abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11233333
Ben net staande gehouden door de KLPD!! Trajectmeting, gemiddelde snelheid 190 km/h top was 227 km/h (geeikt). Op de A4 richting A'dam, reed weinig verkeer, ik ree uiterst links. Rij ik een silvere Leon Cupra voorbij die net de snelweg op kwam met onder de binnenspiegel een cameratje!! En wat doe ik met ben stomme kop?!?!! Ik rij gewoon door met me stomme kop . En jahoor bij afslag H'dorp komt ie voor me rijden. "stop" "politie". Rijbewijs ingevorderd, maar ze waren wel zo aardig om mij thuis te brengen met mijn auto. Onderweg vertelde oom agent dat, wanneer dit de eerste keer is , je hem redelijk snel terug hebt. Morgen of maandag hing, er een beetje vanaf hoezo snel ze zijn bij de rechtbank. Verder nog gekletst over snelheidscontrolles en dat hij laseren en flitspalen onzin vond (behalve op gevaarlijke plekken), en trajectmeting het eerlijkst is. BAF!! (dat was het geluid van mijn hand op mijn achterhoofd). Ik weet het tis oerstom van mij.
Btw weet iemand wat de procedure is, stel ik mag hem vrijdag of maandag mijn rijbewijs halen moet ik dan gelijk een boete betalen?
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:54:58 #2
14463 iNSaNe-oNe
Ja, ik ben pluizig en blauw...
pi_11233473
Sorry (waarom eigenlijk?), maar:

Eigen schuld!

... en oranje! :P | You don't need eyes to see, you need vision. | Kom kijken in mijn saaie Fotoboek! :)
pi_11233527
quote:
gemiddelde snelheid 190 km/h top was 227 km/h (geeikt).
Goed voor je dat je gepakt bent, wie ben jij om de wet zomaar te overtreden. Niet alleen ben je een groot gevaar voor jezelf maar vooral voor de rest van het verkeer. Door )*U@#$ zoals jij gebeuren er veel ongelukken ja. Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt, want die boetes zijn niet alleen voor het geld..
Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_11233559
Cool, gaan we dit ook op tv zien?

Ik lach me altijd dood om die sukkels die kwaad worden...

donderdag 19 juni 2003 @ 22:58:15 #5
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_11233595
Hmmm... nou gelukkig begrijp je zelf ook in dat het stom is... en frustrerend...
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:58:39 #6
56363 oxi
fokaddict
pi_11233613
eikel

ik hoop dat ze je rijbewijs nooit meer teruggeven.

"oxi is een open boek, in het chinees geschreven"
pi_11233650
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:56 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Goed voor je dat je gepakt bent, wie ben jij om de wet zomaar te overtreden. Niet alleen ben je een groot gevaar voor jezelf maar vooral voor de rest van het verkeer. Door )*U@#$ zoals jij gebeuren er veel ongelukken ja. Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt, want die boetes zijn niet alleen voor het geld..

ik hoop dat je hem nooit meer terug krijgt
It's in the air tonight
pi_11233657
Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:00:07 #9
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_11233671
Jij hoort gewoon niet meer in aan auto te rijden...

Enige idee hoe snel een beetje klungelige invoerend persoon op je afkomst met 230? en hoe goed je remmen dan werken?

/-=]
|o-0
~~~`
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:00:27 #10
49425 ijsvries
Fokker-Parents
pi_11233675
neem een paar rijlessen bij een rijschool.
alle boetes die je krijgt hoef je toch niet te betalen.
alleen die autos zijn nogal erg begrenst.
pi_11233743
Ojee, een "te-hard-rij-topic"....

Ben benieuwd hoeveel moraalriddertjes deze keer huilend achter hun pc'tje wegkwijnen...

;(
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:02:43 #12
55133 OrganicIron
while !asleep() sheep++;
pi_11233763
Een oud collega van me is ook een keer staande gehouden na zo'n geintje en had toen zelfs teveel op (geloof 200km/u in de mx5 van een vriend van hem). Hij is naar huis gebracht door oom agent en heeft gezellig met hem zitten kletsen.
Uiteindelijk hebben ze het blazen maar "laten zitten".
Hij had zijn rijbewijs na een mooie brief naar de rechtbank volgens mij in 3 dagen terug. Het was ook zijn eerste keer.

Maar wees niet nog eens zo stom! Dan ben je echt het zaadje!

† In Memoriam † donderdag 19 juni 2003 @ 23:02:55 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_11233772
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:58 schreef oxi het volgende:
ik hoop dat ze je rijbewijs nooit meer teruggeven.
Kom kom kom, we rijden allemaal wel eens te hard. 190 km/u is idd fors, maar zeker 's avonds is 100 natuurlijk ook belachelijk. Afijn, topicstarter betwist volgens mij ook niet dat-ie fout zat en het zal dus een stevige rekening worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_11233851
balen man

Wat voor sportbolide hebben ze in beslag genomen?

(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:05:27 #15
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_11233859
Ik hoop dat je niet alleen denkt aan het geld, maar ook aan hoe lang je erover hebt gedaan om het te verdienen.
pi_11233863
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:56 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Correctie: ze zijn er WEL alleen voor het geld. Alhoewel 227 km/h wel ERG hard is op een nederlandse autosnelweg vol moraalridders die braaf 119 km/h rijden. Daarom zijn de duitse autosnelwegen ook zo veel veiliger dan de Nederlandse, is er daar een snelheidslimiet dan houdt men er zich over het algemeen wel aan omdat er wel een goede reden voor zal zijn. In Nederland wil de overheid graag voor ons nadenken...
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:05:33 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11233864
Ja rot joh.. echt. Behoorlijk kostenplaatje... maar je krijgt je auto tenminste nog.
Tis ook wel erg hard trouwens...

Maar laat die moraalridders op hun driewieler maar kletsen trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 19-06-2003 23:07]

The truth was in here.
pi_11233874
dat je 20 of 30 km te hard rijdt valt nog enigszins te begrijpen (ik keur het niet goed). Maar er vallen zoveel doden in het verkeer dat als je zo hard rijd je gewoon niet bewust bent van het gevaar dat je vormt.
pi_11233909
Wees blij dat je nog fiets hebt
pi_11233940
En toch hoor ik mensen die beweren dat eens topsnelheid helemaal zo slecht nog niet is, voor je motor. Dan brand ie schoon ?
zelf weet ik niet wat daar nou waar van is...
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_11233973
quote:
Correctie: ze zijn er WEL alleen voor het geld. Alhoewel 227 km/h wel ERG hard is op een nederlandse autosnelweg vol moraalridders die braaf 119 km/h rijden. Daarom zijn de duitse autosnelwegen ook zo veel veiliger dan de Nederlandse, is er daar een snelheidslimiet dan houdt men er zich over het algemeen wel aan omdat er wel een goede reden voor zal zijn. In Nederland wil de overheid graag voor ons nadenken...
Haha de ts is nu toch ook helemaal pissed, dat is juist wat de regering ermee wilt bereiken. Dat de mensen die de boete krijgen volgende keer wel beter nadenken.

-edit- grof taalgebruik

[Dit bericht is gewijzigd door QyRoZ op 19-06-2003 23:19]

donderdag 19 juni 2003 @ 23:09:41 #22
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_11234010
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:05 schreef Jalu het volgende:

[..]

In Duitsland hebben ze een heel ander rijgedrag dan de gemiddelde Nederlander.
Ze flitsen ook fanatiek in Duitsland, op plaatsen waar je 70 moet, wegwerkzaamheden en vooral op bumperkleven.
pi_11234083
Kut voor je, je had beter moeten uitkijken. Ik rij ook altijd te hard. Ik let dan meer op verdachte auto's en wat er gebeurd bij viaducten, benzine stations en andere auto's die langs de kant staan. Allemaal potentiele landverraders.

Ik vind dat de politie maar eens boeven moet gaan vangen. En iedereen die het onverantwoord vindt om zo hard te rijden, heb ik een goeie tip.
Blijf op de rechterbaan, hoef ik niet te bumperen om je weer terug naar je rechterbaan te duwen.

Vink = conform akkoord
pi_11234090
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:08 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

;(
pi_11234149
Moet jij maar es meemaken als een heel goede vriend in een autoongeluk doodgaat, dan doe jij wel huilie huilie zeker, kansloze mongool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')