abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter vrijdag 5 maart 2004 @ 18:22:13 #226
87554 Cee
Welluk?
pi_17520765
Een 'lichttour' op een dubbeldekker-bus van de Gray Line is ook erg tof. Je stapt op Times Square op en je kunt de skyline 'by night' zien vanaf Brooklyn.
Ik zou ook proberen Ellis Island mee te pikken, is eigenlijk veel interessanter dan het Vrijheidsbeeld, vond ik tenminste... Veel plezier alvast! Ben erg jaloers.
pi_17534032
Ik wil even weten hoe het met de wachttijden bij atracties zit in New York. Ik ben daar eind april, begin mei. Is het er dan druk, en is het aan te raden kaartjes voor attracites zoals het ESB etc. van te voren op internet te kopen, of zo'n soort toeristenkaart, die je toegang geeft tot diverse attracties?
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:11:55 #228
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_17534856
Als je kaarten voor ESB vantevoren kan kopen is dat natuurlijk sowieso makkelijk, scheelt iig een stuk rij voor de kaartjes. Daarna sta je in de rij voor de lift....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_17537145
Heeft er iemand ervaring met deze "voordeelpassen":
www.newyorkpass.com en
www.citypass.com ?
  zaterdag 6 maart 2004 @ 18:39:53 #230
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_17538523
ik ga 1 mei naar NYC, en blijf er 6 dagen. Kan niet w8ten.

Komt er nog een vervolg van max and the city? Vond het wel een leuke docu...
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zaterdag 6 maart 2004 @ 18:56:16 #231
28167 matthijst
pi_17538840
Hij zei ooit van wel.... Dat hij dat boek wilde schrijven en dan door wilde met de serie...

Kika New York, dat was vroeger ook cooooooooooooooool
pi_17541351
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:40 schreef Luxxx het volgende:
hallo daar mede fok'ers

ik ga binnenkort naar newyork toe en ik vroeg me af of jullie nog enige tips/bezienswaardigheden
wisten, en dan bedoel ik dus niet de standaart dingen zoals empire state building etc.
ik ben nog opzoek naar wat toffe comedy clubs en beetje underground platen winkels, of andere dingen die gewoon "tof" zijn

alsvast bedankt
-Luxxx
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:40 schreef Luxxx het volgende:
hallo daar mede fok'ers

ik ga binnenkort naar newyork toe en ik vroeg me af of jullie nog enige tips/bezienswaardigheden
wisten, en dan bedoel ik dus niet de standaart dingen zoals empire state building etc.
ik ben nog opzoek naar wat toffe comedy clubs en beetje underground platen winkels, of andere dingen die gewoon "tof" zijn

alsvast bedankt
-Luxxx
Hay Luxxx!
Ik ben vanmorgen terug gekomen uit New York. Wij zijn naar een comedy club geweest genaamd "comic strip". We kochten daar, van een daar gemaakte vriend, meerdere kaartjes voor de comedy club (dat was relatief gezien goedkoper) maar hebben ze dus niet opgemaakt. Ze kosten normaliter 38 dollar per stuk (2 personen op 1 kaartje)
Ze zijn geldig tot januari 2005, maar ik verwacht niet tot die tijd weer naar New York te gaan haha, dus je mag deze wel hebben. Je moet er wel minimaal voor 12 dollar per persoon aan drankjes besteden.

Het was een leuke comedy club, klein maar gezellig, met veel interactie met het publiek. We werden als Hollanders ook lekker op een leuke manier op de hak gezet
De kaartjes kun je voor elke voorstelling gebruiken, uit m'n hoofd 2 voorstellingen per avond en op zaterdag en zondag zijn er drie voorstellingen. Er zijn verschillende comedians op 1 avond die ieder hun stukje doen. Site: http://www.comicstriplive.com/

Als je (of wie dan ook) interesse hebt in onze kaartjes (we hebben er nog 3 voor 2 personen per kaartje) kun je mailen op femkestasse@hotmail.com

Groetjes!
Femke
pi_17567064
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 18:39 schreef The.PhantoM het volgende:
ik ga 1 mei naar NYC, en blijf er 6 dagen. Kan niet w8ten.

Komt er nog een vervolg van max and the city? Vond het wel een leuke docu...
Ik ga 26 maart al ! ik heb er ook rete-veel zin in, ga met mijn vriendin, ik wist geen beter cadeau voor haar verjaardag.... (en mezelf )
  maandag 8 maart 2004 @ 13:39:46 #234
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_17573136
quote:
Op maandag 8 maart 2004 01:22 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Ik ga 26 maart al ! ik heb er ook rete-veel zin in, ga met mijn vriendin, ik wist geen beter cadeau voor haar verjaardag.... (en mezelf )
cool. Hoeveel dagen?

Eerst zouden we in een 3 sterern hotel zitten ergens bij 100th street , das ongeveer halverwege centeral park. Maar die was al volgeboekt, en ook de 2 alternative hotels die we hadden gekozen. Gelukkig was er nog ene hotel op 43rd street, 150 meter van times square echt relaxt Je betaalt alleen voor dit 2 sterren hotel net zoveel als het 3 sterren hotel op `100th street. Maar ach, je slaapt toch alleen maar in het hotel dus het maakt niet veel uit..
pi_17575056
Hebben jullie ervaring met clubs enzo in New York? In de tijd dat ik er ben wil ik nog wel een keer uitgaan naar een relaxede club.
Life sucks
  maandag 8 maart 2004 @ 19:02:33 #236
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_17580566
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:39 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

cool. Hoeveel dagen?

Eerst zouden we in een 3 sterern hotel zitten ergens bij 100th street , das ongeveer halverwege centeral park. Maar die was al volgeboekt, en ook de 2 alternative hotels die we hadden gekozen. Gelukkig was er nog ene hotel op 43rd street, 150 meter van times square echt relaxt Je betaalt alleen voor dit 2 sterren hotel net zoveel als het 3 sterren hotel op `100th street. Maar ach, je slaapt toch alleen maar in het hotel dus het maakt niet veel uit..
Wat was die prijs als ik vragen mag??? en de naam van 't hotel??? Wel naar tevredenheid?? Is zekerz een mooie lokatie!! Was er ook nog een beetje met de auto te komen?? Wil die namlijk niet buiten de stad laten staan.
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:09 schreef mr.marcus het volgende:
Hebben jullie ervaring met clubs enzo in New York? In de tijd dat ik er ben wil ik nog wel een keer uitgaan naar een relaxede club.
Is idd een hele goede vraag!!! Wil ik ook graag antwoord op hebben!!
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_17582320
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 23:43 schreef sjef345 het volgende:
Ik ga eind april, begin mei 7 dagen naar New York. Ik wil graag weten waar ik moet zijn om te (kleding)shoppen. Ik ben niet op zoek naar exclusieve designer winkels, maar meer in de gewone merken (Diesel, Levi's etc.). Waar zijn die te vinden en is het ook leuk en te shoppen.
Verder ben ik ook op zoek naar kleine CD winkeltjes, die ook nog LP's enzo hebben, voor de verzamelaar. Iemand tips?
SoHo is zeker the place to be! Veel kledingwinkels daar. Ik stond echt verbaasd van de grootte van de winkels. Hier in Nederland zijn veel kleine winkels. Daar heb je in iedere winkel echt teringveel! SoHo heeft trouwens ook aardig wat cd winkels. Verder moet je natuurlijk "eventjes" naar Macy's. Reken er maar op dat je hier een halve dag kunt rondlopen, tenminste als je ook kleding gaat passen. Bij Macy's in de buurt zijn overigens ook heel veel kledingwinkels te vinden.

Greenwich Village (ik geloof ook wel East en West Village genoemd) is erg geschikt om te gaan stappen. Wat betreft het shoppen daar weet ik het eigenlijk niet zo.
quote:
Op zondag 29 februari 2004 12:46 schreef P4nic het volgende:
Zou graag in de zomervakantie reisje van 2w naar NY doen, wel ben ik nog maar 20j, is dit aan te raden ? ga ik volop van ales kunnen genieten ?
alvast bedankt voor reacties.
Misschien dat je wat clubs niet in kunt komen (stripclubs bijvoorbeeld) en volgens mij ben je dan nog te jong om alcoholische dranken te kopen. Grote kans dat je bij iedere discotheek je ID moet laten zien. Zorg er in elk geval voor dat je deze bij hebt als je uitgaat, want als ze er om vragen en je hebt het niet, dan kom je ook zeker niet binnen.

Mijn grote aanrader qua overnachting: HOTEL WOLCOTT (http://www.wolcott.com/ , 4 West 31st Street). We zaten eerst in Bowery's Whitehouse Hotel, maar dit was meen ik $32 per nacht per persoon voor een 2 persoonskamer. De kamer was 4 meter breed, met twee bedden. De haren van de vorige gebruikers zaten nog in de dekbedden en kussens, het gordijn was een kapot gescheurde kartonnen doos, enz. De airco hing op de gang, waardoor de muur niet doorliep tot aan het plafond, hierdoor was alles lekker gehorig en kon je precies horen wat op de plee plaatsvond. Wij zeiden van te voren ook dat het hostel niet zo belangrijk is want je slaapt er toch alleen, maar het is toch wel heerlijk dat als je 's avonds na een vermoeiende dag, lekker op je bed kan liggen, misschien tv kan kijken, of een muziekje draaien, warm kan douchen, een enigszins nette douche hebt en enigszins nette plees hebt. Kortom, op de eerste dag zijn we al meteen ff gaan kijken naar een ander hotel en deze vonden we 150 meter van de ingang van het Empire State Building, tegen een betaalbare prijs. In eerste instantie zaten we op een 2 persoonskamer. Daarvoor betaalden we $41 dollar per nacht per persoon. Een paar dagen later kwamen nog 2 vrienden van ons en konden we naar een 4 persoonskamer waar we $37 dollar per nacht per persoon betaalden. Macy's ligt nabij, Times Square ook, Empire State Building kijk je tegenaan vanuit je hotel kamer, eigen douche/bad/toilet op de kamer, tv, koelkast, goeie lui achter de balie van het hotel. Volgende keer dat ik naar NY ga, ga ik zeker weer hierheen. Ik zal later nog ff wat foto's van onze kamer plaatsen.

Verder wat tips om te doen/bezichtigen:

- ga naar Sunset Boulevard aan de andere kant van de Brooklyn Bridge, zorg dat je zo rond zonsondergang daar bent. Het uitzicht op de hoge gebouwen van het financial district van Manhattan met de ondergaande zon op de achtergrond maakt het zeer de moeite waard. Vervolgens kun je via de Brooklyn Bridge terug naar Manhattan lopen, wat zeer mooie foto's oplevert.
- een bezoek aan Central Park is ook zwaar relaxed, in de zomer tenminste. Ik weet niet hoe het nu is, maar in de zomer is het park, met name in het weekend, bomvol met mensen die aan het zonnen, sporten, dansen, muziekspelen zijn. We hebben daar nog een aantal potjes voetbal gespeeld met de lokale voetbalheden. Je weet wie er heeft gewonnen
- chinatown is wel wazig, leuk om uit eten te gaan
- Times Square bij avond is mooi, één grote lichtbol (wij zijn in de club BB Kings naar een optreden van rapper Common geweest, zwaar relaxed, hele sjieke club)
Bigheadz R.I.P.
  maandag 8 maart 2004 @ 20:39:15 #238
28167 matthijst
pi_17582841
Kan je wat van die zonsondergangsfoto's posten misschien?
  maandag 8 maart 2004 @ 21:14:27 #239
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_17584027
YEAH, JESUSTHEPIMP! Ik wil daar nog aan bijvoegen dat de 'hottest' clubs van tijd tot tijd veranderen. Er zijn vele gebieden in Manhattan waar er verschillende clubs bij elkaar zitten. Als je naar één zo'n gebied gaat dan moet je gewoon aan de mooie meisjes op straat vragen waar je moet wezen. Dat deden wij tenminste of niet Jesus! Ik weet wel dat je bij één van die aangeprezen clubs we een fles wodka van 250 dollar moesten betalen om binnen te kunnen komen....
Die Glatze Arschlog
  maandag 8 maart 2004 @ 21:39:56 #240
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_17584834
JesusThePimp heeft de goeie foto's. Ik was verantwoordelijk voor het filmen . Ben nu pas begonnen met het editen van de 9 uur aan film
Maar hier twee foto's van mijn videocamera.

Uitzicht vanuit het beste hotel in Manhattan!

Uitzicht vanaf de Empire State Building. Je staat ff in de rij, maar dan heb je ook een uitzicht...
Die Glatze Arschlog
  maandag 8 maart 2004 @ 21:41:37 #241
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_17584915
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:02 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Wat was die prijs als ik vragen mag??? en de naam van 't hotel??? Wel naar tevredenheid?? Is zekerz een mooie lokatie!! Was er ook nog een beetje met de auto te komen?? Wil die namlijk niet buiten de stad laten staan.
[..]

Is idd een hele goede vraag!!! Wil ik ook graag antwoord op hebben!!
ben nog niet geweest naam van het hotel: carter hotel: http://www.hotelcarter.com/

Prijs is volgens mij iets van 40 euro of 40 dollar kweet niet meer. Maar hotel is geboekt via een reisbureau inclusief ticket, is volgens mij goedkoper. 500 euro voor vlucht en 2 nachten slapen maar we hebben bijgeboekt. Ik weet niet op hoeveel we zijn gekomen p.p. Ik heb het namelijk niet geregeld, ik zal het eens een keer vragen.

[ Bericht 1% gewijzigd door The.PhantoM op 08-03-2004 21:47:38 ]
pi_17586354
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:39 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

cool. Hoeveel dagen?
Ik vertrek op 26 maart en kom op 1 april terug, wel kort, maar we gaan het ook krachtig maken.... !
Gelukkig kom ik 'sochtend aan daar 10.10 amerikaanse tijd en vertrek ik 's avonds rond 20:30 dus heb er de 'volle' dagen voor

Hotel Pennsylvania op 33rd street (vlak bij empire state) 3 sterren. Goed betaalbaar.
pi_17586427
Wat foto's van de zonsondergang en het Wolcott Hotel (wat je op de foto ziet is trouwens 1/3 van de kamer)

Ons uitzicht vanuit de hotelkamer

2 van de 4 bedden in de kamer

Lower Manhattan vanaf de Brooklyn Bridge

Zonsondergang vanaf Brooklyn bekeken

Uitzicht vanaf het Empire State Building
Bigheadz R.I.P.
  maandag 8 maart 2004 @ 22:34:03 #244
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_17586536
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:41 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

ben nog niet geweest naam van het hotel: carter hotel: http://www.hotelcarter.com/

Prijs is volgens mij iets van 40 euro of 40 dollar kweet niet meer. Maar hotel is geboekt via een reisbureau inclusief ticket, is volgens mij goedkoper. 500 euro voor vlucht en 2 nachten slapen maar we hebben bijgeboekt. Ik weet niet op hoeveel we zijn gekomen p.p. Ik heb het namelijk niet geregeld, ik zal het eens een keer vragen.
40 euro zou wel cheap wezen!!! Ik zit net op de site te kijken en die geeft voor 15 t/m 17 mei een bedrag van $ 200,- aan. Dus da's wel heel duur. Maar de locatie is wel heel mooi!!!
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
  maandag 8 maart 2004 @ 23:32:53 #245
28167 matthijst
pi_17588432
Coole foto's....
Gvd, wil er heeeeeeeen
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:03:41 #246
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_17600186
quote:
Op maandag 8 maart 2004 22:34 schreef Pat-man het volgende:

[..]

40 euro zou wel cheap wezen!!! Ik zit net op de site te kijken en die geeft voor 15 t/m 17 mei een bedrag van $ 200,- aan. Dus da's wel heel duur. Maar de locatie is wel heel mooi!!!
ja ik heb het gevraagd: 700 euro pp en dat is inclusief vlucht, luchthaven belasting + 6 dagen hotel (carter hotel)

hotel is ongeveer 30 euro per nacht
  dinsdag 9 maart 2004 @ 16:09:54 #247
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_17600329
quote:
Op maandag 8 maart 2004 20:22 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

SoHo is zeker the place to be! Veel kledingwinkels daar. Ik stond echt verbaasd van de grootte van de winkels. Hier in Nederland zijn veel kleine winkels. Daar heb je in iedere winkel echt teringveel! SoHo heeft trouwens ook aardig wat cd winkels. Verder moet je natuurlijk "eventjes" naar Macy's. Reken er maar op dat je hier een halve dag kunt rondlopen, tenminste als je ook kleding gaat passen. Bij Macy's in de buurt zijn overigens ook heel veel kledingwinkels te vinden.

Greenwich Village (ik geloof ook wel East en West Village genoemd) is erg geschikt om te gaan stappen. Wat betreft het shoppen daar weet ik het eigenlijk niet zo.
[..]

Misschien dat je wat clubs niet in kunt komen (stripclubs bijvoorbeeld) en volgens mij ben je dan nog te jong om alcoholische dranken te kopen. Grote kans dat je bij iedere discotheek je ID moet laten zien. Zorg er in elk geval voor dat je deze bij hebt als je uitgaat, want als ze er om vragen en je hebt het niet, dan kom je ook zeker niet binnen.

Mijn grote aanrader qua overnachting: HOTEL WOLCOTT (http://www.wolcott.com/ , 4 West 31st Street). We zaten eerst in Bowery's Whitehouse Hotel, maar dit was meen ik $32 per nacht per persoon voor een 2 persoonskamer. De kamer was 4 meter breed, met twee bedden. De haren van de vorige gebruikers zaten nog in de dekbedden en kussens, het gordijn was een kapot gescheurde kartonnen doos, enz. De airco hing op de gang, waardoor de muur niet doorliep tot aan het plafond, hierdoor was alles lekker gehorig en kon je precies horen wat op de plee plaatsvond. Wij zeiden van te voren ook dat het hostel niet zo belangrijk is want je slaapt er toch alleen, maar het is toch wel heerlijk dat als je 's avonds na een vermoeiende dag, lekker op je bed kan liggen, misschien tv kan kijken, of een muziekje draaien, warm kan douchen, een enigszins nette douche hebt en enigszins nette plees hebt. Kortom, op de eerste dag zijn we al meteen ff gaan kijken naar een ander hotel en deze vonden we 150 meter van de ingang van het Empire State Building, tegen een betaalbare prijs. In eerste instantie zaten we op een 2 persoonskamer. Daarvoor betaalden we $41 dollar per nacht per persoon. Een paar dagen later kwamen nog 2 vrienden van ons en konden we naar een 4 persoonskamer waar we $37 dollar per nacht per persoon betaalden. Macy's ligt nabij, Times Square ook, Empire State Building kijk je tegenaan vanuit je hotel kamer, eigen douche/bad/toilet op de kamer, tv, koelkast, goeie lui achter de balie van het hotel. Volgende keer dat ik naar NY ga, ga ik zeker weer hierheen. Ik zal later nog ff wat foto's van onze kamer plaatsen.

Verder wat tips om te doen/bezichtigen:

- ga naar Sunset Boulevard aan de andere kant van de Brooklyn Bridge, zorg dat je zo rond zonsondergang daar bent. Het uitzicht op de hoge gebouwen van het financial district van Manhattan met de ondergaande zon op de achtergrond maakt het zeer de moeite waard. Vervolgens kun je via de Brooklyn Bridge terug naar Manhattan lopen, wat zeer mooie foto's oplevert.
- een bezoek aan Central Park is ook zwaar relaxed, in de zomer tenminste. Ik weet niet hoe het nu is, maar in de zomer is het park, met name in het weekend, bomvol met mensen die aan het zonnen, sporten, dansen, muziekspelen zijn. We hebben daar nog een aantal potjes voetbal gespeeld met de lokale voetbalheden. Je weet wie er heeft gewonnen
- chinatown is wel wazig, leuk om uit eten te gaan
- Times Square bij avond is mooi, één grote lichtbol (wij zijn in de club BB Kings naar een optreden van rapper Common geweest, zwaar relaxed, hele sjieke club)
thnx voor de tips. Ik ga zeker eens een kijkje nemen op sunset boulevard. CP, china town en times square natuurljik ook maar wist niet dat je zo'n mooi uitzicht had vanaf sunset boulevard.

Voor de rest wil ik op het ESB, chrysler building bekijken, ground zero, 5th ave , batterypark, financial center, brooklyn bridge, bryant park, madison square, grand central... te veel om optenoemen
  dinsdag 9 maart 2004 @ 19:27:24 #248
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_17605267
is er iemand wel eens op coney island geweest? En zoja, was het de moeite waard?
pi_17605728
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:09 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

thnx voor de tips. Ik ga zeker eens een kijkje nemen op sunset boulevard. CP, china town en times square natuurljik ook maar wist niet dat je zo'n mooi uitzicht had vanaf sunset boulevard.

Voor de rest wil ik op het ESB, chrysler building bekijken, ground zero, 5th ave , batterypark, financial center, brooklyn bridge, bryant park, madison square, grand central... te veel om optenoemen
Volgens mij heb ik me trouwens vergist over de naam van die boulevard. Ik geloof dat ie niet Sunset Boulevard heet, de echte naam weet ik niet meer, maar het is in principe heel simpel te bereiken, Brooklyn Bridge over en naar de rivier lopen. Of gewoon een taxi nemen en vragen naar een mooi plaatsje net aan de andere kant van de brug.

Volgens mij kun je het Chrysler Building niet op, maar dat hoeft ook niet als je op het ESB bent geweest. Is meen ik het hoogste gebouw van NY. Financial center en ground zero zijn dus mooi te combineren, maar ik vond ground zero zelf in principe weinig aan. Wat je ziet is een grote bouwput met hekken erom heen. Indrukwekkender vind ik enkele gebouwen die erom heen staan waar je nog kunt zien dat er andere gebouwen tegen aan zijn gevallen, gebouwen met compleet weggeslagen delen. Verder zijn er natuurlijk veel mensen die willen profiteren van de aanslag, en dus allerlei dingen aan het verkopen zijn. Daar zie je dus de meest afschuwelijke foto's en videobeelden voorbij komen.

Verder heb je ook St. Patrick's Cathedral wat wel leuk is om te zien. Een kerk die toch nog redelijk groot is tussen de nog grotere gebouwen in. Bryant Park is ook wel grappig, maar vrij klein, stelt eigenlijk niet zo veel voor, tenminste niet vergeleken met CP. De Disney store is wel leuk, Niketown is wel cool, ik was trouwens ook in Madison Square Garden geweest. Ik ben er zo naar binnen gelopen, werd ff bij de deur gecontroleerd op bommen, kon weer mijn weg vervolgen, liep met de meute mee, kwam in het stadion zelf, en er bleek één of ander gospel optreden gaande. Echt vet om te zien, al die mensen: hallelujah! praise da lord! save jesus! grappig om te zien, totdat me gevraagd werd op een stoeltje te gaan zitten, waarop ik zei dat ik prima stond, toen vroegen ze naar mijn kaartje, die ik dus niet had, waarna ik vriendelijk verzocht werd buiten naar de here Jesus op zoek te gaan.

Ook wel cool: New York Public Library. Daar moet je vooral heel hard schreeuwen. Museam of Modern Art schijnt cool te zijn, maar hij zat toen wij er waren tijdelijk ergens anders, toen zijn we dus niet meer geweest. Guggenheim museam schijnt cool te zijn, maar bij ons was ie al gesloten. Wallstreet en New York Stock Exchange zijn trouwens ook wel cool. De extreme beveiliging daar slaat echt alles. Opzich wel grappig om daar door de straten te gaan rennen en heel hard te roepen: TALIBAN TALIBAN, OSAMA IS MY HERO, A BOMB IS IN MY ASS!!!!! wedden dat je anaal gepenetreerd wordt! Verder is Little Italy wel cool, zeker om te eten. Als het weer het toelaat is het leuk om in de drukste straat op een terras te zitten. Alleen geloof me: dure prijzen, betekent niet dat de kwantiteit van het eten ook rechtevenredig is, sterker nog, hoe duurder, hoe kleiner het prutje wordt dat je op je bord krijgt.

En zo zijn er eigenlijk nog duizenden dingen te doen!
Bigheadz R.I.P.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:21:49 #250
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_17609861
ny'ers zijn eigenlijk best wel rechtstreeks

vind het wel een gaaf bord.

[edit]

phat, je kan h'm ook nog online bestellen . Ik wil best wel zo'n bord. En een straatbord van een of andere straat in ny lijkt me ook wel leuk voor in me kamer

* The.PhantoM is nyc fan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')