Nietjes uit je buik wrikken merk je wel hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:03 schreef livelink het volgende:
Hoe komt het dat jullie dat allemaal wel weten.
Een weekquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:27 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ik dan wel gehecht ben met oplosbare hechtingen. Die nietjes lijken mij ook helemaal niks. Ik had het niet prettig gevonden als ze een paar weken later alweer aan die wond waren gaan rommelen.
nu mogen de mannen er bij zijn, 22, en 20 jaar geleden nog niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:16 schreef Dinus het volgende:
Martineke, ik heb het geloof ik al eens vaker geschreven, maar persoonlijk heb ik eigenlijk geen nare herinneringen aan de geplande keizersnee.
Zelfs niet aan de dingen in mijn verhaal die toch wel naar overkomen als je het zo leest.
Bij mij was de verdoving iets te hoog, maar ik kreeg een beetje zuurstof en daarmee was het probleem opgelost. De anesthesist is echt vlakbij je en die let nergens op behalve op jou. Mijn vriendje zat op een kruk achter me, ik lag als het ware bijna met m'n hoofd in z'n schoot en z'n vertrouwde geur dus heel dichtbij, dat vond ik erg prettig.
Ik was een klein beetje nerveus, maar was ook in een soort van roezige hoera-stemming omdat je gewoon weet dat je binnen een paar minuten je kind eindelijk gaat zien!
Als je de dag van tevoren wordt opgenomen, bieden ze je nog een maaltijd aan misschien. Neem die maar, want je mag de eerste 2 dagen niks, zelfs geen beschuit met muisjes
helaas wel jaquote:Op woensdag 29 december 2004 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Heel goed Martineke...
Heb je ze toevallig al verteld hoe laat je moet? Dan zouden ze namelijk ook nog eens zo eigenwijs zijn om gewoon te komen...
Dat was bij mij zo...(ik heb wel een 'natuurlijke' bevalling gehad, maar wel in het ziekenhuis met het nodige kunst-en vliegwerk) mijn schoonvader en vriendin kwamen gewoon maar even doodleuk naar het ziekenhuis en werden gelukkig tegengehouden door het personeel...ik was volop weeën aan het wegwerken (VEEL pijn) en had écht geen zin om ze te spreken/zien. Ik vond dit best wel asociaal...quote:Op woensdag 29 december 2004 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Heel goed Martineke...
Heb je ze toevallig al verteld hoe laat je moet? Dan zouden ze namelijk ook nog eens zo eigenwijs zijn om gewoon te komen...
Als je even meld welk ziekenhuis dat was dan weten diegene die daar heen gaan dat ze een overlevingspakket mee moeten nemenquote:Op woensdag 29 december 2004 13:31 schreef dutchie het volgende:
Iedereen kreeg dus vast voedsel en wij werden dus gewoon op diëet gezet.![]()
Das netjes hoor, wij moesten echt wel zelf kleertjes meenemen.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:21 schreef Martineke het volgende:
*noteert op lijstje*
net even nagevraagd wat ik nu precies mee moet nemen, persoonlijke verz, pyjama's, babykleertjes mag maar hoeft niet (zij stelt voor dat we kleertjes van zkh aandoen zodat ik ook niet gelijk was heb thuis) en 2 of 3 van die hoge onderbroeken omdat ze fijner zijn, maar het hoeft ook al niet aangezien ik van hun onderbroeken krijg en maandverband ( van die netgevallen) sexy hoor
*komt uit lurkstand*quote:Op woensdag 29 december 2004 14:21 schreef Martineke het volgende:
*noteert op lijstje*
net even nagevraagd wat ik nu precies mee moet nemen, persoonlijke verz, pyjama's, babykleertjes mag maar hoeft niet (zij stelt voor dat we kleertjes van zkh aandoen zodat ik ook niet gelijk was heb thuis) en 2 of 3 van die hoge onderbroeken omdat ze fijner zijn, maar het hoeft ook al niet aangezien ik van hun onderbroeken krijg en maandverband ( van die netgevallen) sexy hoor
Wat vervelend voor je dat jij juist meer bloedde..Bij mij stelde het bloeden niet veel voor. Ik had wel veel bloed verloren tijdens de tweede ks ivm het vele littekenweefsel van de eerste ks. Ik voelde me uitstekend, maar zag eruit als een lijk..hihi..en trouwens dat "rolletje" boven het litteken heb ik ook.. snikquote:Op woensdag 29 december 2004 16:25 schreef Anitra het volgende:
Ik heb juis de eerste dagen na de ks meer gebloed dan na de bevalling van Djen Smittend. Je bloed wel korter, na de ks 4 weken en met Djen toen ruim 7 weken. Het ligt er denk ik ook aan hoe "schoon"ze je baarmoeder maken en hoe je eigen lichaam er op reageert. Een kwestie van afwachten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |