volgens mij zijn ze daar echt
Ga eerst ns een gezonde basis opbouwen voordat je verder denkt. MVV is nog steeds niks meer dan een van de slechtste betaald voetbalclubs van Nederland.
quote:2 woorden:
Op donderdag 19 juni 2003 13:45 schreef Afunados het volgende:
'MVV naar top eerste divisie'
[knip]Melchior
Hans Brus.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 17:30 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
2 woorden:
Hans Brus.
quote:Ah, jij hebt mijn referentie naar Hans Brus begrepen.
Op dinsdag 24 juni 2003 19:21 schreef Danny1402 het volgende:
MVV gaat een jaartje flink met geld smijten dat ze eigenlijk niet hebben. Daarna verlaat de paardenfokker Melchior, die dit keer met ezels in zee gaat, de club uit Maastricht en dan zit MVV weer net als afgelopen jaar en de jaren ervoor... Een lange termijnplanning zou beter zijn en niet meteen hoog van de toren gaan blazen... Toch succes daar in Maastricht
quote:Tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag....
Op woensdag 25 juni 2003 00:18 schreef Kaalhei het volgende:
Wat duurt het toch lang voodat MVVen Fortuna failliet gaan en VVV een satellietclub van Roda wordt......................................
quote:Fulham? Fulham speelde destijds 2nd Division hoor, Fayed heeft de ploeg wel even naar de PL gebracht.
Op maandag 23 juni 2003 07:53 schreef Kaalhei het volgende:
Buiten dat blijkt uit het verleden dat de situatie waarin een zakenman met een grote zak geld een club opkoopt meestal niet de meest succesvolle (Fulham, AZ, etc.)
Kijk, dat ze daar afgelopen seizoen flink wat moeite hadden is logisch, je koopt daarna niet zomaar even een ploeg bij mekaar die zomaar even in het linker rijtje speelt, dat vergt wat meer tijd, maar Fulham is er zeker wel veel beter van geworden.
quote:Fayed heeft Fullham zeker beter gemaakt maarja daar zijn de financiele problemen ook immens inmiddels dusja garantie voor de lange termijn heb je zeker niet
Op woensdag 25 juni 2003 13:31 schreef DIGGER het volgende:[..]
Fulham? Fulham speelde destijds 2nd Division hoor, Fayed heeft de ploeg wel even naar de PL gebracht.
Kijk, dat ze daar afgelopen seizoen flink wat moeite hadden is logisch, je koopt daarna niet zomaar even een ploeg bij mekaar die zomaar even in het linker rijtje speelt, dat vergt wat meer tijd, maar Fulham is er zeker wel veel beter van geworden.
quote:wat duurt het toch lang voordat jouw vingers worden gebroken...........
Op woensdag 25 juni 2003 00:18 schreef Kaalhei het volgende:
Wat duurt het toch lang voodat MVVen Fortuna failliet gaan en VVV een satellietclub van Roda wordt......................................
quote:Oh, gaan we dreigen. Nou, je weet me te vinden: vak W7. Zie ik je de eerste competitiewedstrijd?
Op donderdag 26 juni 2003 09:44 schreef dolle_hond het volgende:[..]
wat duurt het toch lang voordat jouw vingers worden gebroken...........
quote:Doe ik wel voor hem op de 22e
Op donderdag 26 juni 2003 14:23 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Oh, gaan we dreigen. Nou, je weet me te vinden: vak W7. Zie ik je de eerste competitiewedstrijd?
Tot ziens
quote:ik zou maar uitkijken als ie zijn naam eer aan doet
Op donderdag 26 juni 2003 14:23 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Oh, gaan we dreigen. Nou, je weet me te vinden: vak W7. Zie ik je de eerste competitiewedstrijd?
Tot ziens
tis een fortunees dus bij voorbaat alleen maar loze dreigementen
quote:Oh, als hij zn adres even post, dan stuur ik hem ook nog het kaartje. Als hij net zo goed bij kas zit als zijn club, dan sponsor ik hem wel
Op donderdag 26 juni 2003 16:00 schreef planethugo het volgende:[..]
ik zou maar uitkijken als ie zijn naam eer aan doet
tis een fortunees dus bij voorbaat alleen maar loze dreigementen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |