quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:16 schreef Dinus het volgende:Martineke, ik heb het geloof ik al eens vaker geschreven, maar persoonlijk heb ik eigenlijk geen nare herinneringen aan de geplande keizersnee.
Zelfs niet aan de dingen in mijn verhaal die toch wel naar overkomen als je het zo leest.
Bij mij was de verdoving iets te hoog, maar ik kreeg een beetje zuurstof en daarmee was het probleem opgelost. De anesthesist is echt vlakbij je en die let nergens op behalve op jou. Mijn vriendje zat op een kruk achter me, ik lag als het ware bijna met m'n hoofd in z'n schoot en z'n vertrouwde geur dus heel dichtbij, dat vond ik erg prettig.
Ik was een klein beetje nerveus, maar was ook in een soort van roezige hoera-stemming omdat je gewoon weet dat je binnen een paar minuten je kind eindelijk gaat zien!
Als je de dag van tevoren wordt opgenomen, bieden ze je nog een maaltijd aan misschien. Neem die maar, want je mag de eerste 2 dagen niks, zelfs geen beschuit met muisjes
![]()
nu mogen de mannen er bij zijn, 22, en 20 jaar geleden nog niet.
geen flauwvallende vaders in de OK. wegwezen.
wachten op de gang.
t waren geplande KS.. door een vroegere rug operatie... staal vanaf mijn BH bandje tot bijna in mijn staartbeentje, konden ze geen ruggeprik geven, logisch, dat wel.
heel kort over t eten voor een operatie, met een ruggeprik kun je wel wat eten, met volledige narcose, niet goed, ik was er goed ziek van,
over de hechtingen, .
eerst KS, draadjes, vreselijk litteken, en pijnlijk om te verwijderen,
2e KS, nietjes. de eerste werden er uitgehaald door een stagair, dacht, die moeten t ook leren, de eerst 3 wel ja.
zo pijn, dus de rest is er door een ervaren persoon uitgehaald, dat deed niet veel pijn.
derde rits,
baarmoeder eruit, toen de jongste 4 was.{ meer kinderen baren was niet meer veilig, de 2e was egenlijk al niet goed voor me}
deze is gehecht met een onderhuidse draad.
al t oude littekenweefsel halen ze weg, en er komt een niew , dat wel , natuurlijk.
en ik moet zeggen, dit ziet er goed uit, een streepje, wel best lang.
wel met een rolletje buik erboven, ook als je 50 kg weegt.
maar!, als ik die 80 kg wegende zoons zie rondlopen, die begonnen met 5 en 7 pond, en hoe mooi ze nu zijn.
al t leed kan daar niet tegen op. daar doe je t voor........maar ik draaf door.
of topic ook?