abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 december 2004 @ 10:24:31 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24272016
Heel goed Martineke...
Heb je ze toevallig al verteld hoe laat je moet? Dan zouden ze namelijk ook nog eens zo eigenwijs zijn om gewoon te komen...
pi_24272196
Dat bedoel ik, lekker jou ding doen. Bedoel als ik merk dat ook maar 1 iemand die kleine eerder vast heeft gehad dan ikke dan barst alsnog de bom
Dutchie ik mocht gelijk eten hoor, wel eens waar een beschuitje, maar bij het avond eten kreeg ik gewoon een maaltijd. Heel raar dat jullie met een ruggeprik dan vloeibaar of niks kregen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 10:42:04 #278
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24272284
Volgens mij kreeg ik de volgende morgen wel gewoon eten, ik weet het niet goed meer, misschien was dat ook wel vloeibaar. Ben 's avonds laat bevallen. Ik weet wel dat ik pas na een paar dagen mijn eerste beschuit met muisjes kreeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 29 december 2004 @ 10:47:30 #279
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24272368
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Heel goed Martineke...
Heb je ze toevallig al verteld hoe laat je moet? Dan zouden ze namelijk ook nog eens zo eigenwijs zijn om gewoon te komen...
helaas wel ja
schoonpapa zag het al zitten hoor, rond half 9 a 9 uur aan de beurt, beetje extra tijd gerekend, dus om 10 uur mochten ze komen toen had vriendlief al ergens laten vallen dat we dat niet zo leuk vinden (lees ik ), en toen zei schoonpapa, ow dan komen we smiddags.

maar daarna heb ik al wel weer paar x gehoord dat hij/hun er snel bij zijn
tis natuurlijk best spannend dat hun derde en tevens laatste zoon zijn eerste kindje krijgt, maar hopelijk toch niet zo spannend dat hun er al zijn voordat ik er ben
pi_24273463
Misschien kan je aan de verpleeging duidelijk maken dat je niet wil dat er iemand ju kamer in gaat als jij nog niet boven bent. vriendjes kunnen nl moeilijk dat soort dingen zeggen als ze vertederd staan te kijken en heel trots zijn en hun kindje aan de hele wereld willen laten zien
  FOK!fossiel woensdag 29 december 2004 @ 13:02:51 #281
2628 Karin
pi_24274570
Heel goed dat je hier van te voren al goed over praat Martineke. Ik zou het ook niet leuk vinden als iedereen mijn kindje al had vastgehad terwijl ik het nog niet eens gedaan had. Peet heeft ook pas de familie gebeld toen Bram aangelegd was (wat meteen gedaan werd toen ik weer beneden kwam). Maargoed niemand van de familie wist dat er een ks gedaan werd.
Ik weet ook nog goed dat wij door Clark gebeld werden dat Lois was bevallen van Iris en dat we alvast konden komen kijken. Toen ben ik samen met mijn ouders naar het ziekenhuis gegaan. Lois lag nog op de uitslaapkamer (onder narcose) en toen heb ik ook tegen mijn ouders gezegd dat ik dacht dat Lois eerst Iris wou vasthouden voordat wij dat zouden doen.
Ik zou dus zorgen dat de familie pas mag komen als jullie gebeld hebben en dat lekker pas doen als je zelf uitgebreid kennis hebt gemaakt.

Ik heb trouwens wel de eerste dag na de ks gewoon gegeten hoor! Als een bootwerker ook. De dag ervoor had ik amper wat gehad dus zelfs rode kool smaakte me zeer goed Nooit gedacht dat dat ooit zo lekker zou smaken.
pi_24275096
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Heel goed Martineke...
Dat was bij mij zo...(ik heb wel een 'natuurlijke' bevalling gehad, maar wel in het ziekenhuis met het nodige kunst-en vliegwerk) mijn schoonvader en vriendin kwamen gewoon maar even doodleuk naar het ziekenhuis en werden gelukkig tegengehouden door het personeel...ik was volop weeën aan het wegwerken (VEEL pijn) en had écht geen zin om ze te spreken/zien. Ik vond dit best wel asociaal...
De volgende keer mogen ze niet eens weten welk ziekenhuis (maar hopelijk kan ik thuis bevallen de volgende keer...)...
  woensdag 29 december 2004 @ 13:31:47 #283
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24275170
Iedereen kreeg dus vast voedsel en wij werden dus gewoon op diëet gezet.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24275253
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:31 schreef dutchie het volgende:
Iedereen kreeg dus vast voedsel en wij werden dus gewoon op diëet gezet.
Als je even meld welk ziekenhuis dat was dan weten diegene die daar heen gaan dat ze een overlevingspakket mee moeten nemen
Ik vind het wel vreemd, jij had toch ook een geplande ks met ruggeprik Dutchie? Dat je als je onder algehele narcose niet mag eten is vaak omdat je misselijk ben na de narcose en dan willen ze je maag even rustig houden, maar bij een ruggeprik niet.
  woensdag 29 december 2004 @ 13:43:10 #285
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24275394
was toch niet sophia kinderziekenhuis he Dutchie??
  woensdag 29 december 2004 @ 13:58:44 #286
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24275702
Ik heb ook twee dagen geen eten gehad hoor , pas de derde dag wat pap en soep, en dat was twee en half jaar geleden. En dat MET ruggeprik.
Ik zal het eens navragen hoe dat nu zit, want ik barstte van de honger..

Hier mag in de OK wel gefilmd worden, tenzij het spoed is, het ligt aan de gyn, of die het niet vervelend vindt.
Verder mag je hier in een spiegel meekijken, als je dat wilt, schijnt ook niet overal hetzelfde te zijn.

Kortom, vraag het even na, zou ik zeggen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 29 december 2004 @ 14:21:16 #287
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24276110
*noteert op lijstje*

net even nagevraagd wat ik nu precies mee moet nemen, persoonlijke verz, pyjama's, babykleertjes mag maar hoeft niet (zij stelt voor dat we kleertjes van zkh aandoen zodat ik ook niet gelijk was heb thuis) en 2 of 3 van die hoge onderbroeken omdat ze fijner zijn, maar het hoeft ook al niet aangezien ik van hun onderbroeken krijg en maandverband ( van die netgevallen ) sexy hoor
  woensdag 29 december 2004 @ 14:23:55 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24276152
Ik heb zelf tegen mijn zus gezegd dat ze beter geen tijd of mss zelfs geen datum kon noemen als ze voor een geplande keizersnede zouden gaan, want de verleiding is zo groot, hoewel ik nu wel denk dat ik idd niet eerder was gegaan dan dat papa had gebeld...
pi_24276714
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:21 schreef Martineke het volgende:
*noteert op lijstje*

net even nagevraagd wat ik nu precies mee moet nemen, persoonlijke verz, pyjama's, babykleertjes mag maar hoeft niet (zij stelt voor dat we kleertjes van zkh aandoen zodat ik ook niet gelijk was heb thuis) en 2 of 3 van die hoge onderbroeken omdat ze fijner zijn, maar het hoeft ook al niet aangezien ik van hun onderbroeken krijg en maandverband ( van die netgevallen ) sexy hoor
Das netjes hoor, wij moesten echt wel zelf kleertjes meenemen.
  woensdag 29 december 2004 @ 15:45:20 #290
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24277680
Wij hoefden ook geen eigen kleertjes mee te nemen, maar ik vond het wel zo leuk dat de eerste kleertjes die ze droegen kleertjes waren die wij hadden uitgezocht.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_24278129
quote:
Op woensdag 29 december 2004 14:21 schreef Martineke het volgende:
*noteert op lijstje*

*komt uit lurkstand*

Ik zou wel lekker je eigen ondergoed mee nemen hoor, zit veel prettiger. Je eigen maandverband is ook prettiger dan kraamverband...na een keizersnede bloed je meestal niet zoveel.
Ook is het leuker je baby in zijn/haar eigen kleertjes te doen..ziekenhuiskleertjes zijn meestal saai.
(ik heb twee keizersnedes gehad..de eerste spoed en de tweede gepland)
Mocht je nog vragen hebben..kom maar op
pi_24278517
Ik heb juis de eerste dagen na de ks meer gebloed dan na de bevalling van Djen Smittend. Je bloed wel korter, na de ks 4 weken en met Djen toen ruim 7 weken. Het ligt er denk ik ook aan hoe "schoon"ze je baarmoeder maken en hoe je eigen lichaam er op reageert. Een kwestie van afwachten dus
  woensdag 29 december 2004 @ 16:32:04 #293
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24278671
Ik vond juist ondergoed dat flink strak om mijn buik zat erg prettig, dan trekt die lubberbuik niet zo aan dat litteken.
Die netbroekjes zijn nix, alleen al niet voor het moreel
pi_24280378
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:25 schreef Anitra het volgende:
Ik heb juis de eerste dagen na de ks meer gebloed dan na de bevalling van Djen Smittend. Je bloed wel korter, na de ks 4 weken en met Djen toen ruim 7 weken. Het ligt er denk ik ook aan hoe "schoon"ze je baarmoeder maken en hoe je eigen lichaam er op reageert. Een kwestie van afwachten dus
Wat vervelend voor je dat jij juist meer bloedde..Bij mij stelde het bloeden niet veel voor. Ik had wel veel bloed verloren tijdens de tweede ks ivm het vele littekenweefsel van de eerste ks. Ik voelde me uitstekend, maar zag eruit als een lijk..hihi..en trouwens dat "rolletje" boven het litteken heb ik ook.. snik
  Jubileum moderator woensdag 29 december 2004 @ 19:34:31 #295
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24281895
Ik heb een keizersnede gehad met ruggeprik en uiteindelijk ook narcose en zat een paar uur later prinsheerlijk een aantal boterhammen weg te werken midden in de nacht. Ik zag echt scheel van de honger en was absoluut niet misselijk dus toen mocht het. 's morgens een dubbel ontbijt en wat was ik blij dat tussen de middag het warme eten kwam want ik bleef honger houden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 29 december 2004 @ 20:11:21 #296
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24282471
Na maanden van dieet kan ik me er bijzonder op verheugen om ongelimiteerd eten , ik ga dus ook echt op de volgende controle informeren naar de gang van zaken.
Ik ging er al helemaal vanuit dat ik weer uitgehongerd werd.
Vorige keer zeiden ze dat eerst je darmen op gang moeten komen.
En er was een hoop discussie met de voedingsass. (grmbl) over wat nu de eerste dag was, de OK dag of de dag erna.
pi_24282628
Stiekem een overlevingspakket in je tas doen Leah wat voor een dieet heb je dan als ik vragen mag? Ik hoop echt dat je nu wel te eten krijgt.
  woensdag 29 december 2004 @ 20:24:01 #298
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24282736
Zwangerschapssuiker.
pi_24282858
Oh bah. Heel veel succes dan!!!!
  woensdag 29 december 2004 @ 20:40:14 #300
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24283062
Dank je! Ik word denk ik de eerste die NA de bevalling kilo's aan gaat komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')