abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:12:24 #26
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11254158
in principe doet een pedofiel niemand kwaad...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:14:56 #27
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_11254223
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 21:42 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Eigenlijk kan ik niet anders dan het volledig eens zijn met bovenstaande zinnen. Die lui moeten eigenlijk tegen zichzelf worden beschermd en vooral uit de buurt van kinderen blijven.

Dus homo's moeten uit de buurt van heteromannen blijven lijkt me.
Asjemenou
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:16:50 #28
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11254275
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:14 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Dus homo's moeten uit de buurt van heteromannen blijven lijkt me.

en dat slaat weer nergens op...
[..]
pi_11254305
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:16 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

en dat slaat weer nergens op...

En dat wat jij net schreef sloeg wel ergens op.....?
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:19:27 #30
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11254341
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:17 schreef Chiel-Montagne het volgende:

[..]

En dat wat jij net schreef sloeg wel ergens op.....?

ja moet ik het uitleggen?
[..]
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:20:34 #31
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11254366
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Homosexualiteit is absoluut geen probleem.

psies! maar ik vind het zelf eerlijk gezegd echt beledigend da er zat mensen zijn die zeggen dat homosexualiteit zoiets is als pedofilie, t wordt nog steeds vaak geroepen.
en daaro wilde ik ff me mening ove rpedofilie zegge om zo duidelijk te maken wat het verschil tochwel is
put
your
clothes
on!
pi_11254377
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:19 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ja moet ik het uitleggen?

Graag, zou namelijk graag willen horen hoe jij het kan verklaren dat "kinderen" wel "geestelijke" problemen kunnen krijgen, wanneer mijnheer de pedofiel toch eens buiten z'n boekje gaat....
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:23:30 #33
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11254429
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:21 schreef Chiel-Montagne het volgende:

[..]

Graag, zou namelijk graag willen horen hoe jij het kan verklaren dat "kinderen" wel "geestelijk" problemen kunnen krijgen, wanneer mijnheer de pedofiel toch eens buiten z'n boekje gaat....

Nou moet je me geen woorden in de mond gaan leggen ik zei enkel dat een pedofiel op zich niemand kwaad doet. Iedereen die hier oingenuanceerd maar weer eens zit te schreeuwen dat alle pedofielen dood moeten

Er zijn genoeg pedofielen die hun hele leven lang geen kind kwaad doen omdat ze zich bewust zijn van het feit dat ze kinderen schade aanbrengen.

De enige pedofielen waar je zo hard op mag kotsen in mijn ogen zijn die gene die wel contacten aangaan met kinderen....

[..]
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:25:53 #34
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11254481
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:02 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Hoezo?

Als je niet eens zelf kunt bedenken wat er fout is aan pedofilie dan raad ik aan eens met een psychiater te praten.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Admin vrijdag 20 juni 2003 @ 20:26:57 #35
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11254506
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:12 schreef MikeyMo het volgende:
in principe doet een pedofiel niemand kwaad...
Hej, of je leest ff bij!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:27:27 #36
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_11254513
Jezus, als ik de reacties hier zo lees zouden de meesten zonder aarzelen een heksenjacht willen ontketenen.

WTF is er mis mee dat pedofielen samen willen komen om te praten over hun geaardheid!?

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:28:32 #37
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11254537
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hej, of je leest ff bij!

4 topics! dat duurt ff
[..]
pi_11254624
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:23 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Nou moet je me geen woorden in de mond gaan leggen ik zei enkel dat een pedofiel op zich niemand kwaad doet. Iedereen die hier oingenuanceerd maar weer eens zit te schreeuwen dat alle pedofielen dood moeten

Er zijn genoeg pedofielen die hun hele leven lang geen kind kwaad doen omdat ze zich bewust zijn van het feit dat ze kinderen schade aanbrengen.

De enige pedofielen waar je zo hard op mag kotsen in mijn ogen zijn die gene die wel contacten aangaan met kinderen....

Ik leg jouw geen woorden in de mond, ik reageer alleen op hetgeen wat jij net verkondigd, namelijk "in principe doet 'n pedofiel niemand kwaad..."

Nu geef jij zelf al aan, in andere woorden, dat je toch jouw standpunt wat anders had moeten formuleren....., want zoals je al zegt zijn er 2 soorten pedofielen, degene die zich wel kunnen beheersen en degene die zich niet kunnen beheersen.....

Alleen zal je toch meer geconfronteerd worden met de pedofielen die dus wel degelijk hun boekje te buiten gaan en dus zodoende in de media terecht komen en vandaar is het beeld in de "maatschappij" gekomen dat pedofielen 'n algeheel kwaad zijn.....

In de meeste gevallen is dit ook wel zo, want 't blijkt dat wanneer iemand met 'n grote liefde voor kinderen met deze geconfronteerd wordt elke dag in z'n naaste omgeving, hij toch wel 'n keertje buiten z'n boekje gaat, vandaar dat jouw standpunt in mijn ogen ook niet helemaal klopt....

Daarnaast lijkt me 'n pedofiele manifestatie, zoals hier beschreven wordt al helemaal niks, want dat zal alleen maar "negatieve" gevolgen ten gevolge hebben, wat ik je brom.....

Hopelijk snap je m'n standpunt 'n beetje....

Admin vrijdag 20 juni 2003 @ 20:35:15 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_11254679
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:28 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

4 topics! dat duurt ff

Doe maar, ff scrollen, staan interessante dingen in.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:35:21 #40
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11254682
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:27 schreef Kwark het volgende:
Jezus, als ik de reacties hier zo lees zouden de meesten zonder aarzelen een heksenjacht willen ontketenen.

WTF is er mis mee dat pedofielen samen willen komen om te praten over hun geaardheid!?

ehm, waarom is het volgens jou een geaardheid en geen psychologisch "probleem" ?
put
your
clothes
on!
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:36:05 #41
17061 mvt
blame Canada
pi_11254697
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:27 schreef Kwark het volgende:
Als ze het willen doen als in een AA bijeenkomst om proberen hun gedrag af te leren, of steun bij elkaar te zoeken om met elkaar ervanaf te komen, dan heb ik er geen probleem mee. Als ze samenkomen om hun verzamelingen uit te wisselen en te vertellen over wat ze doen om hun behoeftes te vervullen, dan ben ik er op tegen.
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:41:12 #42
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11254780
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doe maar, ff scrollen, staan interessante dingen in.

en ik heb al een muisarm
[..]
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:55:11 #43
16715 Mylene
*schatje*
pi_11255050
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:28 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

4 topics! dat duurt ff

Lees maar, ging er heftig aan toe.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 20:55:23 #44
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_11255058
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:35 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ehm, waarom is het volgens jou een geaardheid en geen psychologisch "probleem" ?

Goede vraag. Ik ben geen psycholoog dus wellicht sla ik de plank finaal mis, maar i.m.o is het een geaardheid, net als heterosexualiteit en homofilie: het is waar je op valt, wat je sexueel prikkelt, en geen geestesziekte waarvan een duidelijke oorzaak aangewezen kan worden, of waartegen een remedie bestaat - al ben ik ervan op de hoogte dat in sommige gevallen het zèlf slachtoffer zijn van sexueel misbruik in de jeugd kan leiden tot pedofiele neigingen.

In de praktijk functioneert pedofilie als een geaardheid - de psychische problematiek van de pedofiel zal eerder ontstaan uit het besef dat hij veroordeeld is tot het celibaat.

Het niet onder controle hebben van je driften, waardoor sommige pedofielen over de schreef gaan, is een mentale zwakte die niet voorbehouden is aan pedofielen en daar in feite ook niets mee te maken heeft - hooguit zal een pedofiel wellicht makkelijker tot de grens gedreven worden door de spanning van continue onthouding.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  vrijdag 20 juni 2003 @ 21:00:26 #45
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_11255138
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:36 schreef mvt het volgende:

[..]

Als ze het willen doen als in een AA bijeenkomst om proberen hun gedrag af te leren, of steun bij elkaar te zoeken om met elkaar ervanaf te komen, dan heb ik er geen probleem mee. Als ze samenkomen om hun verzamelingen uit te wisselen en te vertellen over wat ze doen om hun behoeftes te vervullen, dan ben ik er op tegen.

Van pedofilie kun je niet afkomen, en daar zullen ze het zeker niet over hebben.

Als pedofiel leef je onder een enorm taboe, en ik kan me voorstellen dat je het prettig vindt om samen te komen met "lotgenoten".

pi_11255237
Precies de reden dus waarom ik mijn kind ver uit de buurt zou houden OOK van een zich al jarenlang beheersende pedo.
Iemand die al jaren bepaalde gevoelens onderdrukt, die niet de daad bij het woord kan en mag voegen, er enkel maar stilletjes over kan fantaseren, die vertrouw ik niet alleen met mijn kind.

Dan maar een 'hysterische overbezorgde' moeder.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 20 juni 2003 @ 21:05:11 #47
16715 Mylene
*schatje*
pi_11255256
Het verhaal krijgt een behoorlijke staart:
quote:
Actiecomité wil dat pedofielenclub Martijn wordt vervolgd
ROTTERDAM - Een vrijdag opgericht actiecomité wil dat Martijn, de belangenvereniging voor pedofielen, door Justitie wordt vervolgd. Het actiecomité is opgericht door het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit van Nieuw Rechts en raadslid van de deelgemeente Feijenoord, Florens van der Kooi, leider van de Nieuwe Nationale Partij (NNP).

Aanleiding voor de oprichting van het actiecomité is de International Boy Love Day (IBLD) voor pedofielen, die zaterdag op een geheime locatie in Nederland wordt gehouden. Op de IBLD komen pedofielen bijeen om onder meer hun gevoelens voor jongens te delen. Het comité is gestart na veel reacties van verontruste Nederlandse ouders, beweren de politici Van der Kooi en Smit die eerder wegens zijn rechtse denkbeelden uit Leefbaar Rotterdam is gezet.

"De vereniging Martijn pleit openlijk voor relaties tussen jongeren en ouderen waarbij eventueel seks in het spel is. Tevens wordt zaterdag 21 juni op een geheime locatie in Nederland de International Boy Love Day (IBLD) gehouden, de samenkomst van pedofielen uit Nederland en België. Wij van het actiecomité 'STOP MARTIJN' vinden pedofilie moreel verwerpelijk. Het actiecomité heeft tot doel om deze praktijken te stoppen", aldus het actiecomité.

Gezellig te praten

In een reactie zegt Van der Kooi dat beiden vrijdag naar het politiebureau in het centrum zijn gegaan om zich te melden als partij tegen Martijn. "We hebben afgesproken daar dinsdag aangifte te doen, omdat de vereniging zich niet aan de wet houdt, omdat ze bij elkaar komen", zegt Van der Kooi. Naar zijn idee is dat niet alleen om met elkaar gezellig te praten.

De organisator van de IBLD, die uit angst voor hetze tegen hem niet met zijn volledige naam naar buiten wil komen, zegt dat het comité dan maar actie moet gaan voeren. Pieter zegt: "De actiegroep gaat er vanuit dat de vereniging en de ILBD blijkbaar middelen of inlichtingen verschaft aan pedofielen en daardoor pedofilie uitlokt. Maar dat is niet het geval. Wij willen pedofilie juist bespreekbaar maken. Bovendien is het wettelijk nog steeds niet strafbaar om pedofiel te zijn, wel als je die geaardheid praktiseert."

pi_11255274
who cares... iedereen zijn/haar voorkeur, zolang ze geen misbruik maken van kinderen...
  vrijdag 20 juni 2003 @ 21:30:40 #49
16715 Mylene
*schatje*
pi_11255888
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 21:00 schreef Kwark het volgende:

[..]

Van pedofilie kun je niet afkomen, en daar zullen ze het zeker niet over hebben.

Ik vind chemische castratie wel passend, zeker voor iemand die al een keer met zijn vieze klauwen aan onschuldige kinderen heeft gezeten.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 21:31:17 #50
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_11255899
Doet me ook denken aan die aflevering van Southpark
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')