quote:vind ik ook
Op vrijdag 27 juni 2003 16:28 schreef Els_saai het volgende:
Ik vind het haar van Morris zo leuk zitten.
quote:Ik vind hem er erg gay uitzien met dat oorbelletje en die foute truitjes van hem. In ONM zag ie er beter uit toen ie nog blond was. Toen speelde ie ook veel beter maar ja die rol was ook 100 x zo leuk.
Op donderdag 26 juni 2003 20:49 schreef Riann het volgende:
En toch vind ik Ray best een lekker ding net zoals in onmen ik vind haar best wel vaak geil kijkend
quote:ey markie, ik moest je ff hebbe
Op vrijdag 27 juni 2003 18:24 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik vind hem er erg gay uitzien met dat oorbelletje en die foute truitjes van hem. In ONM zag ie er beter uit toen ie nog blond was. Toen speelde ie ook veel beter maar ja die rol was ook 100 x zo leuk.
ontopic: wanneer zou jim nou in GTST komen?
quote:ik moet je hierin gelijk geven maar ik blijf hem lekker vinden
Op vrijdag 27 juni 2003 18:24 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik vind hem er erg gay uitzien met dat oorbelletje en die foute truitjes van hem. In ONM zag ie er beter uit toen ie nog blond was. Toen speelde ie ook veel beter maar ja die rol was ook 100 x zo leuk.
quote:Heeey heeey lekker ding
Op vrijdag 27 juni 2003 18:58 schreef Jerruh het volgende:[..]
ey markie, ik moest je ff hebbe
.
doe heel ff je fotoboek vant slot.
ontopic: wanneer zou jim nou in GTST komen?
jim komt nooit in gtst
kom jij maar us in gtst kan ik elke dag (behalve met de zomerstop )
genieten van jou lekkere koppie
quote:whahaha eey ik ben bezet eej
Op vrijdag 27 juni 2003 19:00 schreef Riann het volgende:[..]
Heeey heeey lekker ding
jim komt nooit in gtst
kom jij maar us in gtst kan ik elke dag (behalve met de zomerstop)
genieten van jou lekkere koppie
(ik kan trouwens nog een allochtoon jongetje herinneren da telkens "pitachi" ofzoiets riep (da betekende "vader" )
jaajaa tis wa .
Balen trouwens dat het "zomervakantie" is. Gelukkig ben ik toch bijna de hele vakantie weg, maar toch...
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:33 schreef Blaze85 het volgende:
MARTINE IS BACKWOEIJ
WOEIJ
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:lol in OnM zaten echt enorm veel fouten qua script
Op vrijdag 27 juni 2003 20:34 schreef Steve-O het volgende:
Dit is een stuk leuker einde als onm
gtstaflevering van deze keer was trouwens minder dan toen DR. SIMON werd doodgeschoten
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:33 schreef Blaze85 het volgende:
MARTINE IS BACKWOEIJ
WOEIJ
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
IM BACK!
Wat ik mistte: de clash tussen Benjamin en Ray????????
De hoge prijs die Robert moest betalen??????
quote:Barbara en Valerie hadden ruzie.. en charlie fietste toen boos van huis weg, waar Robert haar van de weg reed zonder dat ie het doorhad
Op vrijdag 27 juni 2003 20:37 schreef SurfDude het volgende:
Oh ja, kan iemand even vertellen wat er precies met Charlie is? Ik zag dat ze viel met de fiets, maar hoe kwam dat? En hoe komt het dat Valerie er zo snel bij was?
quote:ja hij had het geeneens door
Op vrijdag 27 juni 2003 20:39 schreef FritsFlits het volgende:
Valerie is weggelopen bij Barb's huis. Robert moest naar Laura toe toen hij hoorde dat ze in coma lag. Tijdens de rit reed hij Charlie van d'r sokken, maar reed door..
Ik dacht trouwens dat ray en benjamin zouden gaan knokken in Egypte, en dat dat de zomercliff zou worden ? Maar goed, uiteindelijk toch nog een beetje gelijk gekregen, ik heb namelijk steeds gezegd dat dat wie is Charlie's moeder gedoe de cliff zou worden.... alleen wel jammer dat we eigenlijk al weten hoe het afloopt
Die zomerstop duurt trouwens ook maar kort, 1 september begint het nieuwe seizoen al weer...
quote:Gelukkig begint het 1 september weer die zomerstop kan me niet vroeg genoeg afgelopen zijn
Op vrijdag 27 juni 2003 20:40 schreef DaMart het volgende:
MartineIk dacht trouwens dat ray en benjamin zouden gaan knokken in Egypte, en dat dat de zomercliff zou worden ? Maar goed, uiteindelijk toch nog een beetje gelijk gekregen, ik heb namelijk steeds gezegd dat dat wie is Charlie's moeder gedoe de cliff zou worden.... alleen wel jammer dat we eigenlijk al weten hoe het afloopt
Die zomerstop duurt trouwens ook maar kort, 1 september begint het nieuwe seizoen al weer...
quote:Charlie gaat uit de serie?
Op vrijdag 27 juni 2003 20:40 schreef DaMart het volgende:
MartineIk dacht trouwens dat ray en benjamin zouden gaan knokken in Egypte, en dat dat de zomercliff zou worden ? Maar goed, uiteindelijk toch nog een beetje gelijk gekregen, ik heb namelijk steeds gezegd dat dat wie is Charlie's moeder gedoe de cliff zou worden.... alleen wel jammer dat we eigenlijk al weten hoe het afloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |