Je kent een vrouw alleen van gezicht, en je vind haar behoorlijk aantrekkelijk. Dan add ze je op msn, en praat je ongeveer 3 maanden met elkaar. Je hebt elkaar nog steeds niet irl gesproken. Ze vraagt telkens wat af te spreken, maar het komt er niet van. Totdat ze op msn zegt: Ik ben geil, zin om hier te komen?
Je zegt: Ik geloof je niet, en wie zegt dat je niet iedereen neukt?
Doordat je al met haar een paar x gepraat heb, weet je eigenlijk al dat ze niet met iedereen neukt.
Ze stuurt je een paar foto's, naaktfoto's, die ze net 5 mins geleden op de vroege zondag heeft gemaakt. Het zijn supermooie pics. Stel je gaat er naar toe. Je komt binnen 3 minuten bij haar in bed te liggen. Je ziet elkaar dan voor de 1e x, tenminste, dat je dan iets tegen elkaar zegt. Ze begint bijna direct met neuken en vraagt of je een condoom bij je hebt, je hebt die niet bij je, omdat je dacht dat ze aan de pil was. Stel dat je met je domme kop, haar gewoon toch nog ff drie uur lang neukt. Je ziet haar daarnaar niet meer, spreekt haar nog wel via msn en via de foon, maar hebt het beiden te druk om weer wat af te spreken, ook al wil je dat beiden wel. Stel dat ze na die twee weken nog niet ongesteld is, en dat ze zwanger blijkt te zijn. Je kent haar niet, je weet alleen haar naam en je weet dat ze geen abortus wil. Wat zou je doen?
Hoe moet het dan verder? Kind accepteren en je kapot werken voor haar en het kind? Haar van kant maken? Goed voor haar zorgen? Je eigen toekomst verneuken en voor hun toekomst kiezen? Uberhaupt wat met haar beginnen? Je kent haar tenslotte niet? Wat zou je fuckin doen?
Wie zijn billen brand...
Wel de lusten maar niet de lasten is
Wel niet echt slim trouwens om het zo ver te laten komen.
quote:Hmmja, maar is in het verhaal niet relevant meer na 2 weken...
Op dinsdag 17 juni 2003 13:22 schreef Frenkie het volgende:
Morning after pil was natuurlijk een optie geweest
Abortus is de enige manier om er vanaf te komen. Onthoud wel dat de vrouw het laatste woord heeft.
raar... ik vraag me af of het verhaal wel waar is.
quote:Een beetje vreemd ja.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:23 schreef meisjemeisje het volgende:
wie gaat er nu naar een onbekende om te neuken met de veronderstelling dat zij wel aan de pil is? Je neukt toch niet zonder condoom met een vreemde, ook al zou ze aan de pil zijn?raar... ik vraag me af of het verhaal wel waar is.
wat wil zij? wil zij dat je je dr mee gaat bemoeien, wil ze alles alleen doen
je kunt haar leren kennen en dan kijken of je iets met dr wil.. dus gewoon de komende tijd elkaar af en toe es zien enzo.. met haar erover praten- et is ook jou kind hoor - ik weet niet hoe jij financieel je zaakjes voor elkaar hebt, of niet.. wel financieel onderhouden als je dat kan
eigenlijk moet ze het wel met jou overleggen.. als ze het echt wil houden eerst de 3 maanden afwachten, dan heb je ckerheid dat er egt een kind komt, en je dan druk gaan maken over het hoe en het wat
shht wat een situatie
Maarjah dan moet je ook niet zo'n oetlul zijn om 3 uur met d'r te gaan neuken zonder condoom.
Heb je al erover nagedacht hoe íe gaat heten?? Mazx misschien
Dat is mijn menig in ieder geval, als ie iets wat van een man is doe ie dat ook.
In ieder geval wens ik hem sterkte.
quote:Ow jawel hoor
Op dinsdag 17 juni 2003 13:23 schreef EggsTC het volgende:
Hmmja, maar is in het verhaal niet relevant meer na 2 weken...
better SAFE then Sorry!
ik zou zowieso mezelf eerst maar eens op Soa's laten testen.....
Daarna zou ik met de vrouw in kwestie praten of ze jullie kindje wil houden.. Zo ja... Ben een echte vent, en wees verantwoordelijk voor je eigen daden!
Een DNA test zou ook een optie kunnen zijn.
quote:Hmm, het kan gewoon gebeuren zonder dat je er bijna denkt.
wie gaat er nu naar een onbekende om te neuken met de veronderstelling dat zij wel aan de pil is? Je neukt toch niet zonder condoom met een vreemde, ook al zou ze aan de pil zijn?raar... ik vraag me af of het verhaal wel waar is.
quote:Wel?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ow jawel hoor
Vraag maar even na bij de dokter
Zal per persoon ook wel verschillend zijn denk ik... ieder persoon is anders en heeft dus een andere uitwerking op die pil.
[ontopic]
Ik denk dat er maar 1 goed antwoord hierop is. Neem je verantwoordelijkheid (hoe klote dat ook mag zijn). Abortus doe je alleen als je het allebei wil, hoewel de vrouw inderdaad het laatste woord heeft. Zowiezo, weet je zeker dat het kind van jouw is? Iemand die zo makkelijk het bed met iemand inspringt zonder hem of haar goed te kennen...
quote:Ik kan het ook nog steeds niet geloven hoor
quote:Face the facts.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:29 schreef RedVisioN het volgende:[..]
Ik kan het ook nog steeds niet geloven hoor
Hoe ben je van plan dit verder aan te pakken?
quote:Er zijn meerder pillen die allemaal verschillend werken. Daarom moet een dokter ze ook voorschrijven
Op dinsdag 17 juni 2003 13:28 schreef EggsTC het volgende:[..]
Wel?
Hmm, ik ken iemand die een morning afterpil had genoemen 3 dagen na de "daad". Werkte niet...Zal per persoon ook wel verschillend zijn denk ik... ieder persoon is anders en heeft dus een andere uitwerking op die pil.
quote:Duidelijk.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
Er zijn meerder pillen die allemaal verschillend werken. Daarom moet een dokter ze ook voorschrijven
quote:My rifle is my best friend. Without my rifle I'm useless.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:30 schreef EggsTC het volgende:[..]
Face the facts.
Hoe ben je van plan dit verder aan te pakken?
hahahaha
je moet je leuter ook niet zomaar overal inhangen zonder bescherming. Eigen schuld dikke bult!
quote:Ik hoop dat je je verstand gebruikt...
Op dinsdag 17 juni 2003 13:34 schreef RedVisioN het volgende:[..]
My rifle is my best friend. Without my rifle I'm useless.
quote:2 mogelijkheden :
1. Dit is een onzintopic.
2. Je bent volkomen kansloos.
You tell me
quote:Je hebt al geschoten, zou ik zeggen - met scherp.
Spijtig....
Probeer of het iets kan worden, misschien klikt het goed?
En anders loopt er straks een kind zonder compleet gezin. Kijk het is de fout van jullie beide ... aan 2 kanten schuld!!
Abortus zou ik niet laten doen, het kind komt heus wel groot!! Ik bedoel in nederland hoef je niet arm te zijn.
Dus ik zou het even gaan checken
quote:I must fire my rifle through. I must shoot straight onto my enemy who is trying to kill my future. I must shoot him, before he shoots me.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:40 schreef avdbree het volgende:[..]
Je hebt al geschoten, zou ik zeggen - met scherp.
Spijtig....
quote:Dit IS serieus.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:43 schreef Frenkie het volgende:
Onzin recaties van de TS, dus het topic gaat op slot
Open voortaan serieuze topics in R&P
quote:Die zielige rifle reacties zouden mensen wel 's het idee kunnen geven dat je vol bullshit zit.... Raar hè??
Op dinsdag 17 juni 2003 13:45 schreef RedVisioN het volgende:[..]
Dit IS serieus.
Je oordeelt uit onwetendheid?
quote:ze lossen wel mijn toekomst op voor een gedeelte
Op dinsdag 17 juni 2003 13:44 schreef Ikke333 het volgende:
Ow ow, nou begint het rifle-gedoe onzinnig te worden. Niks doen met geweren want geweren zijn slecht
quote:De morning afterpil moet binnen 72 uur na de daad worden ingenomen anders zal ie zeer zeker geen zwangerschap kunnen voorkomen.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:22 schreef Frenkie het volgende:
Morning after pil was natuurlijk een optie geweest
Ik denk dat jij in de war bent met de abortuspil.
quote:-edit: niet leuk, aanzetten tot narigheid -
Op dinsdag 17 juni 2003 13:46 schreef RedVisioN het volgende:[..]
ze lossen wel mijn toekomst op voor een gedeelte
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 17-06-2003 13:52]
quote:Jij denkt echt alleen aan jezelf kennelijk.
JIJ (en zij) zijn kennelijk niet bij genoeg geweest om anticonceptie te gebruiken. Dat kind kan daar verder niks aan doen, maar daar heb je wel een verantwoordelijkheid voor. Als JIJ van narigheid jezelf iets aandoet ontneem je dat kind ook zijn of haar vader.
Face the facts en deal with them. Je leven is niet over omdat je een kind krijgt, het neemt al een andere en moeilijkere wending.
quote:Welke toekomst de komende toekomst van 10 jaar gevangenis ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |