abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 februari 2001 @ 00:27:52 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_759421
Tijdens een wandeling over het eiland kwam ik op een hele strategische plek uit waar de overblijfselen lagen van Chateau d'Isle.

Ik ben daar vandaag begonnen met het bouwen van mijn nieuwe optrekje, genaamd: Palais des Merles. Maison des Merles zal dan ons buitenhuis worden.

Ook moet ik jullie informeren dat ik mezelf heb uitgeroepen tot prins (ik was al graaf) en wel Prins des Merles, en ik hoop de Prins van FOK!eiland te worden, en zal daar zeker mijn best voor doen
realiseer wel dat ik alleen Prins in naam ben, maar dus geen verdere macht heb.

Met de bouw van het paleis hoop ik eerdaags klaar te zijn, in de tussentijd zijn we te bezoeken in onze villa.

Prins TARA des Merles, aspirant-vorst van FOK!eiland
Prinses Merel des Merles, aspirant-vorstin van FOK!eiland

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_759611
uhhm, ja

nou wou ik wat zeggen, maar ik weet niet meer wat

kom er zo wel weer op (hoop ik)

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_759626
ik weet het weer!!!!!

of jullie een keertje gezellig een kopje koffie en/of thee komen drinken, weer gezellig zoals vroeger enzo

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 februari 2001 @ 09:15:47 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_759635
mij best, waar woon je nu?
alleen heb ik een beetje weinig tijd, ik zal druk bezig zijn met de nbouw van het paleis in de aankomende dagen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_759640
ik woon helemaal in het noord-oosten, waar ik in den beginne dus ook woonde, op dezelfde punt met hetzelfde mooie uitzicht en hetzelfde mooie strand enzo
  woensdag 21 februari 2001 @ 09:27:38 #6
9838 tijsje1
Life is all about ,choises,
pi_759659
verwijdert door tijsje.

[Dit bericht is gewijzigd door tijsje1 op 21-02-2001 10:06]

De naam is Mathijs maar ze noemen me tijsje.......
pi_759668
uhm, wat is de relatie tussen dat bericht en dit topic?
  woensdag 21 februari 2001 @ 09:41:41 #8
9838 tijsje1
Life is all about ,choises,
pi_759682
Ik hoop dat je je er niet aan stoort:Het is een advertentie(Had ik er bij moeten zetten)Maar in deze tijden moet je wel adverteren Personeel krijgen is moeilijk......Ik ben net nieuw en kan en wil geen vervelende indruk nalaten.
De naam is Mathijs maar ze noemen me tijsje.......
pi_759881
* Num komt aanlopen op een nog nader te bepalen plek op het eiland, achter zich sleept hij een kar met allerlei landmeet apparatuur. Voor de meeste bewoners inmiddels een bekend gezicht.

Hallo meneer TARAraboemdijee ik heb gehoord dat u met een nieuw bouwplan bent begonnen, o ik zie het al.

*Een eindje verderop zijn overgevlogen Maleisische gastarbeiders druk in de weer met het graven van gaten en bouwen van stijgers. Het lijkt allemaal wat onlogisch waar iedereen mee bezig is, maar ja er zal wel een plan achter liggen.

En eeh wat ik natuurlijk wil weten is: waar ligt dit kasteel. Ik bedoel ik kan alles wel gaan opmeten maar als u het mij verteld is dat veel makkelijker natuurlijk.
Waar ik trouwens bang voor ben is dat dit eigenlijk een landuitbreiding is in plaats van de bouw van een kasteel. Met dit kasteel wordt uw status als grootgrondbezitter namelijk weer eens bevestigd. U zou volgens mij meer grond gaan bezitten dan Craziest. Maar dat kan natuurlijk een theorie zijn.

*Voor de zekerheid begint Num maarvast met de routinematige metingen.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 februari 2001 @ 00:24:37 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_762084
Daaro, bovenop die rots, met dat uitzicht op zee, die strategische positie, waar de reden dat kasteel toendertijd ook is gebouwd daaro

Het kasteel bleek eigendom van mijn familie te zijn (ik heb even het familiearchief bekeken)
Nu ga ik op de plaats waar ooit het kasteel stond dit paleis bouwen (bouwplannen, tekeningen etc maak ik zo snel mogelijk bekend)
En grootgrondbezitter was ik al een beetje, mijn villa en tuinen, mijn kantoor, het park (wat nu algemeen eilandbezit is) en nu symbolisch ook het hele eiland
Maar rustig maar hoor, ik ben echt niet van plan het hele eiland toe te eigenen

zondag 25 februari 2001 @ 14:42:24 #11
909 Num
Núm dus!
pi_770959
* Num komt weer eens kijken.

Inmiddels is de oude fundering bloot gelegd. En is er een begin gemaakt met de herbouw.

Num loopt naar de bouwkeet.
klop klop

hallo is hier iemand?

FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 februari 2001 @ 14:58:51 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_770988
* TARAraboemdijee zelf doet open

ah Num, zegt u het eens, kom binnen, koffie?
ja, ik wil dit zo snel mogelijk af hebben dat ik ook op zondag doorga met bouwen

zondag 25 februari 2001 @ 15:05:01 #13
909 Num
Núm dus!
pi_771002
Hoi tara, ja ach het zijn toch maar gastarbeiders

En ja doe maar een bakje. Zwart met een lepeltje.

Ik verveelde me wat, dus ik dacht, laat ik eens bij onze prins kijken.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 februari 2001 @ 15:09:17 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_771014
hier, koffie as ordered
Ik was bezig met de plannen van het paleis door te nemen, ik zit nog te twijvelen hoe het precies eruit moet komen te zien
  zondag 25 februari 2001 @ 15:16:11 #15
909 Num
Núm dus!
pi_771026
Ja je bent projectontwikkelaar en zo geloof ik. Maar je weet het nog niet? En waar zijn die werkers dan mee bezig? Is het dan echt een chaos? Ik dacht daar zit vast een heel mooi plan achter die schijnbaar willekeurige werkzaamheden hier.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 februari 2001 @ 15:25:22 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_771050
in grote lijnen weet ik het wel, alleen weet ik niet of ik de oude toren van het kasteel, het enige wat er nog staat, af moet breken of bij het paleis moet betrekken
Ik denk erover om het te laten staan, als eerbetoon aan de rijke geschiedenis van dit eiland
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 februari 2001 @ 15:44:35 #17
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_771079
ik ben erover uit
dit zijn de tekeningen vanaf de voorkant gezien, met het plein ervoor

je ziet dat ik besloten heb de oude kasteeltoren met klokkentoren te laten staan

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 25-02-2001 15:45]

zondag 25 februari 2001 @ 15:46:34 #18
909 Num
Núm dus!
pi_771082
Dat is een vrij respectabel onderkomen. Een prins waardig. Maar eeeh is het niet een beetje groot voor jou en Merel?

* Num roert wat in zijn kopje en neemt een slokje.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 februari 2001 @ 15:57:51 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_771102
je vergeet dat behalve ons 2, we 4 kinderen meenemen, 2 honden (die nu allang geen puppies meer zijn), en verder onze hofhouding (lakei, butler, kok, tuinman, wacht, kamermeisje etc.)
Tel daar de troonzaal en werkkamers bij op dan denk ik wel dat het precies groot genoeg is

owja, leuk voor toeristen, ieder dag om 13.00, de wisseling van de wacht, voor de poort van het paleis

zondag 25 februari 2001 @ 17:38:17 #20
909 Num
Núm dus!
pi_771323
*Na nog een bakje en een gesprek over diverse koningshuizen in europa verlaat Num de bouwplaats op weg naar zijn oude vertrouwede bootje in de haven.

Prins Tara, die bouwtekeningen daar hebben we het later nog wel eens over.
Doe de groeten maar aan je vrouw en kinderen!

* Num verlaat de bouwkeet en loopt via de Rue de TARAraboemdijee richting boulevard.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 februari 2001 @ 18:00:09 #21
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_771382
* TARAraboemdijee zwaait Num uit
zal ik zeker doen hoor, alvast de groeten terug
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 februari 2001 @ 00:00:28 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_775324
* TARAraboemdijee legt de laatste hand aan het paleis

Zo * veegt zweet van voorhoofd af
af, middernacht, en het paleis is open
Speciaal voor de opening vol in lichten gehuld

Morgen gaan we beginnen met verhuizen.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 februari 2001 @ 22:13:17 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_778592
* een stoet wagens rijdt het plein voor het paleis op (Place des Merles)
Voorop een grote vrachtwagen, gevolgd door een cabrio, bestuurd door een mooie jonge vrouw met achterin 4 kinderen. Daarachter een lange witte limousine met geblindeerde ruiten en de hekkesluiter is een Rolls Royce met achter het stuur een jongeman

* De vrachtwagen stopt voor de poort, de Limo rijdt richting de garage en de andere 2 auto's parkeren op het plein.
De bestuurder van de Rolls stapt uit, het is Prins TARA

* Hij loopt naar de poort, pakt een sleutel en opent de deur, hij wenkt naar de kinderen en zegt dat ze naar binnen mogen, vervolgens loopt hij op de vrouw af, het is Merel, de vorstin, hij tilt haar op en brengt haar naar binnen

* Ondertussen zijn de verhuizers begonnen met het legen van de vrachtwagen

dinsdag 27 februari 2001 @ 23:42:29 #24
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_778834
*DING DONG

Een jonge heer staat voor de deur.

[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 27-02-2001 23:43]

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 februari 2001 @ 23:46:31 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_778838
* In afwezigheid van de lakei doet TARA zelf de deur open

Wees welkom, links is de balzaal, het zwembad ligt daarachter en garderobe is rechtdoor, vermaak jezelf, drank is gratis en de bediening is goed

dinsdag 27 februari 2001 @ 23:51:17 #26
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_778852
*Dagobert fluit op zn vingers en spoedig komt er een lakei aanlopen.

Heeft U ook een kaart van dit complexe gebouw voor mij? Ik kan zo echt weg niet vinden.

*De lakei ziet de humor er niet van in en vertrekt weer.

Hmmm..

Eerste deur rechts, dan links en dan weer de tweede rechts of was het toch eerst rechts, dan links en dan weer rechts.

*Dagobert pakt zn aantekenboekje en probeert het paleis enigzins in kaart te brengen.

Balzaal.....check
Gardarobe...check
Zwembad.....check
Tuin........check
Voordeur....check

Hmm, dit is monniken werk.

TARA, waar vindt ik een glas Pisang?

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 februari 2001 @ 23:53:45 #27
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_778855
ow, druk gewoon op die knop daar, dan komt er een barkarretje aanrijden
  woensdag 28 februari 2001 @ 00:00:57 #28
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_778867
*Dagobert drukt op de knop en ziet een karretje aan komen rijden.

rare mensen die prinsen

Ej TARA, heb je ook glazen?

knop voor barretje...check
glazen...............error

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 februari 2001 @ 00:04:18 #29
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_778874
hmmz, het werkt nog niet helemaal zie ik
staan ze echt niet op de onderste plank van het karretje?

nahja, dan moet je toch maar even bij de bar lang denk ik

door die lange gang daar, eerste links, 4e deur rechts en dan loop je er tegenaan

woensdag 28 februari 2001 @ 00:11:26 #30
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_778890
*Dagobert begint te lopen

he, handig die hectometerpaaltjes

aan het einde links.....

3,4
3,5
3,6
he he, het einde, nu rechts

en dan de vierde deur links

1.....2......3......4

Verdraaid, deze deur zit op slot.

Oja, het was einde van de gang links

4.....3......2......1

zo, nu weer tellen

1.....2......3......4

hehe, deze deur is wel open.

*Dagobert loopt het vertrek binnen en ziet een grote bar.

*Hier zouden ze toch glazen moeten hebben.

OBER!
Een pisanggals graag.

Dankje

*Dagobert krijgt een pisangglas overhandigd en gaat weer terug.

4.....3......2......1

3,6
3,5
...
2,1
2,0
...
1,7
1,6

Ik begin nu best wel moe te worden, even rust en dan weer verder

1,6
1,5
1,4
...
0,3
0,2
0,1
0,0

He, TARA, daar was ik weer met glas
Doe mij nu maar een dubbele pisang

Zou het niet handig zijn elektorkarretjes aan te schaffen?
Ik loop me de longen uit het lijf

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 februari 2001 @ 00:14:22 #31
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_778897
elektrokarretjes? had dat eerder gezegd
Ik dacht dat je wel wat conditie had, maar als je zo graag zo'n karretje wilt, ze staan klaar in de kamer hiernaast hoor
  woensdag 28 februari 2001 @ 00:17:36 #32
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_778905
Had dat meteen gezegd dan
Had me een hoop loopwerk gescheelt.

*Dagobert drinkt zn glas leeg en vertrekt weer.

Was gezellig kennis te maken TARA, maar van al dat lopen ben ik wel moe geworden.

Tijd om te rusten.

*Dagobert verlaat het paleis en gaat opweg naar zijn theehuis.

woensdag 28 februari 2001 @ 14:14:11 #33
10325 Vandaal-FOK
HemaLover.......
pi_780212
Eeej TARA,

ik kom de sleutel ophalen voor m'n verblijf in je ouwe "huisje"

HEMA.......
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 februari 2001 @ 15:04:10 #34
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_780351
OK, hier is ie, veel plezier
  donderdag 1 maart 2001 @ 16:03:43 #35
5108 equilan
DE elfengodin
pi_783723
Goedemiddag prins Tara en prinses Merel

*Equilan maakt een gepaste reverence

Wat een prachtig paleis hebben jullie gebouwd zeg!!
Euh, ik wil niet meteen als zeikerige buurvrouw over komen hoor, maar die lampen die 's nachts jullie paleis verlichten, kan je die ietsje lager instellen?? Hoek veranderen enzo.. Ze schijnen net over het paleis heen en ze zijn zo sterk dat ze mn toren helemaal verlichten!!

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 01-03-2001 16:04]

Elfensex is superspannend...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2001 @ 16:08:28 #36
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_783737
Welkom, kom binnen en kijk rustig rond

ja die lampen, was ik al van plan want wij kunnen 's nachts ook niet slapen

Maar excuseer me even
* TARAraboemdijee rent naar buiten, het plein op en plant snel nog een bordje:
* pas op, dit plein bevat vlaggemasten

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-03-2001 17:10]

donderdag 1 maart 2001 @ 16:14:22 #37
5108 equilan
DE elfengodin
pi_783757
*Equilan ziet Tara naar buiten rennen en een bordje plaatsen. Ze krijgt rode vlekken in haar nek en ook haar gezicht krijgt een ongekend felrode teint. Maar ze laat zich niet kennen en doet net alsof er niets is.

Goh wat attent van je dat je dat bordje neerzet, voor de onoplettende medemens??

Ow jullie paleis ziet er van binnen nog mooier uit!!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2001 @ 17:15:44 #38
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_783839
jep, dit plein bevat nogal wat masten, dus de kans is groot dat iemand er tegenop loopt, vandaar

Pas je op dat je niet verdwaalt Equilan? dat gebeurde bijna met Dagobert van de week

donderdag 1 maart 2001 @ 17:48:16 #39
5108 equilan
DE elfengodin
pi_783935
*Na een uitgebreide rondleiding door het paleis is Equilan snel weer naar huis gegaan. Uiteraard niet voorat ze Tara en Merel heeft gefeliciteerd met het prachtige paleis.

Tot ziens!!

donderdag 1 maart 2001 @ 18:52:56 #40
10325 Vandaal-FOK
HemaLover.......
pi_784071
bedankt voor de sleutel
HEMA.......
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2001 @ 12:16:48 #41
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1234377
na bijna 5 maanden hier gewoont te hebben breekt voor mij de dag aan dat ik weer zal moeten beginnen met verhuizen. Gelukkig is het alleen het plein over. Maar ik neem toch met pijn in mijn hart afscheid zodra ik weer in Maison des Merles, de villa van TARAraboemdijee en Merel trek
  donderdag 19 juli 2001 @ 12:38:47 #42
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1234541
Ah, dus dit is het nou...

* pluisje kijkt wat rond en zet alvast een foto van Breuls in de vensterbank

Mooi werkpaleis....

pi_1235903
Dus pluisje gaat hier nu wonen?
niemand sterft aan liefde...
pi_1236079
Door Calisto - zondag 10 juni 2001 16:04

--------------------------------------------------------------------------------
Achter de kier staat een dame.
Yes, eindelijk vrij. Ze lacht gemeen.
Na vele, vele jaren vast te zitten in de grot/bunker is Calisto blij dat ze eindelijk de vrijheid weer heeft.

Een slaaf had haar beschuldigd dat ze de kuisheidsgelofte had gebroken en toch de heilige rites had verricht. Volgens de griekse schrijver pleegde een van de twee mannen die samen met haar terechtstonden, zelfmoord, terwijl de andere gemarteld en daarna terechtgesteld werd.

Calisto stond een nog afschuwlijker lot te wachten.Nadat zij schuldig was bevonden werd ze in een onderaardse kamer levend begraven.Doordat ze niet helemaal zeker wisten of ze wel of niet schuldig was, mocht ze 2 mannen meenemen, die voor eten en andere dingen zorgden
Na verloop van tijd vond ze de mannen vervelend worden en hongerde ze uit, en gebruikte hun overblijfselen als voedingsbron.
-------------------------------------------------------

Door de storm die er over het eiland woedt, krijgt Calisto de kans om eens ongezien over het eiland te dwalen....

*Hmmmmmm, het kasteel is ingenomen door een limonade drinkend meissie(misschien kan ik daar nog wat mee....

*De droom meneer is met een vrouwtje gaan samenwonen.....en zonder pardon word hij soft Naaaah die kan in de kasteelgracht

*Een lingeriezaak, voor de goede en slechte kant.......
Daar kan ik straks vast nog wel wat meedoen

*Een vrouwtje wat zwanger is, daar loopt een vent wat omheen te draaien

*Een smid, die smeed het ijzer terwijl het heet is....Hm lekker

*Een Zuurtje-watjes-kasteelheer die dronken over het eiland rondloopt omdat z'n vrouw hem verlaten heeft, pffff

*Een restaurantmeissie, die zich de poten onder de kont wegloopt om een ander eten te geven(Laat ze zelf toch voor hun (vr)eten zorgen)

*Een klein duiveltje, die binnen een paar minuten de maten weet van een nieuwkomer,
misschien kan ik die nog ge(lees mis)bruiken, alsie zo goed kan lullen

*Een makelaar, die eerst in een caravan gaat wonen, inplaats van meteen het mooiste huis van het eiland te kapen

*Een prins, die zich vrijwillig af laat zetten, voordat hij van de troon word gestoten. Schijtlijster, en zwakkeling. Inplaats van een goed gevecht geeft hij zo alles op

Mwaah, zo kan ik nog wel even doorgaan, eerst maar een s rustig verder over het eiland lopen, en observeren, owww, ik heb zin om hier en daar lekker te gaan stoken. Maar nee , eerst maar eens rusteg kijken wat en wie ik zou kunnen ge/mis-bruiken:X

donderdag 19 juli 2001 @ 19:45:27 #45
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1237533
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:48 schreef BlackAngel het volgende:
Dus pluisje gaat hier nu wonen?
Nee joh!

Werkpaleis!!!

donderdag 19 juli 2001 @ 21:25:57 #46
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1238060
* pluisje staat voor haar paleis

WOW!!

* pluisje verandert hierbij de naam van het paleis in het Ranjapaleis

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juli 2001 @ 01:07:11 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1239458
Pluisje, ik heb alvast een nieuw naambord boven de poort gespijkerd

Morgen rijdt de vrachtauto voor om mijn spullen het plein over te steken

vrijdag 20 juli 2001 @ 13:11:45 #48
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1242197
Dankjewel Tara, en doe maar rustig aan met die verhuizing hoor

Dit wordt nl mijn werkpaleis, en voorlopig ga ik eerst even vakantie houden

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juli 2001 @ 17:25:57 #49
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1244330
een grote vrachtwagen stopt voor de poort en een paar sterke mannen stappen uit en lopen naar binnen. Ze komen weer naar buiten met allerlei meubels, koffers en dozen. De verhuizing is begonnen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juli 2001 @ 17:39:05 #50
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1244386
* TARAraboemdijee stapt in zijn cabrio en rijdt die het plein over, en loopt terug om zijn andere auto te halen (de Rolls).
Midden op het plein staat ie even stil en kijkt met een halftrieste blik naar 'zijn' paleis.
Hij slikt even en stapt dan fier door

Na de Rolls is alles zo'n beetje over denk ik.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juli 2001 @ 17:54:43 #51
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1244444
Nadat ik terug in Maison des Merles, de villa van TARAraboemdijee en Merel , een beslissing heb genomen zou ik door afwezigheid van Breuls uwe majesteit willen vragen mijn huwelijk met Merel te willen ontbinden.
Ik hoop majesteit, dat u de tijd en willigheid hiervoor heeft.
  vrijdag 20 juli 2001 @ 19:13:41 #52
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1244727
Uhm...welja

* prinses pluisje verklaart hierbij het huwelijk tussen TARAraboemdijee en Merel ontbonden

Meneer Raboemdijee, u bent een vrij man

* pluisje geeft TARA een ranja met een parasolletje om dit heuglijke feit te vieren

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 juli 2001 @ 19:26:06 #53
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1244749
quote:
Op vrijdag 20 juli 2001 19:13 schreef pluisje het volgende:
Uhm...welja

* prinses pluisje verklaart hierbij het huwelijk tussen TARAraboemdijee en Merel ontbonden

Meneer Raboemdijee, u bent een vrij man

* pluisje geeft TARA een ranja met een parasolletje om dit heuglijke feit te vieren

dankje
Vanavond vrijgezellenparty en herhousewarmingparty bij mij thuis
  zaterdag 21 juli 2001 @ 22:01:24 #54
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_1250278

Als dat maar goedgaat.

* Ali Salami komt Pluisje even bezoeken in haat nieuwe onderkomen...

Betekent dit nu dat je je ranjakraampje opgeeft Pluisje?

Hatsjoe!
  zaterdag 21 juli 2001 @ 22:44:49 #55
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_1250590
Op de deur van het ranjapaleis hangt een bordje:

Dit is Prinses Pluisjes Werkpaleis. Zij is hier te vinden als zij niet aan het werk is in haar ranjakraampje of ranja drinkt of slaapt of zwemt in haar ranja-badje in haar huisje aan het Lieflijk Laantje.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 december 2001 @ 21:28:54 #56
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2549652
een Rolls stopt voor de deur

* TARAraboemdijee vraagt zich af waar hij nu heen moet
* TARAraboemdijee wil graag op audientie bij hare majesteit

pi_2549772
* pluisje komt op haar avondwandeling over het eiland toevallig langs haar paleis...

Oja...dat heb ik ook nog

He...wat is dat nou??? Er staat iemand voor de deur!

* pluisje loopt op de figuur af en ziet nog net een grote glimmende auto wegrijden...

pi_2549888
Hm...die is dus weer weg...

Ik wandel maar weer naar huis

pi_2553318
Mmm, nu je het zegt.. Ik heb die wagen ook zien rijden. Gisteren, op de boulevard. wie kan dat zijn?
Hatsjoe!
pi_2557100
* pluisje wandelt weer langs haar paleis....

Hm..ik ga eens even een kijkje nemen binnnen.

* pluisje loopt het paleis binnen..en ziet een foto van Breuls in de vensterbank

Hm...misschien moet ik hier toch eens wat vaker gaan zitten....vanuit zo'n mooi paleis gaan mijn prinsesselijke taken vast een stuk beter

donderdag 20 december 2001 @ 17:35:52 #61
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_2559188
* Na een lange wandeling vanaf het "Fok!Plein", over de "Boulevard" en dan "Rue de T.", komt Anthraxx aan bij het Palais des Merles zoals Anthraxx het zich herinnert. Anthraxx klopt op de deur, roept "TARAraboemdijee, post voor je!", en wacht verder af. Na een paar uur wachten komt Anthraxx erachter dat TARAraboemdijee verhuisd is naar Maison des Merles. Shiiittt... roept Anthraxx uit "Sorry, pluisje, verkeerde persoon. Ben hier nog niet zo lang " terwijl hij dat zegt rent hij naar "Maison des Merles"

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 20-12-2001 18:06]

pi_3232506
In het ranjapaleis is nog niks te merken van het festijn wat vanavond plaats zal vinden....maar daar zal snel verandering in komen....
pi_3232923
Daar komt pluisje aangelopen...met in haar armpjes een geweldig mooie choco-ranja taart

* pluisje zet voorzichtig de taart neer en tovert uit haar tasje een heleboel mooie oranje slingers om de boel een beetje op te fleuren....

Als dit gedaan is zet zij een heleboel bekertjes op de grote tafel in de ontvangstruimte, die zij alvast vult met een laagje ranja, zodat er vanavond alleen nog maar wat water bijhoeft...

Tevreden kijkt pluisje het ranjapaleis rond....

Helemaal klaar voor ons huwelijksfeest

* pluisje huppelt tevreden weer terug naar Het huis aan Lieflijk Laantje nr.1

pi_3239384
In de verte komt het ranjaprinsesje aangewandeld in haar prachtige jurk....

Zij loopt het paleis binnen en wacht op de dingen die komen gaan....

woensdag 20 februari 2002 @ 19:32:45 #65
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3239652
* Marlo komt het reusachtige paleis binnengelopen. In zn handen heeft hij een pakje en een briefje. Het pakje stopt hij weg en met het briefje loopt hij naar Pluisje en Breuls.

Alstjullieblieft!

Liefde is...

Ja, liefde is...
Breuls is...
Pluisje is...
Alles is...

Fijn is...
Liefde Fijn is...
Huwelijk daar is...
Geluk is...

Huwelijk Geluk is...
Liefde Geluk is...
Geluk Liefde is...
Breulsje & Pluis is...
Pluisje & Breuls is..
Gezellig samen is...
Verliefd is...
Getrouwd is...
Gefeliciteerd is...

[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 20-02-2002 19:40]

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  woensdag 20 februari 2002 @ 19:55:04 #66
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_3239944
* HighLander komt op het laatse moment het ranjapaleis binnen sprinten en buigt nog nahijgend diep voor de toekomstige bruid.

"Ben ik mnog op tijd?

Pluis, lieverd, ik wens je veel stertke en plezier toe dadelijk. en ik ga effe uitrusten op een stoel."

Vervolgens ploft HighLander neer op een stoel waar hij uitgeput zijn ogen sluit.

[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 20-02-2002 19:56]

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  Nerd met benen woensdag 20 februari 2002 @ 19:55:25 #67
18073 miss_bleu
pi_3239954
* rickmans en miss_bleu komen ook aangewandelt.

zijn we hier goed

pi_3239987
* pluisje kijkt om een hoekje naar haar gasten en wacht op haar bruidegom...
pi_3240003
De Ambtenaar is ook gearriveerd en kijkt geamuseerd om zich heen.
  woensdag 20 februari 2002 @ 19:58:23 #70
13783 Anthraxx
pi_3240005
* Anthraxx komt aangewandeld, niet al te netjes gekleed ook niet echt slordig. Zijn lange haar hangt recht naar beneden, tegen zijn rug aan. De nacht is helder met een prachtige sterrenhemel. Dan komt Anthraxx bij de deur, en klopt beleefd aan...
pi_3240023
* Num ziet een aantal mensen in smoking over de boulevard lopen richting het oude palais.

Zal wel feestje zijn of zo.
* Num duikt de kajuit van zijn boot in en trekt een pak aan en rent achter de anderen aan. Nog net op tijd kan hij tegelijk met de anderen naar binnen. Op de deur staat gelukkig aangeplakt waar het om gaat.
O &^%*&% cadeautje!

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 20-02-2002 20:00]

Admin woensdag 20 februari 2002 @ 19:59:50 #72
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240029
* Breuls komt aan bij het paleis en loopt alvast de grote trouwzaal binnen...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_3240087
miss_bleu loop niet zo snel.....
pi_3240092
* pluisje wandelt plechtig de trouwzaal in en ziet daar haar bruidegom....
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:02:51 #75
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3240103
* Marlo gaat zitten en houdt het pakje angstvallig verstopt.
  Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:03:26 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240114
* Breuls kijkt naar pluisje

Ooohh...

* traantje *

Je ziet er prachtig uit...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:03:43 #77
13783 Anthraxx
pi_3240118
* Anthraxx ziet iedereen voorbij lopen, en niemand let op hem. "Idioten..." denkt Anthraxx en loopt naar binnen. In de hal aangekomen staan er veel mensen te praten met elkaar onder het genot van een glaasje ranja. Anthraxx blijft staan, hij wilt niet echt onder de aandacht komen.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:04:03 #78
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_3240127
* HighLander doet zijn open ogen en ziet dat de meeste gasten inmiddels gearriveerd zijn. Snel gaat hij overeind zitten en ziet dan pluisje en breuls...

Wat ziet Pluis er prachtig uit in haar trouwjurk zeg..

000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_3240151
* Num gaat zo rustig mogelijk achterin de zaal zitten en begint zo onopvallend mogelijk in zijn zakken te zoeken naar iets om het paar te geven...
pi_3240155
Dankjewel

Zullen we dan maar?

* pluisje kijkt de ambtenaar..en de gezamelijke getuige Kanariepietje vragend aan

pi_3240163
Wat ziet dat er mooi uit hè lieverd fluistert rickmans met een brok in zijn keel tegen miss_bleu...
  Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:05:56 #82
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240165
* Breuls staat naast pluisje en kijkt mee..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_3240186
Breuls...neemt u tot uw wettige echtgenote pluisje en belooft u voor altijd heel lief voor haar te zijn??

Wat is daarop uw antwoord?

Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:08:02 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240196
... Ja
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_3240200
De zweetdruppels parelen bij Ali over het voorhoofd. Wat een dag!
Hatsjoe!
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:08:23 #86
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3240204
* Marlo zitten zenuwachtig heen en weer te wiebelen op zijn stoeltje.

Oe, spannend

pi_3240220
En Pluisje....neemt u tot uw wettige echtgenoot Breuls...en zult u altijd lief voor hem zijn?

Wat is daarop uw antwoord?

Nerd met benen woensdag 20 februari 2002 @ 20:09:36 #88
18073 miss_bleu
pi_3240230
*snotter*
pi_3240233
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_3240234
* Lord Dreamer kijkt stiekum om een hoekje en geniet van het gelukkige paar
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_3240243
* Num zit ook zenuwachtig te doen. Hoe kan hij nou zomaar ergens naar binnen lopen zonder cadeau. Nou ja hij verzint wel wat. Gaat wel snel trouwens. Breuls heeft al ja gezegd. Ik heb al van flitsscheidingen gehoord, maar nog nooit van flitstrouwerijen. Of je moet naar Las Vegas gaan. Het kan hier blijkbaar ook.
* Num kijkt verder naar wat er allemaal gebeurt.

edit: sterker nog Pluis heeft inmiddels ook al Ja gezegd.

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 20-02-2002 20:11]

pi_3240249
Dan verklaar ik u hierbij een getrouwd stel....

Veel geluk samen...en Breuls, kerel, je mag pluisje zoenen

pi_3240260
Gefeliciteerddddd!!!
* Ali Salami is opeens ook nog eens schoonvader dan
Hatsjoe!
  Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:11:39 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240265
* Breuls en pluisje kijken elkaar diep in de ogen en geven elkaar de mooiste eerste getrouwde kus die je je kunt voorstellen. Zelfs de diverse gasten, die allang van een partner voorzien zijn, worden jaloers en krijgen tranen in hun ogen...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:11:49 #95
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_3240267
* HighLander klapt in zijn handen en kan slechts met moeite zijn ogen droog houden.. Wat een prachtig paar is het eigelijk ook...

Od dat moment begint iedereen met rozen en rijst te gooien en haalt HighLander de megafles Champaranja onder zijn kleren vandaan....

Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:12:26 #96
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240279
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:12:29 #97
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3240281
* Marlo is helemaaal blij.

Yoepie! Gefeliciteerd!

Schreeuwt hij door de zaal.

Nerd met benen woensdag 20 februari 2002 @ 20:12:50 #98
18073 miss_bleu
pi_3240288
* miss_bleu kan het nu helemaal niet meer droog houden en jat een zakdoek uit rickmans broekzak
pi_3240297
Voor het feestgedruis echt losbarst wil ik graag de getuigen Ali Salami en Kanariepietje nog even vragen de papieren te tekenen. Dank u
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:13:55 #100
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_3240309
* HighLander zwengelt Breuls de hand op en neer en omhelst de prinses van het eiland.

Beiden van harte gefeliciteerd en willen jullie nu samen deze fles openmaken?

pi_3240318
Tsjilp

*krabbelt wat met zijn pootje op het papier*

woensdag 20 februari 2002 @ 20:15:29 #102
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_3240333
* Ali Salami tekent behoorlijk zenuwachtig nog als getuige.. Met naast zich een kanarie knipogen ze een keer naar de bruid...

En op dat moment zet de tango in...

Hatsjoe!
  Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:15:58 #103
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240338
* Breuls schudt de hand van HighLander terug
Tnx maat, kewl dat je gekomen bent.

pluis, zullen wij de drank 's opentrekken?

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:16:34 #104
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240348
Jaaaa
Het is dan wel geen ranja...maar ja
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:16:45 #105
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3240352
* Marlo haalt wat achter zn rug vandaan en geeft het aan het bruidspaar.

* Marlo heeft speciaal voor jullie gelijke icoontjes gemaakt. Of allebei bewegen of allebei stil.

woensdag 20 februari 2002 @ 20:17:35 #106
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_3240367
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:16 schreef pluisje het volgende:
Jaaaa
Het is dan wel geen ranja...maar ja
Welles
een echte magnum-flas Champaranja voor het bruidspaar
  Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:18:32 #107
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240388
* Dankbaar nemen pluisje en Breuls de cadeaus in ontvangst
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:19:26 #108
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240408
* pluisje loopt te glimmen

Ik ben getrooooooooouuuuuuwwwd!!!

* pluisje valt Breuls om zijn nek

woensdag 20 februari 2002 @ 20:19:32 #109
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_3240411
* Ali Salami geeft pluisje een peper en zout-stelletje...
Hatsjoe!
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:20:26 #110
909 Num
Núm dus!
pi_3240424
Van hart gefeliciteerd Breuls en Pluisje
* Num heft een glas ranja en roept
Op het bruidspaar!
*slokslokslok*
pi_3240458
* Lord Dreamer loopt naar het gelukkige bruidspaar toe en overhandigt Prinses Pluisje een grote bos bloemen.

en dan gaat hij naar de Prins gemaal Breuls en feliciteert hem met z'n mooie bruid en geeft hem een doos chocola.

te samen met een envelop met een uitnodiging voor een draken vlucht over het eiland aangeboden door Quantarianth.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:22:54 #112
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240468
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:19 schreef Ali Salami het volgende:
* Ali Salami geeft pluisje een peper en zout-stelletje...
]

Aaaaahwaalief

* pluisje verplaatst zich van Breuls' nek naar die van Ali Salami

Nerd met benen woensdag 20 februari 2002 @ 20:22:55 #113
18073 miss_bleu
pi_3240470
* rickmans en miss_bleu rennen naar het bruidspaar toe

uhh wij hadden ook nog wat alsjeblieft

Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:23:50 #114
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240483
* Breuls pakt de champaranjefles en neemt een flinke slok

pluisje, had ik al gezegd dat ik van je hou

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:24:35 #115
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240495
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:23 schreef Breuls het volgende:
* Breuls pakt de champaranjefles en neemt een flinke slok

pluisje, had ik al gezegd dat ik van je hou

Nee

woensdag 20 februari 2002 @ 20:24:36 #116
13783 Anthraxx
pi_3240497
* Anthraxx loopt snel op het bruidspaar af en kijkt zenuwachtig om zich heen. "Eeehhmmm.." stamelt hij. "Ehhhmm... ik heb geen cadeau kunnen vinden...". Dan verteld Anthraxx het hele verhaal van wat er gebeurt is (zie postkantoor ). Op het laatste moment geeft hij Breuls een hand en feliciteerd hem, dan geeft hij pluisje 3 kussen op haar wang en feliciteerd haar eveneens. "Veel geluk samen!" mompelt hij, en draait zich weer om...
  Nerd met benen woensdag 20 februari 2002 @ 20:24:56 #117
18073 miss_bleu
pi_3240504
die in het autopapier is voor breuls en die in het hartjes papier is voor pluisje voordat we het vergeten te melden
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:25:33 #118
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240515
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:24 schreef miss_bleu het volgende:
die in het autopapier is voor breuls en die in het hartjes papier is voor pluisje voordat we het vergeten te melden
* pluisje maakt het kadootje in het hartjespapier open...

Oooooh wat mooi...

Wat is het??

Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:25:40 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240518
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:24 schreef pluisje het volgende:

[..]

Nee

bij deze!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:26:14 #120
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_3240530
* Ali Salami moet er weer vandoor, maar komt snel langs op visite!
Hatsjoe!
  Nerd met benen woensdag 20 februari 2002 @ 20:26:21 #121
18073 miss_bleu
pi_3240534
pluis dat zijn 2 ranja kannetjes. 1 met hartjes en de andere met strikjes en voor breuls een wekker met een auto erop
  Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:26:34 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240538
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:25 schreef pluisje het volgende:
* pluisje maakt het kadootje in het hartjespapier open...
* en Breuls maakt die van hem open

Wow!

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:27:05 #123
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240545
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:25 schreef Breuls het volgende:

[..]

bij deze!

Heet ik nu Pluisje Breuls??

Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:27:53 #124
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240562
* Breuls rammelt voorzichtig met de wekker, totdat die als een gek begint te rinkelen

van schrikt valt het apparaat bijna uit Breuls' handen, maar gelukkig net niet

Hehehe, ik verslaap me niet meer

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:27:58 #125
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240563
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:26 schreef miss_bleu het volgende:
pluis dat zijn 2 ranja kannetjes. 1 met hartjes en de andere met strikjes en voor breuls een wekker met een auto erop
Aaaah wat mooi

Nieuwe ranjakannetjes....

* pluisje geeft Miss Bleu een "dankjewelkusje"

woensdag 20 februari 2002 @ 20:29:21 #126
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_3240586
Een bode komt het RanjaPaleis binnen rennen.

Nahijgend sluit hij aan in de lange rij van Eiland bewoners die het kersverse bruidspaar alle goeds toewensen en met cadeaux overladen. Iemand drukt hem een glas ranja in zijn handen wat hij dankbaar opdrinkt.

Als hij dan eindelijk aan de beurt is overhandigt hij een schilderij aan het paar. Ook geeft hij een brief aan.

* Lieve Pluisje, lieve Breuls,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Helaas kon ik zelf niet aanwezig zijn, maar natuurlijk wens ik jullie alle geluk, liefde en gezondheid toe.

Dit schilderij wil ik jullie graag aanbieden. Toen ik het zag moest ik direct aan jullie denken. Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden.

Veel liefs, Phoenixx

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:30:48 #127
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240607
Breuls!!!

Kijk nou wat een mooi schilderij!!!!

Zullen we die op de slaapkamer ophangen??

Misschien brengt het je nog op een goede ideeen

Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:32:11 #128
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240637
Dames en heren, gaat u mee naar de receptie?

Die is in de zaal hiernaast

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:34:25 #129
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240679
En in de andere zaal wacht ook pluisjes grote trots.....haar zelf gebakken ranja-choco-taart

Breuls, zullen we 'm zo samen aansnijden?

woensdag 20 februari 2002 @ 20:34:46 #130
3358 pluisje
Mevrouw Mans
  Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:35:09 #131
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240698
Jah, we snijden 'm samen aan
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:35:18 #132
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_3240704
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:32 schreef Breuls het volgende:
Dames en heren, gaat u mee naar de receptie?

Die is in de zaal hiernaast

ja graag
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:36:30 #133
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240726
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:35 schreef Breuls het volgende:
Jah, we snijden 'm samen aan
* pluisje pakt een groot mes...en gaat samen met Breuls de taart te lijf....

Lieflijk voeren zij elkaar een stukje

pi_3240727
* LD kijkt nog een keertje rond hier en verdwijnt dan de nacht weer in. Quantarianth wacht al op hem en samen vliegen ze terug naar het kasteel ..
  Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:39:53 #135
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240790
* Breuls knoeit wat taart op pluisjes mooie jurk

Kunstig haalt-ie de taart eraf, en er lijken geen vlekken te zijn.

Oei, hehe..

Maarhem.. lekkere taart pluis!

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:41:17 #136
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_3240818
* HighLander pakt een stuk taart aan van Breuls en kijkt even heel erg alsof die ermee zal gaan gooien.....

Maar hij eet rustig de taart op englipt stilletjes de zaal uit na nog wat ranja gedronken te hebben.

woensdag 20 februari 2002 @ 20:43:50 #137
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240856
* pluisje ziet al de mensen om haar heen niet meer....ze ziet alleen haar Breuls....
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:44:37 #138
909 Num
Núm dus!
pi_3240872
* Num neemt nog een flink glas ranja, slaat het in één keer achterover en loopt dan nogmaal op het bruidspaar af...
  Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:45:25 #139
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240884
* Terwijl het feestgedruis nog vrolijk voortgaat, komt buiten een prachtige glimmende oranje Rolls-Royce aangereden. De chauffeur laat een grote hoorn klinken, ten teken voor pluisje en Breuls dat hun Huwelijksreis kan beginnen

pluisje wist echter helemaal van niks...

pluisje? Heb je zin in een pracht van een huwelijksreis?

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:46:33 #140
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240898
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 20:45 schreef Breuls het volgende:

pluisje? Heb je zin in een pracht van een huwelijksreis?

Jaaaaaaa

Waar gaan we naar toe??
Wat moet ik meenemen??
Mag pietje ook mee??

* pluisje raaskalt van opwinding

woensdag 20 februari 2002 @ 20:47:16 #141
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3240911
* Marlo geniet ook van ranja en taart.

Hmmm, heerlijk pluisje

Jij kan net zo goed koken als Faat

Admin woensdag 20 februari 2002 @ 20:48:35 #142
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3240931
Pietje mag mee

Kom...

* Breuls en pluisje lopen naar buiten, alwaar de chaufferu bruid en bruidegom de auto inhelpt. De deuren gaan dicht en de auto start.

Dan gaat de deur weer open en komt Breuls naar buiten. Hij heeft in de auto flink met een champagnefles lopen schudden en opent 'm, gericht op de gasten, met een luide *plop*

Daaaaaaaaaaaag allemaal!!!

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:49:33 #143
909 Num
Núm dus!
pi_3240946
* Num houdt zich ineens maar stil, hij was van plan om pluisje en breuls een week lang zijn boot te laten lenen zodat zij van de prachtige omgeving van het eiland, de luxe boot en elkaar konden genieten. Maar Breuls had blijkbaar al andere plannen.
* Num loopt langs het paar en schenkt nog eens een glas ranja in, drinkt deze wederom in zijn geheel op en gaat dan richting wc
  woensdag 20 februari 2002 @ 20:49:58 #144
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3240957
* pluisje hangt uit het raampje en zwaait

Whiehie...we gaan op Honeymoon.....

* pluisje kijkt Breuls verliefd aan...en langzaam verdwijnen zij uit zicht.....

woensdag 20 februari 2002 @ 20:54:03 #145
909 Num
Núm dus!
pi_3241018
* Num komt terug van de met gouden kranen versierde WC's.
Waar is het bruidspaar!
Nou das fijn. 30 minuten meer ist nie geweest. En nu zijn ze weg.

Hé Marlo zouden ze hier ook tosti's hebben? Wat kleef je trouwens...
* Num schenkt nog maar eens een glaasje ranja in. Het heeft er een tijd op geleken dat hij wasafgekicked. Maar in deze situatie is het oranje/gele vocht toch weer onweerstaanbaar.

woensdag 10 juli 2002 @ 19:46:32 #146
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4959191
* pluisje komt aangelopen bij het paleis waar zij zo kort geleden nog zo blij haar huwelijk vierde

* De cadeaus staan er nog onuitgepakt....

Ach wat, ik ben een sterke, onafhankelijke prinses, ik kan best voor mezelf zorgen

* pluisje hangt pietje in zijn kooitje bij het raam, zodat ie mooi uitzicht heeft en gaat zelf druk aan de slag om haar paleis een beetje op orde te krijgen....

woensdag 10 juli 2002 @ 21:35:18 #147
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4960378
* pluisje kijkt tevreden naar het resultaat van haar opruimactie en gaat op zoek naar een van de vele slaapkamers...

Ah, daar is er eentje...met hemelbed

* pluisje denkt dat ze zich hier wel goed gaat vermaken

donderdag 11 juli 2002 @ 09:35:01 #148
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4964488
* pluisje wordt wakker in haar mooie ranjapaleis en rekt zich tevreden uit
  donderdag 11 juli 2002 @ 11:45:59 #149
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4965534
de ninja is toevallig in de buurt van het paleis en verbaast zich over het waanzinnig mooie 'optrekje' ..... je zit er maar luxe bij pluis!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  donderdag 11 juli 2002 @ 19:37:27 #150
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4971570
* pluisje kijkt verschrikt naar de klok

Ik heb heel de dag liggen slapen

* pluisje stapt haar bedje uit en gaat lekker op de sofa hangen...morgen weer een dag

dinsdag 13 augustus 2002 @ 11:52:13 #151
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5363216
* Een donkere gestalte verschijnt achter het paleis. Voorzichtig kijkt Dagobert over de vensterbank nar binnen. Pietje zit rustig op de bank, een glaasje ranja naast zich. Geen pluisje te bekennen...

Hmz.....

* Dagobert gaat maar weer verder met zijn zoektocht.

[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 13-08-2002 13:18]

dinsdag 13 augustus 2002 @ 12:07:01 #152
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5363417
* pluisje vraagt zich af wie dagobert daar op de bank ziet zitten, aangezien zij zelf ergens tussen het ranjastalletje en de computerwinkel heen en weer rent
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 augustus 2002 @ 16:41:29 #153
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5572651
* Plotseling stopt er een stoet auto's op het plein voor de hoofdingang van het paleis. Een lange witte limousine met voorop vlaggetjes die het wapen van voormalig prins Tara dragen. Daarvoor vier motors en daarachter een nog groter gevolg. De deur van de limousine zwaait open en Tara stapt inderdaad uit, samen met een bloedmooie vrouw.

Angelique, nog eventjes en je bent een echte prinses

* Het gevolg loopt de trappen van het paleis op en Tara klopt op de deur

Hier spreekt voormalig prins Tara. Met het verdwijnen van mijn troonopvolgster en voormalig schoonzusje Pluisje ben ik hier gekomen om mijn troon terug te eisen! In naam van het welbehagen op het eiland, doe open!

woensdag 28 augustus 2002 @ 17:18:56 #154
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5573395
de sensei en zijn ninja's blijken over een uitstekend informatie netwerk te beschikken en zijn getipt over de actie bij het ranjapaleis.... gespannen wachten ze op de dingen die komen gaan....
> BTi <
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 augustus 2002 @ 17:39:12 #155
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5573669
* Het blijft angstvallig stil. Voorzichitg probeert Tara de deur te openen die gewoon open blijkt te zijn. Dan staat de hele groep in de grote hal.

Dit gaat haast te makkelijk. Volg mij, we gaan direct richting de troonzaal.

* TARAraboemdijee gaat naar links richting een grote deur, iedereen volgt hem. Behalve twee wachters die achterblijven bij de deur.

pi_5574442
* dan verschijnt er een lange stoet van haast buitenaards lijkende gedrochten.
een leger van zeker 150 man, sommige dragen een zwaard, andere pijl en boog maar in een oog opslag is te zien dat deze wapens niet door een normale smid zijn gemaakt.
ingewikkelde runen sieren de materialen en het staal van de zwaarden lijkt wel te stralen.

aan kop van dit duistere gezelschap rijd een vrouw op een zwart paard.
haar gezicht is verzonken in haar cape maar niet te min is de duistere glimlach om haar mond te zien.

als je goed oplet zie je dat er een verandering plaats vind,
de ogen lichten heel even op en de glimlach word breder.

welkom terug oude vriend, ik heb je gemist...

wie paranormale gaven zou hebben zou kunnen aanvoelen dat dit lichaam word gedeelt.
twee entiteiten die een compromis hebben gesloten en samen regeren over het werktuig van vlees en bloed.

alerta, alerta, alerta antifascista
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 augustus 2002 @ 20:08:00 #157
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5575687
Mijn waarde rebel_girl. Ik heet u welkom in het paleis. Alles is voorspoedig voorlopen tot nu toe. Makkelijker dan ik in gedachten had. Ik heb zojuist de troon weer in mijn bezit genomen en het is lijkt mij nu tijd voor de officiele plechtigheid om mij weer tot prins van FOK!eiland te laten kronen.

* Een kleine plechtigheid in de troonzaal volgt waarin prins Tara de troon officieel herneemt en weer tot prins van het eiland wordt gekroond. Ook Angelique wordt gekroond tot prinses. Dan is de korte ceremonie ook al voorbij.

Ik denk dat het hoog tijd is dat we een officiele verklaring naar buiten brengen.

pi_5576405
* rebel geeft een kleine elite groep van 5 soldaten een paar ogenschijnlijk onduidelijke bevelen.

dan neemt ze haar plaats in tussen de lange rij bediendes en bewakers.

pi_5582494
na overleg besluiten de sensei en zijn ninja's om weer te vertrekken , er lijkt niets aan de hand en bovendien is pluisje nergens te bekennen....
> BTi <
pi_5590518
* Num komt langs het prachtige paleis

Krijg nou wat, iemand is me voor geweest.
Och nee hè heb je die TARA weer. Dacht dat die wat minder ambitieus zou gaan doen, maar nee hoor.

* Bij gebrek aan beter gaat Num de positie van het gebouw nog maar eens precies bepalen. Om vervolgens maar weer richting boerderij te gaan.

donderdag 29 augustus 2002 @ 21:33:03 #161
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5592921
* Drie dreunen op de deur, een gast arriveerd. Even later gaat de deur langzaam open en wordt hem gevraagd wie hij is en voro wie hij komt.

Dagobert is de naam, ik kom voor Prins Tara, ik weet de weg.

* Hij gaat naar binnen, hangt zijn jas op en nog voor de bediende zijn weerwoord gereed had is hij weer verdwenen.

Met een simpele klop op de deur kondigt hij zijn aanwezigheid aan en stapt de kamer binnen.

Goedenavond Tara, het loopt gesmeerd zo te merken. Hoe staat het er mee?

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 augustus 2002 @ 01:49:42 #162
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5597343
* Zichtbaar verrast kijkt Tara op en laat een grote glimlach zien. Hij loopt op Dagobert af

Goedenavond heer Dagobert

Alles loopt prima zoals je ziet. Ik ben weer helemaal geinstalleerd op mijn oude plekje
Hoewel, het innemen van het paleis ging me eigenlijk ietsjes te gemakkelijk, totaal geen weerstand en niemand te bekennen. Maar dat mag de pret niet drukken
Angelique is boven bezig met het herinrichten van de vertrekken.

Wil je trouwens wat te drinken? Er was alleen ranja toen we hier aankwamen, maar we hebben inmiddels weer ruim keus.

Overigens heb ik de bevolking een iets ander verhaal op de mouw gespeld, dat heb je vast wel meegekregen. Op deze manier denken ze dat ik niets met de ontvoering te maken heb.

dinsdag 3 september 2002 @ 19:25:22 #163
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5642272
Verrekte downtime, ben ik vergeten wat ik getypt had, nieuwe poging

Een Whiskey zou me smaken, maar een pisang gaat er ook wel in. Doe maar wat je het makkelijst is.

Pluisje is op dit moment in het Hotel. Ze heeft continue bewaking dus dat zal het probleem niet zijn. Het lijkt een geslaagde actie mijn heer.

dinsdag 3 september 2002 @ 20:09:41 #164
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_5643042
* rebel_girl stapt naar voren en neemt het woord.

heren, ik denk dat de tijd rijp is voor het maken van plannen om het eiland te zuiveren van al die toeristische atracties.

* rebel_girl pakt een kaart van het eiland erbij.

iemand suggesties?

woensdag 4 september 2002 @ 21:19:06 #165
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5659027
* Dagobert neemt een slok van zijn Whiskey.

Dank U mijn heer.

* Dagobert buigt zich vervolgens voorover en kijkt op de kaart die midden op tafel ligt.

Wat dachten we van het ontranja-en van het eiland. Weg met de Ranja!

pi_5675789
(het bericht dat hier stond is verplaatst naar het topic waar het eigenlijk hoort, namelijk Casino Craziest )

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 05-09-2002 21:46]

pi_5676008
(ook verplaatst, wat maak ik er weer een zootje van )

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 05-09-2002 21:47]

zondag 8 september 2002 @ 15:33:44 #168
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_5707606
goed de ranja stal zal als eerste weg moeten, het is een symbool van pluisje en dat kunnen we niet gebruiken.
echter het stalletje is wel een ontmoetingsplek en de bevolking zal het niet echt zien zitten als we dit gewoon weg vernietigen.

ik stel voor dat we het omtoveren tot iets anders, iets wat symbool staat voor onze prins.
wat zegt u ervan heer tara?

pi_5722756
ik ben dan wel nie tara maar ik ben het er helemaal mee eens... weg met die smerige ranja
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 9 september 2002 @ 20:10:40 #170
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5726114
Lijkt me een goed idee Rebel. Wat dachten we van een eettentje? Dat zal...

* Op dat moment stormt de in het blauw gehulde man het paleis binnen.

Sorry dat ik jullie stoor, maar ik vrees dat pluisje weer vrij is. We hadden te weinigmanschappen om haar gevangen te houden, ik heb haar bij de gevangenis gedumpt. Ik vrees dat we een nieuwe tactiek moeten bedenken.

Onee, gloeiende! Jullie kunnen ook niks he! Dat betekend dat we nu het paleis moeten verdedigen!

pi_5726181
prutsers
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_5809921
* De mieren die door Dagobert bij Onze Stoute Vrouwe zijn afgesmeekt in De Brandende Bramenstruikkerk trekken voort over het eiland om ranja te verzamelen.

Ze beklimmen het marmeren bordes van het Paleis. Ze kruipen door de sierbetraliede kelderraampjes. Ze gaan achterom via de dienstingang... Ze zijn overal.

Hoewel het personeel het vorstenhuis goed schoon houdt is het ondoenlijk alles ranja-vrij te krijgen. Er is geen vertrek of er is eindeloos ranja gedronken. Er is in ranja gebaad, met ranja geklonken en er zijn talloze ranja mors-en-braspartijen geweest. Het paleis zweemt een historisch zoete ranjasfeer uit die er over 100 jaar nog zal hangen.
Ware het niet dat de mieren met hun minitieuze mondjes elke ranjadroppel opsmullen en afvoeren naar de kerk.

Ze krioelen over de karpetten, beklimmen bevuilde gobelins, duikelen in gouden bokalen en doen zich te goed aan de ranjadoordrenkte matrassen van de hemelbedden...
Er is geen plek waar geen ranja-orgie geweest is in het paleis. Zelfs de gerenomeerde wijnkelder is ervan doortrokken.

De bewoners en het personeel zien het gekrioel van de oranje werkstertjes die bezig zijn elke ranja-molecuul te verwijderen...

maandag 16 september 2002 @ 17:06:07 #173
909 Num
Núm dus!
pi_5830009
*ding dong*
  maandag 16 september 2002 @ 20:53:31 #174
909 Num
Núm dus!
pi_5833533
*ding dong*

mmmm men doet niet echt snel open hier...

geen probleem trouwens hoor, ik heb de tijd

maandag 16 september 2002 @ 23:28:07 #175
909 Num
Núm dus!
pi_5836416
Dit is niet leuk meer, ik ga weer naar m'n boot
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 december 2002 @ 20:46:29 #176
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_7091154
* TARAraboemdijee ontwaakt uit een diepe slaap en vindt zichzelf in de grote slaapkamer van het paleis. Na een korte verkenning lijkt het alsof alles er verlaten bij ligt.

Hallo? Iemand hier? Wat is er gebeurd? Waar ben ik eigenlijk?

* TARAraboemdijee denkt even na

Wie ben ik eigenlijk?

pi_14440260
Het was vroeg in de ochtend, de wolken hingen nog laag aan de grond.
Vanuit het hoge gras in de tuin kwam een gehavende gedaante overeind. Haar zwarte haren zaten vol takken en andere rotzooi. Haar kleren bestonden meer uit gat dan uit stof.

Na een lange tocht over het eiland was ze beland bij een groot paleis. Een paleis gemaakt voor een heerser, een paleis gemaakt voor haar.

Het werd tijd dat dit eiland een nieuwe prinses kreeg. Een prinses die er wel altijd zou zijn voor haar volk.

Maar eerst werd het hoog tijd om dit paleis op te knappen. De tuin zag eruit alsof het al jaren niet meer verzord was, en het mos groeide al op de muren.

Ze zou een elite leger bijeen moeten brengen om haar te beschermen. En het vertrouwen moeten winnen van het huidige leger, om het eiland te beschermen.

Ja, de voorbereidingen moesten getroffen worden. Er zou een nieuwe prinses komen.

Van vreugde maakte de aanstaande prinses een sprongetje. Arutha was niet meer zo vrolijk geweest sinds de transformatie. Ze was nu voor goed van die Valheru af.

[Dit bericht is gewijzigd door Arutha op 06-11-2003 20:33]

Optimist, een slecht geïnformeerde pessimist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')