quote:Download dat nummer van mij maar eens. Orgineel is lekker rustig nummertje. Die tiesto remix is ook erg lekker.
Op dinsdag 15 juli 2003 12:46 schreef ramses het volgende:[..]
Je kunt er misschien niet echt op dansen, maar ik vind het wel een topplaat! Echt waar, die bass is helemaal geweldig
quote:'k zal es gaan kijken
Op dinsdag 15 juli 2003 12:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Download dat nummer van mij maar eens. Orgineel is lekker rustig nummertje. Die tiesto remix is ook erg lekker.
push me, and than just ...uck me? so i can get my, satisfaction
Armani & Ghost - Funk That
Masters at Work - Work
David Guetta - Distortion
quote:Ik hoorde gisteren op ID-T radio een coole mix hiervan!!, dan waren de vocals van Work onder Syndicate Of Law - Right On Time gezet!! geweldig!!!
Op dinsdag 15 juli 2003 15:29 schreef iefow het volgende:
als we 't dan toch over lekkere nummers gaan hebben:....
Masters at Work - Work
.....
quote:De clip ken ik niet, maar dat komt nog wel als ie goed is
Op dinsdag 15 juli 2003 12:46 schreef ThA_DeViL het volgende:
Ik vind het wel een goed nummer en die clip is ook wel ok
quote:owh ik dacht "push me and than just touch me. So I can get my satisfaction"...
Op dinsdag 15 juli 2003 15:23 schreef DJRoberto1978 het volgende:
wat zingen ze eigenlijk bij dat nummer?push me, and than just ...uck me? so i can get my, satisfaction
Dat is iig wel de tekst van de eerste regel van het nummer.
volgende nr dat klaar ligt om in de top40 gegooid te worden draagt als titel trouwens 'i love my sex'.
Ik heb het album van hem geluisterd en de hele cd staat dus vol met dezelfde soort crap!!
1 of 2 van die nummertjes is leuk, maar een beetje variatie mag ook wel
quote:Ik wil niet offtopic gaan maar ik ben een zware fan van zulke nummers
als we 't dan toch over lekkere nummers gaan hebben:Masters at Work - Work
Nog meer favo's?
[ontipic]
Satisfaction is gewoon een lekker nummer. zet lekker je bass omhoog en wacht met alle spanning op dat ene moment
wat boeit het nou hoe die clip eruit ziet ![]()
beter geen clip
quote:
als we 't dan toch over lekkere nummers gaan hebben:Armani & Ghost - Funk That
Masters at Work - Work
David Guetta - Distortion
quote:how do you know?
Op zondag 10 augustus 2003 08:31 schreef MikeyMo het volgende:
dat liedje is wel grappig, die stemmen komen gewoon uit een teksteditor waarin hij tekst kan laten voorleze door vand ie stemmen. Ruffneck rules the artcore-scene gebruikte precies hetzelfde programma en hefet in principe precies hetzelfde gedaan allen heeft Ruffneck de "in the hall of the mountain king" stem gebuikt
quote:Oeps.. ik had hier wat staan wat niet zo lief was van mij om te zeggen, maar ik begrijp je nu ik zie dat je een vrouw bent..
Op maandag 11 augustus 2003 15:44 schreef deflenatones het volgende:
ik vind het een....vrij vulgaire clip.
en verder: als je dan die vrouwen ziet praten en je hoort een mannenstem, moet ik gelijk aan travestieten denken.
quote:Omg ja dat ene moment doet het hem hé, echt heerlijk
Satisfaction is gewoon een lekker nummer. zet lekker je bass omhoog en wacht met alle spanning op dat ene moment
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |