quote:Waar haal je dat vandaan? Bron?
Op maandag 23 juni 2003 17:51 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bosschaart naar Feyenoord afgeketst.. Zonneveld (NEC) naar Feyenoord...Geloof er nix van, maarja, die geruchten zijn er.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 08:59 schreef mr_cucumber het volgende:
Die ging toch naar Espanyol?
quote:Joh!
Op dinsdag 24 juni 2003 09:06 schreef El_Catalan het volgende:
Die heeft al een contract bij Espanyol
(Zijn ze bij De Telegraaf ook lekker op de hoogte, of was dit al lang bekend?)
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:34 schreef What het volgende:[..]
[..]Joh!
(Zijn ze bij De Telegraaf ook lekker op de hoogte, of was dit al lang bekend?)
quote:Staat niks van in het bericht en dat is van vanmorgen.
Op dinsdag 24 juni 2003 10:38 schreef El_Catalan het volgende:
quote:Er staat me nog bij van al ruim een week geleden dat hij naar Espanyol zou gaan.
Op dinsdag 24 juni 2003 10:40 schreef What het volgende:[..]
Staat niks van in het bericht en dat is van vanmorgen.
quote:Ik ben eerder geneigd users op VBL te geloven dan De Telegraaf.
Op dinsdag 24 juni 2003 10:42 schreef El_Catalan het volgende:
Er staat me nog bij van al ruim een week geleden dat hij naar Espanyol zou gaan.
En Celtic in onderhandeling met Hakan Yakin.
Vertegenwoordiger van Kinkladze, Ivan Benes, deelde mee op BBC Sport Online: "Er is interesse in Kinkladze van verschillende clubs. De positie van mijn pupil bij Derby County is niet gunstig, een transfer is dan ook zeer waarschijnlijk."
quote:
Faro de Vigo, de regionale krant van Vigo, meldt vandaag dat de manager van Celta de Vigo gisteren in Amsterdam was, waarschijnlijk voor besprekingen met Ajax over Mido. Celta de Vigo wil de aanvaller alleen huren met optie tot koop. Zoals bekend wil Ajax daartoe alleen overgaan als het de Egyptische spits niet weet te verkopen. De zaakwaarnemer van Mido liet weten dat de interesse van AS Roma niet meer concreet is omdat de Italianen de gevraagde transfersom niet op kunnen hoesten. Rondom Mido wordt sinds enkele dagen geschermd met een Engelse club. Volgens de zaakwaarnemer zou die Engelse club wel een akkoord hebben bereikt met Ajax over de transfersom, maar is die transfer voor Mido niet interessant. Tenslotte zou ook Betis de aanvaller willen huren, maar in dat geval zou de voorkeur van Mido uitgaan naar een langer verblijf bij Celta.
quote:
Juan Sebastian Veron is set to follow David Beckham out of the exit door at Old Trafford after admitting that he is ready to return to Serie A. The Argentina playmaker, who has been a disappointment since his £28million switch from Lazio to Manchester United in 2001, is a target for Internazionale and Juventus.
quote:
OB: RBC interesse in PSV'er Gakhokidze
RBC Roosendaal heeft serieuze belangstelling voor Georgi Gakhokidze. De club wil de Georgiër toevoegen aan de selectie voor komend seizoen. RBC praat deze week nog met de aanvaller over een eventuele komst naar Roosendaal. Gakhokidze speelde de laatste vijf seizoenen voor PSV, maar kreeg in Eindhoven geen nieuw contract meer.
- De KNVB wil een "ex-topvoetballer" a la Gullit als coach van Jong Oranje. Dat zou betekenen dat Adri Koster toch niet zal komen en dat je naar iemand van de EK 88 selectie moet gaan speuren. Dan kom je uit bij Wouters, Erwin Koeman, van Tiggelen of Vanenburg, kijkend naar wat mogelijk is... Ben benieuwd.
quote:Djemba Djemba zou zo'n 3 miljoen moeten kosten en bijna rond zijn.
Op dinsdag 24 juni 2003 17:36 schreef methodmich het volgende:
Man Utd wil Djemba Djemba en Howard deze week contracteren... Zal tijd worden, Howard gonst al maanden rond.
quote:Volgens mij is Gullit al lang benoemd door de KNVB, of ben ik in de war..?? Of was dat onder 19...??
Op dinsdag 24 juni 2003 16:18 schreef methodmich het volgende:
- De KNVB wil een "ex-topvoetballer" a la Gullit als coach van Jong Oranje. Dat zou betekenen dat Adri Koster toch niet zal komen en dat je naar iemand van de EK 88 selectie moet gaan speuren. Dan kom je uit bij Wouters, Erwin Koeman, van Tiggelen of Vanenburg, kijkend naar wat mogelijk is... Ben benieuwd.
(wordt volgende week pas officieel naar buiten gebracht)
quote:Gullit wordt inderdaad per volgend seizoen trainer van Oranje onder 21 of 19, weet ik even niet meer welke het nou was.
Op dinsdag 24 juni 2003 17:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
Volgens mij is Gullit al lang benoemd door de KNVB, of ben ik in de war..?? Of was dat onder 19...??
vraagprijs: ¤20 miljoen.
Vind ik toch echt een geweldenaar!
quote:Oud "nieuws" ... Zo en zo wil Robben nog minstens een paar jaar bij PSV blijven, let wel... Het was zijn eerste seizoen bij PSV..
Op dinsdag 24 juni 2003 20:23 schreef Tijgerrr het volgende:
Volgens Italiaanse media is Internazionale in onderhandeling met PSV over een transfer van Arjen Robben! Dit is bevestigd door de technisch directeur van Inter, maar die zegt het van een overgang voorlopig nog niej komt omdat Nederlandse clubs altijd geld willen zienen dat ze bijna nooit bereid zijn om spelers te ruilen. Robben is nou te duur gewoon voor inter duz duurt nog wel even voor dat de overgang door gaat
quote:kijk eens in het bevestgde transfer topic
Op dinsdag 24 juni 2003 20:23 schreef thefreezeman het volgende:
Er gaan in Heerenveen en omstreken geruchten rond dat ze bezig zijn met Knopper, aangezien dit het geruchten topic is, zou ik graag willen weten of iemand er ook iets meer van weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |