quote:veel BreZAh chicks inderdaad
Op donderdag 19 juni 2003 09:42 schreef Aernout het volgende:
Eminem is een van de iconen van de BrEeZaH-cultuur, dus dat was te verwachtenBrEeZaH-chicks
![]()
![]()
quote:ja maar onderhand is 14 toch echt te jong voor mij... alhoewel..
Op donderdag 19 juni 2003 12:58 schreef Steve-O het volgende:[..]
veel BreZAh chicks inderdaad
![]()
quote:krijg je steeds kopstoten omdat die langharige metalfreaks lopen te headbangen
Op donderdag 19 juni 2003 13:25 schreef Rhapsody het volgende:
moet je ook naar metallica gaan en dan vooraanheb je er geen last van.
quote:Ik hoop dat Rammstein binnenkort weer eens komt en anders binnenkort maar weer eens naar een gabberhouseparty: veel leuker publiek
Op donderdag 19 juni 2003 13:25 schreef Rhapsody het volgende:
moet je ook naar metallica gaan en dan vooraanheb je er geen last van.
quote:Waarom niet als cowboy of als zwarte piet??
Op donderdag 19 juni 2003 09:28 schreef MikeyMo het volgende:[..]
gewoon een Levi's spijkerbroek, air max, Nike shirt.. gewoon m'n dagelijkse grijze muis die zich niet zonodig hoeft uit te sloven op kledinggebied outfit
quote:Wilde eigenlijk verkleed gaan als leernicht maar m'n outfit was al ingepikt door m'n vader
Op donderdag 19 juni 2003 13:39 schreef schatje het volgende:[..]
Waarom niet als cowboy of als zwarte piet??
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:47 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Wilde eigenlijk verkleed gaan als leernicht maar m'n outfit was al ingepikt door m'n vader
quote:ja hoor
Op donderdag 19 juni 2003 14:15 schreef Repo222 het volgende:
Volgende keer naar Britney spears?
Waren er trouwens nog veel hoeren die uit de kleren gingen? Was met up in smoke tour in amerika heel veel.
En van die losers die westside gebaren maken terwijl dat hele westcoast eastcoast gebeuren nu wel over is.
Ik ben al jaren gek van hiphop en ben pas 16 en ik kleed me gewoon normaal en praat normaal maar vindt de muziek echt geweldig.
Bone Thugs N Harmony, Xzibit, Snoop Dogg, Nate Dogg, Eminem, Dre.. geweldig allemaal.
quote:Nope geen hoeren...
Op donderdag 19 juni 2003 16:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
bah allemaal van die tmf-grut dusWaren er trouwens nog veel hoeren die uit de kleren gingen? Was met up in smoke tour in amerika heel veel.
En van die losers die westside gebaren maken terwijl dat hele westcoast eastcoast gebeuren nu wel over is.
Ik ben al jaren gek van hiphop en ben pas 16 en ik kleed me gewoon normaal en praat normaal maar vindt de muziek echt geweldig.
Bone Thugs N Harmony, Xzibit, Snoop Dogg, Nate Dogg, Eminem, Dre.. geweldig allemaal.
quote:Had ik wel mee kunnen nemen. Die beveiliging is flut.
Op donderdag 19 juni 2003 12:08 schreef Yodaah het volgende:[..]
jij ook volgens mij met je kapmes
Ik vond het eigenlijk wel meevallen met de jeugd weinig kleine blagen gezien maar ik was dan ook druk bezig met andere dingen
Ik vond het iig zeer geslaagd en ben volgende x ook zeker weer van de partij.
quote:Beter kijken...
Op donderdag 19 juni 2003 18:34 schreef MikeyMo het volgende:Nope geen hoeren...
quote:goede muziek smaak
Op donderdag 19 juni 2003 16:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
bah allemaal van die tmf-grut dusWaren er trouwens nog veel hoeren die uit de kleren gingen? Was met up in smoke tour in amerika heel veel.
* Xzibit Fan is
Meeste nummers vind ik live een stuk beter dan op CD en alleen echt goede artiesten kunnen dat. Ook goed is is dat je ze niet hoort ademen live. Kunnen veel rappers niet.
Jay Z bijvoorbeeld heeft al een kutstem op CD maar live is ie echt verschrikkelijk.
quote:vond hem unplugged wel goed
Op donderdag 19 juni 2003 23:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
En ze kunnen tenminste allemaal live zeer goed rappen.Meeste nummers vind ik live een stuk beter dan op CD en alleen echt goede artiesten kunnen dat. Ook goed is is dat je ze niet hoort ademen live. Kunnen veel rappers niet.
Jay Z bijvoorbeeld heeft al een kutstem op CD maar live is ie echt verschrikkelijk.
quote:Dat doe ik ook weleens op een gewone Zondag in Maart
Op donderdag 19 juni 2003 13:39 schreef schatje het volgende:
Waarom niet als cowboy of als zwarte piet??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |