quote:Weet je toevallig hoe die vrouw heet?
Op donderdag 19 juni 2003 14:49 schreef Bastard het volgende:
Nog niet gebeld, en die smiechten zijn tot 1400 te bereiken.... Morgenochtend ben ik de eerste.
quote:Nee dat is jammer, ik heb in mn woede vergeten te vragen wie het was die me zou terug bellen.
Op donderdag 19 juni 2003 14:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Weet je toevallig hoe die vrouw heet?
http://www.uwv.nl/portal/page?_pageid=33,36169&_dad=uwvptl&_schema=UWVPTL&p_calledfrom=_pcalledfrom_
En tot overmaat van ramp belt er een oude vriendin van me.. en die zit al vanaf Januari te wachten op haar geld!! Heeft ze een week geleden eindelijk een voorschot op haar voorschot gehad van 1034 euro!!
Als ze maar niet denken dat ondergetekende van plan is om zolang te wachten op zn geld.. waar verdomme al die tijd premie van mn salaris is ingehouden!
Nou ja goed, morgen bellen we weer.
quote:Morgenvroeg meteen...als die doos tenminste geen werkweek van 4*9 uur draait.
Op donderdag 19 juni 2003 17:46 schreef Bastard het volgende:
quote:Ik ga haar naam noteren.
Op donderdag 19 juni 2003 17:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Morgenvroeg meteen...als die doos tenminste geen werkweek van 4*9 uur draait.
En de Gijzen zijn er niet eens om het mee te vieren
*Biertje plopt
*Huilie is*
Wel eindelijk klaar met de verhuizing straks,.............
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 19-06-2003 18:26]
quote:Gek he,........... elke maand betaal je je de tyfus aan extra voorzieningen etc etc en als je dan EINDELIJK daar eens gebruik van kan maken dan zijn ze niet thuis.
Op donderdag 19 juni 2003 17:46 schreef Bastard het volgende:
Niet terug gebeld he...
Tis net als met verzekeringen,...betalen graag en OP TIJD maar uitbetalen ho maar
quote:Ik heb zo zitten lachen toen ik dat hoorde...heb het helaas gemist..
Op donderdag 19 juni 2003 18:24 schreef Chocobo het volgende:
Bijna klaar met die verhuizing. Net een gigantische klapper gemaakt,........... ben van een stoel afgevallen en heb die gesloopt. Kwam op mijn kaak terechten mijn schouder is beurs
*Huilie is*
Wel eindelijk klaar met de verhuizing straks,.............^O^
Ohw vergeet je rooie knie ook niet......
quote:Oh wat had ik daar beelden van willen zien!!
Net een gigantische klapper gemaakt,........... ben van een stoel afgevallen en heb die gesloopt. Kwam op mijn kaak terechten mijn schouder is beurs
quote:Dat zei ik ook al....waarom is er dan nooit een camera in de buurt
Op donderdag 19 juni 2003 18:28 schreef Bastard het volgende:[..]
Oh wat had ik daar beelden van willen zien!!
Wil er voor betalen ook!!
quote:Gijs tis de wereld op zn kop.
Op donderdag 19 juni 2003 18:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gek he,........... elke maand betaal je je de tyfus aan extra voorzieningen etc etc en als je dan EINDELIJK daar eens gebruik van kan maken dan zijn ze niet thuis.
Tis net als met verzekeringen,...betalen graag en OP TIJD maar uitbetalen ho maar
![]()
quote:Sander ging HUILEN van het lachen
Op donderdag 19 juni 2003 18:28 schreef Bastard het volgende:[..]
Oh wat had ik daar beelden van willen zien!!
Wil er voor betalen ook!!
quote:
Bijna klaar met die verhuizing. Net een gigantische klapper gemaakt,........... ben van een stoel afgevallen en heb die gesloopt. Kwam op mijn kaak terechten mijn schouder is beurs
WHoahahahahaha !
De Landgraafse discotheek E-Xlipse wordt niet strafrechtelijk vervolgd omdat op haar website foto's staan van jongeren die de Hitlergroet brengen. Dat heeft justitie bepaald. De Avro maakte gisteren in een radioprogramma melding van het extreme gedrag en liet op haar website nog eens zeven foto's zien waarop jongeren hun rechterhand provocerend in de lucht steken.
De burgemeester van Landgraaf heeft de foto's ook bekeken, maar ziet geen mogelijkheden om de zaak te sluiten omdat "de openbare orde en veiligheid niet in het geding zijn." Wel houden hij en justitie de E-Xlipse nauwlettend in de gaten.
In de uitzending van gisteren verklaarde één van de jongeren dat ze zich geprovoceerd voelden: omdat ze als nazi's werden aangesproken, gingen ze zich ook maar zo gedragen. Op het forum stonden volgens de Avro ook zeer racistische teksten. Zo werd het beruchte kledingmerk Lonsdale bejubeld: 'Laat Ons Nu Samen De Allochtonen Langzaam Executeren'. Die teksten zijn inmiddels verwijderd. Ook de foto's zijn weg.
quote:Doet me denken aan het concert, daar stond ik ook te huilen
Op donderdag 19 juni 2003 18:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Sander ging HUILEN van het lachen
Ik had het MOETEN zien Gijs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |