quote:vette shit
Op dinsdag 17 februari 2004 16:16 schreef matthijst het volgende:
De tram bestaat wel degelijk in NYC, kost $1,50. Zelf helaas niet ingeweest wegens angstige vriendin.
http://www.rioc.com/transportation.html
maar tis geen echte tram natuurlijk
quote:Ik zit in mei als het goed is in New York.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:56 schreef Paul_Brummen het volgende:
ik ga begin juni naar new york toe... klopt het dat de prijzen die op internet staan vaak per kamer per nacht zijn, en niet per persoon per nacht?en de tram is gratis daar hoorde ik... is dat zo?
Hotels in de US boek je bijna allemaal per kamer. Heb amerikanen in de familie en die vertelden zelfs dat je gewoon een kamer kan boeken en vervolgens er met een man of 8 in mag. Zolang je het netjes en rustig houd tenminste.
Denk dat je in Soho dan wel goed zitquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:43 schreef sjef345 het volgende:
Ik ga eind april, begin mei 7 dagen naar New York. Ik wil graag weten waar ik moet zijn om te (kleding)shoppen. Ik ben niet op zoek naar exclusieve designer winkels, maar meer in de gewone merken (Diesel, Levi's etc.). Waar zijn die te vinden en is het ook leuk en te shoppen.
Verder ben ik ook op zoek naar kleine CD winkeltjes, die ook nog LP's enzo hebben, voor de verzamelaar. Iemand tips?
Kan je beter ff buiten de stad gaan kijken. Zitten vaak outlet centers of hele grote malls. Scheelt echt gigantisch in de prijs en daar heb je alle merken per winkel naast elkaar zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:43 schreef sjef345 het volgende:
Ik ga eind april, begin mei 7 dagen naar New York. Ik wil graag weten waar ik moet zijn om te (kleding)shoppen. Ik ben niet op zoek naar exclusieve designer winkels, maar meer in de gewone merken (Diesel, Levi's etc.). Waar zijn die te vinden en is het ook leuk en te shoppen.
Verder ben ik ook op zoek naar kleine CD winkeltjes, die ook nog LP's enzo hebben, voor de verzamelaar. Iemand tips?
Klopt als een bus. Vanaf Chinatown omhooglopend kom je o.a. Orange tegen. Is een goedkope winkel (Ralph Lauren, CK, DKNY voor zelfs minder dan 50% dan hier). Met CK gooien ze je werkelijk dood (voor een spijkerbroek ongeveer $27-$30 ex tax).quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:44 schreef matthijst het volgende:
Als je Broadway afloopt van 34th street naar Battery Park kom je ladingen kledingwinkels tegen!
Bezoek een sportwedstrijd. Honkbal bijv. Is zelfs leuk als je niet van sport houdt (zoals ondergetekende).quote:Op zondag 29 februari 2004 15:14 schreef P4nic het volgende:
bwa zo opt gemak cocktail drinken zou wel leuk zijn, maar zoals je zegt dat is niet het belangrijkste, maar waar zou je dan nog mensen kunnen ontmoeten en gesprek mee doen ?
Als je in een jeugdhostel/herberg zit maak je heel makkelijk allerlei nieuwe contacten omdat bijna iedereen daar alleen is!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:14 schreef P4nic het volgende:
bwa zo opt gemak cocktail drinken zou wel leuk zijn, maar zoals je zegt dat is niet het belangrijkste, maar waar zou je dan nog mensen kunnen ontmoeten en gesprek mee doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |