quote:Je bent natuurlijk niet voor allemaal een wegwerp artiest natuurlijk, er zijn ook fans die een beetje blijven "hangen", en die bestempelen zichzelf dan als Hardcore.....
Op donderdag 19 juni 2003 09:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
voor al die breezahjeugd ben je een wegwerpartiest die max 2 albums meegaat...
quote:Mja, idd. Niet te vergeten die losers die denken de hele songteksten mee te kunnen zingen (zag er niet uit en dan in combinatie met het bovenstaande). Hou dan gewoon je mond en blijf vooral mee bouncen. Wat mij ook opviel is dat het publiek over het algemeen erg 'blank' was (White Holland?). Misschien viel het me op, omdat ik 1 van de weinige 'kleurlingen' was. Zelf heb ik nog wat 'white trash' vriendelijk verzocht op te zouten, omdat die dame in kwestie met haar 1.90 voor mijn neus ging staan
Tering wat zijn die lui irritant zeg. De whiggers staan in hun oversizede basketballshirt en zonneklep met een soort van netje aan de achterkant of halve theedoek op hun hoofd recht op mee te bouncen terwijl ze de hun armen recht voor zich uithouden, de vingers in de bekende posities houdende. De hele avond lang
Voorprogramma was best goed. Beetje jammer dat mr. Mathers er ruim een uur over deed om op te treden. Het publiek gaf toch wel degelijk een fluitconcert toen het hen te lang ging duren, ach zullen wel de sterallures zijn van M&M. Al met al, ik vond het een gaaf concert, eindelijk es die oproerkraaier in het echt gezien en gehoord.
quote:idd, het hele publiek leek wel blank als je keek naar het veld...
Op donderdag 19 juni 2003 10:26 schreef Yodaah het volgende:[..]
Mja, idd. Niet te vergeten die losers die denken de hele songteksten mee te kunnen zingen (zag er niet uit en dan in combinatie met het bovenstaande). Hou dan gewoon je mond en blijf vooral mee bouncen. Wat mij ook opviel is dat het publiek over het algemeen erg 'blank' was (White Holland?). Misschien viel het me op, omdat ik 1 van de weinige 'kleurlingen' was. Zelf heb ik nog wat 'white trash' vriendelijk verzocht op te zouten, omdat die dame in kwestie met haar 1.90 voor mijn neus ging staan
moet je vooral doen als je zelf 1.60 m bent). Het was een soort David en Goliath verhouding. Zwaar geïrriteerd dat ik was, tikte ik haar op haar schouders (ze keek eerst over me heen
) en ik maakte een beweging zo van 'hallo! je belemmert mijn uitzicht, opzouten!' en gelukkig luisterde ze
en weg was Sidonia!
Voorprogramma was best goed. Beetje jammer dat mr. Mathers er ruim een uur over deed om op te treden. Het publiek gaf toch wel degelijk een fluitconcert toen het hen te lang ging duren, ach zullen wel de sterallures zijn van M&M. Al met al, ik vond het een gaaf concert, eindelijk es die oproerkraaier in het echt gezien en gehoord.
quote:Tegen lange vrouwen moet je dan zeggen: ben jij vegetariër?
Op donderdag 19 juni 2003 10:26 schreef Yodaah het volgende:[..]
...omdat die dame in kwestie met haar 1.90 voor mijn neus ging staan
moet je vooral doen als je zelf 1.60 m bent). Het was een soort David en Goliath verhouding. Zwaar geïrriteerd dat ik was, tikte ik haar op haar schouders (ze keek eerst over me heen
) en ik maakte een beweging zo van 'hallo! je belemmert mijn uitzicht, opzouten!' en gelukkig luisterde ze
en weg was Sidonia!
...
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:44 schreef sop het volgende:[..]
Tegen lange vrouwen moet je dan zeggen: ben jij vegetariër?
zij: "hoezo?"
"Omdat je zo goed bij de blaadjes kan"
Ik zal deze zeker onthouden!
quote:nee niet nog een
Op donderdag 19 juni 2003 11:11 schreef Jarno het volgende:
Aight.
quote:Eminem is toch wel ietsjes meer dan dat. Maar goed jij ging ook, dus eigenlijk hoor jij net zo goed bij de Whiggers en Breezahs
Op donderdag 19 juni 2003 09:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Kleuters zijn echt enthousiast... voor al die breezahjeugd ben je een wegwerpartiest die max 2 albums meegaat...
quote:dat is de domste opmerking die ik vandaag heb gelezen op fok...
Op donderdag 19 juni 2003 11:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
Eminem is toch wel ietsjes meer dan dat. Maar goed jij ging ook, dus eigenlijk hoor jij net zo goed bij de Whiggers en Breezahs
er liepen talloze andere mensen die ouder waren dan 18 en die zich niet in een whiggakostuum hadden gehezen maar daarover hoor je me natuurlijk niet klagen. Omdat ik er was benik ook gelijk maar een whigga of een breezahhunk?
IQ is zeker geen vereiste om Mod te worden
en BTW don't fuck whit eminem !!!!!
_O_eminem_O_
_0_eminem_0_
hopen dat het nou goed gaat
quote:lukt niet he
Op donderdag 19 juni 2003 11:38 schreef snowbutterfly82 het volgende:
foutje_0_eminem_0_
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 19-06-2003 11:44]
quote:Prutser
foutje_0_eminem_0_
quote:Is dat een w0rshippy?
foutje_0_eminem_0_
l33t man.
Er IS trouwens een edit-knopje, FYI.
quote:
er liepen talloze andere mensen die ouder waren dan 18 en die zich niet in een whiggakostuum hadden gehezen
btw: EMINEM
quote:De droogheid
Op donderdag 19 juni 2003 11:48 schreef Piro het volgende:[..]
Is dat een w0rshippy?
quote:jij ook volgens mij met je kapmes
Op donderdag 19 juni 2003 12:05 schreef Kapmes het volgende:
[afbeelding]Zou hij er ook bij zijn geweest
![]()
quote:weet niet maar wel 100en zoals hem...
Op donderdag 19 juni 2003 12:05 schreef Kapmes het volgende:
[afbeelding]Zou hij er ook bij zijn geweest
![]()
quote:Leppen en hoonen die handel.. sluts
Op donderdag 19 juni 2003 09:42 schreef Aernout het volgende:BrEeZaH-chicks
![]()
![]()
quote:ik ben geen echte want ik loopt niet met bandana's en gouden kettingen om
Op donderdag 19 juni 2003 09:18 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Username: Steve-O @ Fok!Is er ook 1
Hij was er ook, maar mag m wel
|