Ullrich liet zich ook nog even zien, maar kwam niet verder als een plaats rond de 10.
quote:Achter zich zal je bedoelen
Op donderdag 19 juni 2003 16:53 schreef Peter83 het volgende:
Casagrande wint de bergetappe in de Ronde van Zwitserland. Na een mooie rit laat hij Montgomery en Vinokourov voor zich.Ullrich liet zich ook nog even zien, maar kwam niet verder als een plaats rond de 10.
Was inderdaad een mooie etappe. Jammer dat Wuyts het niet volhield. Had het hem wel gegund na zo'n lange solo
Ben benieuwd wat Ullrich morgen doet als het echt flink klimmen wordt.
quote:Morgen word het niet veel klim in het begin ligt de Nufenenpas het dak van de ronde maar ja daarna is het bergaf tot de aankomst.
Op donderdag 19 juni 2003 17:49 schreef Lortnoc het volgende:
Jammer van Wuyts ja. Die Belgen zijn trouwens wel goed bezig wat ontsnappingen betreft...alleen zonder veel resultaatBen benieuwd wat Ullrich morgen doet als het echt flink klimmen wordt.
Dus gaan we hier ook maar mee verders.
quote:Ja, die fietst nog volop mee
Op donderdag 19 juni 2003 21:05 schreef OProg het volgende:
Fietst Alexandre Moos dit jaar eigenlijk mee? Hij was 1 van de mannen die ik vorig jaar toch wel erg leuk vond rijden in Zwitserland (denk aan o.a. die ontsnapping met Casagrande die won en zijn overwinning de dag daarop)...
quote:Hij was me iig nog niet opgevallen, helaas door drukte ook nog amper de ronde van Z. kunnen zien
Op donderdag 19 juni 2003 21:09 schreef Leatherface het volgende:[..]
Ja, die fietst nog volop mee
bron: belgische tt
quote:
Erik Dekker heeft een nieuw contract
getekend bij de Rabobankploeg,dat hem
tot 2006 aan het team verbindt.Dekker
kampt momenteel met een peesontsteking
en heeft ook last van zijn knie."Ik zal
er alles aan doen om weer op mijn oude
niveau terug te keren.Mijn ploeg geeft
me veel vertrouwen",zei Dekker (33).
quote:Ik denk dat Dekker zijn jongen is die eeuwig bij Rabobank zal blijven. Dat is nog iemand met een hart voor de club!
Op vrijdag 20 juni 2003 10:02 schreef zjroentje het volgende:
Dekker heeft z'n contract bij de Rabo's verlengd.
[..]
Giro iig niet.
quote:Wat is er dan gebeurd?
Op vrijdag 20 juni 2003 16:57 schreef Leatherface het volgende:
Shit hey, dat heb ik zo nog zelden gezien
quote:Licht alvast 'n tipje van de sluier op.......
Op vrijdag 20 juni 2003 18:21 schreef zjroentje het volgende:[..]
Wat is er dan gebeurd?
[Dit bericht is gewijzigd door Chiel-Montagne op 20-06-2003 18:34]
quote:Dan sta je echt mooi voor lul.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:33 schreef Chiel-Montagne het volgende:[..]
Ligt alvast 'n tipje van de sluier op.......
mms://62.2.26.94/wms_content/sp/sp_tdsaktuell_512.wmv
Is trouwens niet de eerste keer dit jaar dat het gebeurt.....
Freire en Cipo
Valverde en Rebellin in de Ronde v.h Baskenland
En nu dus Casar en Kirchen....
Barbosa was jaren terug Portugal's hoop voor de toekomst. Is d'r niet echt uigekomen.
Over juichen gesproken: Jaren terug was Camiel v/d Berg bezig aan een solo in de ronde van Sprundel. Hij won met grote voorsprong en zou weleens even origineel juichen. Hij wilde op z'n pedalen gaan staan, maar ging hard op z'n snufferd op de finishlijn.
quote:Bijna elke renner in het peleton heeft wel 'n aantal renners waar hij 'n hekel aan heeft. Kan haast niet anders als je ziet hoe vaak er iemand wordt geflikt in de koers, hoe vaak mensen vallen door toedoen van anderen, etc...
Op donderdag 19 juni 2003 15:51 schreef qwerty22 het volgende:[..]
Denk dat dat ook vies tegen valt, zijn een hoop renners die gewoon een hekel aan elkaar hebben hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |