Mijn gok: binnen een maand, hooguit 2 zul je zo'n kop zien op de voorkant van zo'n blad.
quote:Dan geef ik een groot feest!
Op donderdag 19 juni 2003 08:31 schreef Fully het volgende:
Of wat als ze een donker kind met kroeshaar krijgt......
quote:ik ook.. lijkt me wel zoow kickuh
Op donderdag 19 juni 2003 08:32 schreef GHaven het volgende:[..]
Dan geef ik een groot feest!
.
quote:Jij kijkt teveel GTST
Op donderdag 19 juni 2003 08:30 schreef xtravical het volgende:
Of als ze zwangerschapsvergiftiging krijgt en liever zij dood dan haar kind
of als ze een miskraam krijgt en stiekem een kind adopteerd
quote:Volgende week...
Op donderdag 19 juni 2003 08:38 schreef MikeyMo het volgende:
Nee, maar 4 real: hoe lang zal het duren voor die parasitaire "pers" met dat soort koppen komen...
Waarschijnlijk heeft Prive dan de hand kunnen leggen op de echo's waarin duidelijk te zien is dat het een jongetje is (later blijkt dit niet de echo van de aankomende prins(es) te zijn maar van kees janssen). Story verteld dat de twee vreselijke ruzie hebben om de naam die dit kind zal dragen. WA vindt Claus een geschikte naam, naar zijn overleden vader, maar Maxima wil hier niets van weten. Weekend tenslotte komt met het verhaal dat De Rooij Zuidewijk, en Margarita het kind gaan kidnappen en losgeld bij beatrix gaan eisen (en excuses, want daar gaat het allemaal natuurlijk, het geld is om de geleden pijn te verzachten )
quote:Denk je niet dat het ontbreken van een zwangere buik al wat eerder dan januari opvalt?
Op donderdag 19 juni 2003 08:26 schreef Fearlezz het volgende:
of erger nog: wat als het inderdaad een miskraam wordt, en ze in januari moet vertellen van 'sorry, volgende keer beter'?
Dus misschien is er nog hoop!
quote:wat denk je zelf... alles voor een grote oplageverkoop...
Op donderdag 19 juni 2003 09:08 schreef Natalie het volgende:
Zullen 'de bladen' echt zo smakeloos zijn?
Ik heb iets van: laat haar lekker zwanger zijn. Die vrouw heeft al zo'n publieke functie en ze kan al niets meer doen zonder herkend te worden.. Een artikel plaatsen als 'Máxima heeft miskraam' is wel heel smering (of het nu waar is of niet).
quote:Jij moet filmscenario's gaan schrijven!!!
Op donderdag 19 juni 2003 08:50 schreef Juustopaa het volgende:
Niet al te lang, ik denk ook een maand of twee, ze is dan zo'n 5 maanden zwanger, en zal dan inderdaad vaker naar de gynacoloog moeten enzo.Waarschijnlijk heeft Prive dan de hand kunnen leggen op de echo's waarin duidelijk te zien is dat het een jongetje is (later blijkt dit niet de echo van de aankomende prins(es) te zijn maar van kees janssen). Story verteld dat de twee vreselijke ruzie hebben om de naam die dit kind zal dragen. WA vindt Claus een geschikte naam, naar zijn overleden vader, maar Maxima wil hier niets van weten. Weekend tenslotte komt met het verhaal dat De Rooij Zuidewijk, en Margarita het kind gaan kidnappen en losgeld bij beatrix gaan eisen (en excuses, want daar gaat het allemaal natuurlijk, het geld is om de geleden pijn te verzachten
)
quote:Zouden de mensen echt zulke walgelijke onzin kopen?
Op donderdag 19 juni 2003 09:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
wat denk je zelf... alles voor een grote oplageverkoop...
misschien wel hoor, ik weet het ook niet
quote:Ja, tuurlijk.... vooral die ouwe vrouwtjes...
Op donderdag 19 juni 2003 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Zouden de mensen echt zulke walgelijke onzin kopen?
misschien wel hoor, ik weet het ook niet
quote:als ze z'n zaad hebben ingevroren... vraag ik me toch af wie het bij hem heeft afgenomen
Op donderdag 19 juni 2003 09:38 schreef Chirma het volgende:
Kan dit kind nog van Claus zijn?
quote:jammer dat je geen fotoboek hebt
Op donderdag 19 juni 2003 10:25 schreef aldostuta het volgende:
Ze heeft maar een optie: abortus.
Een zo'n vieze dikke irritante klotebal op deze aarde is al genoeg lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |