Eigen schuld!
quote:Goed voor je dat je gepakt bent, wie ben jij om de wet zomaar te overtreden. Niet alleen ben je een groot gevaar voor jezelf maar vooral voor de rest van het verkeer. Door )*U@#$ zoals jij gebeuren er veel ongelukken ja. Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt, want die boetes zijn niet alleen voor het geld..
gemiddelde snelheid 190 km/h top was 227 km/h (geeikt).
ik hoop dat ze je rijbewijs nooit meer teruggeven.
quote:ik hoop dat je hem nooit meer terug krijgt
Op donderdag 19 juni 2003 22:56 schreef Par4n0id het volgende:[..]
Goed voor je dat je gepakt bent, wie ben jij om de wet zomaar te overtreden. Niet alleen ben je een groot gevaar voor jezelf maar vooral voor de rest van het verkeer. Door )*U@#$ zoals jij gebeuren er veel ongelukken ja. Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt, want die boetes zijn niet alleen voor het geld..
Enige idee hoe snel een beetje klungelige invoerend persoon op je afkomst met 230? en hoe goed je remmen dan werken?
Ben benieuwd hoeveel moraalriddertjes deze keer huilend achter hun pc'tje wegkwijnen...
Maar wees niet nog eens zo stom! Dan ben je echt het zaadje!
quote:Kom kom kom, we rijden allemaal wel eens te hard. 190 km/u is idd fors, maar zeker 's avonds is 100 natuurlijk ook belachelijk. Afijn, topicstarter betwist volgens mij ook niet dat-ie fout zat en het zal dus een stevige rekening worden.
Op donderdag 19 juni 2003 22:58 schreef oxi het volgende:
ik hoop dat ze je rijbewijs nooit meer teruggeven.
Wat voor sportbolide hebben ze in beslag genomen?
quote:Correctie: ze zijn er WEL alleen voor het geld. Alhoewel 227 km/h wel ERG hard is op een nederlandse autosnelweg vol moraalridders die braaf 119 km/h rijden. Daarom zijn de duitse autosnelwegen ook zo veel veiliger dan de Nederlandse, is er daar een snelheidslimiet dan houdt men er zich over het algemeen wel aan omdat er wel een goede reden voor zal zijn. In Nederland wil de overheid graag voor ons nadenken...
Op donderdag 19 juni 2003 22:56 schreef Par4n0id het volgende:[..]
Goed voor je dat je gepakt bent, wie ben jij om de wet zomaar te overtreden. Niet alleen ben je een groot gevaar voor jezelf maar vooral voor de rest van het verkeer. Door )*U@#$ zoals jij gebeuren er veel ongelukken ja. Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt, want die boetes zijn niet alleen voor het geld..
Maar laat die moraalridders op hun driewieler maar kletsen trouwens.
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 19-06-2003 23:07]
quote:Haha de ts is nu toch ook helemaal pissed, dat is juist wat de regering ermee wilt bereiken. Dat de mensen die de boete krijgen volgende keer wel beter nadenken.
Correctie: ze zijn er WEL alleen voor het geld. Alhoewel 227 km/h wel ERG hard is op een nederlandse autosnelweg vol moraalridders die braaf 119 km/h rijden. Daarom zijn de duitse autosnelwegen ook zo veel veiliger dan de Nederlandse, is er daar een snelheidslimiet dan houdt men er zich over het algemeen wel aan omdat er wel een goede reden voor zal zijn. In Nederland wil de overheid graag voor ons nadenken...
-edit- grof taalgebruik
[Dit bericht is gewijzigd door QyRoZ op 19-06-2003 23:19]
quote:In Duitsland hebben ze een heel ander rijgedrag dan de gemiddelde Nederlander.
Op donderdag 19 juni 2003 23:05 schreef Jalu het volgende:[..]
Correctie: ze zijn er WEL alleen voor het geld. Alhoewel 227 km/h wel ERG hard is op een nederlandse autosnelweg vol moraalridders die braaf 119 km/h rijden. Daarom zijn de duitse autosnelwegen ook zo veel veiliger dan de Nederlandse, is er daar een snelheidslimiet dan houdt men er zich over het algemeen wel aan omdat er wel een goede reden voor zal zijn. In Nederland wil de overheid graag voor ons nadenken...
Ik vind dat de politie maar eens boeven moet gaan vangen. En iedereen die het onverantwoord vindt om zo hard te rijden, heb ik een goeie tip.
Blijf op de rechterbaan, hoef ik niet te bumperen om je weer terug naar je rechterbaan te duwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |