quote:Kom op, dat doen wij toch ook wel ? Niemand heeft nog nooit woorden als knurft, eikel, lul, mongool, etc gebruikt. Zelfs Lithion niet. Maar goed, ik vind het ook niet echt leuk om iemand anders te pakken op dingen die hij zegt als 'ie kwaad is.
Op maandag 21 juli 2003 02:07 schreef Refragmental het volgende:
Door te schelden.Vind ik echt heel zwak om te doen in een politiek forum.
Zelfs Mat Herben (de echte, niet de user) zou nog niet zo laag gaan
quote:Kort geheugen?
Op maandag 21 juli 2003 02:07 schreef Refragmental het volgende:[..]
Door te schelden.
[..]
[..]Vind ik echt heel zwak om te doen in een politiek forum.
Zelfs Mat Herben (de echte, niet de user) zou nog niet zo laag gaan
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:57 schreef Refragmental het volgende:[..]
Doe niet zo dom achterlijke aap.
En Refragmental, heb jij je excuses al aangeboden vanwege je domme-achterlijke-aap-flame?
quote:Ik zeg dan ook nergens dat ik niet scheld.
Op maandag 21 juli 2003 11:03 schreef Parabola het volgende:[..]
Kort geheugen?
[..]
Maar ok, je moet mijn schelden ook in context zien.
Sidekick begint zomaar te schelden vanwege een siganture.
Ik begin te schelden vanwege dom gedrag door jou.
quote:Waarop ik zeg...
Op woensdag 9 juli 2003 16:06 schreef Parabola het volgende:
Blijf dan in het vervolg wel met je fikken van mijn teksten af
quote:Tis tenslotte een vrij forum waarin iedereen elkaar mag quoten.
Ik mag aan je tekst komen wanneer ik dat wil.
Je reactie daarop is.
quote:Waarop ik dus je gedrag bestempel als achterlijk.
Op woensdag 9 juli 2003 16:52 schreef Parabola het volgende:
ja hoor knul, je bent stoer.
quote:Je bent stoer. Jammer dat je niet stoer genoeg bent om een missertje toe te geven.
Op maandag 21 juli 2003 15:05 schreef Refragmental het volgende:
quote:Nope, ik bied geen excuses aan, als ik iets zeg dan bedoel ik dat ook.
Op maandag 21 juli 2003 11:08 schreef Sidekick het volgende:
Dank je Kozzmic voor het niet deleten van het FB-topic.En Refragmental, heb jij je excuses al aangeboden vanwege je domme-achterlijke-aap-flame?
quote:Waarom lees je nou niet gewoon wat ik zeg.
Op maandag 21 juli 2003 15:06 schreef Parabola het volgende:[..]
Je bent stoer. Jammer dat je niet stoer genoeg bent om een missertje toe te geven.
JA IK HEB GESCHOLDEN!!!!
Excuses, never, vooral niet aan zo'n "achterlijke aap" als jij
Feit dat jij het verschil niet kunt zien in context is je eigen probleem.
Stoere knul dat je bent
quote:
Op maandag 21 juli 2003 15:05 schreef Refragmental het volgende:
quote:Kan je deze persoonlijke problemen via email/IRC/MSN/ICQ/postduif/emoe oplossen?
Op maandag 21 juli 2003 15:07 schreef Refragmental het volgende:
quote:Emoe?
Op maandag 21 juli 2003 15:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]Kan je deze persoonlijke problemen via email/IRC/MSN/ICQ/postduif/emoe oplossen?
Wij hoeven niet te weten dat je stoer bent.
quote:Kerel, jij vraagt iets, en ik geef antwoord.
Op maandag 21 juli 2003 15:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]Kan je deze persoonlijke problemen via email/IRC/MSN/ICQ/postduif/emoe oplossen?
Wij hoeven niet te weten dat je stoer bent.
quote:he kozzmic kan dit aub dicht, Moet Nederland zich meer afzetten tegen de USA? het is het meest achterlijke islambashing topic in tijden
Op maandag 21 juli 2003 15:12 schreef Kozzmic het volgende:
quote:Ik kijk als ik vanavond thuiskom wel even. Het is vandaag geloof ik sowieso weer om te janken als het gaat om ontopic blijven en normaal reageren. Maar laat de kleutertjes nog maar even uitrazen, dan kan vanavond de bezem er doorheen.
Op maandag 21 juli 2003 17:52 schreef du_ke het volgende:[..]
he kozzmic kan dit aub dicht, Moet Nederland zich meer afzetten tegen de USA? het is het meest achterlijke islambashing topic in tijden
.
quote:Ik zou een reserve meenemen als ik jou was.
Op maandag 21 juli 2003 17:54 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik kijk als ik vanavond thuiskom wel even. Het is vandaag geloof ik sowieso weer om te janken als het gaat om ontopic blijven en normaal reageren. Maar laat de kleutertjes nog maar even uitrazen, dan kan vanavond de bezem er doorheen.
quote:Trouwens wel grappig dat je dit nooit zegt als een topic weer eens eindigt in USA bashing. Tekenend? Quess so.
Op maandag 21 juli 2003 17:52 schreef du_ke het volgende:[..]
he kozzmic kan dit aub dicht, Moet Nederland zich meer afzetten tegen de USA? het is het meest achterlijke islambashing topic in tijden
.
quote:Ik heb me in dat topic ook heel genuanceerd uitgelaten over Amerika dacht ik.
Op maandag 21 juli 2003 17:57 schreef Sickie het volgende:[..]
Trouwens wel grappig dat je dit nooit zegt als een topic weer eens eindigt in USA bashing. Tekenend? Quess so.
quote:En dat ligt niet aan de islambashers...
Op maandag 21 juli 2003 17:52 schreef du_ke het volgende:
he kozzmic kan dit aub dicht, Moet Nederland zich meer afzetten tegen de USA? het is het meest achterlijke islambashing topic in tijden.
quote:Niet alleen, maar bij een dergelijk topic hebben er meerdere schuld en het al of neit afstand nemen van de VS heeft niet overmatig veel te maken met het neerhalen van de Islam.
Op maandag 21 juli 2003 18:03 schreef Gil-galad het volgende:[..]
En dat ligt niet aan de islambashers...
quote:En dat is een goede reden om daar niks over te zeggen in feedback. Dan hebben dat ook weer duidelijk.
Op maandag 21 juli 2003 18:01 schreef du_ke het volgende:[..]
En een bush-bashing topic is toch al vrij standaard.
quote:Volgens mij is het eerder andersom.
Op maandag 21 juli 2003 18:06 schreef du_ke het volgende:[..]
Niet alleen, maar bij een dergelijk topic hebben er meerdere schuld en het al of neit afstand nemen van de VS heeft niet overmatig veel te maken met het neerhalen van de Islam.
quote:De users staan voorop op Fok!, maar om de discussies een klein beetje ordelijk en aantrekkelijk te houden, ook voor personen die niet tot het vaste meubilair in POL behoren, zijn er een aantal regels opgesteld. Bijvoorbeeld de regel dat je je enigzins houdt aan het onderwerp dat d.m.v. de topictitel en de openingspost is vastgesteld.
Op maandag 21 juli 2003 19:27 schreef Sickie het volgende:[..]
Nou ik heb nog geen users horen klagen dus ik zie de noodzaak van een slotje niet in. Aan de andere kant, de mening van de users doet er bij het plaatsen van slotjes weinig toe is mijn ervaring.
Dat betekent niet dat elke offtopic-reactie meteen weggehaald wordt, zo streng zijn we hier helemaal niet. Maar dat betekent wel dat ook users de plicht hebben een topic dat over onderwerp X gaat niet te laten verzanden in een draad over topic Y. En helemaal op het moment dat moderators vriendelijk verzoeken de discussie ontopic voort te zetten.
quote:En als moderators het onvriendelijk verzoeken hebben we die plicht niet ?
Op maandag 21 juli 2003 20:54 schreef Kozzmic het volgende:
Maar dat betekent wel dat ook users de plicht hebben een topic dat over onderwerp X gaat niet te laten verzanden in een draad over topic Y. En helemaal op het moment dat moderators vriendelijk verzoeken de discussie ontopic voort te zetten.
quote:Die plicht heb je sowieso, maar als moderators onvriendelijk worden dan moet je ook gaan oppassen...
Op maandag 21 juli 2003 21:16 schreef Gil-galad het volgende:[..]
En als moderators het onvriendelijk verzoeken hebben we die plicht niet ?
.
Dan kan hem bedanken, want zo staat de titel idd beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |