abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11416427
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 16:28 schreef Els_saai het volgende:
Ik vind het haar van Morris zo leuk zitten.
vind ik ook
pi_11417233
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 20:49 schreef Riann het volgende:
En toch vind ik Ray best een lekker ding net zoals in onm

en ik vind haar best wel vaak geil kijkend

Ik vind hem er erg gay uitzien met dat oorbelletje en die foute truitjes van hem. In ONM zag ie er beter uit toen ie nog blond was. Toen speelde ie ook veel beter maar ja die rol was ook 100 x zo leuk.
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 18:58:21 #178
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11417680
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 18:24 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Ik vind hem er erg gay uitzien met dat oorbelletje en die foute truitjes van hem. In ONM zag ie er beter uit toen ie nog blond was. Toen speelde ie ook veel beter maar ja die rol was ook 100 x zo leuk.

ey markie, ik moest je ff hebbe .
doe heel ff je fotoboek vant slot .

ontopic: wanneer zou jim nou in GTST komen?

put
your
clothes
on!
pi_11417707
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 18:24 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

ik moet je hierin gelijk geven maar ik blijf hem lekker vinden
pi_11417721
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 18:58 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ey markie, ik moest je ff hebbe .
doe heel ff je fotoboek vant slot .

ontopic: wanneer zou jim nou in GTST komen?

Heeey heeey lekker ding

jim komt nooit in gtst
kom jij maar us in gtst kan ik elke dag (behalve met de zomerstop )

genieten van jou lekkere koppie

vrijdag 27 juni 2003 @ 19:08:36 #181
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11417831
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 19:00 schreef Riann het volgende:

[..]

Heeey heeey lekker ding

jim komt nooit in gtst
kom jij maar us in gtst kan ik elke dag (behalve met de zomerstop )

genieten van jou lekkere koppie

whahaha eey ik ben bezet eej .
maarem, ik kijk bijna elke dag GTST, al sinds...ehm..... de dood van arnie (al ver voor die tijd), de dood van lotje enzovoorts..

(ik kan trouwens nog een allochtoon jongetje herinneren da telkens "pitachi" ofzoiets riep (da betekende "vader" )
jaajaa tis wa .

put
your
clothes
on!
pi_11419335
MARTINE IS BACK WOEIJ WOEIJ

vrijdag 27 juni 2003 @ 20:34:58 #183
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11419378
Dit is een stuk leuker einde als onm
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_11419385
Valerie : Mama is bij je
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 27 juni 2003 @ 20:36:55 #185
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_11419400
Kewl man, mar10e BACK IN TOWN!

Balen trouwens dat het "zomervakantie" is. Gelukkig ben ik toch bijna de hele vakantie weg, maar toch...

vrijdag 27 juni 2003 @ 20:37:06 #186
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11419403
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:33 schreef Blaze85 het volgende:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

pi_11419406
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:34 schreef Steve-O het volgende:
Dit is een stuk leuker einde als onm

lol in OnM zaten echt enorm veel fouten qua script en was niet echt leuk/boeiend ook

gtstaflevering van deze keer was trouwens minder dan toen DR. SIMON werd doodgeschoten

pi_11419407
handig nog even zo'n samenvatting op het eind. jammer dat ze geen vooruitblik deden. Bij ONM wel...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_11419410
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:33 schreef Blaze85 het volgende:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

IM BACK!

vrijdag 27 juni 2003 @ 20:37:18 #190
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_11419411
Martine
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  vrijdag 27 juni 2003 @ 20:37:45 #191
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_11419419
Oh ja, kan iemand even vertellen wat er precies met Charlie is? Ik zag dat ze viel met de fiets, maar hoe kwam dat? En hoe komt het dat Valerie er zo snel bij was?
pi_11419430
Redelijk seizoenseinde. Erg leuk om Martine Hafkamp weer te zien. De scenes met Charlie en Valerie waren ook erg goed.

Wat ik mistte: de clash tussen Benjamin en Ray????????
De hoge prijs die Robert moest betalen??????

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_11419432
Ook weer een saaie cliffhanger. Waar waren de tijden dat terroristen een bruiloft binnenvallen (Dynasty)?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 20:39:14 #194
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_11419440
Valerie is weggelopen bij Barb's huis. Robert moest naar Laura toe toen hij hoorde dat ze in coma lag. Tijdens de rit reed hij Charlie van d'r sokken, maar reed door..
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_11419451
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:37 schreef SurfDude het volgende:
Oh ja, kan iemand even vertellen wat er precies met Charlie is? Ik zag dat ze viel met de fiets, maar hoe kwam dat? En hoe komt het dat Valerie er zo snel bij was?
Barbara en Valerie hadden ruzie.. en charlie fietste toen boos van huis weg, waar Robert haar van de weg reed zonder dat ie het doorhad Valerie vertrok iets later met een taxi ofzo en kwam haar toevallig tegen..
  vrijdag 27 juni 2003 @ 20:40:33 #196
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11419463
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:39 schreef FritsFlits het volgende:
Valerie is weggelopen bij Barb's huis. Robert moest naar Laura toe toen hij hoorde dat ze in coma lag. Tijdens de rit reed hij Charlie van d'r sokken, maar reed door..
ja hij had het geeneens door

Moderator vrijdag 27 juni 2003 @ 20:40:53 #197
42184 crew  DaMart
pi_11419470
Martine

Ik dacht trouwens dat ray en benjamin zouden gaan knokken in Egypte, en dat dat de zomercliff zou worden ? Maar goed, uiteindelijk toch nog een beetje gelijk gekregen, ik heb namelijk steeds gezegd dat dat wie is Charlie's moeder gedoe de cliff zou worden.... alleen wel jammer dat we eigenlijk al weten hoe het afloopt

Die zomerstop duurt trouwens ook maar kort, 1 september begint het nieuwe seizoen al weer...

pi_11419527
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:40 schreef DaMart het volgende:
Martine

Ik dacht trouwens dat ray en benjamin zouden gaan knokken in Egypte, en dat dat de zomercliff zou worden ? Maar goed, uiteindelijk toch nog een beetje gelijk gekregen, ik heb namelijk steeds gezegd dat dat wie is Charlie's moeder gedoe de cliff zou worden.... alleen wel jammer dat we eigenlijk al weten hoe het afloopt

Die zomerstop duurt trouwens ook maar kort, 1 september begint het nieuwe seizoen al weer...

Gelukkig begint het 1 september weer die zomerstop kan me niet vroeg genoeg afgelopen zijn
pi_11419531
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:40 schreef DaMart het volgende:
Martine

Charlie gaat uit de serie?
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  Moderator vrijdag 27 juni 2003 @ 20:44:27 #200
42184 crew  DaMart
pi_11419547
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:43 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Charlie gaat uit de serie?

Nou ja, een paar weken geleden werd al bekend dat per oktober de rol van Charlie wordt overgenomen door Lieke van Lexmond....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')