Zoek dit voor een eigengemaakt Content Management Systeem. Dit komt uit Hotmail, wat dus ook zoiets heeft.
quote:dat werkt niet zomaar slim.. er zitten waarschijnlijk js bestanden aan gekoppeld die je niet kunt downen..
Op donderdag 19 juni 2003 16:13 schreef Da_Koen het volgende:
View->source
Beeld->bron
quote:Dan kijk je in de source welke bestanden dat zijn, je neemt de url over, en hoppa, klaar om te downloaden
Op donderdag 19 juni 2003 16:15 schreef Suphafly het volgende:[..]
dat werkt niet zomaar slim.. er zitten waarschijnlijk js bestanden aan gekoppeld die je niet kunt downen..
quote:Lijkt mij sterk, als het js bestand niet te downloaden is, hoe krijgt je browser deze dan gedownload?
Op donderdag 19 juni 2003 16:15 schreef Suphafly het volgende:[..]
dat werkt niet zomaar slim.. er zitten waarschijnlijk js bestanden aan gekoppeld die je niet kunt downen..
quote:Inderdaad.. Maar ik heb tijd geleden héél wat van die scripts gevonden maar geen enkele deed wat ik wilde. Bij velen ontbrak de 'save' functie
Op donderdag 19 juni 2003 16:18 schreef Lucille het volgende:[..]
Lijkt mij sterk, als het js bestand niet te downloaden is, hoe krijgt je browser deze dan gedownload?
quote:Wat jij zoekt is niet server side, maar browser side scripts. Heeft an sich dus niets te maken met PHP of ASP.
Op donderdag 19 juni 2003 16:37 schreef Glatze het volgende:
Dank voor de eerste tips.Heb trouwens bij voorkeur iets met PHP, met ASP niet zoveel ervaring.
quote:klopt, maar het moet wel op de een of andere manier ingebakken worden, right?
Op donderdag 19 juni 2003 16:41 schreef Lucille het volgende:[..]
Wat jij zoekt is niet server side, maar browser side scripts. Heeft an sich dus niets te maken met PHP of ASP.
quote:Nee, het is puur HTML & javascript, je stuurt gewoon de HTML vanuit je PHP script en je krijgt de HTML inhoud van de editor in een POST variabele terug.
Op donderdag 19 juni 2003 16:43 schreef Glatze het volgende:[..]
klopt, maar het moet wel op de een of andere manier ingebakken worden, right?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |