quote:En terecht. Het is te gek voor woorden dat het in het ANP-journaal komt...
Op woensdag 9 juli 2003 11:03 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik werd hiernaartoe verwezen nadat mijn topic van 8:00 gesloten is vanwege komkommergehalte
quote:
09/07 9 centimeter lange worm in hersenen van man
Artsen in het zuiden van China hebben een negen centimeter lange levende worm in de hersenen van een man gevonden, zo heeft de Chinese krant Morning Post woensdag gemeld.
Volgens de Zuid-Chinese krant onderging de 42-jarige man uit Luoding, in de provincie Guangdong, een ingreep voor een hersenkwaal toen de worm tevoorschijn kwam.
Medische deskundigen denken dat de man het dier binnenkreeg via zijn gewoonte slangen en kikkers te verorberen. De worm zou zich dan een weg naar zijn hersenen hebben gebaand, aldus de krant.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 13:08 schreef realist_ik het volgende:[..]
Had ie ook een kikker in zijn bil?
quote:Komkommer of Justin, maakt het wat uit
Op woensdag 9 juli 2003 11:03 schreef MikeyMo het volgende:ik werd hiernaartoe verwezen nadat mijn topic van 8:00 gesloten is vanwege komkommergehalte
quote:
Te weinig geld voor de taxi? TV inleveren!
groningen - Taxichauffeurs van VTG (Verenigde Taxibedrijven Groningen) nemen bezittingen in beslag van wanbetalers. Dit bleek toen afgelopen zaterdagnacht een taxichauffeur een tv als onderpand mee nam, toen zijn klant de rit niet kon betalen. Volgens de directie is dit bij het bedrijf heel normaal en komt het in taxiwereld wel vaker voor.De bedrijfsleider van concurrent Taxi Noord laat weten dat dit bij zijn bedrijf in ieder geval niet zo is. "Veel te veel moeite voor acht of negen euro." De chauffeurs van Taxi Noord hebben formulieren in de auto liggen, die samen met de wanbetaler kunnen worden ingevuld en ondertekend. De klant kan dan alsnog per bank of giro betalen. Gebeurt dit niet, dan schakelt het bedrijf een incassobureau in.
Iemand nog een oude wasmachine staan? Gratis ritje!
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 13:29 schreef robh het volgende:[..]
Komkommer of Justin, maakt het wat uit
Een sigaar ook niet...
quote:Dat is weer iemand anders die daar berucht om is geworden..
Op woensdag 9 juli 2003 13:34 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een sigaar ook niet...
quote:Zou Clinton nog maagd zijn?
Op woensdag 9 juli 2003 15:11 schreef Maerycke het volgende:[..]
Dat is weer iemand anders die daar berucht om is geworden..
quote:Gezien het feit dat hij een kind heeft acht ik die kans niet bijzonder groot.
Op woensdag 9 juli 2003 15:26 schreef Sidekick het volgende:[..]
Zou Clinton nog maagd zijn?
quote:Misschien is de sigaar de vader wel. Je weet het niet.
Op woensdag 9 juli 2003 15:44 schreef freako het volgende:[..]
Gezien het feit dat hij een kind heeft acht ik die kans niet bijzonder groot.
.
quote:gewoon ff kijken of dat kind shag tussen d'r benen heeft
Op woensdag 9 juli 2003 15:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
Misschien is de sigaar de vader wel. Je weet het niet.
Wat dacht u van het bericht dat de dierenbescherming besloten heeft de mug in bescherming te nemen? Ook weer een staaltje van daadkracht en hogere intelligentie. Vanaf nu dient iedere Nederlander minimaal zichzelf aan te bieden voor minimaal 5 gratis bloedconsumpties aan deze nuttige beestjes opdat de vleermuis voorzien blijft van zijn maaltijd en in het ergste geval, mag u zichzelf beschermen met een klamboe. Opnieuw een staaltje van Neerlands doortastend optreden en inzicht. Binnenkort kunnen we de aanstelling van de muggenschifterspolitie verwachten die in ieders slaapvertrek het gebruik van insecticide komt controleren en of u niet teveel van deze kwetsbare beestjes doodslaat.
Wellicht wordt straks ook het fruitvliegje van Volkert tot beschermd diertje verklaard want dat is van het allergrootste belang voor het kwetsbare ecosysteem. Wellicht kunnen we een cursus via Teleac krijgen: hoe aaibaar is de huismug, wat te doen bij de sluipwesp, hulp bij reanimatie van een benauwde mesttor of het sexleven van de hout en stofmijt, om maar een paar dwarsstraten te noemen.
Zijn ze nu helemaal bedonderd!
Even een vraagje. Hoe bevalt het om in dit gekke landje zelfs tijdens de komkommertijd dergelijke berichten te lezen? Kan je nagaan wat een zooitje het wordt als de hele club Balkenende straks weer aan het werk gaat.
quote:
hiedamse vindt python in badkamer
10 JULI 2003 - SCHIEDAM (ANP) - Een 38-jarige vrouw uit Schiedam kreeg gisterenmiddag de schrik van haar leven toen ze in haar badkamer een slang vond. De twee meter lange python dook op vanuit de toiletpot. Het reptiel was tweeënhalve maand geleden uit een terrarium van een van de buurtbewoners ontsnapt.Toen de gealarmeerde politie en Dierenambulance de python probeerden te vangen, kroop hij snel weg achter de badkuip. Nadat eerst het bad werd gesloopt, kon de wurgslang worden gevangen en teruggebracht naar de eigenaar.
Hij meldde tot schrik van de buurtbewoners dat er nóg een slang van hem is ontsnapt, een python van bijna een meter. We hebben met man en macht gezocht, maar het beest is nog niet gevonden, zegt P. van Berkel van de Dierenambulance. De beesten braken op eigen kracht uit het terrarium.
(Bron: Telegraaf: JA IK WEET UT : SENSATIEKRANT!)
=============
Vraag me af of zijn ouders nu kwaad zijn op het rapport of blij zijn dat hij terecht is...
quote:Nounounou, moet dat er nou bij
Op donderdag 10 juli 2003 12:41 schreef Frutsel het volgende:
RobH = EIKEL
quote:Tja...zoiets blijft van triest nivo hierro...maar ja, tis nie anders...
Op donderdag 10 juli 2003 12:56 schreef The_Duce het volgende:[..]
Nounounou, moet dat er nou bij
Wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 13:11 schreef Frutsel het volgende:[..]
Tja...zoiets blijft van triest nivo hierro...maar ja, tis nie anders...
neemt niet weg dat de waarheid hard is en best eens gezegd mag worden...
quote:Open dan 's geen komkommertopics
Op donderdag 10 juli 2003 13:11 schreef Frutsel het volgende:Tja...zoiets blijft van triest nivo hierro...maar ja, tis nie anders...
neemt niet weg dat de waarheid hard is en best eens gezegd mag worden...
Simpel
quote:Sluit jij dan geen topic van mij omdat je mijn topic hier beter op zijn plaatst vindt zijn
Op donderdag 10 juli 2003 18:11 schreef robh het volgende:[..]
Open dan 's geen komkommertopics
Simpel
Die man met die worm van 9 cm in zijn hersens had een eigen topic verdiend namelijk
Komkommer topic. Waar haal je het vandaan
Niet zeiken dus Je werkt er net zo hard aan mee.
Consequent zijn Kerel.
quote:Komkommer dus. De tegenhanger van Chihuaha.
Op donderdag 10 juli 2003 20:03 schreef Levensgenieter het volgende:Consequent zijn Kerel.
quote:Het was een worm-topic.
Op donderdag 10 juli 2003 20:04 schreef robh het volgende:[..]
Komkommer dus. De tegenhanger van Chihuaha.
quote:Een siamese tweeling die veelvuldig voorkomt die komt wel op het forum terecht en een man die een gigantische worm in zijn hoofd heeft ronddwalen die mag naar komkommertijd.
Op donderdag 10 juli 2003 20:04 schreef robh het volgende:[..]
Komkommer dus. De tegenhanger van Chihuaha.
Ik vind dan die worm groter nieuws dan die tweeling.
Ligt er maar net aan wat je belangrijker vind als nieuws.
Zal wel komen doordat die man slangen en kikkers at dan
quote:Dit is niet het Feedbacktopic.
Op donderdag 10 juli 2003 20:15 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Een siamese tweeling die veelvuldig voorkomt die komt wel op het forum terecht en een man die een gigantische worm in zijn hoofd heeft ronddwalen die mag naar komkommertijd.
quote:[centraal] feedback oog
Op donderdag 10 juli 2003 20:15 schreef Levensgenieter het volgende:Een siamese tweeling die veelvuldig voorkomt die komt wel op het forum terecht en een man die een gigantische worm in zijn hoofd heeft ronddwalen die mag naar komkommertijd.
Mocht je het niet begrijpen of het er niet mee eens zijn zie bovenstaande link.
quote:Je hebt volkomen gelijk hoor (m.b.t. de tweeling
Op donderdag 10 juli 2003 20:15 schreef Levensgenieter het volgende:Een siamese tweeling die veelvuldig voorkomt die komt wel op het forum terecht en een man die een gigantische worm in zijn hoofd heeft ronddwalen die mag naar komkommertijd.
Het is aan degene die het "nieuwsfeitje"wil plaatsen in oog of hij het een eigen thread gunt of dat het nieuwsbericht in deze komkommerthread komt.
Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |