quote:¤ 126,50 voor 4 dagen incl. camping.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:28 schreef Lortnoc het volgende:
Hoe duur zijn/waren die kaartjes (incl. camping) voor Werchter? Kijken of dat hun 10x betere programma dan Pinkpop ook in de prijs wordt doorberekend.
quote:Mooi
de grond valt goed mee
ik heb toch geen hamer nodiggehad, hoogstens mijn schoenen moeten gebruiken
[Dit bericht is gewijzigd door Public Enemy op 17-06-2003 18:02]
quote:jaaw, kga een beetje nog meer mee sjouwen!
Op dinsdag 17 juni 2003 19:26 schreef Frederic het volgende:
En gaan jullie Nederlanders eigen bier meebrengen naar Werchter?
quote:Alles behalve Hollands bierwater zoals Heineken
Op dinsdag 17 juni 2003 19:32 schreef spacemangraig het volgende:
Wat voor bier hebben ze op Werchter?
Maar vooral
Probleem met bier is dat het lauw niet te drinken is imho. Dus ik ga niet veel meenemen als de temperatuur hoog is, wat ik wel verwacht.
Ik ben nog werchter-maagd en ben echt benieuwd hoe vet het wordt.. Heeft iemand nog wat leuke werchter anekdotes om het wachten nog moeilijker te maken? Graag..
quote:De vorige keer dat REM op Werchter speelde ('99) regende het wel zo ongelofelijk hard, maar sfeer was supergoed. Vrijwel iedereen bleef kijken, waar onder dergelijke omstandigheden toch echt wel veel mensen vroegtijdig naar huis zouden gaan. De geruchten gaan dat Michael Stipe met tranen in zijn ogen stond te zingen van ontroering, zelf houd ik het op zweet en of regen.... maar bijzonder was dat optreden zeer zeker.
Op dinsdag 17 juni 2003 21:10 schreef Phaelanx het volgende:
Ik ben nog werchter-maagd en ben echt benieuwd hoe vet het wordt.. Heeft iemand nog wat leuke werchter anekdotes om het wachten nog moeilijker te maken? Graag..
Helaas geen echt goede anekdote, het is nog vroeg. Dit is slechts een verkapte poging om deel 2 van het werchtertopic in mijn topiclijst te krijgen
quote:Hoe zit het met de controle op eigen consumpties (op camping / terrein) en de prijs van het bier daar?
Op dinsdag 17 juni 2003 19:26 schreef Frederic het volgende:
En gaan jullie Nederlanders eigen bier meebrengen naar Werchter?
Vorig jaar koelkast meegesleept voor lekker koud bier
quote:Op Werchter durven ze ook wel streng controleren. Geen flessen en blikken, brikken zijn naar het schijnt wel toegelaten.
Op woensdag 18 juni 2003 12:24 schreef Jorma het volgende:[..]
Hoe zit het met de controle op eigen consumpties (op camping / terrein) en de prijs van het bier daar?
Op Pinkpop willen ze nog wel eens goed controleren, op Lowlands is dat al een stuk relaxter. Welke grens is er op Werchter?
quote:Dat zijn ook mijn ervaringen ja. Alleen aggregraten zijn expliciet verboden, maar controleren ho maar
Op woensdag 18 juni 2003 12:28 schreef Thetallguy het volgende:
Camping kan je gewoon op met auto's / aggregaten / vaten bier, wat je maar wiltVorig jaar koelkast meegesleept voor lekker koud bier
quote:Ik vond 'm mooi!
Op woensdag 18 juni 2003 08:15 schreef XL het volgende:[..]
De vorige keer dat REM op Werchter speelde ('99) regende het wel zo ongelofelijk hard, maar sfeer was supergoed. Vrijwel iedereen bleef kijken, waar onder dergelijke omstandigheden toch echt wel veel mensen vroegtijdig naar huis zouden gaan. De geruchten gaan dat Michael Stipe met tranen in zijn ogen stond te zingen van ontroering, zelf houd ik het op zweet en of regen.... maar bijzonder was dat optreden zeer zeker.
Helaas geen echt goede anekdote, het is nog vroeg. Dit is slechts een verkapte poging om deel 2 van het werchtertopic in mijn topiclijst te krijgen
quote:Ik niet
Op woensdag 18 juni 2003 14:09 schreef Phaelanx het volgende:[..]
Ik vond 'm mooi!
Iemand nog?
Misschien mensen ervaring met barbecue op werchter, of er strenge controle is?
quote:op pinkpop werden er zelfs van die minigrills verkocht op het terrein
Op woensdag 18 juni 2003 18:58 schreef metalbazzz het volgende:
echt zwaar belachelijk dat je niet mag barbecuen op de camping, zogenaamd gevaarlijk. Jaja, en intussen meer frikadellen willen verkopen zeker.
Zou wel zo gezellig en fijn (en goedkoop) zijn als er zelf op de camping wat gebakken mag worden.Misschien mensen ervaring met barbecue op werchter, of er strenge controle is?
Als die doorgaan verwacht ik dat er toch nog wel wat kaartjes aangeboden gaan worden de komende dagen?
Daarnaast zal het verkeer in en rond Werchter een ramp worden?
Parkeerplaatsen zullen donderdagochtend al allemaal vol zijn?
20.000 treinreizigers zorgen toch al snel voor 7.000 extra auto's schat ik. Dat is een kilometertje of 46 als je ze achter elkaar op die eenbaanswegen rond Werchter zet....
quote:ze staken dus van zondagavond tien uur tot maandagavond tien uur ('s avonds dus).
Op donderdag 19 juni 2003 08:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
http://www.vtm.be/nieuws/index_nieuwsbinnenland.shtml?p=106
Staking treinen tijdens Werchter De staking van het spoor is een grote tegenvaller voor veel festivalgangers. Door de staking raken veel bezoekers van Rock Werchter niet naar huis. De vakbonden geven toe dat ze niet aan het festival hadden gedacht. Maar toch weigeren ze de actie nu nog te verplaatsen. Vorig jaar namen zo'n 20.000 festivalgangers de trein om naar huis te keren.
nog precies een week nu
onderteken de petitie even: http://members.lycos.nl/enterhere/staking/form.php
[Dit bericht is gewijzigd door spacemangraig op 19-06-2003 14:24]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |