abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2003 @ 04:31:42 #76
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_11237889
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 04:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die linker keelt lijkt veel op zon gast van boom chicago
Joh
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 20 juni 2003 @ 06:09:08 #77
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11237926
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 04:18 schreef Nawijnschenk het volgende:
ik zou zeggen

Join onze wiggahclub

ja we kennen je linkje als hoor en zo origineel is hij niet: Praat hier als whigga's
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_11240186
Ik weet niet hoe die miep van RTL Editie NL erbijkwam te zeggen dat er juist niet bepaalde types rondliepen, terwijl ze vlak daarna psies de eerdergenoemde wiggers en gillende wijven van 14 ging interviewen..

Ik heb een stukje gezien en snapt niet waarom mensen die op een podium staan te zwaaien als gorilla's met overgewicht en in een microfoon tekst op staan te zeggen, nog net in de maat, artiesten genoemd worden. Of is dat nu juist de charme?

Hoe dan ook, de Roots vink dan weer stukken beter al is dat een heel ander verhaal. Ieder zo z'n smaak, maar ik vond het niet veel...

pi_11242653
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik weet niet hoe die miep van RTL Editie NL erbijkwam te zeggen dat er juist niet bepaalde types rondliepen, terwijl ze vlak daarna psies de eerdergenoemde wiggers en gillende wijven van 14 ging interviewen..

Ik heb een stukje gezien en snapt niet waarom mensen die op een podium staan te zwaaien als gorilla's met overgewicht en in een microfoon tekst op staan te zeggen, nog net in de maat, artiesten genoemd worden. Of is dat nu juist de charme?

Hoe dan ook, de Roots vink dan weer stukken beter al is dat een heel ander verhaal. Ieder zo z'n smaak, maar ik vond het niet veel...

Xzibit is een artiest
Die blanke aap daarintegen niet
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12006462
-- quotje
En van die losers die westside gebaren maken terwijl dat hele
westcoast eastcoast gebeuren nu wel over is.
--

En dat is dus niet waar. ! Puff Diddy ís east coast.. When we ride on our enemy's..

pi_12006482
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 11:56 schreef skiczukie het volgende:
-- quotje
En van die losers die westside gebaren maken terwijl dat hele
westcoast eastcoast gebeuren nu wel over is.
--

En dat is dus niet waar. ! Puff Diddy ís east coast.. When we ride on our enemy's..

en voor deze briljante uitspraak schop je een topic omhoog?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12008679
ies..

eh, ja.. stoer heh

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')