en ik blijf eerbij dat zwarte denigrerend is
quote:Mee eens.
Op woensdag 18 juni 2003 13:10 schreef speedcore het volgende:
en ik blijf eerbij dat zwarte denigrerend is
quote:Af hulle in Suid Afrika die apartheid afkeskaf hê, is noem van die kleurling swartman nie goed meer nie.
Op woensdag 18 juni 2003 12:35 schreef speedcore het volgende:
sinds ze in Suis afrika den apartheid hebben afgeschaf is het noem van die gekleurd miedemens die swarte nie juis meer.
@ your service.
quote:say what
Op woensdag 18 juni 2003 13:12 schreef What het volgende:[..]
Mee eens.
[..]Af hulle in Suid Afrika die apartheid afkeskaf hê, is noem van die kleurling swartman nie goed meer nie.
quote:een pizza met annanas dan maar graag aub
@ your service.
Ik heb geen zin om de openstaande vragen daar hier samen te vatten
quote:Neen.
Op woensdag 18 juni 2003 13:17 schreef sp3c het volgende:
speedcore heeft het al voor je samengevat
Zwarte is een heel denigrerende opmerking, half fok valt er al een half feedback over, het halve topic staat vol met edits van Gurgeh, want die zit liever 1 miljoen paginas gezeik en veegt liever 100.000 keer een reply van iemand weg dan dat ie toe gaat geven dat ie fout zit
oh ja en Wil E coyote kan alleen maar flamen en afzeiken en probeert iedereen uit oog te kwallen.
We waren net tot de conclusie gekomen dat ie beter bollen kan gaan pellen ipv modden.
ik geloof dat het was zo
titel zou moeten zijn 'prutser probeert synagoge/islamitische school te beschadigen'
en of wiley beter bollen kan pellen weet ik niet want dat is voor de hersencellen net iets te hoog gegrepen voor hem je moet er wel bij nadenken namelijk.
quote:Ik ben idd van mening dat al die overdreven aandacht en termen voor zoiets als vandalisme en brandstichting teveel eer zijn voor de daders..ook bij de treinvandalen (Enkhuizen-Hoorn) was dit het geval.
Op woensdag 18 juni 2003 13:26 schreef sp3c het volgende:
en die aanslag op die islamitische school en joodse synagogen zijn nauwelijks aanslagen te noementitel zou moeten zijn 'prutser probeert synagoge/islamitische school te beschadigen'
quote:Hm, ken je de term zoekzieken/ziekzoeken?
bollen pellenje moet er wel bij nadenken namelijk.
quote:kon zo snel even geen andere turkenbaan voor hem verzinnen
Op woensdag 18 juni 2003 13:26 schreef sp3c het volgende:
en die aanslag op die islamitische school en joodse synagogen zijn nauwelijks aanslagen te noementitel zou moeten zijn 'prutser probeert synagoge/islamitische school te beschadigen'
en of wiley beter bollen kan pellen weet ik niet want dat is voor de hersencellen net iets te hoog gegrepen voor hem je moet er wel bij nadenken namelijk.
(wedden dat ie wel valt over turkenbaan? )
quote:mee eens, vooral die trein vandalen krijgen veel te veel aandacht idd
Geplaatst door Loedertje (Weblog-Crew) op woensdag 18 juni 2003 13:29
Ik ben idd van mening dat al die overdreven aandacht en termen voor zoiets als vandalisme en brandstichting teveel eer zijn voor de daders..ook bij de treinvandalen (Enkhuizen-Hoorn) was dit het geval.
De daders kicken op dit soort aandacht en voelen zich enorm terwijl ze in weze gewoon bezig zijn met vandalisme..
quote:nee maar ik denk dat ik hem wel kan plaatsen, en in dat geval zal ik dr mee ophouden
Hm, ken je de term zoekzieken/ziekzoeken?
quote:Nee hoor, ik was even lunchen. (En ik was het oude topic aan het doorworstelen) En als je het niet erg vindt ga ik daar uwe doorluchtigheid geen toestemming voor vragen.
Op woensdag 18 juni 2003 13:30 schreef speedcore het volgende:
en ondertussen zijn de mods in hun schulp gekropen in de hoop dat het wel weer overwaait
Ik zie geen problemen met die titel en de gegeven argumenten tegen die titel hebben me niet kunnen overtuigen.
quote:straks niet gaan zeuren als je rsi hebt gekregen van alle reacties die je "moest"verwijderen hoor.
Op woensdag 18 juni 2003 13:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nee hoor, ik was even lunchen. (En ik was het oude topic aan het doorworstelen) En als je het niet erg vindt ga ik daar uwe doorluchtigheid geen toestemming voor vragen.
Ik zie geen problemen met die titel en de gegeven argumenten tegen die titel hebben me niet kunnen overtuigen.
quote:dus als ik strax een topic over het percentage kankerpatienten in Nederland dan is '20% van de Nederlanders is een kankerlijer' een goede titel?
Op woensdag 18 juni 2003 13:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nee hoor, ik was even lunchen. (En ik was het oude topic aan het doorworstelen) En als je het niet erg vindt ga ik daar uwe doorluchtigheid geen toestemming voor vragen.
quote:Oh natuurlijk. Wij zijn verantwoordelijk voor het postgedrag van iemand? Dacht het niet.
Op woensdag 18 juni 2003 13:37 schreef speedcore het volgende:[..]
straks niet gaan zeuren als je rsi hebt gekregen van alle reacties die je "moest"verwijderen hoor.
quote:Nee, en dat kun je hopelijk zelf ook wel bedenken.
Op woensdag 18 juni 2003 13:38 schreef sp3c het volgende:[..]
dus als ik strax een topic over het percentage kankerpatienten in Nederland dan is '20% van de Nederlanders is een kankerlijer' een goede titel?
En heeft Wiley geflamed? Waar?
kankerlijer mag niet omdat daar mensen aan dood gaan maar zwarte mag wel omdat het geen pijn doet oid
quote:Hm, maar als dat niet zo is dan zou je dus ook niet overbodig hoeven editten...
Op woensdag 18 juni 2003 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Oh natuurlijk. Wij zijn verantwoordelijk voor het postgedrag van iemand? Dacht het niet.
Ik heb iets tegen editten en monddood maken van mensen en ben van mening dat een ieder recht heeft op zijn eigen mening, ook al staat die mening je niet aan ..
Verboden boekenlijsten (uit vroeger tijden?) vind ik ook zot..
Het is uitermate irri om laat een topic binnen te komen en slechts *edit* reacties te zien...terwijl je vol verwachting de 200 reacties wilde gaan lezen..tref je een doodgeslagen (dood ge edit) topic aan..
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 18-06-2003 13:46]
quote:Ik niet. Je kan een topic en een goed lopende discussie totaal verzieken doordat een of twee debielen zo nodig willen schelden en vloeken. Je hebt er ook niets aan als je naar dat niveau afdaalt.
Op woensdag 18 juni 2003 13:42 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ik heb iets tegen editten en monddood maken van mensen en ben van mening dat een ieder recht heeft op zijn eigen mening, ook al staat die mening je niet aan ..
quote:Dan open je toch een topic elders speciaal voor die twee mensen en geef je hen daarvan de link?
Op woensdag 18 juni 2003 13:46 schreef sizzler het volgende:Ik niet. Je kan een topic en een goed lopende discussie totaal verzieken doordat een of twee debielen zo nodig willen schelden en vloeken. Je hebt er ook niets aan als je naar dat niveau afdaalt.
quote:Dus je wilt die mensen monddood maken in dat topic? Waarom mogen ze niet gewoon het oorspronkelijke topic verneuken hun mening geven?
Op woensdag 18 juni 2003 13:47 schreef Loedertje het volgende:[..]
Dan open je toch een topic elders speciaal voor die twee mensen en geef je hen daarvan de link?
Kunnen ze daar verder kijven...
Geef hen daarvoor de ruimte..
Onderhuids doorbroeien is de oplossing niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |