Cube:
GBA:
Prijzen incl. verzendkosten en niet onderhandelbaar, behalve als je alles in 1 keer wilt ofzo. Bij alle GC spellen zitten de originele doosjes + boekjes, van de GBA spellen weet ik niet zeker of ik deze nog heb. Cartridges zijn uiteraard ongeschonden en in prima staat!
quote:En nu?
Op donderdag 19 juni 2003 15:16 schreef CecilBDemented het volgende:
phantasy star online lijkt me wel wat
.
quote:Omgeving Gorinchem.
Op donderdag 19 juni 2003 15:27 schreef Perfect het volgende:
Waar woon je?
quote:Hm?
Op donderdag 19 juni 2003 15:28 schreef ASSpirine het volgende:
Het LIJKT wel op een spel
quote:Ass, moet je Metroid Prime? Ik schiet wel voor....
Op donderdag 19 juni 2003 15:28 schreef ASSpirine het volgende:
Het LIJKT wel op een spel
quote:Gebeurt zsm....alleen wel onder een NORMALE NAAM deze keer...Zelfde persoon zelfde bankrekening?
Op donderdag 19 juni 2003 16:31 schreef ASSpirine het volgende:
doe maarvoor 27.50 incl. verzendskosten voor metroid
Heeft Asspirine een deal gesloten voor 27.50?
Ik ben namelijk zijn bankier.
Zo ja, mail me je gegevens dan maar...
quote:Dat is echt heel interessant.
Op donderdag 19 juni 2003 16:58 schreef RijstNatie het volgende:
bij de trekpleister zijn er spellen voor 9,99 van de gba
Sorry mensen, heb ff weinig tijd nu maar ik mail iedereen snel. Mensen die als eerste interesse hebben geboden krijgen voorrang, ook al is er overboden. .
Metroid Fusion
notorious_roy @ fok.nl
.
Andere spellen (F1 2002 en SMB Jr.) zijn nog te koop. Doe een bod!
quote:Mocht dat ook niks worden, dan hou ik me ook aanbevolen
Op donderdag 19 juni 2003 21:12 schreef Jarno het volgende:
Even samenvatten:Super Monkey Ball 2: Jbiertje - gemailed. Mocht het niks worden: Together Alone.
.
quote:Zit geen verschil tussen de player's choice en de normale. Alleen de normale is in de winkel duurder en de player's choice is 30 euro
Op donderdag 19 juni 2003 21:26 schreef Jarno het volgende:
Oh, SSBM is player's choice. Hm. Dit is de gewone versie, maar doe anders een leuk bod.
Zitten alle 4 de mini-games ook op de GBA-versie? Want daar koop ik hem eigenlijk voor.
quote:* Smots schreeuwt: "Da's NIET!"
Op vrijdag 20 juni 2003 17:21 schreef LadyS het volgende:
Super Monkey Ball 2 is wel populair
quote:En ik ben er heel blij mee
Op vrijdag 20 juni 2003 17:21 schreef LadyS het volgende:
Super Monkey Ball 2 is wel populair
Iemand interesse?
quote:Prima.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Jarno, € 25 euro (incl. verzendkosten) voor Super Monkey Ball Jr en we hebben een deal (geen zin in afdingen voor een paar euro).Zitten alle 4 de mini-games ook op de GBA-versie? Want daar koop ik hem eigenlijk voor.
quote:Ik mail je ff.
Unlockable mini-games: Monkey Fight, Monkey Bowling, Monkey Golf
Beide voor 35 euro in 1 koop. .
quote:Heb je mijn privé-mail nog? Anders stuur ik wel een mail.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:51 schreef Jarno het volgende:
Ik mail je ff.
quote:Ik heb je net een mail gestuurd op strolie75@fok.nl, maar als dat niet okay is mail me dan even op jarno at myrealbox . com
Op vrijdag 20 juni 2003 20:03 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heb je mijn privé-mail nog? Anders stuur ik wel een mail.
Ik kwam ook nog Yoshi's Island: Mario Advance 3 voor de GBA tegen, die wil ik ook wel weg doen eigenlijk. Voor 25 euro incl. verzendkosten. .
Ik heb nu dus nog in de aanbieding:
en
OF
Alledrie in 1 koop voor 50 euro! .
(Ander vraagje, alles zit er toch nog bij, dus boekje/doosje etc)?
Ik hoor het graag van je!
20 Euro is prima, ben ik er maar vanaf. Mail me ff op het mail-adres dat hier ergens in dit topic verstopt staat, dan mail ik je vanavond terug over hoe en wat.
Trouwens, alle spellen zijn vanmiddag gepost en zullen dus morgen of uiterlijk overmorgen bij jullie moeten zijn!
Mail is op het bevengenoemde adres gedeponeerd, ik sta te popelen om het geld over te maken.
Zodra je mij de juiste info hebt toegestuurd, heb jij zeer snel het geld binnen.
De spellen zijn zelfs vanochtend al gepost.
Eén iemand heeft een envelop die half is dubbel gevouwen, maar ik weet niet meer wie. Anders moest het met de pakketpost. Ze hebben allemaal een mooie postzegel, vers gemaakt in het postkantoor.
quote:Jouw Advance Wars & Yoshi's Island tegen twee van de volgende titels:
Op dinsdag 24 juni 2003 07:58 schreef Jarno het volgende:
Okay, en ook deze koop is gesloten. Ik heb nu nog in de aanbieding:Yoshi's Island, Mario Advance 3 - GBA. Zonder boekje en doosje, daarom slechts 20 euro incl. verzendkosten. Advance Wars 1 - GBA. Idem als hierboven, 25 euro. F1 2002 - GC. Doe een leuk bod. .
Super Smash Bros. Melee - GC. Roep eens wat!
(Je hebt geen PS2 hè?)
quote:Fijn om te horen!
Op dinsdag 24 juni 2003 12:53 schreef Jbiertje het volgende:
Super Monkey Ball 2 is binnen ! Thnx !
En Smots, dat zijn niet echt spellen waar ik naar op zoek ben, helaas. Ik heb idd geen PS2. .
quote:Heb je interesse? Ik heb dus nog maar 2 GBA spellen en 1 GC spel over he.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:10 schreef EggsTC het volgende:
gorinchem... omgeving... waar is dat precies? (zuidholland ja, ik bedoel welke plaats precies)
Had je het doosje niet meer?
quote:In eerste instantie niet, maar toen ik gisteren op zoek was naar het doosje van Metroid Prime, kwam ik het tegen. Wil je het erg graag hebben? Dan stuur ik het je toe.
Op dinsdag 24 juni 2003 17:21 schreef Strolie75 het volgende:
Super Monkey Ball Jr. is binnen.Had je het doosje niet meer?
quote:Ik ging er eigenlijk vanuit dat het doosje erbij zat. Als je hem wilt nasturen, graag!
Op dinsdag 24 juni 2003 20:40 schreef Jarno het volgende:
In eerste instantie niet, maar toen ik gisteren op zoek was naar het doosje van Metroid Prime, kwam ik het tegen. Wil je het erg graag hebben? Dan stuur ik het je toe.
quote:Doe ik! Wordt vrijdag ofzo, eerder heb ik helaas geen tijd.
Op dinsdag 24 juni 2003 20:41 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het doosje erbij zat. Als je hem wilt nasturen, graag!
quote:Ja, maar ik snap er niks van. Als het goed is moet het spel al binnen zijn, alles is gisteren verstuurd.
Op dinsdag 24 juni 2003 20:43 schreef ASSpirine het volgende:
Jarno, heeft mijn broer je nog gecontacteerd over metroid prime ?
quote:Thanks!
Op dinsdag 24 juni 2003 21:11 schreef Jarno het volgende:
Doe ik! Wordt vrijdag ofzo, eerder heb ik helaas geen tijd.
Ik stuur je vanavond een mail met mijn adres!
quote:Als je 'm nog hebt: wat dacht je van 15 euro ex. verzenden?
Op dinsdag 24 juni 2003 07:58 schreef Jarno het volgende:
Okay, en ook deze koop is gesloten. Ik heb nu nog in de aanbieding:Yoshi's Island, Mario Advance 3 - GBA. Zonder boekje en doosje, daarom slechts 20 euro incl. verzendkosten.
[Dit bericht is gewijzigd door biobak op 26-06-2003 20:32]
quote:Laten we het dan aftikken op 17,50 incl, verzendkosten, lijkt me een mooi bedrag.
Op donderdag 26 juni 2003 20:24 schreef biobak het volgende:[..]
Als je 'm nog hebt: wat dacht je van 15 euro ex. verzenden?
quote:Akkoord. Mijn mail: ojajoh@gmx.net. Kun je me even je gegevens (giro ed.) geven?
Op donderdag 26 juni 2003 20:58 schreef Jarno het volgende:[..]
Laten we het dan aftikken op 17,50 incl, verzendkosten, lijkt me een mooi bedrag.
.
quote:Laatste sgopje.
Op donderdag 26 juni 2003 21:18 schreef Jarno het volgende:Ik heb nog in de aanbieding:
Advance Wars 1 - GBA. Idem als hierboven, 25 euro. F1 2002 - GC. Doe een leuk bod. .
Super Smash Bros. Melee - GC. Roep eens wat!
Alleen, er zat GEEN manual bij (alleen wat boekjes met waarschuwingen en een kraskaart voor een VIP24:7 code). De manual zelf niet. Heb je die nog ergens rondslingeren?
quote:En?
Op dinsdag 1 juli 2003 12:20 schreef Jarno het volgende:
Vreemd. Ik ga zo even zoeken voor je!
quote:Woops, sorry. Ik heb het dus niet kunnen vinden. Tenminste, niet op de plekken waar ik het verwacht had. Kun je leven met de toezegging dat, mocht ik het een dezer dagen nog ergens tegenkomen, ik het je (kosteloos uiteraard) toestuur?
Op woensdag 2 juli 2003 11:10 schreef iNSaNe-oNe het volgende:[..]
En?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |