abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2003 @ 16:11:29 #76
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_9818735
Hoeveelste straat zat je?
pi_10025299
Ticket is geboekt. Ik ga van 14 mei tot 23 mei naar New York.
Ik vlieg op New Ark en kom daar om 13.35 aan. Genoeg tijd om op bagage te wachtenm en vervoer naar Manhattan te zoeken dus.
Hotelreservering is onderweg en hoop dat die doorgaat. Dan zit ik in het YMCA Vanderbilt.
pi_10025746
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:09 schreef mbn het volgende:
Ik vlieg op New Ark en kom daar om 13.35 aan. Genoeg tijd om op bagage te wachtenm en vervoer naar Manhattan te zoeken dus.
Hotelreservering is onderweg en hoop dat die doorgaat. Dan zit ik in het YMCA Vanderbilt.
Ha, volgens mij heb ik daar ook een keer geslapen.

Is Upper West side toch?

pi_10026243
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Ha, volgens mij heb ik daar ook een keer geslapen.

Is Upper West side toch?

Nee dat is een andere YMCA genaamd West Side. Vanderbilt zit Midtown, dicht bij de VN.
pi_10039342
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:09 schreef mbn het volgende:
Fantastisch, neem een shuttle naar manhattan en heb een goede tijd in mijn favoriete stad. heb er jarenlang gewoond, is echt een superplaats.
have fun!!!!
I am an American.
pi_10041184
quote:
Op zondag 27 april 2003 02:21 schreef xerxesc het volgende:

[..]

Fantastisch, neem een shuttle naar manhattan en heb een goede tijd in mijn favoriete stad. heb er jarenlang gewoond, is echt een superplaats.
have fun!!!!

Nog tips over wat ik zeker moet zien (naast alle toeristische trekpleisters) en wat niet te doen?
pi_10041292
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:06 schreef mbn het volgende:

[..]

Nee dat is een andere YMCA genaamd West Side. Vanderbilt zit Midtown, dicht bij de VN.

Ow ja, nou dat is ook al wel jaren geleden ondertussen.

De laatste keer sliep ik bij mn broertje in zijn appartement. Ideaal.

pi_10060852
quote:
Op zondag 27 april 2003 10:05 schreef mbn het volgende:

[..]

Nog tips over wat ik zeker moet zien (naast alle toeristische trekpleisters) en wat niet te doen?

www.timeoutny.com

dit is een website waar je veel info kunt vinden. Ik was altijd in de East Village. Laat me weten wat je wilt doen, wat voor clubs, restaurants (wat voor eten/cuisine). Wat je zeker moet zien is de wijk Williamsburg in Brooklyn, Lijn L, first stop Lorimer. Central Park, natuurlijk, WAshington Square by NYU (Greenwich Village en een paar avenues east ben je in de East Village). De Piers, Park Slope (Brooklyn - F train, get off at 7th Ave in Brooklyn). Naar AStoria in Queens = super grieks neighborhood. NYC is fantastisch wanneer je loopt, je ziet zoveel. draag lichte kleding want in Juni is het al heet...

Veel Plezier, and welcome to the USA!!!!

I am an American.
pi_10070105
quote:
Op woensdag 28 februari 2001 21:49 schreef Arcee het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 februari 2001 21:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Als stad is New York ge-wel-dig!<HR></BLOCKQUOTE>In-der-daad! Gaafste stad ter wereld.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik voelde me veiliger in New York (en dan bedoel ik eigenlijk Manhatan) dan dat ik me soms in bijv. Rotterdam voel.<HR></BLOCKQUOTE>Pcies, zeker als je er overdag bent. Prettige sfeer.
nou ik heb er snacht's ook rond gelopen 0400 en ook toen was het erg rustig
"If you feel like you're in control, you're not going fast enough."
pi_10118411
Ik ben er 2 jaar terug geweest bij kennissen in New Jersey. Ideaal busje pakken en half uurtje later op 42nd street staan.

Ik wil eigenlijk deze zomer ook weer heen zeker nu ik dit topic heb doorgelezen. Ik ben helemaal op die stad

"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_10650386
Dentist bedankt voor je tip over de Blue Man Group. Ben er naar toe geweest en vond ze geweldig. Echt een leuke voorstelling.

Ben net terug uit New York. Ik zal morgen eens kijken of ik een uitgebreid reisverslag kan tikken.

Ben 9 dagen in New York geweest en het was geweldig. Ik heb de meeste toeristische trekpleisters gedaan en ben zwaar onder de indruk van New York.

zondag 25 mei 2003 @ 17:26:15 #87
56409 xxsaskiaxx
Viva Italia!
pi_10669816
tip: ga naar een broadway show!! Ik vond het echt helemaal geweldig! Ben naar de lion king geweest, wil je geld besparen en het toch goed zien neem staanplaatsen. De mensen voor mij hadden $100 betaald en ik $20 enige verschil ik stond zij zaten. Heb geen last gehad van koppen voor mn hoofd en ook het staan van 2,5uur viel heel erg mee.

[Dit bericht is gewijzigd door xxsaskiaxx op 25-05-2003 18:52]

Ti voglio bene!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 11:19:41 #88
9756 Dentist
Toept over...
pi_10769125
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 17:48 schreef mbn het volgende:
Dentist bedankt voor je tip over de Blue Man Group. Ben er naar toe geweest en vond ze geweldig. Echt een leuke voorstelling.
Fijn om te horen dat anderen er net zo enthousiast over zijn... Vond het van begin tot eind echt heel erg origineel en goed. Van de balletjes gooien (erg moeilijk) tot het einde met KLF knallend in een zee van papier.. Echt extreem cool
  donderdag 19 juni 2003 @ 13:36:39 #89
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_11217900
Hmmm, New York lijkt me misschien wel wat.
Nu nog iemand vinden die ook mee wilt, in je eentje gaan is bijna 2x zo duur.
The Internets, I needs it..
pi_11227707
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmmm, New York lijkt me misschien wel wat.
Nu nog iemand vinden die ook mee wilt, in je eentje gaan is bijna 2x zo duur.
wie wil er nou niet naar New York?
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:40:41 #91
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_11234953
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 19:50 schreef k_man het volgende:

[..]

wie wil er nou niet naar New York?

Je kan beter vragen waarom zou iemand met mij naar NY willen
The Internets, I needs it..
  woensdag 9 juli 2003 @ 23:37:16 #92
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11675040
Ik wil binnenkort gaan en ik zie nu op jandoets z'n website twee hotels staan:
- Manhattan Express Habitat Hotel
- Washington Square Hotel in het hart van Green Village

De tweede is bijna 150€ duurder voor 6 dagen. Weet iemand iets van deze hotels toevallig ? Ik wil graag een beetje bereikbaar zitten (voor o.a. Manhattan).

The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 9 juli 2003 @ 23:40:40 #93
16715 Mylene
*schatje*
pi_11675104
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:37 schreef elcastel het volgende:
Ik wil binnenkort gaan en ik zie nu op jandoets z'n website twee hotels staan:
- Manhattan Express Habitat Hotel
- Washington Square Hotel in het hart van Green Village

De tweede is bijna 150€ duurder voor 6 dagen. Weet iemand iets van deze hotels toevallig ? Ik wil graag een beetje bereikbaar zitten (voor o.a. Manhattan).

Eerste zit midtown en de tweede downtown.

Downtown Manhattan is het leukste, zitten de hipste winkels.

woensdag 9 juli 2003 @ 23:47:28 #94
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11675226
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Eerste zit midtown en de tweede downtown.

Downtown Manhattan is het leukste, zitten de hipste winkels.

Nog meer tips toevallig ? Wat voor hippe winkels en wat MOET ik even gaan bekijken (behalve Empire).
Ik heb dit idee opgedaan in de kroeg, ik ga met 1 vriend. Ik ben dus totaal niet voorbereid, leek me wel spontaan, maar ik vrees dat ik op deze manier dingen ga vergeten.
Ik moet even langs Wall Street ook, kan je daar naar binnen ?
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_11675521
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:47 schreef elcastel het volgende:
Nee, tenzij de ongeveer 200 agenten allemaal met vakantie zijn en de anti-terreur bescherming totaal is verdwenen.

New York is echt heel leuk en als je wat zoekt hier op fok heb je belangrijkste dingen om te doen zo gevonden.
Ik zou nu zo weer een keer naar New York willen. (ben 2 maanden geleden geweest)

pi_11675648
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:47 schreef elcastel het volgende:

[..]

Nog meer tips toevallig ? Wat voor hippe winkels en wat MOET ik even gaan bekijken (behalve Empire).
Ik heb dit idee opgedaan in de kroeg, ik ga met 1 vriend. Ik ben dus totaal niet voorbereid, leek me wel spontaan, maar ik vrees dat ik op deze manier dingen ga vergeten.

Downtown Broadway is de centrale straat zeg maar, daar heb je bijvoorbeeld Urban Outfitters, Ricky's, Canal Jeans, Victoria Secret's, Sephora en Dean & DeLuca.

Ik zou dan bij Union Square uitstappen (subway), daar zie je dan vervolgens aan de overkant Virgin MegaStore, en vervolgens helemaal uitlopen totdat je in ChinaTown terecht komt, ook erg leuk.

Een andere dag zou je zijstraatjes in kunnen lopen, kom je ook leuke winkels tegen, bijvoorbeeld Patricia Field te East 8th street.

donderdag 10 juli 2003 @ 00:12:35 #97
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11675748
Die winkels zeggen me stuk voor stuk niks, ik ga er morgen even mee googlen, bedankt voor de tips, weet je toevallig ook iets meer over Wall Street ? Ik wil die bel wel een keer horen 's morgens namelijk
Ik heb ook gehoord dat je de Statue Of Liberty niet in komt.

ik ga eerst wel even dat huiswerk maken

pi_11675832
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 00:12 schreef elcastel het volgende:
Die winkels zeggen me stuk voor stuk niks, ik ga er morgen even mee googlen, bedankt voor de tips, weet je toevallig ook iets meer over Wall Street ? Ik wil die bel wel een keer horen 's morgens namelijk
Ik heb ook gehoord dat je de Statue Of Liberty niet in komt.

ik ga eerst wel even dat huiswerk maken

Wall Street kan ik je niet mee helpen.
pi_11675841
Ik vertrek overmorgen naar New York samen met mijn moeder. 7 dagen, we vliegen met Singapore Airlines en verblijven in het Pensylvania Hotel. Ik weet niet wat het heeft gekost, want mijn moeder heeft mij getrakteerd . Ik laat nog wel weten hoe ik het heb gehad, maar volgens mij wordt het fantastisch!
Verdedigt 's lands grenzen met een schattig hoedje en Jean-Paul Gaultier make-up.
  donderdag 10 juli 2003 @ 00:24:32 #100
16715 Mylene
*schatje*
pi_11675974
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 00:17 schreef YabYum het volgende:
Ik vertrek overmorgen naar New York samen met mijn moeder. 7 dagen, we vliegen met Singapore Airlines en verblijven in het Pensylvania Hotel. Ik weet niet wat het heeft gekost, want mijn moeder heeft mij getrakteerd . Ik laat nog wel weten hoe ik het heb gehad, maar volgens mij wordt het fantastisch!
Singapore Airlines roeleert vet, heb je je eigen videoscherm waar je ook Nintendo op kunt spelen.

Als je op Newark aankomt kun je het beste met de bus naar het centrum gaan, kaartje kost 10 dollar, en vertrek bussen is bij de uitgang aan de rechtse kant.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')