abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:06:48 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22669130
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 22:03 schreef livelink het volgende:
Hoe komt het dat jullie dat allemaal wel weten.
Nietjes uit je buik wrikken merk je wel hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fossiel zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:08:26 #252
2628 Karin
pi_22669175
Wij hadden er toevallig op zaal een discussie over omdat een van de dames haar nietjes er nog uit moesten voordat ze ontslagen werd.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:09:18 #253
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22669199
Mooi, dan vallen nietjes bij mij wel af. Blijft over plakken of oplosbare hechtingen. Zou ik het nu nog kunnen zien, wat het bij mij is geweest? Ik wil het nu eigenlijk wel weten, omdat ik het zo stom vind dat ik dat gewoon niet weet en ook nooit heb gevraagd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:16:45 #254
13151 crew  Rewimo
pi_22669395
Volgens mij heb je bij plakken alleen één streepje, en bij hechtingen ook dwarsstreepjes/puntjes. Althans zo zien mijn hechtingslittekens eruit (heb ruime ervaring )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:18:21 #255
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_22669425
Ik had oplosbare, dan heb je links en rechts alleen een knoopje zitten dat vanzelf een keer afvalt.

Als ik dit allemaal zo lees wil ik dat de volgende keer weer, of plakken. Die nietjes lijken me nix
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:22:39 #256
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22669558
Ik ben onderhuids gehecht, net als Leah met oplosbare hechtingen. Erg mooi moet ik zeggen, je ziet er weinig van.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:27:10 #257
37150 livelink
pi_22669689
Ik denk dat ik dan wel gehecht ben met oplosbare hechtingen. Die nietjes lijken mij ook helemaal niks. Ik had het niet prettig gevonden als ze een paar weken later alweer aan die wond waren gaan rommelen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:33:53 #258
13151 crew  Rewimo
pi_22669835
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 22:27 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ik dan wel gehecht ben met oplosbare hechtingen. Die nietjes lijken mij ook helemaal niks. Ik had het niet prettig gevonden als ze een paar weken later alweer aan die wond waren gaan rommelen.
Een week Op zich nergens last van gehad hoor, maar het uithalen was geen onverdeeld genoegen. Dat doen ze met een ontnieter... Net zoiets als op kantoor maar dan wat groter
pi_23035701
Ik had ook oplosbare hechtingen, en misschien ben ik ook geplakt denk ik nu.

Mijn vriend heeft onlangs zijn arm gebroken en de wonden van de operatie moest ik heel secuur verzorgen, hij mocht er ook de eerste week niet mee douchen.

Het gekke vind ik nu ik eraan terugdenk, dat na mijn beide keizersnede's er alleen een grote pleister op de wond kwam, die de volgende dag alweer verwijderd werd.
Dan heb je een operatie gehad waar je u tegen zegt, en er zit helemaal niks op.
Ik moest de wond daarna twee keer per dag goed schoondouchen. Waarom is zo'n wond meteen dicht en mag/moet je die douchen en een wond van een arm bijv. niet?

Misschien dat iemand dit weet?
Zolang er was is, is er leven.
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:35:23 #260
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_23429103
Ik heb een keizersnede gehad (stuitligging en 8,5 ponder) en nu zwanger van de tweede.....

In de meeste gevallen hoor (lees) ik dat de kans dan veel groter is op een nieuwe keizersnede.
Alles gaat voorspoedig met deze zwangerschap en zonder gekke dingen kon ik er gewoon vanuit gaan dat het een natuurlijke bevalling werd.

Wie heeft allemaal na de 1e keizersnede opnieuw een keizersnede gehad of daarna een natuurlijke bevalling?
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:54:32 #261
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23429455
Mijn schoonzusje heeft van de 1e een keizersnede gehad en onlangs is ze "gewoon" bevallen van de 2e
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 november 2004 @ 18:46:07 #262
13151 crew  Rewimo
pi_23430625
Yfke, in principe kun je normaal bevallen maar je moet wel altijd naar de gyn en in het ziekenhuis bevallen.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 december 2004 @ 12:17:43 #263
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24135970
ok schop omhoog

zoals iedereen zo ong wel weet ondertussen onderga ik een geplande keizersnee op 4 januari 2005.

ik heb er zelf voor gekozen aangezien beeb in een stuit ligt, en ik persoonlijk niks voelde voor dat draaien, daarbij komt ook nog eens dat ik een stevig spekkie in me buik heb zitten en de gyn een keizersnee ook beter vind for me dan een stuitbevalling (niet dat ik dat ooit wou, maar toch).

ik vind het mega spannend, ben eigenlijk al rete-zenuwachtig brr. tegen de keizersnee zelf zie ik niet zo op gelukkig, het ergste lijkt mij naar de uitslaapkamer gebracht worden en dan ff alleen liggen verder ben ik al met vriendlief aant bepraten hoe of wat, bijv onze ouders mogen niet eerder komen dan dat hij ze belt. hij wou eigenlijk zijn ouders al in het zkh hebben tijdens de keizersnee zodat zijn moeder hem bij kan staan als hij alleen met beebje is, wil ik niet. dan heeft oma dr kleinkind eerder vastgehad dan dat de eigen moeder beebje heeft vastgehad.

verder zit ik te twijfelen of ik het nu gefilmd wil hebben of hoop fotoos, vriendlief zegt filmen, en dat wil hij dan doen. kweet alleen niet of dat verstandig is dat hij dat zelf doet?? iemand ervaring mee toevallig??

verder heb ik eigenlijk de vraag: wat word er geschoren?? me doos?? of wat?? zie mezelf al helemaal liggen natuurlijk met me benen wijd en scheren maar (lijkt me mega genant) (niet dat er zoveel te scheren valt eigenlijk ) maar goed...

verder ben ik wel doodsbenauwd dat die ruggeprik verder omhoog werkt zodat ik minder goed kan ademen zoals ik al meer heb gelezen echt weer iets for me, ik raak gelijk in paniek dan ben ik bang voor.
en dat me benen gevoelloos worden lijkt me ook heel erg eng, zo machteloos.

ben wel blij dat als er geen ernstig zieke mensen zijn in het zkh ik een eigen kamer heb
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 december 2004 @ 12:32:31 #264
13151 crew  Rewimo
pi_24136241
Bij mij mocht qltel niet zelf foto's maken, dat deed een verpleegkundige. En die foto's zijn mislukt Dus een tip: leg goed uit hoe het toestel werkt (neem geen ingewikkeld geval mee). Bij ons ging het allemaal nogal haastig maar jullie hebben waarschijnlijk wat meer tijd.

Ja, je wordt geschoren. Als je dat vervelend vindt kun je het misschien beter zelf doen van tevoren.

Ik vond de ruggeprik niet eng. Je krijgt een warm gevoel in je benen ervan. Meer heb ik er eigenlijk niet van gemerkt. Verder is het voordeel dat je gewoon kunt praten en dus kunt aangeven als er naar jouw gevoel iets niet goed gaat. De anaesthesist blijft steeds bij je, en vaak ook nog een verpleegkundige. Bovendien mag er iemand bij je hoofdeinde zitten. Wat ik het vervelendst vond, was dat mijn armen vastzaten (voor infuus en bloeddrukmeter) en dat ik Christan dus niet aan kon raken. Iets om rekening mee te houden
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 december 2004 @ 12:44:02 #265
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24136464
Ik vroeg gewoon of mijn ene arm los mocht toen Maria er net was. Dat mocht. Ik wurmde hem ook zelf al los, trouwens.

Scheren doen ze alleen maar gewoon op je venusheuvel ( ) en niet echt helemaal all the way, hoor!

Ik had met vriendje afgesproken dat hij het geslacht tegen mij zou zeggen, dus niet een of andere verpleegkundige of de gyn. Mar ik geloof dat jullie het al weten, toch? En idd, geen telefoontjes enzo voordat ik weer terug was bij vriendje en baby! En al helemaal geen bezoek, inderdaad!

De ruggeprik deed bij mij helemaal geen pijn en vond ik ook echt niet eng! Dus maak je daar maar niet al te druk om!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 22 december 2004 @ 12:53:26 #266
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24136648
scheren kan ik op t moment niet al te best kzie nix meer ik doe het op gevoel en soms doet vriendlief het (maar dies zo eng voorzichtig, niet leuk), maar alleen bovenkant dus, hmzz ok zal me piercing er maar uit halen dan

en indd geslacht weten we al

ruggeprik heb ik al vaker van gehoord ja dat dat niet eng is of geen pijn doet. dat gevoel lijkt me alleen zo ontzettend eng, kweet nog een ex dat me mond verdoofd werd bij tandarts, dat vond ik al doodeng, laat staan me benen
  donderdag 23 december 2004 @ 21:51:58 #267
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24167511
Martineke, als je merkt dat de verdoving te ver naar boven komt moet je vragen of ze je iets willen kantelen. Ze kunnen nl. de tafel iets kantelen. Ik voelde nl. op een gegeven moment tintelingen in mijn vingers. En ze hadden van tevoren gezegd dat ik het gelijk moest zeggen. Nadat ze me iets gekanteld hadden ging het weer beter.

Wel spannend zeg, ik herleef het helemaal!
Voordeel van een geplande ks is dat je kunt voorbereiden op het feit dat je idd even alleen ligt. Als je een ongeplande ks krijgt kan dit als een erg koude douche voelen. Nu kun je je er emotioneel op instellen. En de tijd vliegt hoor.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik dacht: Schiet us op, naai die boel dicht! Ik moet naar mijn ventje!
Maar eik is het best snel gegaan.

Martineke en vriendje, heel veel succes!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24168164
Martineke, ik heb het geloof ik al eens vaker geschreven, maar persoonlijk heb ik eigenlijk geen nare herinneringen aan de geplande keizersnee.
Zelfs niet aan de dingen in mijn verhaal die toch wel naar overkomen als je het zo leest.
Bij mij was de verdoving iets te hoog, maar ik kreeg een beetje zuurstof en daarmee was het probleem opgelost. De anesthesist is echt vlakbij je en die let nergens op behalve op jou. Mijn vriendje zat op een kruk achter me, ik lag als het ware bijna met m'n hoofd in z'n schoot en z'n vertrouwde geur dus heel dichtbij, dat vond ik erg prettig.

Ik was een klein beetje nerveus, maar was ook in een soort van roezige hoera-stemming omdat je gewoon weet dat je binnen een paar minuten je kind eindelijk gaat zien!

Als je de dag van tevoren wordt opgenomen, bieden ze je nog een maaltijd aan misschien. Neem die maar, want je mag de eerste 2 dagen niks, zelfs geen beschuit met muisjes
Zolang er was is, is er leven.
pi_24169950
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:16 schreef Dinus het volgende:
Martineke, ik heb het geloof ik al eens vaker geschreven, maar persoonlijk heb ik eigenlijk geen nare herinneringen aan de geplande keizersnee.
Zelfs niet aan de dingen in mijn verhaal die toch wel naar overkomen als je het zo leest.
Bij mij was de verdoving iets te hoog, maar ik kreeg een beetje zuurstof en daarmee was het probleem opgelost. De anesthesist is echt vlakbij je en die let nergens op behalve op jou. Mijn vriendje zat op een kruk achter me, ik lag als het ware bijna met m'n hoofd in z'n schoot en z'n vertrouwde geur dus heel dichtbij, dat vond ik erg prettig.

Ik was een klein beetje nerveus, maar was ook in een soort van roezige hoera-stemming omdat je gewoon weet dat je binnen een paar minuten je kind eindelijk gaat zien!

Als je de dag van tevoren wordt opgenomen, bieden ze je nog een maaltijd aan misschien. Neem die maar, want je mag de eerste 2 dagen niks, zelfs geen beschuit met muisjes
nu mogen de mannen er bij zijn, 22, en 20 jaar geleden nog niet.
geen flauwvallende vaders in de OK. wegwezen.
wachten op de gang.
t waren geplande KS.. door een vroegere rug operatie... staal vanaf mijn BH bandje tot bijna in mijn staartbeentje, konden ze geen ruggeprik geven, logisch, dat wel.

heel kort over t eten voor een operatie, met een ruggeprik kun je wel wat eten, met volledige narcose, niet goed, ik was er goed ziek van,

over de hechtingen, .
eerst KS, draadjes, vreselijk litteken, en pijnlijk om te verwijderen,
2e KS, nietjes. de eerste werden er uitgehaald door een stagair, dacht, die moeten t ook leren, de eerst 3 wel ja.
zo pijn, dus de rest is er door een ervaren persoon uitgehaald, dat deed niet veel pijn.
derde rits,
baarmoeder eruit, toen de jongste 4 was.{ meer kinderen baren was niet meer veilig, de 2e was egenlijk al niet goed voor me}
deze is gehecht met een onderhuidse draad.
al t oude littekenweefsel halen ze weg, en er komt een niew , dat wel , natuurlijk.
en ik moet zeggen, dit ziet er goed uit, een streepje, wel best lang.
wel met een rolletje buik erboven, ook als je 50 kg weegt.

maar!, als ik die 80 kg wegende zoons zie rondlopen, die begonnen met 5 en 7 pond, en hoe mooi ze nu zijn.
al t leed kan daar niet tegen op. daar doe je t voor........maar ik draaf door.
of topic ook?

De Puta Madre
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:40:20 #270
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24174886
Killer Mom!
Nee hoor, je draaft niet door.
Maarreuh... 50 kilo? Serieus?

Mijn litteken is best wel netjes eik. Een streepje net boven de schaamstreek. Het begint zelfs als weg te trekken. Gynaecoloog was er destijds ook best over te spreken. Was nl. een arts-assistent die het 'snijwerk' heeft gedaan, onder toezicht van de gyn.
pi_24267810
50 kg, yep, vanaf die ellendige rugoperatie,
duurde al met al anderhalf jaar, een heel jaar in een gipscorset, 4 maanden plat in bed, 2 maanden van te voren in t gips. een leed kan ik je vertellen.
en 14 kg minder.
lengte, 1.68.niet echt klein.

en dat is nog steeds zo, al 27 jaar, of ik eet of niet, maakt niks uit,
wel een geluk , veel meer kilo's is niet goed , dan kan ik niks meer,

en voor mijn 6 zussen, en mijn 5 schoonzussen,
val gewoon dood met je rotopmerkingen, ik ben een schrale, maat 34- 36, nou en?

voelen jullie je gezonder als ik? met je weegschaal tegen de 100 KG, en een paar zijn er nog zwaarder.
ben er maar gelukkig mee.
on topic.
je hoeft niet te veranderen in een lichaam dat t jouwe niet meer is, na een bevalling.
je bent er zelf bij.
De Puta Madre
pi_24271126
Martineke in de ok zelf mag er niet gefilmd worden en neemt de verpleegster die jou begeleid de foto's. Maar zoals ik je al uit gelegd heb is het filmen als jij er niet bij bent best belangrijk. Rick heeft het toen ook zelf gedaan en het is duidelijk te volgen zonder misselijk te worden
Dat van het eerder vasthouden dat had ik ook, maar als mijn moeder er was kon ik niet zeggen dat zijn ouders er niet mochten zijn. Dus ik heb de avond van te voren heel duidelijk laten merken dat als hij naar boven gaat en aangekleed was, hij in het wiegje zou blijven liggen tot dat ik boven was. Ik wou me zoon zelf voorstellen/geven aan hun. Zowel zijn ouders als mijn moeder hebben zich daar goed aan gehouden en snapte het ook. Ik kreeg Djulian gelijk toen ik boven was en pas daarna is hij naar de opa's en oma's gegaan. Stel dus heel duidelijk jouw "regels" op.
Ook las ik van iemand dat je 2 dagen niet zou mogen eten, dat is onzin, je mag gewoon eten als je terug bent, maar de eerste uren heb je nergens trek in en wil je alleen je kindje vasthouden en bekijken
Bij mij werden trouwens mijn beide armen los gemaakt toen Djulian voor het eerst bij me kwam. En de ruggeprik vond ik ook dood eng, maar hij viel 100% mee. Het is best raar dat je benen gevoelloos worden, althans dat je geen pijn hebt, je voelt dingen wel, maar je hebt er geen pijn van.
Heel veel sterkte en probeer er een beetje van te genieten.
  woensdag 29 december 2004 @ 09:28:51 #273
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24271423
Je krijgt wel te eten, maar het is in eerste instantie vloeibaar. Pap, yoghurt, vlaflip, soep etc.
Bij ons in het ziekenhuis was er een keuzemenu. Gister had ik het er toevallig nog over met mijn buurvrouwtje in het ziekenhuis destijds. We hebben na die 2 dagen werkelijk alles, maar dan ook alles, aangekruist op dat menu. Maar we kregen het niet op.
  woensdag 29 december 2004 @ 09:40:59 #274
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24271529
ok ok er mag niet gefilmd worden in de ok, dan maar fotoos en daarna filmen

en wat betreft ouders, niemand mag van mij al in het ziekenhuis komen als ik nog niet uit die uitslaapkamer ben ik wil het gewoon pertinent niet hebben!! vh weekend hoorde ik weer verhalen van schoonpapa dat hij heel snel aanwezig is om zn kleinkind te bewonderen, want dat was bij zn andere kleinkids ook zo, ahuh kan wel zijn, maar die kids zijn allen geboren via de natuurlijke weg, heel wat anders deze keer. deze keer wacht hij maar totdat wij bellen dat hij mag komen. mijn moeder komt ook niet eerder dan dat ik(wij) wil(len).
met vriendlief heb ik nu afgesproken dat als ik uit de uitslaapkamer ben en beeb aangelegd is voor borstvoeding, hij dan pas mag bellen dat ze mogen komen. ik weet niet hoe snel ze aanleggen, maar ik neem aan vrij snel, dat eerste moment wil ik ook graag voor mezelf(ons) houden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 09:47:45 #275
13151 crew  Rewimo
pi_24271595
Groot gelijk, Martineke Het is jouw bevalling en jouw kindje, en dus bepaal jij de regels
  woensdag 29 december 2004 @ 10:24:31 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24272016
Heel goed Martineke...
Heb je ze toevallig al verteld hoe laat je moet? Dan zouden ze namelijk ook nog eens zo eigenwijs zijn om gewoon te komen...
pi_24272196
Dat bedoel ik, lekker jou ding doen. Bedoel als ik merk dat ook maar 1 iemand die kleine eerder vast heeft gehad dan ikke dan barst alsnog de bom
Dutchie ik mocht gelijk eten hoor, wel eens waar een beschuitje, maar bij het avond eten kreeg ik gewoon een maaltijd. Heel raar dat jullie met een ruggeprik dan vloeibaar of niks kregen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 10:42:04 #278
13151 crew  Rewimo
pi_24272284
Volgens mij kreeg ik de volgende morgen wel gewoon eten, ik weet het niet goed meer, misschien was dat ook wel vloeibaar. Ben 's avonds laat bevallen. Ik weet wel dat ik pas na een paar dagen mijn eerste beschuit met muisjes kreeg
  woensdag 29 december 2004 @ 10:47:30 #279
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24272368
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Heel goed Martineke...
Heb je ze toevallig al verteld hoe laat je moet? Dan zouden ze namelijk ook nog eens zo eigenwijs zijn om gewoon te komen...
helaas wel ja
schoonpapa zag het al zitten hoor, rond half 9 a 9 uur aan de beurt, beetje extra tijd gerekend, dus om 10 uur mochten ze komen toen had vriendlief al ergens laten vallen dat we dat niet zo leuk vinden (lees ik ), en toen zei schoonpapa, ow dan komen we smiddags.

maar daarna heb ik al wel weer paar x gehoord dat hij/hun er snel bij zijn
tis natuurlijk best spannend dat hun derde en tevens laatste zoon zijn eerste kindje krijgt, maar hopelijk toch niet zo spannend dat hun er al zijn voordat ik er ben
pi_24273463
Misschien kan je aan de verpleeging duidelijk maken dat je niet wil dat er iemand ju kamer in gaat als jij nog niet boven bent. vriendjes kunnen nl moeilijk dat soort dingen zeggen als ze vertederd staan te kijken en heel trots zijn en hun kindje aan de hele wereld willen laten zien
  FOK!fossiel woensdag 29 december 2004 @ 13:02:51 #281
2628 Karin
pi_24274570
Heel goed dat je hier van te voren al goed over praat Martineke. Ik zou het ook niet leuk vinden als iedereen mijn kindje al had vastgehad terwijl ik het nog niet eens gedaan had. Peet heeft ook pas de familie gebeld toen Bram aangelegd was (wat meteen gedaan werd toen ik weer beneden kwam). Maargoed niemand van de familie wist dat er een ks gedaan werd.
Ik weet ook nog goed dat wij door Clark gebeld werden dat Lois was bevallen van Iris en dat we alvast konden komen kijken. Toen ben ik samen met mijn ouders naar het ziekenhuis gegaan. Lois lag nog op de uitslaapkamer (onder narcose) en toen heb ik ook tegen mijn ouders gezegd dat ik dacht dat Lois eerst Iris wou vasthouden voordat wij dat zouden doen.
Ik zou dus zorgen dat de familie pas mag komen als jullie gebeld hebben en dat lekker pas doen als je zelf uitgebreid kennis hebt gemaakt.

Ik heb trouwens wel de eerste dag na de ks gewoon gegeten hoor! Als een bootwerker ook. De dag ervoor had ik amper wat gehad dus zelfs rode kool smaakte me zeer goed Nooit gedacht dat dat ooit zo lekker zou smaken.
pi_24275096
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Heel goed Martineke...
Dat was bij mij zo...(ik heb wel een 'natuurlijke' bevalling gehad, maar wel in het ziekenhuis met het nodige kunst-en vliegwerk) mijn schoonvader en vriendin kwamen gewoon maar even doodleuk naar het ziekenhuis en werden gelukkig tegengehouden door het personeel...ik was volop weeën aan het wegwerken (VEEL pijn) en had écht geen zin om ze te spreken/zien. Ik vond dit best wel asociaal...
De volgende keer mogen ze niet eens weten welk ziekenhuis (maar hopelijk kan ik thuis bevallen de volgende keer...)...
  woensdag 29 december 2004 @ 13:31:47 #283
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24275170
Iedereen kreeg dus vast voedsel en wij werden dus gewoon op diëet gezet.
pi_24275253
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:31 schreef dutchie het volgende:
Iedereen kreeg dus vast voedsel en wij werden dus gewoon op diëet gezet.
Als je even meld welk ziekenhuis dat was dan weten diegene die daar heen gaan dat ze een overlevingspakket mee moeten nemen
Ik vind het wel vreemd, jij had toch ook een geplande ks met ruggeprik Dutchie? Dat je als je onder algehele narcose niet mag eten is vaak omdat je misselijk ben na de narcose en dan willen ze je maag even rustig houden, maar bij een ruggeprik niet.
  woensdag 29 december 2004 @ 13:43:10 #285
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24275394
was toch niet sophia kinderziekenhuis he Dutchie??
  woensdag 29 december 2004 @ 13:58:44 #286
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24275702
Ik heb ook twee dagen geen eten gehad hoor , pas de derde dag wat pap en soep, en dat was twee en half jaar geleden. En dat MET ruggeprik.
Ik zal het eens navragen hoe dat nu zit, want ik barstte van de honger..

Hier mag in de OK wel gefilmd worden, tenzij het spoed is, het ligt aan de gyn, of die het niet vervelend vindt.
Verder mag je hier in een spiegel meekijken, als je dat wilt, schijnt ook niet overal hetzelfde te zijn.

Kortom, vraag het even na, zou ik zeggen
  woensdag 29 december 2004 @ 14:21:16 #287
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24276110
*noteert op lijstje*

net even nagevraagd wat ik nu precies mee moet nemen, persoonlijke verz, pyjama's, babykleertjes mag maar hoeft niet (zij stelt voor dat we kleertjes van zkh aandoen zodat ik ook niet gelijk was heb thuis) en 2 of 3 van die hoge onderbroeken omdat ze fijner zijn, maar het hoeft ook al niet aangezien ik van hun onderbroeken krijg en maandverband ( van die netgevallen ) sexy hoor
  woensdag 29 december 2004 @ 14:23:55 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24276152
Ik heb zelf tegen mijn zus gezegd dat ze beter geen tijd of mss zelfs geen datum kon noemen als ze voor een geplande keizersnede zouden gaan, want de verleiding is zo groot, hoewel ik nu wel denk dat ik idd niet eerder was gegaan dan dat papa had gebeld...
pi_24276714
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:21 schreef Martineke het volgende:
*noteert op lijstje*

net even nagevraagd wat ik nu precies mee moet nemen, persoonlijke verz, pyjama's, babykleertjes mag maar hoeft niet (zij stelt voor dat we kleertjes van zkh aandoen zodat ik ook niet gelijk was heb thuis) en 2 of 3 van die hoge onderbroeken omdat ze fijner zijn, maar het hoeft ook al niet aangezien ik van hun onderbroeken krijg en maandverband ( van die netgevallen ) sexy hoor
Das netjes hoor, wij moesten echt wel zelf kleertjes meenemen.
  woensdag 29 december 2004 @ 15:45:20 #290
37150 livelink
pi_24277680
Wij hoefden ook geen eigen kleertjes mee te nemen, maar ik vond het wel zo leuk dat de eerste kleertjes die ze droegen kleertjes waren die wij hadden uitgezocht.
pi_24278129
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:21 schreef Martineke het volgende:
*noteert op lijstje*

*komt uit lurkstand*

Ik zou wel lekker je eigen ondergoed mee nemen hoor, zit veel prettiger. Je eigen maandverband is ook prettiger dan kraamverband...na een keizersnede bloed je meestal niet zoveel.
Ook is het leuker je baby in zijn/haar eigen kleertjes te doen..ziekenhuiskleertjes zijn meestal saai.
(ik heb twee keizersnedes gehad..de eerste spoed en de tweede gepland)
Mocht je nog vragen hebben..kom maar op
pi_24278517
Ik heb juis de eerste dagen na de ks meer gebloed dan na de bevalling van Djen Smittend. Je bloed wel korter, na de ks 4 weken en met Djen toen ruim 7 weken. Het ligt er denk ik ook aan hoe "schoon"ze je baarmoeder maken en hoe je eigen lichaam er op reageert. Een kwestie van afwachten dus
  woensdag 29 december 2004 @ 16:32:04 #293
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24278671
Ik vond juist ondergoed dat flink strak om mijn buik zat erg prettig, dan trekt die lubberbuik niet zo aan dat litteken.
Die netbroekjes zijn nix, alleen al niet voor het moreel
pi_24280378
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:25 schreef Anitra het volgende:
Ik heb juis de eerste dagen na de ks meer gebloed dan na de bevalling van Djen Smittend. Je bloed wel korter, na de ks 4 weken en met Djen toen ruim 7 weken. Het ligt er denk ik ook aan hoe "schoon"ze je baarmoeder maken en hoe je eigen lichaam er op reageert. Een kwestie van afwachten dus
Wat vervelend voor je dat jij juist meer bloedde..Bij mij stelde het bloeden niet veel voor. Ik had wel veel bloed verloren tijdens de tweede ks ivm het vele littekenweefsel van de eerste ks. Ik voelde me uitstekend, maar zag eruit als een lijk..hihi..en trouwens dat "rolletje" boven het litteken heb ik ook.. snik
  Jubileum moderator woensdag 29 december 2004 @ 19:34:31 #295
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24281895
Ik heb een keizersnede gehad met ruggeprik en uiteindelijk ook narcose en zat een paar uur later prinsheerlijk een aantal boterhammen weg te werken midden in de nacht. Ik zag echt scheel van de honger en was absoluut niet misselijk dus toen mocht het. 's morgens een dubbel ontbijt en wat was ik blij dat tussen de middag het warme eten kwam want ik bleef honger houden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 29 december 2004 @ 20:11:21 #296
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24282471
Na maanden van dieet kan ik me er bijzonder op verheugen om ongelimiteerd eten , ik ga dus ook echt op de volgende controle informeren naar de gang van zaken.
Ik ging er al helemaal vanuit dat ik weer uitgehongerd werd.
Vorige keer zeiden ze dat eerst je darmen op gang moeten komen.
En er was een hoop discussie met de voedingsass. (grmbl) over wat nu de eerste dag was, de OK dag of de dag erna.
pi_24282628
Stiekem een overlevingspakket in je tas doen Leah wat voor een dieet heb je dan als ik vragen mag? Ik hoop echt dat je nu wel te eten krijgt.
  woensdag 29 december 2004 @ 20:24:01 #298
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24282736
Zwangerschapssuiker.
pi_24282858
Oh bah. Heel veel succes dan!!!!
  woensdag 29 december 2004 @ 20:40:14 #300
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24283062
Dank je! Ik word denk ik de eerste die NA de bevalling kilo's aan gaat komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')