abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21483140
De nieuwe video van VR, Fall To Pieces, is nu te zien op [url]launch.yahoo.com[/url]

Ik vindt hem best wel oke, en hoop dus dat deze wel doorbreekt in de mainstream playlists van MTV. Scott ziet er wel echt uit als een junk. Doet me een beetje denken aan David Bowie in de Ziggy Stardust tijd.....
pi_21484966
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:51 schreef OutKast het volgende:
Doet me een beetje denken aan David Bowie in de Ziggy Stardust tijd.....
Mij bijna nog meer aan Iggy Pop in dezelfde periode (en de twintig jaar daarna).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 23 augustus 2004 @ 14:55:25 #128
88523 BadDay
The One I Love
pi_21486275
Ja kan zeggen over Weiland wat je wil maar de solo's van slash bezorgen mij nog steeds kippevel en zeker in dit nummer.

Nog nieuws over Velvet Revolver:

VELVET REVOLVER Record CHEAP TRICK, AEROSMITH, QUEEN Covers For Upcoming B-Sides - Aug. 22, 2004

VELVET REVOLVER recently spent time in a Los Angeles studio recording several b-sides for upcoming singles, according to a brand-new interview with bassist Duff McKagan conducted by Finland's Sonera Plaza. Among the tracks the band recorded were CHEAP TRICK's "Surrender", AEROSMITH's "No More, No More" and QUEEN's "Tie Your Mother Down". Watch a video of McKagan's interview with Sonera Plaza at this location (Real One player required).

bron: http://www.roadrunnerreco(...)cle&newsitemID=26050

Birds, Happiness & Still Not Worried
  maandag 23 augustus 2004 @ 15:03:54 #129
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_21486475
Op lowlands speelde ze Crackerman en Sex Type Thing(van Stone Temple Pilots , die passen wel goed bij de muziek die Velvet nu maakt). Al zijn er natuurlijk niet veel mensen die die nummers nog kunnen, Dus eigenlijk is het nu gewoon Velverrepertoire geworden. toch tof
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  maandag 23 augustus 2004 @ 15:21:07 #130
56897 Rosnesda
mnmlmnmlmnml
pi_21486854
Ik vond het een (technisch) erg goed optreden op LL. Alleen jammer van dat pakje van die zanger. Voor mij niet nodig
Trois Pistoles
  maandag 23 augustus 2004 @ 15:27:27 #131
88523 BadDay
The One I Love
pi_21486936
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Op lowlands speelde ze Crackerman en Sex Type Thing(van Stone Temple Pilots , die passen wel goed bij de muziek die Velvet nu maakt). Al zijn er natuurlijk niet veel mensen die die nummers nog kunnen, Dus eigenlijk is het nu gewoon Velverrepertoire geworden. toch tof
KNAC.COM: [Laughs] It seemed like a big ad for the Mini, but it was a fun film. So you’re going to be going out on tour… what can we look forward to on the tour? Any surprises?
KUSHNER: Uh… I don’t know. You know… uh… explosions…

KNAC.COM: [Laughs]
KUSHNER: You know, this first tour is really like, a very down-in-the-trenches kind of tour. The band. Just us playing our record, and maybe a few… a couple of old GNR tunes, a couple of old STP tunes… and, you know, you could do the whole Audioslave thing or whatever, but it’s like being in the coolest cover band in the world, you know? You go play an STP song with the singer from STP, or an old GNR song with those guys… it’s just… it sounds amazing. And we just wanted to do it because it’s fun. It wasn’t like, aww let’s be really politically correct and not play covers… not that I’m saying that Audioslave did that, ‘cause I think that a Rage song with Chris Cornell singing on it wouldn’t sound awkward…it was just… but we’re going to play pretty much the whole record, get down and get sweaty and just play.

Stukje uit een interview met Dave Kushner... over het spelen van STP en GnR nummers

bron: http://www.knac.com/article.asp?ArticleID=3136

maandag 23 augustus 2004 @ 16:00:31 #132
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_21487655
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:27 schreef BadDay het volgende:

[..]

KNAC.COM: [Laughs] It seemed like a big ad for the Mini, but it was a fun film. So you’re going to be going out on tour… what can we look forward to on the tour? Any surprises?
KUSHNER: Uh… I don’t know. You know… uh… explosions…

KNAC.COM: [Laughs]
KUSHNER: You know, this first tour is really like, a very down-in-the-trenches kind of tour. The band. Just us playing our record, and maybe a few… a couple of old GNR tunes, a couple of old STP tunes… and, you know, you could do the whole Audioslave thing or whatever, but it’s like being in the coolest cover band in the world, you know? You go play an STP song with the singer from STP, or an old GNR song with those guys… it’s just… it sounds amazing. And we just wanted to do it because it’s fun. It wasn’t like, aww let’s be really politically correct and not play covers… not that I’m saying that Audioslave did that, ‘cause I think that a Rage song with Chris Cornell singing on it wouldn’t sound awkward…it was just… but we’re going to play pretty much the whole record, get down and get sweaty and just play.

Stukje uit een interview met Dave Kushner... over het spelen van STP en GnR nummers

bron: http://www.knac.com/article.asp?ArticleID=3136

haha overigens speelde Audioslave wel een cover maar dan van the White Stripes (7 Nation Army) wat toen heel hip was
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_21511106
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 22:54 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ehm.......wat?
Ehm...dat afd niet het eerste gnr album is.

Het optreden was echt heel relaxed. Ik stond echt helemaal vooraan! Tegen het hek aan. Moest er dan ook wel al drie uur vantevoren zijn.
pi_21515728
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:14 schreef irestmycase het volgende:

[..]

Ehm...dat afd niet het eerste gnr album is.

Het optreden was echt heel relaxed. Ik stond echt helemaal vooraan! Tegen het hek aan. Moest er dan ook wel al drie uur vantevoren zijn.
Nee? Wat dan wel?

Appetite for Destruction is wel degelijk het eerste album van GNR. Daarvoor hebben ze alleen de EP "Live! Like a Suicide" uitgebracht en dat is geen album. Die is ook op hun eigen label Uzi Suicide uitgebracht en wordt eigenlijk meer gezien als de demo. Zijn ook maar 10,000 copies van gemaakt en vooral in LA en omstreken verkocht. Later is hij nog wel uitgebracht, samen met 4 acoustische tracks ofwel het album GNR Lies.

AFD wordt ook zo goed als altijd het debuutalbum van GNR genoemd. Tenzij zij nog iets hebben uitgebracht waar ik niets van weet.....
pi_21517804
Ik vond op Lowlands dat gepiep van die megafoon een beetje jammerlijk, maar op zich beste melige muziek hoor
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:44:21 #136
88523 BadDay
The One I Love
pi_21518085
Neej, Chinese Democracy is het eerste GnR album

Hier wat (volgens mijn mening) gave VR foto's

Deze lijkt echt op die foto achter in het boekje de UYI I en II albums

Bronnen:

http://www.Velvet-Revolver.com

http://www.RossHalfin.com
pi_21518956
Zeker mooie foto's!!!!

Ik had ze ook gezien op www.heretodaygonetohell.com Dat is trouwens zoizo een interessante site voor GNR of VR fans. Check zeker het forum eens, want daar is altijd best veel info en nieuws te vinden....

Ik vindt trouwens dat Duff als enige er met de tijd beter is uit gaan zien.
pi_21668488
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:17 schreef OutKast het volgende:
Appetite for Destruction is wel degelijk het eerste album van GNR. Daarvoor hebben ze alleen de EP "Live! Like a Suicide" uitgebracht en dat is geen album.
Ik schaarde Live Like a Suicide wel onder het kopje album. Gewoon een misverstandje dus. .
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:13 schreef OutKast het volgende:
Klopt. Duff ziet er nog best goed uit voor iemand die zo'n leven heeft geleid. Slash is nu echt nog lelijker dan ooit. .
pi_21668556
Trowuens.. is er toevallig iemand die het optreden in het El Ray theater op zijn computer heeft staan? IK hebhet de vorige zomer kunnen downloaden, maar helaas heb ik tussendoor mijn computer moeten formatteren en nu kan ik het nergens meer vinden.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:38:10 #140
88523 BadDay
The One I Love
pi_21673534
(ik weet eigenlijk niet of ik die link hier mag posten)

[ Bericht 84% gewijzigd door Seborik op 31-08-2004 23:44:04 (Nee, mag niet en erom vragen ook niet.) ]
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:46:06 #141
88523 BadDay
The One I Love
pi_21673745
Ik heb de faq inmiddels goed gelezen... zal het niet meer doen.
pi_21678889

[ Bericht 100% gewijzigd door Seborik op 01-09-2004 21:38:14 (Had ik al verwijderd.) ]
pi_21693501
Toon maar aan waar staat dat het legaal is. Zo te zien is het gewoon een site van een fan en niet van VR zelf. Het is overigens dezelfde link als die geplaatst is, dus daar had ik al naar gekeken. Inclusief de about, etc.

Graag in het feedbacktopic.
pi_21701921
quote:
Op woensdag 1 september 2004 21:37 schreef Seborik het volgende:
Toon maar aan waar staat dat het legaal is. Zo te zien is het gewoon een site van een fan en niet van VR zelf. Het is overigens dezelfde link als die geplaatst is, dus daar had ik al naar gekeken. Inclusief de about, etc.

Graag in het feedbacktopic.
Ehm, maar denk je niet dat wanneer het illegaal is er allang iemand van het RCA of VR camp ze gesommeerd had het weg te halen? Die links en downloads die erop staan staan er echt al heel lang online...... nou ja ik weet het ook niet ........
pi_21702364
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:13 schreef OutKast het volgende:
Duff was vroeger echt zo'n jong jochie en nou is het een eh.. man

Fall to pieces video vind ik best leuk geworden, en het is ook een geweldig nummer. Wel een van mijn favorieten van het album denk ik.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 6 september 2004 @ 21:55:05 #146
58507 koudair
Only god can judge me
pi_21791840
Izzy Stradlin guested on 'It's So Easy' last night in Bologna, Italy at the Independent Days festival.

4 van de 5 Guns leden uit 1991 op het podium...
pi_21791912
Cool. =)
pi_21801631
En Axl mag ook wegblijven.
  donderdag 9 september 2004 @ 21:44:25 #149
88523 BadDay
The One I Love
pi_21847342

Izzy!

pi_21930573
Dit is toch wel de ultieme FUCK YOU naar Axl toe denk ik
Het probleem in GNR was dus Axl, de rest van de bank kon blijkbaar prima met elkaar opschieten.

Welk nummer speelde Izzy met VR ?
It's so easy en Brownstone ?
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')