abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2003 @ 17:03:10 #51
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11667788
Berlusconi zorgt voor EU-rel...

Een mooi einde aan een discussie lijkt me.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 11 juli 2003 @ 01:48:41 #52
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_11699196
'Internet-malloten' zorgen voor onrust binnen LPF

Ik teken bezwaar aan tegen het verwijderen van mijn post hier. Het leek mij zeker even zozeer op zijn plaats als een post van een extreem-links figuur wiens idee van een ontopic reactie is de moordenaar van Fortuyn op te hemelen, tussen neus en lippen Elsevier en NRC Handelsblad extreem-rechts te noemen, en te eindigen met een oproep tot anarchie. Op zoveel punten mis dat de post niet serieus te nemen valt.

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 01:53:44 #53
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_11699232
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 01:48 schreef Vibromass het volgende:

Ik teken bezwaar aan tegen het verwijderen van mijn post hier. Het leek mij zeker even zozeer op zijn plaats als een post van een extreem-links figuur wiens idee van een ontopic reactie is de moordenaar van Fortuyn op te hemelen, tussen neus en lippen Elsevier en NRC Handelsblad extreem-rechts te noemen, en te eindigen met een oproep tot anarchie. Op zoveel punten mis dat de post niet serieus te nemen valt.

Rechts geaarde posts worden hier niet op prijs gesteld. Links daarintegen.....

Moraal: neem vooral niet de moeite om bezwaar aan te tekenen want voor je het weet heb je en temp ban aan je broek.

Say your prayers
pi_11701506
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 01:48 schreef Vibromass het volgende:

Een post als Schattige trol. En nu opzouten. heeft niets met de lopende discussie te maken. Daarbij maak jij niet uit wie er wel en niet mag posten.

Over de post van Mtijn, er zijn wel vaker posts die niet geheel ontopic zijn of extreem. Overigens vind ik de post van Mtijn niet echt offtopic. Ik zie geen enkele reden om die te verwijderen. Als mede-user heb je wat mij betreft 2 mogelijkheden, of je reageert er inhoudelijk op, of je negeert de post. Iemand vertellen dat hij/zij moet opzouten is ongewenst.

pi_11701578
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 01:53 schreef Sickie het volgende:

[..]

Rechts geaarde posts worden hier niet op prijs gesteld. Links daarintegen.....

Moraal: neem vooral niet de moeite om bezwaar aan te tekenen want voor je het weet heb je en temp ban aan je broek.

Ga je er vooral mee bemoeien terwijl je geen enkel idee hebt waar het over gaat.

Rechts en links geaarde posts worden hier beide op prijs gesteld. Voor een goede discussie heb je namelijk verschillende meningen nodig. Maar als je de discussie niet aankunt en daarom gaat lopen schelden tegen mede-users en/of crew dan heb je de kans tegen een ban aan te lopen. En daarbij is het overigens echt niet zo dat je er meteen uitvliegt na één onvertogen woord.

vrijdag 11 juli 2003 @ 13:42:38 #56
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11706494
Zeg Kozzmic...

sims werkt niet

quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 13:22 schreef Kozzmic het volgende:
In de 1e plaats gaat het hier om illegale software
Het gaat inderdaad over gekopieerde software, maar dat betekent nog niet dat de discussie ongewenst is. Volgens mij is alleen het plaatsen van links naar sites met illegale software een schending van de policy. Net als op GoT: daar mogen spellen die nog niet uit zijn bediscussieerd worden (door mensen die al een illegale leak-versie hebben), maar wie een link plaatst naar een site waar je dat spel kunt downloaden krijgt een ban.

Overigens heb ìk geen problemen met dat slotje, het ging me vooral om het deel van je post dat ik gequote heb.

Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_11706604
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 13:42 schreef Gil-galad het volgende:
Zeg Kozzmic...

sims werkt niet
[..]

Het gaat inderdaad over gekopieerde software, maar dat betekent nog niet dat de discussie ongewenst is. Volgens mij is alleen het plaatsen van links naar sites met illegale software een schending van de policy. Net als op GoT: daar mogen spellen die nog niet uit zijn bediscussieerd worden (door mensen die al een illegale leak-versie hebben), maar wie een link plaatst naar een site waar je dat spel kunt downloaden krijgt een ban.

Overigens heb ìk geen problemen met dat slotje, het ging me vooral om het deel van je post dat ik gequote heb.

En dan loop je ermee naar het politieke feedback-forum?

Dit mag gewoon in FB van GAM hoor, dan kunnen de modjes van Games zelf daar naar kijken, en wie weet lees ik het ook nog.

vrijdag 11 juli 2003 @ 14:32:06 #58
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_11707851
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 13:42 schreef Gil-galad het volgende:
Zeg Kozzmic...

sims werkt niet
[..]

Stalker.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_11709773
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 13:46 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

En dan loop je ermee naar het politieke feedback-forum?

Dit mag gewoon in FB van GAM hoor, dan kunnen de modjes van Games zelf daar naar kijken, en wie weet lees ik het ook nog.

Waarom sluit je het topic dan als je niet op de hoogte bent van de GAM policy?
Houd jij je maar lekker bij POL
pi_11710620
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 15:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom sluit je het topic dan als je niet op de hoogte bent van de GAM policy?

En wat begrijp jij niet aan "[Feedback] Moderating Methoden in Politiek" ??

Games heeft een eigen FB-topic, als je een probleem hebt met een modbeslissing kaart het dan daar aan. En als modjes hebben we de afspraak dat we bij afwezigheid in elkaars forum mogen modereren.

maandag 14 juli 2003 @ 09:13:29 #61
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_11755880
Hallo Willy Coyote,

Waarom sluit je een artikel over een maatschappelijke trend met politieke gevolgen met een verwijziging naar een post over een specifieke gebeurtenis?

Indien mijn posting je SP-gevoelens heeft gekwetst dan spijt me dat. Volgens mij is echter het stelselmatig negeren van deze problematiek door partijen als de SP, juist de reden waarom dit nu zo escaleert en verwordt tot een maatschappelijke ontwikkeling.

Indien we hier niet meer mogen discussieren over maatschappelijke ontwikkelingen, maar alleen over losse gebeurtenissen, kunnen we dan niet beter de Fora sluiten en ons beperken tot de FrontPage?

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
  maandag 14 juli 2003 @ 09:18:57 #62
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11755936
Je haalt het in OOG staande voorval aan als voorbeeld. M.i. kan de discussie over de rechten en dat soort dingen, die ook in dat topic al loopt, dan ook prima daar voortgezet worden.

En insinuerende opmerkingen over de politieke gevoelens van de mods kun je gevoegelijk achterwege laten.

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  maandag 14 juli 2003 @ 09:23:51 #63
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_11755991
Regeren is meer dan negeren...

Ik heb er geen probleem dat je bijzonder links bent,
ik heb er alleen maar een pobleem mee dat je bijzonder links modereert.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalMessiah op 14-07-2003 09:32]

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_11756335
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:23 schreef MetalMessiah het volgende:

Nou ik vind het wel meevallen hoor!
Oke ik ben me bewust van een eventuele voorkeur van de mod, maar ik vind niet dat wile "links" modereert. Ik vind het wel rechtvaardig.
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
pi_11756539
quote:

Voor zover ik kan beoordelen modereert Wile helemaal niet bijzonder links. En hoewel hij uit Oss komt is het geen SP-er.

Hij heeft zelfs een Seat .

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 14 juli 2003 @ 11:18:09 #66
35279 Parabola
Sapere aude
pi_11757766
quote:

Volgens mij moet je je vizier vrij ver naar rechts hebben staan om dat te vinden
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 17 juli 2003 @ 12:04:00 #67
44828 Martijn78
Solliciteren....
pi_11831365
Sinds enige tijd ben ik weer (een beetje) actief hier in POL. Gelukkig is er tijdens mijn afwezigheid niets veranderd: nog steeds loopt iedereen de modjes af te kraken over hun linkse karaktereigenschappen. Kan iemand mij vertellen waarom dit alleen gebeurt als er weer eens (zoals meestal het geval: terecht) een slotje geplaatst is?

Bij deze toch eens een grote pluim voor Kozz & Willie: ga zo door met jullie werk!

.... the old oracle said, "All things have two handles: beware of the wrong one." (Ralph Waldo Emerson)
  donderdag 17 juli 2003 @ 12:26:07 #68
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_11831829
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:04 schreef Martijn78 het volgende:
Sinds enige tijd ben ik weer (een beetje) actief hier in POL. Gelukkig is er tijdens mijn afwezigheid niets veranderd: nog steeds loopt iedereen de modjes af te kraken over hun linkse karaktereigenschappen. Kan iemand mij vertellen waarom dit alleen gebeurt als er weer eens (zoals meestal het geval: terecht) een slotje geplaatst is?

Bij deze toch eens een grote pluim voor Kozz & Willie: ga zo door met jullie werk!

Hier wil ik mij bij aansluiten.
pi_11831896
Ja.. kozz is ok !
pi_11831973
quote:
Het is Wile Maar voor de rest ben ik het met je eens, ja echt

Maar nu is het wel weer genoeg hoor, resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.

donderdag 17 juli 2003 @ 13:55:30 #71
44828 Martijn78
Solliciteren....
pi_11833665
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is Wile Maar voor de rest ben ik het met je eens, ja echt

Maar nu is het wel weer genoeg hoor, resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.

ach ja: lezen (van een naam) is niet mijn sterkst ontwikkelde vaardigheid

Idd: laten we dan nu es echt met de links vs. rechts bash beginnen

.... the old oracle said, "All things have two handles: beware of the wrong one." (Ralph Waldo Emerson)
pi_11834068
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:26 schreef freako het volgende:

[..]

Hier wil ik mij bij aansluiten.

Ik ook. Goed werk jongens ga zo door!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_11835061
quote:

Ach, het is allemaal menselijk. Net als gewone mensen, hebben FOk!kers moeite om te erkennen dat ze feilbaar zijn. Het ligt dus altijd aan iets of iemand anders. In het verkeer is dat die eikel voor je, in de achterstandbuurten zijn het de buitenlanders, in rechtse kringen de media en op Fok! de modjes.

Ik heb overigens de indruk dat het met de kritiek op Wile en Kozzmic wel meevalt. Er staat terecht ook een hoop positiefs tussen.

Slaapt winter
en zomer
pi_11835104
  donderdag 17 juli 2003 @ 16:40:45 #75
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11837525
Aww, shucks, you guys
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave