quote:laten we ze dan maar weer gewoon nikker gaan noemen dan.doet toch geen pijn. schijnt.
Op woensdag 18 juni 2003 13:42 schreef sp3c het volgende:
dat leek mij idd ook niet, daarom vind ik het zo'n rare dubbele standaard.kankerlijer mag niet omdat daar mensen aan dood gaan maar zwarte mag wel omdat het geen pijn doet oid
tis maar een naam weet je
quote:Neen dat schreef ik niet. Als twee mensen overduidelijk bezig zijn om elkaar voor rotte vis uit te maken...dan kun je hen verzoeken om even elders te gaan ruzieen..
Op woensdag 18 juni 2003 13:49 schreef sizzler het volgende:[..]
Dus je wilt die mensen monddood maken in dat topic? Waarom mogen ze niet gewoon het oorspronkelijke topic verneuken hun mening geven?
En editten van berichten heeft geen nut ( en kom niet aanzetten dat dat wel nut heeft, de praktijk laat namelijk al ruim een jaar echt iets anders zien..)
quote:met nikker (neger iig) heb ik een stuk minder problemen als met 'zwarte' het komt zo smerig over
Op woensdag 18 juni 2003 13:50 schreef speedcore het volgende:[..]
laten we ze dan maar weer gewoon nikker gaan noemen dan.doet toch geen pijn. schijnt.
quote:De vete las je sowieso niet op, maar door te editten red je er wel een topic mee. Bovendien vragen moderators al vaak genoeg om vetes over de mail uit te wisselen.
Op woensdag 18 juni 2003 13:50 schreef Loedertje het volgende:
En waarom?
Omdat die onrust (vete) tussen twee mensen echt niet opgelost zal worden door er eentje uit te schakelen (te bannen) en reacties te gaan editten.
Keer op keer op keer zul je zien dat die mensen elkaar opzoeken en blijven sneren tot het ooit eens uitgesproken is..
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:42 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ik heb iets tegen editten en monddood maken van mensen en ben van mening dat een ieder recht heeft op zijn eigen mening, ook al staat die mening je niet aan ..Verboden boekenlijsten (uit vroeger tijden?) vind ik ook zot..
Britse flikkers krijgen light-homohuewlijk
consequentheid ten top oid
quote:Waarom moet je nou zo nodig de zaak weer in het belachelijke trekken. We hebben het niet over die gevallen, we hebben het over DIT geval. En IK als moderator zeg dat IK in DIT GEVAL geen probleem zie.
Op woensdag 18 juni 2003 13:51 schreef speedcore het volgende:
homos noemen we weer gewoon flikker, poot ofzo.tis maar een naam weet je
Wat is daar nou niet duidelijk aan?
quote:Dit omdat ik niet mag vragen of jullie wat aan die users willen doen.
Op woensdag 18 juni 2003 14:07 schreef Dave het volgende:
Kan iemand wat aan dat topic doen?
quote:Verander dan gelijk
Op woensdag 18 juni 2003 14:07 schreef Dave het volgende:
Kan iemand wat aan dat topic doen?
12 zwarten 4 jaar onschuldig in de gevangenis
Gelijkheid moet er zijn
quote:Het
Op woensdag 18 juni 2003 13:42 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hm, maar als dat niet zo is dan zou je dus ook niet overbodig hoeven editten...
Ik heb iets tegen editten en monddood maken van mensen en ben van mening dat een ieder recht heeft op zijn eigen mening, ook al staat die mening je niet aan ..
Duidelijk zo? Offtopic gewauwel, persoonlijk gescheld en wat bij wet verboden is wordt gewoon verwijderd. Dat heeft geen ZAK te maken met het 'tegengaan' van meningen.
quote:ik ook.
Verboden boekenlijsten (uit vroeger tijden?) vind ik ook zot..
quote:Dat zie je in OOG al lang niet meer, omdat meerdere offtopic reacties achter elkaar doorgaans gedelete worden.
Het is uitermate irri om laat een topic binnen te komen en slechts *edit* reacties te zien...terwijl je vol verwachting de 200 reacties wilde gaan lezen..tref je een doodgeslagen (dood ge edit) topic aan..
quote:Jeemig, de huilies zijn wel bezig vandaag.
Op woensdag 18 juni 2003 14:06 schreef DennisMoore het volgende:
Britse flikkers krijgen light-homohuewlijkBehoorlijk sneu inderdaad.
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 18-06-2003 14:19]
quote:Achja, kutmaroc is ook maar een bewoording.
Op woensdag 18 juni 2003 14:18 schreef SCH het volgende:[..]
Jeemig, de huilies zijn wel bezig vandaag.
Er zijn honderd woorden om het 'beestje' mee te benoemen, en 1 daarvan is flikker: so what?
quote:Wat zouden ze daar nou aan kunnen doen?
Op woensdag 18 juni 2003 14:08 schreef Dave het volgende:[..]
Dit omdat ik niet mag vragen of jullie wat aan die users willen doen.
quote:Theo van Gogh heeft bewezen dat het hebben van een mening wel mag in Nederland..ook al zeg je dingen die niet zo leuk zijn..en ook een website als die van die schattige huisvrouw uit Kollum heeft bestaansrecht..
Op woensdag 18 juni 2003 14:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Duidelijk zo? Offtopic gewauwel, persoonlijk gescheld en wat bij wet verboden is wordt gewoon verwijderd. Dat heeft geen ZAK te maken met het 'tegengaan' van meningen.
quote:Doorgaans...maar vaak ook niet.
Dat zie je in OOG al lang niet meer, omdat meerdere offtopic reacties achter elkaar doorgaans gedelete worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 18-06-2003 14:29]
[Dit bericht is gewijzigd door sp3c op 18-06-2003 14:24]
quote:Kuthomo zou ik niet zo leuk vinden maar ik heb er geen problemen mee als ik flikker genoemd wordt.
Op woensdag 18 juni 2003 14:22 schreef Jarno het volgende:[..]
Achja, kutmaroc is ook maar een bewoording.
quote:Ja, maar dan staat er weer kut voor. kutzwarte zou ook weer net te ver gaan. maarja, kutduitser zou weer wel mogen? En kuthomo zou weer niet erg realistisch zijn.
Op woensdag 18 juni 2003 14:22 schreef Jarno het volgende:[..]
Achja, kutmaroc is ook maar een bewoording.
quote:ongetwijfeld omdat je geen homo bent, net zoals je zeer hoogstwaarschijnlijk een ietwat te lichte huidskleur hebt om je door 'zwarte' beledigd te voelen
Op woensdag 18 juni 2003 14:24 schreef SCH het volgende:[..]
Kuthomo zou ik niet zo leuk vinden maar ik heb er geen problemen mee als ik flikker genoemd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |