Verder werd ons door een aantal mensen in NY afgeraden om na 11 uur met de metro te gaan maar gewoon een taxi te pakken die ook bijna nix kost.
Ik ben in de zoo geweest bij central park, dat stelde niet heel veel voor, de zoo in Washington was wel erg stoer.
Het is ook een aanrader om naar een sportwedstrijd te gaan, wij zijn naar een ijshockey wedstrijd van de Rangers geweest, erg leuk.
[Dit bericht is gewijzigd door Fluxi op 06-01-2003 19:12]
quote:Singapore Airlines is inderdaad iets goedkoper dan KLM, maar dan kom je wel aan op Newark. Zit toch liever op JFK
Op maandag 6 januari 2003 18:58 schreef cptmarco het volgende:
Iedereen beweert dat Singapore Airlines de goedkoopste tickets heeft op New York, dus misschien is dat nog de moeite waard om dat te controleren.
quote:Singapore Airlines is toch meestal iets meer goedkoper dan KLM, en bovendien hebben die ook een betere service, o.a. personal video system met Nintendo.Voordeel bij hun is ook dat je in de ochtend aankomt en laat in de avond daar vandaan vertrekt.
Op maandag 6 januari 2003 19:08 schreef Klingon het volgende:[..]
Singapore Airlines is inderdaad iets goedkoper dan KLM, maar dan kom je wel aan op Newark. Zit toch liever op JFK
quote:Schiphol, en ze vliegen ook rechtstreeks naar Chicago.
Op woensdag 8 januari 2003 22:35 schreef Cervix het volgende:
Vliegt singapoor airlines via schiphol of moet je dan naar een andere europese luchthaven?
quote:Kijk dat is wel beter zeker als ze ook nog is goedkoper zijn.
Op woensdag 8 januari 2003 22:37 schreef schatje het volgende:[..]
Schiphol, en ze vliegen ook rechtstreeks naar Chicago.
quote:Mijn zus woont er, geen last van dure hotels.
Op donderdag 9 januari 2003 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Neem in ieder geval voldoende geld mee, NY is heel erg duur
En de hotels waar ik heb geslapen daar heb je niet veel aan, die waren errug duur (roomservice met verse aardbeien terwijl je in het bubbelbad ligt, mmmm).
Beoogde hotels:
- Belleclare hotel aan Broadway
- Quality hotel aan Broadway
Iemand ervaring mee?
[Dit bericht is gewijzigd door Robino op 16-01-2003 12:34]
Veel plezier.
1) Hoe zit het met de elektriciteit in de VS? Moet ik nog een speciale adapter of iets dergelijks hebben om mijn mobiele telefoon te kunnen opladen? ![]()
2) Benieuwd naar de mening van de mede-fokkers: zou jij naar New York gaan wanneer er een oorlog in Irak gaande zou zijn?
3) Hoorde laatst dat het goedkoper was om te vliegen van Dusseldorf - JFK, dan Schiphol - JFK. Weet iemand hier meer van?
4) Hoe zit het met de zogenaamde Maestro pinautomaten in New York? Zijn die een beetje te vinden of is het handiger geld op te nemen met een creditcard? (Heb er al wel één trouwens).
Volgens mij had ik nu wel alles
Ben iig benieuwd.
quote:1. Ja, koop een wereldstekker...dan zit je goed. Check ff of je mobiel ook op GSM 1900 netwerken werkt...anders heb je er niet veel aan.
Op maandag 17 maart 2003 14:52 schreef Klingon het volgende:
Schopje ivm een paar vraagjes:1) Hoe zit het met de elektriciteit in de VS? Moet ik nog een speciale adapter of iets dergelijks hebben om mijn mobiele telefoon te kunnen opladen?
2) Benieuwd naar de mening van de mede-fokkers: zou jij naar New York gaan wanneer er een oorlog in Irak gaande zou zijn?
3) Hoorde laatst dat het goedkoper was om te vliegen van Dusseldorf - JFK, dan Schiphol - JFK. Weet iemand hier meer van?
4) Hoe zit het met de zogenaamde Maestro pinautomaten in New York? Zijn die een beetje te vinden of is het handiger geld op te nemen met een creditcard? (Heb er al wel één trouwens).
Volgens mij had ik nu wel allesBen iig benieuwd.
2. Ja, ik ga zelf eind augustus...tickets heb ik al geboekt.
3. Naar New York zijn altijd wel cheape tickets te vinden, ook vanaf Schiphol als je maar vroeg genoeg boekt. BTW het is handiger om op Newark (EWR) te vliegen. Even ver van Manhattan als JFK, maar met betere verbinding naar Manhattan.
4. Er zijn genoeg pinautomaten met Maestro functie. Dus pinnen kan gewoon, worden wel transactiekosten voor berekend door de bank...maar gelp opnemen met cc is duurder.
Mijn ouders hebben een appartement in New York, dus ik zit er regelmatig. Ik ben gewoon verslaafd aan die stad. Het is ook gewoon precies als in films, de mensen, de gebouwen, de sfeer, de drukte etc.
En we komen 's ochtends aan, en gaan 's avonds pas weg.
Dat kan alleen met Singapore airlines, ook iets om rekening mee te houden! Anders gaan er al 2 dagen van je reistijd af.
En hoe zijn je ouders aan woonruimte gekomen, Ramses?
quote:1- zoals gezegd heb je een adapter nodig
Op maandag 17 maart 2003 14:52 schreef Klingon het volgende:
Schopje ivm een paar vraagjes:1) Hoe zit het met de elektriciteit in de VS? Moet ik nog een speciale adapter of iets dergelijks hebben om mijn mobiele telefoon te kunnen opladen?
Volgens mij had ik nu wel allesBen iig benieuwd.
Veel plezier, voor mij duurt het nog 4,5 maanden
quote:Manhattan ligt het meest voor de hand. Je kunt met de metro ook in de andere wijken komen, maar dan zit je ten eerste veel verder van alle belangrijke attracties af en ten tweede weet ik niet of het zo verstandig is om je als toerist in die buurten te vertonen. Zeker 's avonds en 's nachts.
Op dinsdag 18 maart 2003 13:15 schreef mbn het volgende:
Als je New York wil gaan bekijken (musea, gebouwen, central park) moet je dan een hotel hebben in Manhattan of zijn andere wijken met openbaar vervoer ook goed te doen en zo, ja welke wijken?
Er zijn natuurlijk in Queens, Brooklyn en Harlem best fatsoenlijke buurten, maar verdiep je daar wel even goed in voordat je daar iets uitkiest! Er zijn daar namelijk ook heeeele slechte buurten.
quote:mevrouw van den Vollaerde
Op maandag 17 maart 2003 20:55 schreef ramses het volgende:
Mijn ouders hebben een appartement in New York, dus ik zit er regelmatig. Ik ben gewoon verslaafd aan die stad. Het is ook gewoon precies als in films, de mensen, de gebouwen, de sfeer, de drukte etc.
hobby's: hockey, paardrijden en wil advocate worden.........toe maar.
zit vast flink in de slappe was ![]()
trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |