quote:Dus homo's moeten uit de buurt van heteromannen blijven lijkt me.
Op donderdag 19 juni 2003 21:42 schreef MSXUser het volgende:[..]
Eigenlijk kan ik niet anders dan het volledig eens zijn met bovenstaande zinnen. Die lui moeten eigenlijk tegen zichzelf worden beschermd en vooral uit de buurt van kinderen blijven.
quote:en dat slaat weer nergens op...
Op vrijdag 20 juni 2003 20:14 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Dus homo's moeten uit de buurt van heteromannen blijven lijkt me.
quote:En dat wat jij net schreef sloeg wel ergens op.....?
Op vrijdag 20 juni 2003 20:16 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en dat slaat weer nergens op...
quote:ja moet ik het uitleggen?
Op vrijdag 20 juni 2003 20:17 schreef Chiel-Montagne het volgende:[..]
En dat wat jij net schreef sloeg wel ergens op.....?
quote:psies! maar ik vind het zelf eerlijk gezegd echt beledigend da er zat mensen zijn die zeggen dat homosexualiteit zoiets is als pedofilie, t wordt nog steeds vaak geroepen.
Op vrijdag 20 juni 2003 20:11 schreef schatje het volgende:[..]
Homosexualiteit is absoluut geen probleem.
quote:Graag, zou namelijk graag willen horen hoe jij het kan verklaren dat "kinderen" wel "geestelijke" problemen kunnen krijgen, wanneer mijnheer de pedofiel toch eens buiten z'n boekje gaat....
Op vrijdag 20 juni 2003 20:19 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja moet ik het uitleggen?
quote:Nou moet je me geen woorden in de mond gaan leggen ik zei enkel dat een pedofiel op zich niemand kwaad doet. Iedereen die hier oingenuanceerd maar weer eens zit te schreeuwen dat alle pedofielen dood moeten
Op vrijdag 20 juni 2003 20:21 schreef Chiel-Montagne het volgende:[..]
Graag, zou namelijk graag willen horen hoe jij het kan verklaren dat "kinderen" wel "geestelijk" problemen kunnen krijgen, wanneer mijnheer de pedofiel toch eens buiten z'n boekje gaat....
Er zijn genoeg pedofielen die hun hele leven lang geen kind kwaad doen omdat ze zich bewust zijn van het feit dat ze kinderen schade aanbrengen.
De enige pedofielen waar je zo hard op mag kotsen in mijn ogen zijn die gene die wel contacten aangaan met kinderen....
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:02 schreef tvlxd het volgende:[..]
Hoezo?
Als je niet eens zelf kunt bedenken wat er fout is aan pedofilie dan raad ik aan eens met een psychiater te praten.
quote:Hej, of je leest ff bij!
Op vrijdag 20 juni 2003 20:12 schreef MikeyMo het volgende:
in principe doet een pedofiel niemand kwaad...
WTF is er mis mee dat pedofielen samen willen komen om te praten over hun geaardheid!?
quote:4 topics! dat duurt ff
Op vrijdag 20 juni 2003 20:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Hej, of je leest ff bij!
quote:Ik leg jouw geen woorden in de mond, ik reageer alleen op hetgeen wat jij net verkondigd, namelijk "in principe doet 'n pedofiel niemand kwaad..."
Op vrijdag 20 juni 2003 20:23 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nou moet je me geen woorden in de mond gaan leggen ik zei enkel dat een pedofiel op zich niemand kwaad doet. Iedereen die hier oingenuanceerd maar weer eens zit te schreeuwen dat alle pedofielen dood moeten
Er zijn genoeg pedofielen die hun hele leven lang geen kind kwaad doen omdat ze zich bewust zijn van het feit dat ze kinderen schade aanbrengen.
De enige pedofielen waar je zo hard op mag kotsen in mijn ogen zijn die gene die wel contacten aangaan met kinderen....
Nu geef jij zelf al aan, in andere woorden, dat je toch jouw standpunt wat anders had moeten formuleren....., want zoals je al zegt zijn er 2 soorten pedofielen, degene die zich wel kunnen beheersen en degene die zich niet kunnen beheersen.....
Alleen zal je toch meer geconfronteerd worden met de pedofielen die dus wel degelijk hun boekje te buiten gaan en dus zodoende in de media terecht komen en vandaar is het beeld in de "maatschappij" gekomen dat pedofielen 'n algeheel kwaad zijn.....
In de meeste gevallen is dit ook wel zo, want 't blijkt dat wanneer iemand met 'n grote liefde voor kinderen met deze geconfronteerd wordt elke dag in z'n naaste omgeving, hij toch wel 'n keertje buiten z'n boekje gaat, vandaar dat jouw standpunt in mijn ogen ook niet helemaal klopt....
Daarnaast lijkt me 'n pedofiele manifestatie, zoals hier beschreven wordt al helemaal niks, want dat zal alleen maar "negatieve" gevolgen ten gevolge hebben, wat ik je brom.....
Hopelijk snap je m'n standpunt 'n beetje....
quote:Doe maar, ff scrollen, staan interessante dingen in.
Op vrijdag 20 juni 2003 20:28 schreef MikeyMo het volgende:[..]
4 topics! dat duurt ff
quote:ehm, waarom is het volgens jou een geaardheid en geen psychologisch "probleem" ?
Op vrijdag 20 juni 2003 20:27 schreef Kwark het volgende:
Jezus, als ik de reacties hier zo lees zouden de meesten zonder aarzelen een heksenjacht willen ontketenen.WTF is er mis mee dat pedofielen samen willen komen om te praten over hun geaardheid!?
quote:Als ze het willen doen als in een AA bijeenkomst om proberen hun gedrag af te leren, of steun bij elkaar te zoeken om met elkaar ervanaf te komen, dan heb ik er geen probleem mee. Als ze samenkomen om hun verzamelingen uit te wisselen en te vertellen over wat ze doen om hun behoeftes te vervullen, dan ben ik er op tegen.
Op vrijdag 20 juni 2003 20:27 schreef Kwark het volgende:
WTF is er mis mee dat pedofielen samen willen komen om te praten over hun geaardheid!?
quote:en ik heb al een muisarm
Op vrijdag 20 juni 2003 20:35 schreef yvonne het volgende:[..]
Doe maar, ff scrollen, staan interessante dingen in.
quote:Lees maar, ging er heftig aan toe.
Op vrijdag 20 juni 2003 20:28 schreef MikeyMo het volgende:[..]
4 topics! dat duurt ff
quote:Goede vraag. Ik ben geen psycholoog dus wellicht sla ik de plank finaal mis, maar i.m.o is het een geaardheid, net als heterosexualiteit en homofilie: het is waar je op valt, wat je sexueel prikkelt, en geen geestesziekte waarvan een duidelijke oorzaak aangewezen kan worden, of waartegen een remedie bestaat - al ben ik ervan op de hoogte dat in sommige gevallen het zèlf slachtoffer zijn van sexueel misbruik in de jeugd kan leiden tot pedofiele neigingen.
Op vrijdag 20 juni 2003 20:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
ehm, waarom is het volgens jou een geaardheid en geen psychologisch "probleem" ?
In de praktijk functioneert pedofilie als een geaardheid - de psychische problematiek van de pedofiel zal eerder ontstaan uit het besef dat hij veroordeeld is tot het celibaat.
Het niet onder controle hebben van je driften, waardoor sommige pedofielen over de schreef gaan, is een mentale zwakte die niet voorbehouden is aan pedofielen en daar in feite ook niets mee te maken heeft - hooguit zal een pedofiel wellicht makkelijker tot de grens gedreven worden door de spanning van continue onthouding.
quote:Van pedofilie kun je niet afkomen, en daar zullen ze het zeker niet over hebben.
Op vrijdag 20 juni 2003 20:36 schreef mvt het volgende:[..]
Als ze het willen doen als in een AA bijeenkomst om proberen hun gedrag af te leren, of steun bij elkaar te zoeken om met elkaar ervanaf te komen, dan heb ik er geen probleem mee. Als ze samenkomen om hun verzamelingen uit te wisselen en te vertellen over wat ze doen om hun behoeftes te vervullen, dan ben ik er op tegen.
Als pedofiel leef je onder een enorm taboe, en ik kan me voorstellen dat je het prettig vindt om samen te komen met "lotgenoten".
Dan maar een 'hysterische overbezorgde' moeder.
quote:
Actiecomité wil dat pedofielenclub Martijn wordt vervolgd
ROTTERDAM - Een vrijdag opgericht actiecomité wil dat Martijn, de belangenvereniging voor pedofielen, door Justitie wordt vervolgd. Het actiecomité is opgericht door het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit van Nieuw Rechts en raadslid van de deelgemeente Feijenoord, Florens van der Kooi, leider van de Nieuwe Nationale Partij (NNP).Aanleiding voor de oprichting van het actiecomité is de International Boy Love Day (IBLD) voor pedofielen, die zaterdag op een geheime locatie in Nederland wordt gehouden. Op de IBLD komen pedofielen bijeen om onder meer hun gevoelens voor jongens te delen. Het comité is gestart na veel reacties van verontruste Nederlandse ouders, beweren de politici Van der Kooi en Smit die eerder wegens zijn rechtse denkbeelden uit Leefbaar Rotterdam is gezet.
"De vereniging Martijn pleit openlijk voor relaties tussen jongeren en ouderen waarbij eventueel seks in het spel is. Tevens wordt zaterdag 21 juni op een geheime locatie in Nederland de International Boy Love Day (IBLD) gehouden, de samenkomst van pedofielen uit Nederland en België. Wij van het actiecomité 'STOP MARTIJN' vinden pedofilie moreel verwerpelijk. Het actiecomité heeft tot doel om deze praktijken te stoppen", aldus het actiecomité.
Gezellig te praten
In een reactie zegt Van der Kooi dat beiden vrijdag naar het politiebureau in het centrum zijn gegaan om zich te melden als partij tegen Martijn. "We hebben afgesproken daar dinsdag aangifte te doen, omdat de vereniging zich niet aan de wet houdt, omdat ze bij elkaar komen", zegt Van der Kooi. Naar zijn idee is dat niet alleen om met elkaar gezellig te praten.
De organisator van de IBLD, die uit angst voor hetze tegen hem niet met zijn volledige naam naar buiten wil komen, zegt dat het comité dan maar actie moet gaan voeren. Pieter zegt: "De actiegroep gaat er vanuit dat de vereniging en de ILBD blijkbaar middelen of inlichtingen verschaft aan pedofielen en daardoor pedofilie uitlokt. Maar dat is niet het geval. Wij willen pedofilie juist bespreekbaar maken. Bovendien is het wettelijk nog steeds niet strafbaar om pedofiel te zijn, wel als je die geaardheid praktiseert."
quote:Ik vind chemische castratie wel passend, zeker voor iemand die al een keer met zijn vieze klauwen aan onschuldige kinderen heeft gezeten.
Op vrijdag 20 juni 2003 21:00 schreef Kwark het volgende:[..]
Van pedofilie kun je niet afkomen, en daar zullen ze het zeker niet over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |