quote:doe eens
Op donderdag 19 juni 2003 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTF doet ALT - S
quote:Ok, nou zie ik hem wel. Dank u, dank u
Op donderdag 19 juni 2003 21:11 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Dan moet je je even inloggen met dat mooie knopje rechtsboven
.
Je kan zelf natuurlijk ook gaan lopen klooten, en een framespagina maken .
Tegelijkertijd ook alt-s test .
quote:Hey, vertel er ff ook bij hoe je dat aanzet en hoe je een koppeling maakt, wat ik snap er geen kut van.
Op donderdag 19 juni 2003 19:21 schreef QyRoZ het volgende:Zet de links / koppelingen-balk aan.
Elke browser kent wel een soortgelijke balk waarin je allerlei handige links kan zetten. Gebruik deze balk om een link te maken naar bijvoorbeeld de forum-index, je favoriete fora, de AT (maak deze opvallender!) en (zoals de Q op onderstaande afbeelding), naar zoeken op je eigen naam.
quote:Zie je dat grijze geval boven je Fok!schermpje? Waar ook de knop 'vorige' staat enzo? Nou. Daar klik je met je rechtermuisknop op et voila! Daar staat ergens 'Koppelingen' dus dat klik je aan
Op donderdag 19 juni 2003 21:40 schreef Barb het volgende:[..]
Hey, vertel er ff ook bij hoe je dat aanzet en hoe je een koppeling maakt, wat ik snap er geen kut van.
Daarna ga je naar de desbetreffende link die je erin wilt hebben en speelt dat IE-tekentje voor de adresbalk naar die Koppelingen toe en je bent klaar .
quote:Klik -> sleep.
Op donderdag 19 juni 2003 21:40 schreef Barb het volgende:[..]
Hey, vertel er ff ook bij hoe je dat aanzet en hoe je een koppeling maakt, wat ik snap er geen kut van.
quote:Fijn dat ik kon helpen.
Op donderdag 19 juni 2003 22:29 schreef Karin het volgende:
Met een beetje hulp is het mij ook gelukt met die koppelingen. Geweldige tip! Dankjewel![]()
quote:en dat noemt zich mod
Op donderdag 19 juni 2003 22:29 schreef Karin het volgende:
Met een beetje hulp is het mij ook gelukt met die koppelingen. Geweldige tip! Dankjewel![]()
quote:Hee ik heb nooit beweerd technisch te zijn
Op donderdag 19 juni 2003 22:32 schreef HeyFreak het volgende:[..]
en dat noemt zich mod
![]()
Een goeie cursus
quote:Wat je op zich ook minstens wel mag verwachten van een door MS Paint aangedreven Global Mod
Op donderdag 19 juni 2003 22:38 schreef Tijn het volgende:
Ik doe al die dingen echt al eeuwen, man
quote:Ja, maar jij bent nog meer nerd dan ik ben, dan hoor je dat te weten. Dit is voor beginners / semi-gevorderden.
Op donderdag 19 juni 2003 22:38 schreef Tijn het volgende:
Ik doe al die dingen echt al eeuwen, man
quote:Gevonden..
Op donderdag 19 juni 2003 21:30 schreef DJKoster het volgende:[..]
Ik heb nu koppelingen aanstaan..
Kan ik die naam wijzigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |