quote:"Hear say" is toch ook toegestaan??
Op woensdag 18 juni 2003 12:32 schreef Nyrem het volgende:
Daar had ik het laatst over. Die reportage in 2vandaag; die 'undercoveragent' en een jury die wel kon zien of iemand schuldig was (zonder bewijs).
quote:nee niet bepaald, als er DNA onderzoek bij te pas moet komen om zijn onschuld te bewijzen dan zal er toch wel het 1 en ander niet kloppen bij het 'slachtoffer'
Op woensdag 18 juni 2003 12:21 schreef SCH het volgende:[..]
Een heel groot deel wel ja, dat geloof je niet ofzo?
hoeveel van die figuren die van death row af zijn gehaald zijn er eigenlijk daadwerkelijk op vrije voeten gesteld?
quote:De meesten.
Op woensdag 18 juni 2003 12:39 schreef sp3c het volgende:
hoeveel van die figuren die van death row af zijn gehaald zijn er eigenlijk daadwerkelijk op vrije voeten gesteld?
quote:jij geilt op editten he?
Op woensdag 18 juni 2003 12:25 schreef speedcore het volgende:
offtopic
Was Texas town's drug sting racist?
Coleman Contradicts Himself on the Stand
Undercover agent indicted in controversial Texas drug sting

Coleman
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 18-06-2003 12:47]
quote:doe nou niet alsof je daarop reageerde ... als dat wel zo is dan is het zowieso een nutteloze reactie want er wordt met geen woord over de huidskleur van de 100 vrijgesproken figuren gesproken
Op woensdag 18 juni 2003 12:24 schreef schatje het volgende:[..]
Onschuldige mensen in de gevangenis ja.
SCH vroeg ook om voorbeelden:
[..]Idd, eerst lezen spc3.
![]()
.
quote:waar leid je dat aan af?
Op woensdag 18 juni 2003 12:40 schreef SCH het volgende:[..]
De meesten.
quote:Ja, nou je zit er niet ver naast. Nadat ik dat gezien had, stond ik echt met mn oren te klapperen
Op woensdag 18 juni 2003 12:36 schreef schatje het volgende:[..]
"Hear say" is toch ook toegestaan??
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 18-06-2003 12:47]
quote:Uit de rapporten die daarover zijn en de informatie die ik daarover heb gelezen.
Op woensdag 18 juni 2003 12:42 schreef sp3c het volgende:
waar leid je dat aan af?
en dingen als wel of niet met voorbedachte rade willen mensen ook nog al is van death row afkrijgen maar baantjer zegt het al ... moord blijft moord
quote:Meerdere delicten is lang niet altijd aan de orde.
Op woensdag 18 juni 2003 12:54 schreef sp3c het volgende:
vreemd ik was onder de indruk dat het merendeel op deathrow voor meerdere delicten is veroordeeld, als er dus 1 vervalt blijven er nog meerdere staanen dingen als wel of niet met voorbedachte rade willen mensen ook nog al is van death row afkrijgen maar baantjer zegt het al ... moord blijft moord
amerikaanse politiek enzo boeit me verder niet zoveel dus alle extra info is welkom
quote:http://abcnews.go.com/sections/us/DailyNews/deathpenaltystudy000612.html
Op woensdag 18 juni 2003 13:02 schreef sp3c het volgende:
ik ben benieuwdamerikaanse politiek enzo boeit me verder niet zoveel dus alle extra info is welkom
Is wel een interessante link.
quote:De doodstraf en ras in de VS: Wie leeft en wie sterft
Op woensdag 18 juni 2003 13:02 schreef sp3c het volgende:
ik benamerikaanse politiek enzo boeit me verder niet zoveel dus alle extra info is welkom
Doodstraf in de VS / Leven en dood in een lek systeem
Opperrechter hekelt doodstraf
info
(onderaan o.a.)
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 18-06-2003 13:41]
quote:wow ik schrik dr wel een beetje van idd ik geef het toe ... dr moet wel het 1 en ander veranderen dan ja.
Op woensdag 18 juni 2003 13:34 schreef Nyrem het volgende:[..]
De doodstraf en ras in de VS: Wie leeft en wie sterft
Ras als invloed of een persoon de doodstraf krijgtDoodstraf in de VS / Leven en dood in een lek systeem
info
(onderaan o.a.)
maar Saddam verwijderen vind ik nog steeds ok
quote:Lekker misleidende grafiek. In die categorieen verzwarende omstandigheden zitten ook weer zwarten. Zonder informatie over in hoeveel gevallen er bij zwarten verzwarende omstandigheden waren en in hoeval gevallen niet kan je er geen enkele conclusie uit trekken.
Op woensdag 18 juni 2003 13:34 schreef Nyrem het volgende:[..]
De doodstraf en ras in de VS: Wie leeft en wie sterft
Ras als invloed of een persoon de doodstraf krijgtDoodstraf in de VS / Leven en dood in een lek systeem
info
(onderaan o.a.)
Er zijn relatief veel arme zwarten en de verzwarende omstandigheid dat het een roofmoord is zal je dus vaker bij zwarten tegenkomen. Dat er dan meer doodvonnissen vallen is een gevolg daarvan, niet van een racisitisch systeem.
quote:Dat vind ik een voorbarige conclusie. Ik ben het met je eens dat het niet perse zegt dat het vanwege rascisme is, maar dat het dan direct het gevolg is van iets anders is natuurlijk ook een absurde claim.
Er zijn relatief veel arme zwarten en de verzwarende omstandigheid dat het een roofmoord is zal je dus vaker bij zwarten tegenkomen. Dat er dan meer doodvonnissen vallen is een gevolg daarvan, niet van een racisitisch systeem.
quote:Of een homofiele negerjood.
Op woensdag 18 juni 2003 13:56 schreef olal het volgende:
Blij dat ik geen neger ben in Amerika.
Je wordt niet zomaar opgepakt hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |