In 1X vlak achter een gebouw vandaan komen. Meesterlijk
Op vrijdag 20 juni 2003 21:02 schreef jozef444 het volgende:[..]
hmm dat type vliegtuig is volgens mij uit dienst genomen in amerika en zo geweldig is ie niet zonder dat computergemaakt geluidje en die vette kleurstelling
quote:helaas is fictie altijd leuker als realiteit
Op vrijdag 20 juni 2003 21:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik vind hem er heel gaaf uit zien. Het model is gaaf. En hoe ze er mee vlogen in die serie vind ik geweldig. Vlak boven de grond hangen. In 1X vlak achter een gebouw vandaan komen. Meesterlijk
kom s op irc
quote:Was geen fictie zo boven de grond hangen en achter een gebouw vandaan komen was ECHT
Op vrijdag 20 juni 2003 21:09 schreef jozef444 het volgende:[..]
helaas is fictie altijd leuker als realiteit
kom s op irc
quote:*kuch* apache *kuch*
Op vrijdag 20 juni 2003 21:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
Was geen fictie zo boven de grond hangen en achter een gebouw vandaan komen was ECHT
quote:Dat boeit mij nix, is nl de lease bak van mn Pa met mn eigen auto doe ik dat niet (eigenlijk bumperkleef ik nooit, maar ik had giga haast, ik had toen al in A'doorn moeten zijn nl).
Op vrijdag 20 juni 2003 21:00 schreef jozef444 het volgende:[..]
ehm nee je kunt me dan herkennen aan de aanfloepende rode lichtjes
Maar je hebt t wel leuk gehad dus. Das relax
quote:yupz morgen heb ik men 1e foto's van de 1 uur service die heb ik ook digitaal de andere 3
Op vrijdag 20 juni 2003 21:17 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dat boeit mij nix, is nl de lease bak van mn Pa met mn eigen auto doe ik dat niet (eigenlijk bumperkleef ik nooit, maar ik had giga haast, ik had toen al in A'doorn moeten zijn nl).
Maar je hebt t wel leuk gehad dus. Das relax
quote:Vind ik veel te overdreven gedaan.
Op vrijdag 20 juni 2003 21:12 schreef jozef444 het volgende:[..]
*kuch* apache *kuch*
Of zou iemand dat voor me willen doen?
Ik weet het dat is hiet helemaal fout, maar ik kom nooit in t computer forum
quote:Jupz dat is hem wel.....
Op vrijdag 20 juni 2003 15:06 schreef stienus5gtturbo het volgende:
ex avatar van thafreakwat doet ie op de sait van iemand bij renault-tuning.com
of issie dit niet?
PS....ik weet niet als ik tijd hem om hier te komen maar anders mag je het ook doormailen op tha-freakNOSPAM@home.nl zonder NOSPAM offcourse!
Alvast bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 21-06-2003 00:23]
quote:mja, ik weet dat niet meer... was gewoon op wat users aan het klikken..
Op zaterdag 21 juni 2003 00:12 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Jupz dat is hem wel.....
Mag ik eve weten wie en waar diegene hem heeft staan aub?PS....ik weet niet als ik tijd hem om hier te komen maar anders mag je het ook doormailen op tha-freakNOSPAM@home.nl zonder NOSPAM offcourse!
Alvast bedankt!
sorry
quote:Kijk in je history dan
Op zaterdag 21 juni 2003 01:07 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
mja, ik weet dat niet meer... was gewoon op wat users aan het klikken..
sorry
quote:da kost moeite
Op zaterdag 21 juni 2003 01:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
Kijk in je history dan
quote:En jij bent een stukje van onze toekomst
Op zaterdag 21 juni 2003 01:45 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
da kost moeite
OPEL TOPIC GIJ DIE WILLEN KUNNEN ZICH UIT LEVEN
quote:jij niet dan?
Op zaterdag 21 juni 2003 01:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
En jij bent een stukje van onze toekomst
maarja, je geschiedenis doorzoeken.. weet je hoe lang je daarmee bezig bent... ik heb namelijk geen id hoe zijn site heet... moet ik op alle sites drukken waar ik ben egweest ofzo
niet dus
mja, lukkes is weg, dus ik ga slapen
Ben weer "lekker" aan 't werk
[klaagmodus]
- Godverdomme, waarom stond er vanmorgen file op de A2 bij Roosteren?!?!?!
- Waarom rijdt iedereen 50 waar je 80 mag?!?!?!
- Waarom sluiten ze me wegen af waar ik net overheen moet?!?!?!
[/klaagmodus]
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 10:43 schreef Darknezz het volgende:
MorguhVanavond lekker naar HAZES toe
quote:Lekker fout, maar wel erg gezzelig
Op zaterdag 21 juni 2003 10:47 schreef Metalfreak het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Dat klinkt al beter...
Op zaterdag 21 juni 2003 10:49 schreef Darknezz het volgende:[..]
Lekker fout, maar wel erg gezzelig
We gaan met z'n 6en dus dat wordt zuipen
Vanacht lekker uitgeweest in Utrecht dus heb ff een nachtje doorgetrokken. Moet zo om 1 uur werken. Volgens mij heb ik vanavond best wel slaap, ben er nu gelukkig wel overheen
quote:Wil ik zien!!!
Op zaterdag 21 juni 2003 11:31 schreef Streetracer het volgende:
Morgen...
Gisteravond 2F2F gezien, was wel leuk. Daarna naar streetrace bij parkeerplaats kuip. Was nog leuker. Zal van de week kijken of ik er een filmpje van online kan zetten.
Moet de film nog gaan bekijken, weet alleen nog niet wanneer. Eens ff kijken of ik wat mensen bij elkaar kan rapen.
quote:mogguh ff een 56k6 onvriendelijk topic van maken
Op zaterdag 21 juni 2003 12:34 schreef ook_gek het volgende:
Goede morgen
leuk he foto'tjes
[Dit bericht is gewijzigd door jozef444 op 21-06-2003 12:52]
quote:Maar er zit geen Airwolf bij
Op zaterdag 21 juni 2003 12:37 schreef jozef444 het volgende:[..]
mogguh check t twente topic daar heb ik net een deeltje van men foto's gepost
quote:had ik je gister al gezegd
Op zaterdag 21 juni 2003 12:42 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar er zit geen Airwolf bij
( zo een heli dan he )
quote:Als ze een ML hadden dan was dat niet gebeurd
Op zaterdag 21 juni 2003 12:44 schreef jozef444 het volgende:[..]
oja ff voor j22 kheb gister nog een stel militaire g's gezien die zwaar in de bagger vast stonden (mooiste gezicht van een mercedes sinds jaren
)
quote:Dan waren ze er rond gereden?
Op zaterdag 21 juni 2003 12:46 schreef ook_gek het volgende:[..]
Als ze een ML hadden dan was dat niet gebeurd
quote:Ja
Op zaterdag 21 juni 2003 12:51 schreef Thermo het volgende:[..]
Dan waren ze er rond gereden?
quote:Het verschil van de G en ML is dat de G tenminste nog IN de blubber komt... zover komt de ML niet eens
Op zaterdag 21 juni 2003 12:46 schreef ook_gek het volgende:[..]
Als ze een ML hadden dan was dat niet gebeurd
PS: dan moet het wel heeeel zwaar terrein geweest zijn, of de bestuurders kunnen geen terreinrijden... ik heb toch heel wat extreme situaties meegemaakt met mijn G waar zelf een Landrover Defender het niet redde en ik gewoon door kon gaan (stom van Laro dat ze geen difflocks gebruiken
)
quote:ach ja soldaatjes he
Op zaterdag 21 juni 2003 12:58 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Het verschil van de G en ML is dat de G tenminste nog IN de blubber komt... zover komt de ML niet eens
![]()
PS: dan moet het wel heeeel zwaar terrein geweest zijn, of de bestuurders kunnen geen terreinrijden... ik heb toch heel wat extreme situaties meegemaakt met mijn G waar zelf een Landrover Defender het niet redde en ik gewoon door kon gaan
(stom van Laro dat ze geen difflocks gebruiken
)
quote:Hehe, spelen
Op zaterdag 21 juni 2003 12:59 schreef jozef444 het volgende:[..]
ach ja soldaatjes he
quote:zo gauw als ik foto'tjes heb van g'tjes onder heli's dan zal ik ze wel plaatsen
Op zaterdag 21 juni 2003 12:59 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Hehe, spelen
quote:mja helaas vliegt nl alleen met chinooks
Op zaterdag 21 juni 2003 13:03 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[afbeelding]
Deze heli heeft er 4 bij (2 onder hangen, en 2 in de laadruimte).
Hier staan ook nog wat leuke wall's van de G
http://www.g4rce.net/engl/gallery-wp-1.html
quote:Ik ben het gedeeltelijk met je eens
Op zaterdag 21 juni 2003 13:12 schreef Streetracer het volgende:
De G. hmm ik weet niet wat ik daar nou van moet denken. In Nederland heb je er gewoon bijna nix aan. Ik vind alleen die nieuwste G mooi, die zilvere op het plaatje hierboven. Maar dat ik er graag eentje zou willen hebben
quote:Ik weet genoeg plaatsen waar je zelfs met een G niet doorheen kan
Op zaterdag 21 juni 2003 13:12 schreef Streetracer het volgende:
De G. hmm ik weet niet wat ik daar nou van moet denken. In Nederland heb je er gewoon bijna nix aan. Ik vind alleen die nieuwste G mooi, die zilvere op het plaatje hierboven. Maar dat ik er graag eentje zou willen hebben
quote:Jah ok, je moet wel een beetje van blubber houden om zo'n auto te kopen, dat wel. Dan weet je natuurlijk ook wel plekken waar je met je auto in het blubber kan raggen. Maar dat het een dagelijkse must is om door blubber te rijden is het niet, overal ligt asfalt. Maar als je zeg maar in, ik noem maar wat, Kenya woont en elke dag naar je werk moet door het oerwoud en blubberwegen dan is zo'n auto niet weg te denken.
Op zaterdag 21 juni 2003 13:14 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Ik weet genoeg plaatsen waar je zelfs met een G niet doorheen kan
![]()
Die uitsrpaak is hetzelfde als "in NL heb je niets aan een snelle auto met al die files". Als je een beetje nadenkt weet je ook wel dat er genoeg wegen zijn waar je goed kan blazenZo geldt dat ook voor 4x4 terrein... Het model van die G500 is trouwens al vanaf 1990 zo dus
quote:Het is een hobby
Op zaterdag 21 juni 2003 13:19 schreef Streetracer het volgende:[..]
Bla![]()
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 13:23 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Het is een hobby
![]()
En een G is niet zomaar ene auto die je "even" koopt. Daar moet je verliefd op zijn. Als je een 4x4 zoekt en je ziet een G dan is het niet zo van "hey leuke bak, die koop ik". Het is gewoon de stijl, kracht, uitstraling, luxe e.d waar je van moet houden. Het valt ook echt neit te vergelijken met een Patrol of Landcruiser. Die hebben naar mijn mening totaal geen uitstraling.
quote:Zelfs al meer dan een dag
Op zaterdag 21 juni 2003 14:51 schreef Boink het volgende:
Zo doe je een topic in 4 uur en zo doe je er een dag over
quote:Hoe komt dat toch
Op zaterdag 21 juni 2003 15:01 schreef Darknezz het volgende:[..]
Zelfs al meer dan een dag
quote:Als jij nou es wat meer ging lullen
Op zaterdag 21 juni 2003 15:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hoe komt dat toch
quote:Met andere woorden ik houw de slow chat in leven
Op zaterdag 21 juni 2003 15:08 schreef Boink het volgende:[..]
Als jij nou es wat meer ging lullen
quote:Dat blijkt wel weer...
Op zaterdag 21 juni 2003 15:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Met andere woorden ik houw de slow chat in leven
Maar ik vind het niet erg als mijn topic langer blijft staan...
quote:Snel volgooien dan
Op zaterdag 21 juni 2003 15:12 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Maar ik vind het niet erg als mijn topic langer blijft staan...
quote:Krijg ik nu een prijs
Op zaterdag 21 juni 2003 15:12 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Dat blijkt wel weer...
quote:LOL
Op zaterdag 21 juni 2003 15:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dan ga ik weer een dagje naar de AUTO hemel
quote:ik zal voor jullie foto,s maken
Op zaterdag 21 juni 2003 15:22 schreef Darknezz het volgende:[..]
LOL
Goed omschreven
Maar ik maak genoeg foto.s voor jullie
Woman Get busy, just shake that booty non-stop
When the beat drops
Just keep swinging it
Get jiggy
* Streetracer speelt deuntje in hoofd...
quote:Aaaaaaaaarrrrggghhhh, negermuziek....
Op zaterdag 21 juni 2003 15:43 schreef Streetracer het volgende:
Shake that thing Miss Kana Kana
Shake that thing Miss Annabella
Shake that thing yan Donna Donna
Jodi and RebeccaWoman Get busy, just shake that booty non-stop
When the beat drops
Just keep swinging it
Get jiggy* Streetracer speelt deuntje in hoofd...
Nu heb ik dat deuntje ook weer in m'n kop zitten. Bedankt....
Dan zometeen maar ff Metallica opzetten...
quote:* Darknezz Speelt um in winamp
Op zaterdag 21 juni 2003 15:43 schreef Streetracer het volgende:
Shake that thing Miss Kana Kana
Shake that thing Miss Annabella
Shake that thing yan Donna Donna
Jodi and RebeccaWoman Get busy, just shake that booty non-stop
When the beat drops
Just keep swinging it
Get jiggy* Streetracer speelt deuntje in hoofd...
Ik heb net een donkenvord gezien. Of hoe je het ook mag schrijven
Eigelijk zijn die dingen best link. Want ze zijn ultra laag. Je ziet die dingen haast niet
quote:Donkervoort.
Op zaterdag 21 juni 2003 16:04 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek luistert DJ Isaac - Nobody Listens To TechnoIk heb net een donkenvord gezien. Of hoe je het ook mag schrijven
Eigelijk zijn die dingen best link. Want ze zijn ultra laag. Je ziet die dingen haast niet
* Streetracer zet "Jin - Peel Off", heeft meteen zin om te rijden.
Wisten jullie trouwens dat Jin ook een rolletje heeft als automonteur in 2 Fast 2 Furious?
quote:Bij ons in de straat ook 1tje, een zilvere dan wel. Vind m wel mooier dan de Z3.
Op zaterdag 21 juni 2003 16:19 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Dees kwam ik net tegen in het dorpToch maar een klein ding.. had wel zin erover heen te rijden
Whehe nee hoor ik vind het een tof bakkie!
![]()
[afbeelding]
quote:Heb je nog nooit een bord gezien van de staatslotenrij dan
Dees kwam ik net tegen in het dorpToch maar een klein ding.. had wel zin erover heen te rijden
![]()
[afbeelding]
quote:Kheb een brief VOOR ME MOEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Op zaterdag 21 juni 2003 16:50 schreef Darknezz het volgende:
Ik ben er vantussen, ff naar hazes toe
MAZZELLLLLLLLL
zit ik hier met mijn 56k....
quote:Jezus, 56k dat heeft hitler zelfs nog meegemaakt
Op zaterdag 21 juni 2003 17:21 schreef Xtreem het volgende:
Jullie worden bedankt....zit ik hier met mijn 56k....
Volvo roelt
quote:asje, we doen t graag hoor
Op zaterdag 21 juni 2003 17:21 schreef Xtreem het volgende:
Jullie worden bedankt....zit ik hier met mijn 56k....
quote:Volgens mij was je staatsloten vergeten he???
![]()
[afbeelding]
quote:Hij moet toch ergens die wagen rijdend van houden
Op zaterdag 21 juni 2003 18:52 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Volgens mij was je staatsloten vergeten he???
quote:ALs je daar dure auto,s van kan rijden dan zou iedereen een dure auto hebben. Of bedoel je meer dat iemand die de hoofdprijs wint
Op zaterdag 21 juni 2003 18:59 schreef Boink het volgende:[..]
Hij moet toch ergens die wagen rijdend van houden
quote:Die auto's moet je met respect behandelen.
Op zaterdag 21 juni 2003 17:50 schreef Thermo het volgende:
vanmiddag een C70 T5 misbruiktVolvo roelt
![]()
quote:idd volvo's moet je met liefde behandelen en respecteren
Op zaterdag 21 juni 2003 19:26 schreef Carlover het volgende:[..]
Die auto's moet je met respect behandelen.
Eerst warmrijden en dan pas gummen.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 19:29 schreef Boink het volgende:
Nee man, starten en dan helemaal verneuken![]()
quote:Juist, dat is dé manier om met Volvo's om te gaan...
Ze zijn toch zo degelijk???
quote:Precies, toch airbags genoeg...
Op zaterdag 21 juni 2003 19:31 schreef Boink het volgende:
En als je hem niet meer leuk vind tegen een boom vouwen
Hmmm
* Metalfreak bedenkt zich net dat je dan ook wel eens van de boom af kan stuiteren...
quote:hmm, ik ga 2 dagen in rouw na deze foto
Op zaterdag 21 juni 2003 19:40 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]Zo zie ik ze het liefst
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 19:46 schreef jozef444 het volgende:[..]
hmm, ik ga 2 dagen in rouw na deze foto
![]()
Grappie hoor.
Zijn aardig vette bakkies, vooral de s80
quote:Ik vind de C70 convertible wel aardig... De Volvo's vroeger vond ik echt gedrochten...
Op zaterdag 21 juni 2003 19:46 schreef Boink het volgende:[..]
Grappie hoor.
Zijn aardig vette bakkies, vooral de s80
quote:pas op he.....
Op zaterdag 21 juni 2003 19:47 schreef Metalfreak het volgende:[..]
De Volvo's vroeger vond ik echt gedrochten...
quote:das niet erg die zijn idd lomp en lelijk
Op zaterdag 21 juni 2003 19:57 schreef Boink het volgende:
vooral die 440
edit: boink volgende keer wel opletten wat ik rij he
quote:Die ouwe-lullen bak de 340, die is pas erg...
Op zaterdag 21 juni 2003 19:50 schreef jozef444 het volgende:[..]
pas op he.....
![]()
quote:Zegt iemand die amper brommer mag rijden
En die honda CBR is gaaf man. Al vind ik zelf de Kawa ZZR 1100 mooier.
quote:Kawa is sowieso net iets mooier, maar dan wel in Kawa groen!!!
Op zaterdag 21 juni 2003 20:41 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zegt iemand die amper brommer mag rijden
En die honda CBR is gaaf man. Al vind ik zelf de Kawa ZZR 1100 mooier.
quote:Die ZZR 1100 is bloed snel man! Die trek je wel tot 300+
Op zaterdag 21 juni 2003 20:54 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Kawa is sowieso net iets mooier, maar dan wel in Kawa groen!!!
En de ZXR series vind ik weer iets mooier (en sportiever) dan de ZZR series...
Chat is dood
Ik ga maar effe TV loeren dan.
<--- Voor iedereen.
En ballebek dat huis tegen over je in scheveningen kost 7 ton. Vertelde m,n vader. Geen idee hoe hij dat weet. Zal wel gebeld hebben of zo
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 21-06-2003 21:24]
quote:T ontwerp is tijdloos (IMHO nog altijd dé mooiste cabrio in z'n klasse) maar de constructie niet. De coupe had eigenlijk nog wel wat langer mee gekunt. De c70 cabrio is qua stevigheid totaal niet op t niveau van de (veel nieuwere) concurrentie (bijv a4 cabrio). Jij krijgt dan bij stevig doorrijden op mindere wegen het bekende torderen van de koets en bovendien is het interieur is ook zeker niet rammelvast. Verder is het onderstel ook niet meer van deze tijd (vrij slap) wat misschien ook gedaan is om de koets weer wat te ontlasten.
Op zaterdag 21 juni 2003 19:47 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ik vind de C70 convertible wel aardig... De Volvo's vroeger vond ik echt gedrochten...
Tijd voor een nieuwe dus, en dan wel het liefst zoals het "gerucht" ging zo'n mooie 4 zitter met electrisch hard dak (ala slk e.d.)
Oh en ik heb bijna op een Mercedes 600SL gelegen. Wat een lijp zeg. Denkt gewoon dat hij voorrang heeft als hij van rechts komen. Denkt dat ie alles kan maken met z,n mercedes. Nou ik heb netjes gedaan naar hem
quote:Groot gelijk jongen. wat doet die lul ook voorrang te nemen als hij van rechts komt.
Op zondag 22 juni 2003 03:26 schreef ook_gek het volgende:
...Denkt gewoon dat hij voorrang heeft als hij van rechts komen. Denkt dat ie alles kan maken met z,n mercedes. Nou ik heb netjes
gedaan naar hem
quote:Hij zal het zelf ook wel begrijpen als tie weer wakker is
Op zondag 22 juni 2003 08:47 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Groot gelijk jongen. wat doet die lul ook voorrang te nemen als hij van rechts komt.
Zo zit onze verkeerswet niet in elkaar!.
quote:Waarschijnlijk reed hij op een voorrangsweg maar dacht die mercedesboer dat ie dan toch voorrang had
Op zondag 22 juni 2003 08:47 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Groot gelijk jongen. wat doet die lul ook voorrang te nemen als hij van rechts komt.
Zo zit onze verkeerswet niet in elkaar!.
M,n hoofd doet bonk bonk
Oh en het klopt. Die mercedes had haaientanden staan en ik had dus voor rang. Maar hij vond van niet. Kon er nog net omheen. En toen ben ik voor hem gestopt en heb even staan zwaaien.
Volgende keer ram ik zo m,n fiets in z,n zijkant. Niet dat het veel uit zou maken ben ik bang
quote:Goeiemorgen!!
Op zondag 22 juni 2003 12:54 schreef ook_gek het volgende:
Goede morgenM,n hoofd doet bonk bonk
Oh en het klopt. Die mercedes had haaientanden staan en ik had dus voor rang. Maar hij vond van niet. Kon er nog net omheen. En toen ben ik voor hem gestopt en heb even staan zwaaien.
Volgende keer ram ik zo m,n fiets in z,n zijkant. Niet dat het veel uit zou maken ben ik bang
Au, au, waar komt die hoofdpijn toch vandaan Ik had bijna vannacht om vijf uur nog een berichtje willen typen, maar ik vond m'n bed toch interessanter...... Ff rustig bijkomen nu...
quote:Mietje ik heb om 03:26 nog een berichtje achter gelaten voor m,n lieve PTA vrienden
Op zondag 22 juni 2003 13:53 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Goeiemorgen!!
Au, au, waar komt die hoofdpijn toch vandaan
Ik had bijna vannacht om vijf uur nog een berichtje willen typen, maar ik vond m'n bed toch interessanter...... Ff rustig bijkomen nu...
Me gaat maar is ff naar de Appie op de Fred ff eten halen; heb niks meer hier liggen
quote:Tja, was 't echt van plan... Sorry???
Op zondag 22 juni 2003 13:57 schreef ook_gek het volgende:[..]
Mietje ik heb om 03:26 nog een berichtje achter gelaten voor m,n lieve PTA vrienden
En ik was ECHT niet meer nuchter.
Kwam in de stad wat bekenden tegen die ik al lang niet meer gezien had...
quote:Het is bij mij ook te leuk geworden
Op zondag 22 juni 2003 14:18 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Tja, was 't echt van plan... Sorry???
Maar toen ik m'n bed eenmaal in 't vizier had ben ik maar ingestapt toen het langs kwam...Kwam in de stad wat bekenden tegen die ik al lang niet meer gezien had...
Daarna nog ff naar : Redlight district geweest (we waren nog nooit in a'dam geweest dus meteen ff gebruik maken van zo'n concert)
En rond 3 uur richting huis gegaan
quote:Had graag ook naar Hazes gegaan, maar dat ging ik sowieso niet trekken. De avond ervoor schoolfeest gehad in Utrecht (niet van mn eigen school btw) en was pas om 8 uur thuis ofzo. Toen nog een afspraak met een kennis en nog werken....
Op zondag 22 juni 2003 15:10 schreef Darknezz het volgende:
Ik wilde vanochtend om 5 uur ook ff een berichtje posten, maar mijn pc was uitgezet
Maar hazes was helemaal geweldig, we hebben flink gezopen en het was extreem gezellig
De sfeer was super, en het bier ookDaarna nog ff naar : Redlight district geweest
(we waren nog nooit in a'dam geweest dus meteen ff gebruik maken van zo'n concert)
En rond 3 uur richting huis gegaan
Was vanacht om 12 uur dus al weer 40 uur wakker Toen ben ik maar gaan slapen, uitgaan leek me niet meer zo'n goed plan (komt eigenlijk omdat ik geen geld had
)
quote:Die kelder is leuk daar he
Op zondag 22 juni 2003 15:03 schreef -Eddow- het volgende:
Ben naar Hollywood geweest in R-damwas 615 thuis maar wel gelachen
En mensen hebben jullie nog leuke auto,s gezien?
Vanavond weer topgear met de Hummer H2
quote:Gister in Nijverdal weer een meeting. Met een erg leuke S2000
Op zondag 22 juni 2003 16:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
Die kelder is leuk daar he
Ik ben er al jaren niet meer geweest. Ik ging altijd met schuimparty,sEn mensen hebben jullie nog leuke auto,s gezien?
Vanavond weer topgear met de Hummer H2
quote:Hej is er misschien een SLH-lid met een Roodachtige Honda Civic (Model EG5 of EG6), auto heeft NOS en die Angeleyes. Kenteken is: TV LR **
Op zondag 22 juni 2003 16:10 schreef jacco het volgende:[..]
Gister in Nijverdal weer een meeting. Met een erg leuke S2000
Misschien staat hij wel op het filmpje dat we hebben gemaakt.
quote:Nope bij ons geen Civic met NOS
Op zondag 22 juni 2003 16:15 schreef Streetracer het volgende:[..]
Hej is er misschien een SLH-lid met een Roodachtige Honda Civic (Model EG5 of EG6), auto heeft NOS en die Angeleyes. Kenteken is: TV LR **
Heb m even heel kort gezien vrijdagavond bij de Kuip.Misschien staat hij wel op het filmpje dat we hebben gemaakt.
quote:Okej Thanx, dacht dat ie misschien bij jullie hoorde voor eventuele foto's.
Op zondag 22 juni 2003 16:18 schreef jacco het volgende:[..]
Nope bij ons geen Civic met NOS
quote:Ik heb gisteren ook een S2000 gezien. Ik blijf het mooie auto,s vinden. En die man ( was een jup ) wist wel waar hij die auto voor gekocht had. Want hij scheurde als een gek met die bak. Lekker snel de bochten door zo ver ik kon zien
Op zondag 22 juni 2003 16:10 schreef jacco het volgende:[..]
Gister in Nijverdal weer een meeting. Met een erg leuke S2000
quote:die rijden hier ook af en toe rond....
Op zondag 22 juni 2003 17:45 schreef Boink het volgende:
Ik zag gister een OPEL KADETT met een ford cosworth spoiler
quote:Happy hardcore is cool man
Op zondag 22 juni 2003 18:21 schreef Boink het volgende:
en dan zitten er ook nog van die uber sjonnies in met muziek van " I wanna be a hippy....."
quote:Bounzz cd is wel koel ja
Op zondag 22 juni 2003 18:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Happy hardcore is cool man
quote:Die heb ik nog niet. Die moet ik nog even regelen. Maari k heb rave parade 2 hier achter me staan en alle happy hardcore cd,s
Op zondag 22 juni 2003 18:54 schreef Boink het volgende:[..]
Bounzz cd is wel koel ja
quote:Gabber piet!!
Op zondag 22 juni 2003 18:58 schreef ook_gek het volgende:[..]
Die heb ik nog niet. Die moet ik nog even regelen. Maari k heb rave parade 2 hier achter me staan en alle happy hardcore cd,s
En ze blijven erg goed.
Wel kickuh
WTF is dit voor bord????
rij 60 waar je 80 mag voor t millieu ofzo?
t was trouwens buiten de bebouwde kom (voor zover aanwezig daar)
Natuurlijk ook allemaal vage herrie die niemand kent en oh ja, Bjork blijft gewoon geweldige muziek
quote:Ja dat bord staat ook vlakbij Beetsterzwaag.
Op zondag 22 juni 2003 20:03 schreef Ultimora het volgende:
ik was vandaag trouwens een beetje allerlei touristische routes aan het rammen in Fryslân, en toen kwam ik dit bord tegen:
[afbeelding]WTF is dit voor bord????
rij 60 waar je 80 mag voor t millieu ofzo?
t was trouwens buiten de bebouwde kom (voor zover aanwezig daar)
60 max voor het milieu ofzo?
Ik rij er in iedr geval altijd 80.
dan ben je er eerder langs en dat is toch ook beter voor het milieu ?
quote:Als of dat helpt om 60 te gaan rijden
Op zondag 22 juni 2003 20:07 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ja dat bord staat ook vlakbij Beetsterzwaag.
![]()
Je kan beter met 80 een konijn dood rijden ipv met 60
quote:t blijft t buitenland daar...
Op zondag 22 juni 2003 20:07 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ja dat bord staat ook vlakbij Beetsterzwaag.
![]()
wat daar ook wel opviel, was de giga hoeveelheid aan verkeersdrempels... sommige kei hoog, andere niet eens voelbaar...
quote:Nou dat ben ik niet met je eens, wel eens gezien hoe je bumper er dan uitziet?
Op zondag 22 juni 2003 20:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
Als of dat helpt om 60 te gaan rijden
Je kan beter met 80 een konijn dood rijden ipv met 60
quote:Ja heb dat wel eens gezien. Op eurosport was dat toen met een DTM race dat een haas over de baan rende heel die voor bumper vandie mercedes DTM wagen was aan gort
Op zondag 22 juni 2003 20:16 schreef PeuRac het volgende:[..]
Nou dat ben ik niet met je eens, wel eens gezien hoe je bumper er dan uitziet?
quote:achjoh whats the difference, met 60 issie stuk, en met 80 ook....
quote:klopt is een errug bekend filmpje
Op zondag 22 juni 2003 20:21 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja heb dat wel eens gezien. Op eurosport was dat toen met een DTM race dat een haas over de baan rende heel die voor bumper vandie mercedes DTM wagen was aan gort
quote:ik vind die nieuwe stijl een beetje saai... allemaal gepraat, en auto's afzijken... als ze nou gewoon vette otoo's gaan testen
Op zondag 22 juni 2003 20:25 schreef Thermo het volgende:
straks allemaal braaf naar topgear kijken?
quote:
Op zondag 22 juni 2003 20:25 schreef Thermo het volgende:
straks allemaal braaf naar topgear kijken?
quote:Waar ben je langsgereden dan?
Op zondag 22 juni 2003 20:16 schreef Ultimora het volgende:[..]
t blijft t buitenland daar...
als die gasten borden neer pleuren moeten ze ook maar vertellen wat het betekent...
wat daar ook wel opviel, was de giga hoeveelheid aan verkeersdrempels... sommige kei hoog, andere niet eens voelbaar...
quote:Dat is echt al 10 jaar terug ofzo; toen logeerde ik bij me tante en neefje; wij gingen altijd Euro Sport kijken voor ongelukken en toen was het live
Op zondag 22 juni 2003 20:21 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja heb dat wel eens gezien. Op eurosport was dat toen met een DTM race dat een haas over de baan rende heel die voor bumper vandie mercedes DTM wagen was aan gort
quote:En toch kijk je he
Op zondag 22 juni 2003 20:26 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
ik vind die nieuwe stijl een beetje saai... allemaal gepraat, en auto's afzijken... als ze nou gewoon vette otoo's gaan testen
quote:Heb jij wel de eerste aflevering gezien
Op zondag 22 juni 2003 20:26 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
ik vind die nieuwe stijl een beetje saai... allemaal gepraat, en auto's afzijken... als ze nou gewoon vette otoo's gaan testen
Enzo Ferrari Maclarren F1 de Zonda Dat moet volgens mij toch erg leuk gaan worden. Ben ook heel benieuwd wat de verschillen zijn Ze zijn alle drie voor het zelfde gemaakt dacht ik zo.
quote:Moet ie wel in productie worden genomen, ik vind t nl nogal vaag zo, hij zou een jaar geleden al in productie worden genomen
Op zondag 22 juni 2003 20:52 schreef Mikkie het volgende:
En een Bugatti Veyron dan?0 - 100 in 2,85
0 - 200 in 7,6 (geloof ik, pin me er niet op vast)
0 - 300 in 14,2topsnelheid van 400+
Dat is pas ziek!
quote:Ach, koop gewoon een verrot oud wrak en rij daarmee 120 op de snelweg; wedden dat dat sneller aanvoelt
Op zondag 22 juni 2003 20:52 schreef Mikkie het volgende:
En een Bugatti Veyron dan?0 - 100 in 2,85
0 - 200 in 7,6 (geloof ik, pin me er niet op vast)
0 - 300 in 14,2topsnelheid van 400+
Dat is pas ziek!
quote:barbaar
Op zondag 22 juni 2003 21:00 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ach, koop gewoon een verrot oud wrak en rij daarmee 120 op de snelweg; wedden dat dat sneller aanvoelt
quote:Heb je meer foto's, of een website waar we kunnen kijken?
Op zondag 22 juni 2003 22:16 schreef jacco het volgende:
Oh my god, net een paar foto's van een fotoshoot gezien. Met een vriendin van mij. En had dit niet achter haar gezocht maar
Ik heb btw een auto die wle mooi is. Daar mag ze ook wel ff op liggen :p
quote:paar maand geleden met 80 een kat geraakt... maar hele bumper zat nog perfect
en nee, geen topgear gezien *schaam & baalt*
Bugatti:
mooie praatjes en beloften... ik begin pas te geloven als die W16 (w18? ik ben de draad kwijt) draait....
quote:Die Bugatti lijkt de Ulti vande auto wereld wel (sorry Ultimora had ff geen beter vergelijkings materiaal).
Op zondag 22 juni 2003 22:42 schreef Xtreem het volgende:[..]
paar maand geleden met 80 een kat geraakt... maar hele bumper zat nog perfect
en nee, geen topgear gezien *schaam & baalt*
Bugatti:
mooie praatjes en beloften... ik begin pas te geloven als die W16 (w18? ik ben de draad kwijt) draait....
En op mn werk had iem een duif geraakt, geen id hoe hard dat ging, maar de mistlamp lag eruit, de bumper was gescheurd en de radiator was beschadigt. En de duiven kop zat nog in de radiator btw
quote:Je hebt toch niks tegen een CRX he???
Op zondag 22 juni 2003 22:18 schreef -Eddow- het volgende:
Ze is in ieder geval mooier dan de auto
Maar iig mag ze ook wel eens op mijn auto gaan liggen...
quote:zou ze zoiets ook bij deze doen
Op zondag 22 juni 2003 22:49 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Je hebt toch niks tegen een CRX he???
![]()
![]()
als ik t heel aardig vraag
quote:Maar bij mij ook wel erin (5drs achterbank kan plat
![]()
![]()
@Peurac
Deze wil wel op jouw auto zitten
[Dit bericht is gewijzigd door -Eddow- op 22-06-2003 22:53]
quote:niet tegen de CRX, wel tegen een deel van het volk dat het rijd
![]()
![]()
mag op mijn matras ook?
ik ben tot de ontdekking gekomen dat werken geld oplevert, en dat geld DE sleutel tot een auto is Ik heb hoop... nog een paar maandjes hopefully...
quote:Dat wordt lastig in een CRX, maar ik ben wel in voor creatieve oplossingen...
Op zondag 22 juni 2003 22:50 schreef PeuRac het volgende:[..]
Maar bij mij ook wel erin (5drs achterbank kan plat
)
quote:Heeft je vader geen grote auto??
Op zondag 22 juni 2003 22:53 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Dat wordt lastig in een CRX, maar ik ben wel in voor creatieve oplossingen...
Als ik die van mijn pa mee neem, kan ik een trio doen (Opel Zafira)
quote:ik zou graag wat geld als schadevergoeding van je eisen voor nieuw netvlies aarrgh men ogen man
Op zondag 22 juni 2003 22:54 schreef -Eddow- het volgende:
Flapperd ik bedoel dus deze
[afbeelding]
quote:
Op zondag 22 juni 2003 22:54 schreef -Eddow- het volgende:
ik bedoel dus deze
[afbeelding]
over ranzig gesproken.
Ik ben blij dat zij niet eens in mijn auto zou kunnen komen
En, als zij op mijn motorkap gaat zitten is mn auto totall loss, J22 kan al makkelijk erop rijden dan kan zelfs een Lamborgini erop komen
Edit: Eddow's post niet gezien
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 22-06-2003 22:58]
quote:edit: niet meer nodig
Op zondag 22 juni 2003 22:55 schreef PeuRac het volgende:[..]
![]()
over ranzig gesproken.
Ik ben blij dat zij niet eens in mijn auto zou kunnen komen
[Dit bericht is gewijzigd door jozef444 op 22-06-2003 23:01]
quote:Lees ff mn edit
Op zondag 22 juni 2003 22:56 schreef jozef444 het volgende:[..]
je auto zou t nie eens aankunnen
quote:Ik kwam dus laatst WEL een meisje hier uit de buurt tegen op een pornosite toen ik warez aan het zoeken was
Op zondag 22 juni 2003 22:43 schreef jozef444 het volgende:
hmm das idd niet slecht dat meiske(denk wel dat t raar is als je daar in 1x een braaf buurmeisje ofzo zoiets ziet doen
)
Zal ff zoeken of ik um weer kan vinden
quote:'fors' is nou niet bepaald het eerste woord dat mij te binnen schiet
Op zondag 22 juni 2003 22:55 schreef -Eddow- het volgende:
Hoezo ze is toch lekker ??
Alleen wat fors gebouwd
Volgens mij mag zij niet eens in 75% van de autoos ivm max belading
quote:Tuurlijk
Op zondag 22 juni 2003 22:59 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ik kwam dus laatst WEL een meisje hier uit de buurt tegen op een pornosite toen ik warezaan het zoeken was
quote:tuurlijk we willen graag weten wat er voor volk bij jou en ook_gek in de buurt wonen
Op zondag 22 juni 2003 22:59 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ik kwam dus laatst WEL een meisje hier uit de buurt tegen op een pornosite toen ik warez aan het zoeken was
quote:JA!!! Geloof me nou maar of ik vertel het mijn moeder
Op zondag 22 juni 2003 23:01 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Tuurlijk
quote:hopelijk vond je die niet terug tijdens je zoektocht naar warez.......
Op zondag 22 juni 2003 23:02 schreef Ballebek het volgende:[..]
JA!!! Geloof me nou maar of ik vertel het mijn moeder
quote:
Op zondag 22 juni 2003 23:05 schreef jozef444 het volgende:[..]
hopelijk vond je die niet terug tijdens je zoektocht naar warez.......
titelsuggestie:
Porsche 911 2.7 RS
quote:Zal ik is ff mijn 1280KG lichte Volvo V40 over jouw hoofd heen parkeren
Op zondag 22 juni 2003 23:05 schreef jozef444 het volgende:[..]
hopelijk vond je die niet terug tijdens je zoektocht naar warez.......
Als jullie een A4 zouden kopen, welke zouden jullie kiezen?
Limousine of de Avant?
quote:...
Op zondag 22 juni 2003 23:07 schreef Ballebek het volgende:[..]
Zal ik is ff mijn 1280KG lichte Volvo V40 over jouw hoofd heen parkeren
quote:Uiterst goed id. Plaats svp wel de foto erbij die ik ergens in dit topic (of het vorige dat hou ik niet bij) gepost heb
Op zondag 22 juni 2003 23:07 schreef Xtreem het volgende:[..]
titelsuggestie:
Porsche 911 2.7 RS
quote:Kan niet in huidige toestand lukt dat alleen J22, als jij dat wilt doen moet je eerst ff dat mokkel op mn motorkap planten (en hopen dat ik je dan nog laat leven
Op zondag 22 juni 2003 23:07 schreef Ballebek het volgende:[..]
Zal ik is ff mijn 1280KG lichte Volvo V40 over jouw hoofd heen parkeren
quote:Kan ook een NOG zwaarder voertuig regelen
Op zondag 22 juni 2003 23:08 schreef jozef444 het volgende:[..]
...
ohoh (hopelijk schakel je j22 niet in
Een Volvo BV16 ofzo
quote:
Op zondag 22 juni 2003 23:12 schreef Ballebek het volgende:[..]
Kan ook een NOG zwaarder voertuig regelen
Een Volvo BV16 ofzo
maar waar blijven die foto's van je buurmeisje ?
quote:Daar waar mijn auto staat, kan dat niet komen. J22 ook niet btw. Hij staat nl in mn vaders garage (had mn auto gewassen gaat t regenen, heb dus ff zijn auto buiten gezet
Op zondag 22 juni 2003 23:12 schreef Ballebek het volgende:[..]
Kan ook een NOG zwaarder voertuig regelen
Een Volvo BV16 ofzo
Plus dat je met een vrachtwagen (tenminste dat is een BV16 toch) never nooit niet het oprit opkomt bij ons, dan heb je nl al 2 bomen tegen de vlakte
Is niet buurmeisje he, maar meisje in de buurt...
Volgens mij al is op Fok! gepost; ff search gebruiken ik doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |